Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

Ai idee ce model e regulatorul? sau modelul de atv?

Sau poate stii caracteristicile regulatorului- putere intrare disponibila- plaja- , necesar putere iesire + alte chitibusuri legat de treptele de consum. Sau stie careva de treburile astea ca nu gasesc nimic, nici o specificare in carti sau pe net.

E 600v modelul din 89.

 

eu folosesc un regulator de tensiune cumparat cu100 ron si 20 ron la electrician pt legatura de ceva atv chinezesc de 250 cm si nu incarca numai 14 v in sarcina cu lumini dar in 3 ani baterie nu am schimbat si merge brici .....si sa nu iuti sa pui un cooler pe el sa nu se mai arda ...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E 600v modelul din 89.

Teste facute de mine pe TA, nu conteaza ce model.

Relee de: Dominator, Linhai, Majesti 250, Foresight 250,DRZ 400.DR 650. etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! vin si eu cu o mica problema , e vorba despre motorul unui prieten, un transalp 650 de prin 2005 , picura antigel pe sub pompa de apa , doar cand e motorul rece , l-am verificat cald si nu picura nimic. Sunt sigur ca cineva aici a intalnit problema asta , asa ca intreb : ce anume pot schimba din ansamblul pompei de apa ca sa scap de scurgerea asta ? poate doar un simering ceva (tot kit-ul trebuie sa fie scump ) . cat e de grav ? cum o sa se manifeste in continuare ? probabil la frig o sa picure mult mai serios , astept ceva pareri , atasez ceva poze , multumesc anticipat !

post-54162-0-44595300-1409323908_thumb.jpg

post-54162-0-91709300-1409323931_thumb.jpg

post-54162-0-53965300-1409323943_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! vin si eu cu o mica problema , e vorba despre motorul unui prieten, un transalp 650 de prin 2005 , picura antigel pe sub pompa de apa , doar cand e motorul rece , l-am verificat cald si nu picura nimic. Sunt sigur ca cineva aici a intalnit problema asta , asa ca intreb : ce anume pot schimba din ansamblul pompei de apa ca sa scap de scurgerea asta ? poate doar un simering ceva (tot kit-ul trebuie sa fie scump ) . cat e de grav ? cum o sa se manifeste in continuare ? probabil la frig o sa picure mult mai serios , astept ceva pareri , atasez ceva poze , multumesc anticipat !

Am patit acelasi lucru...strange suruburile capacului pompei deoarece s-au desfacut/slabit in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta are aprox 28 k la bord , ma gandeam poate pentru ca nu a circulat f mult sa se fi invechit si intarit cv simeringuri , am sa incerc sa vad daca sunt slabe suruburile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu forta suruburile. Ideal ar fi o dinamometrica dar, in situatia asta, vei fi tentat sa strangi la mana , tare. Si strici filetele. Mai bine desfa si inlocuieste garnitura capacului. Un nou oring sau din calendar cu putina vaselina daca nu e oring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu daca isi dadea duhul vreun simering pisa pe la gaura, asa cel mai probabil e garnitura pompei, ceea ce explica faptul ca in mers (motor cald, dilatatie, etc) nu se aduna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai exact prin gaurica aia iese apa , de asta nu vreau sa strang suruburi pentru ca nu are logica , se observa putin si in poza . De asta eram curios daca a patit careva asta , si ce simering a schimbat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

strange suruburile capacului pompei deoarece s-au desfacut/slabit in timp.

 

O fi Harley sa se desfaca de la vibratii....

Suruburile alea sunt puse din fabrica cu pasta de blocare, deci sigur nu se desfac singure. Poate la tine sa se fi umblat acolo de fostul proprietar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

N-am stat sa 'rasfoiesc' toate paginile... Cam cat va consuma transalpul de 650 cu pasager, bagaje, etc? Sare de 5 la drum lung?

Probleme specifice sunt? La ce ar trebui sa fiu atent la achizitia mobrei?

