Sari la conținut

Postări Recomandate

Da multumesc, ne-am oprit la ocna sibiului pentru o noapte si apoi acasa.

La urmatoarea intalnire poate ne vedem si o inapoiez :)


» Post actualizat in 21 Aug 2014 16:22

Nu stiu cum il cheama pe om dar il recunosc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc,

Arunc o intrebare... A venit timpul sa ii pun alt acumulator la motoreta, transalp 600.

Ce baterii ati pus voi, care ati schimbat recent, anul asta sau anul trecut....As vrea AGM ca e tehnologia asta noua mai buna, nu as pune clasica ca se mai scurge din cand in cand cand e inclinata la 90 de grade...na ma dau tare pe curbe :) .

Nu prea gasesc pe dimensiuni, japonezii au pus cutia de la baterie odata turnata cu carcasa filtrului de aer, cam aiurea constructiv...da ma rog.

Am gasit pe dimenensiuni de la yuasa gel si rombat(150 ron), dar nu stiu ce-s de astea, sa nu dea buleala dupa cateva luni, mai ales ca vine si iarna. As ramane la varta ca e multumitoare, si am gasit si garantie de la 1 la 2 ani pe la 200 ron, destul de ok zic eu.

Multam de raspunsuri care o da unu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus eu Varta 12V cu 14A si e ca turnata in locasul ala. In carte da 12 cu 12 dar deh... io mai ies si iarna destul de frecvent.

Ia in seama garantia fiindca tendinta vanzatorilor este de numai 6 luni pentru moto (verifica).

Si mai este ceva: atentie la polaritate sa nu fie inversa (asezarea bornelor pe carcasa). Cel mai bine o montezi la ei(moca) incluzand si masurarea incarcarii sau macar personal in fata magazinului(de n-au un service) sa nu fie pe dos bornele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AGM are nevoie de incarcare la tensiune stabila. De mers merge, poate tine cu 1-2 ani mai putin decat ar trebui dar asta e.

Gel stiu ca e mai pretentioasa la incarcare dar si asta merge.

Alea clasice pe acid sunt foarte bune, nu fac mizerie daca au furtunul pus.

Yuasa e echipare de fabrica pe japoneze, e peste Varta si Bosch (care acum sunt facute in China).

O Yuasa pe acid daca o incarci iarna te tine 8-9 ani. Daca iti bati joc de ea, 4-5 ani.

Rombat de moto sunt aduse din China. Nu stiu cum sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AGM are nevoie de incarcare la tensiune stabila. De mers merge, poate tine cu 1-2 ani mai putin decat ar trebui dar asta e.

Gel stiu ca e mai pretentioasa la incarcare dar si asta merge.

Alea clasice pe acid sunt foarte bune, nu fac mizerie daca au furtunul pus.

Yuasa e echipare de fabrica pe japoneze, e peste Varta si Bosch (care acum sunt facute in China).

O Yuasa pe acid daca o incarci iarna te tine 8-9 ani. Daca iti bati joc de ea, 4-5 ani.

Rombat de moto sunt aduse din China. Nu stiu cum sunt.

Varta se face la Ploiesti nu in china, colea-n parcu industrial... La 5 Km de locul din care am cumparat-o eu :D

http://www.johnsoncontrols.com/content/us/en/products/power_solutions/products/powersports.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor,poate ma ajuta si pe mine cineva...Am un TA 650rd11 din 2004 si am inpresia ca nu mai trage cum trebuie,adica,daca sunt singur pe el(eu avînd în jur de 80 kg),zboară,dar daca ne suim doi pe el,deja cam gafaie,nu mai pomenesc de bagaje....adica fara.Cam ce credeti ca ar fi?Am inteles ca ar putea fi limitat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am observat eu, cam asa e standard... Nu stiu daca e limitat (nu cred), dar asa se comporta si cu mine (suntem aproximativ la fel la kile), i.e. trage greu cu pasager sau cu bagaje grele. Are totusi 50cp, asta e problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si RD 10 din 2001( 2 ani , aprox 10000 km) , acum am RD 11 din 2005( 8000 km in 4 luni) .Ambele cu pasager si bagaje sunt mai lenese un pic , incarcat intru in depasire mai atent si doar daca am distanta mai mare , singur mai fac si depasiri asa mai din scurt. Filtre , bujii noi ,joc la supape reglat de curand, parametrii normali de functionera. La asta nou am pus 17 dinti in fata in loc de 16 , nu e mare diferenta la rapoarte , treptele 1,2,3,4 sunt putin mai lungi , in a5-a scade turatia cu 2-300 rpm, viteza maxima e aceasi , consumul acelasi .

In rest , doar bag gaz si trag de acceleratie . :bike-037:

http://bikepics.com/members/baiatutony/05xl650v/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am vrut spun ca nu merge,sau ca nu sunt multumit de el,din contră,foarte multumit,cu atît mai mult ,ca l-am si supus unor chinuri prin păduri si dealuri si vreau sa spun ca s-a comportat excelent.....Dar am crezut ca se poate "face ceva",pentru a inbunatatii putin performantele,la asfalt.....

» Post actualizat in 27 Aug 2014 17:36

Poate,pe weekend-ul viitor,sa ne gasim,din TM,pentru o plimbare?ce ziceti,domnilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi se futu regulatorul de tensiune- nimic nou; tocmai ce am baterie noua, bp.

Stie careva de unde as putea sa iau unu nou? nu oem bineinteles.

Si-a mai achizitionat careva unu si are incredere in regulator?

Ca am vazut mai multe de pe diverse situri - va dati seama ca il caut pe cel mai ieftin:)) bani-s o problema in ro n-am cei face.

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalpul 650 s-a fabricat intre 2002 si 2007 iar in fiecare an au fost fabricate atat variante de 53 HP cat si de 34 HP. Dupa seria motorului ar trebui sa-ti dai seama, in caz ca cei de la RAR nu au bunghit-o bine.

 

http://www.motomike.eu/mike/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uf! TA650 RD11 intre 2002-2007. Intre 2000-2001 a fost RD10. Site-ul este unul universal de piese moto da ai in dreapta niste casute de selectie a modelului de mobra. Daca alegi Motorcycle-Honda-XL-650 si dai sa afiseze selectia, vei vedea toate modelele TA650. Se observa ca in fiecare an s-au produs modele de 34HP si 53HP. Informatia concreta ar trebui sa apara in seria motorului dar trebuie descifrat codul corespunzator tipului de motor.


» Post actualizat in 28 Aug 2014 05:39

PD10 - 1997-2000.

 

Ideea e ca mereu au fost variante cu puterea limitata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi se futu regulatorul de tensiune- nimic nou; tocmai ce am baterie noua, bp.

Stie careva de unde as putea sa iau unu nou? nu oem bineinteles.

Si-a mai achizitionat careva unu si are incredere in regulator?

Ca am vazut mai multe de pe diverse situri - va dati seama ca il caut pe cel mai ieftin:)) bani-s o problema in ro n-am cei face.

Multam

eu folosesc un regulator de tensiune cumparat cu100 ron si 20 ron la electrician pt legatura de ceva atv chinezesc de 250 cm si nu incarca numai 14 v in sarcina cu lumini dar in 3 ani baterie nu am schimbat si merge brici .....si sa nu iuti sa pui un cooler pe el sa nu se mai arda ...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...