Mersi!

consumul e ca si dl-ul de 650 - dupa cum ii dai.

probleme specifice la 650 - daca iti ingheata melcul de kilometraj peste iarna (prost gresat) - 90 de lei era parca unul nou.

daca a avut ulei in el - motorul nu are nici o treaba. vezi ca are o bataie specifica la oala de la ambreiaj - nu se mai aude cand tragi ambreiajul - aia e normala sau din seria asa face toate. o alta "slabiciune" sunt rulmentii OEM capsati doar pe o parte (la fel ca si la dl650) sau rulmentii de la jug care standard sunt cu bile.

oricum eu daca as lua - as schimbat toti rulmentii la roti + jug + gresat rulmentii de la bascula + tripod.

daca km sunt reali si a fost intretinut - cred ca pana in 100 de mii nu prea ai treaba cu nimic la motor. (doar tacheti reglati - super simplu versus dl650 :D sau mai o echilibrare de carburator).

daca vrei sa iti iei transalp ne putem auzi la un telefon ca am tot mers cu un transalp 650 vre-o 60k km.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai exact prin gaurica aia iese apa , de asta nu vreau sa strang suruburi pentru ca nu are logica , se observa putin si in poza . De asta eram curios daca a patit careva asta , si ce simering a schimbat .

Daca iti curge prin gaura de sub corp pe motor rece e dus sistemul "presetupa", sau are ceva uzura pe ax, mai poate merge ceva vreme asa(cu ochiu pe nivelul din vasul de expansiune) dar se cam cere inlocuita partea de etansare sau chiar pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde pot gasi un cric central pentru Transalp Xl700V din 2011 (banuiesc ca merge de la 2008 in sus) sau daca construieste cineva

Multumesc !

Incearca la baietii de la Heavyduties.ro. 0721-836178 - Alecu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine v am gasit!

De azi am intrat si eu in randul vostru cu un Transalp din 99.

Voiam sa stiu pe unde va intalniti, prin ce zona din Bucuresti sa mai schimbam impresii.

post-39329-0-64908800-1409908278.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

N-am stat sa 'rasfoiesc' toate paginile... Cam cat va consuma transalpul de 650 cu pasager, bagaje, etc? Sare de 5 la drum lung?

Probleme specifice sunt? La ce ar trebui sa fiu atent la achizitia mobrei?

Mersi!

Salut! Consum mediu cu pasager si bagaje la viteza pana la 150km\h am scos cam 5,4-5,6. Solo si max 120 poti scoate si sub 5. Probleme de cand o am (4 ani) n-am avut. Consumabile la timp, reglaje, a mea e pe carburatie, o data la 2 ani curatat si sincronizat carburatoare. La achizitie citeste si tu pe forum si stai de vb cu cei trecuti printr-o asemenea experienta. E mult de scris. Numai bine!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum de 5% o sa scoti dor daca mergi pana in 100 km/h . Am incercat diverse regimuri de mers . Daca mergi spre 120 km/h depăseste chiar 6%. Ta nu e facut sa merga la viteze mari la 110km/h are 5000 tot/min...deci se învârte/consuma. Un motor mai mare cum e varadero, caponord, bmw...etc la 110 km/h are 4000ture... Eu pasager pe autostrada la 110km/h am scos 6.5%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel cum nu există RD10 ci numai PD10, care nu se mai fabrica în 2001 :)

Si-atunci al meu e unicat, Andriusca? Ca ase scrie la docoment, RD10, din 2000, iunie.

 

Laicuta, zi-i sa stranga soroabele, ca nu poate trece Obcinele cu ele asa, mai ales la geru din noptile ce urmeaza. Si mai zi-i ca aia 28 de mii s-ar putea sa fie mile marine. La bord!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sw Motech am si eu.Cricul are si protectie catalizator incorporata(e musai avand in vedere ca este punctul cel mai expus al sistemului de evacuare gaze...si-a scos banii...inzecit).In alta ordine de idei,oglinda stg/dr are cineva pt xl 700 etc? Oricum sunt interschimbabile.Ma ajuta si sticla de sine statatoare deoarece suportul de plastic evident ca a tinut in urma unei mici altercatii cu solul :) Multumesc anticipat...nr contact in semnatura.Sa auzim de bine

Editat de tavi_cc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti!

Am si eu o rugaminte daca ma puteti ajuta, sunt posesor de Honda Transalp PD 10/ 1999, si va rog daca puteti sa ma ajutati cu manualul. 0722661428, sau adresa de mail dan.donighevici@yahoo.ro, sau PM.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...