kinguh Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Salut, Ai idee ce model e regulatorul? sau modelul de atv? Sau poate stii caracteristicile regulatorului- putere intrare disponibila- plaja- , necesar putere iesire + alte chitibusuri legat de treptele de consum. Sau stie careva de treburile astea ca nu gasesc nimic, nici o specificare in carti sau pe net. E 600v modelul din 89. eu folosesc un regulator de tensiune cumparat cu100 ron si 20 ron la electrician pt legatura de ceva atv chinezesc de 250 cm si nu incarca numai 14 v in sarcina cu lumini dar in 3 ani baterie nu am schimbat si merge brici .....si sa nu iuti sa pui un cooler pe el sa nu se mai arda ...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 E 600v modelul din 89. Teste facute de mine pe TA, nu conteaza ce model. Relee de: Dominator, Linhai, Majesti 250, Foresight 250,DRZ 400.DR 650. etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Salutare ! vin si eu cu o mica problema , e vorba despre motorul unui prieten, un transalp 650 de prin 2005 , picura antigel pe sub pompa de apa , doar cand e motorul rece , l-am verificat cald si nu picura nimic. Sunt sigur ca cineva aici a intalnit problema asta , asa ca intreb : ce anume pot schimba din ansamblul pompei de apa ca sa scap de scurgerea asta ? poate doar un simering ceva (tot kit-ul trebuie sa fie scump ) . cat e de grav ? cum o sa se manifeste in continuare ? probabil la frig o sa picure mult mai serios , astept ceva pareri , atasez ceva poze , multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorell Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Salutare ! vin si eu cu o mica problema , e vorba despre motorul unui prieten, un transalp 650 de prin 2005 , picura antigel pe sub pompa de apa , doar cand e motorul rece , l-am verificat cald si nu picura nimic. Sunt sigur ca cineva aici a intalnit problema asta , asa ca intreb : ce anume pot schimba din ansamblul pompei de apa ca sa scap de scurgerea asta ? poate doar un simering ceva (tot kit-ul trebuie sa fie scump ) . cat e de grav ? cum o sa se manifeste in continuare ? probabil la frig o sa picure mult mai serios , astept ceva pareri , atasez ceva poze , multumesc anticipat ! Am patit acelasi lucru...strange suruburile capacului pompei deoarece s-au desfacut/slabit in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Motocicleta are aprox 28 k la bord , ma gandeam poate pentru ca nu a circulat f mult sa se fi invechit si intarit cv simeringuri , am sa incerc sa vad daca sunt slabe suruburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Nu forta suruburile. Ideal ar fi o dinamometrica dar, in situatia asta, vei fi tentat sa strangi la mana , tare. Si strici filetele. Mai bine desfa si inlocuieste garnitura capacului. Un nou oring sau din calendar cu putina vaselina daca nu e oring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Din ce stiu eu daca isi dadea duhul vreun simering pisa pe la gaura, asa cel mai probabil e garnitura pompei, ceea ce explica faptul ca in mers (motor cald, dilatatie, etc) nu se aduna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 pai exact prin gaurica aia iese apa , de asta nu vreau sa strang suruburi pentru ca nu are logica , se observa putin si in poza . De asta eram curios daca a patit careva asta , si ce simering a schimbat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Desfa-o si ai sa vezi. Probabil Nr. 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 strange suruburile capacului pompei deoarece s-au desfacut/slabit in timp. O fi Harley sa se desfaca de la vibratii.... Suruburile alea sunt puse din fabrica cu pasta de blocare, deci sigur nu se desfac singure. Poate la tine sa se fi umblat acolo de fostul proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Aveti idee unde pot gasi un cric central pentru Transalp Xl700V din 2011 (banuiesc ca merge de la 2008 in sus) sau daca construieste cineva Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Salutare! N-am stat sa 'rasfoiesc' toate paginile... Cam cat va consuma transalpul de 650 cu pasager, bagaje, etc? Sare de 5 la drum lung? Probleme specifice sunt? La ce ar trebui sa fiu atent la achizitia mobrei? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Salutare! N-am stat sa 'rasfoiesc' toate paginile... Cam cat va consuma transalpul de 650 cu pasager, bagaje, etc? Sare de 5 la drum lung? Probleme specifice sunt? La ce ar trebui sa fiu atent la achizitia mobrei? Mersi! consumul e ca si dl-ul de 650 - dupa cum ii dai. probleme specifice la 650 - daca iti ingheata melcul de kilometraj peste iarna (prost gresat) - 90 de lei era parca unul nou. daca a avut ulei in el - motorul nu are nici o treaba. vezi ca are o bataie specifica la oala de la ambreiaj - nu se mai aude cand tragi ambreiajul - aia e normala sau din seria asa face toate. o alta "slabiciune" sunt rulmentii OEM capsati doar pe o parte (la fel ca si la dl650) sau rulmentii de la jug care standard sunt cu bile. oricum eu daca as lua - as schimbat toti rulmentii la roti + jug + gresat rulmentii de la bascula + tripod. daca km sunt reali si a fost intretinut - cred ca pana in 100 de mii nu prea ai treaba cu nimic la motor. (doar tacheti reglati - super simplu versus dl650 sau mai o echilibrare de carburator). daca vrei sa iti iei transalp ne putem auzi la un telefon ca am tot mers cu un transalp 650 vre-o 60k km. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 pai exact prin gaurica aia iese apa , de asta nu vreau sa strang suruburi pentru ca nu are logica , se observa putin si in poza . De asta eram curios daca a patit careva asta , si ce simering a schimbat . Daca iti curge prin gaura de sub corp pe motor rece e dus sistemul "presetupa", sau are ceva uzura pe ax, mai poate merge ceva vreme asa(cu ochiu pe nivelul din vasul de expansiune) dar se cam cere inlocuita partea de etansare sau chiar pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redippy Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Aveti idee unde pot gasi un cric central pentru Transalp Xl700V din 2011 (banuiesc ca merge de la 2008 in sus) sau daca construieste cineva Multumesc ! Incearca la baietii de la Heavyduties.ro. 0721-836178 - Alecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Salut si bine v am gasit! De azi am intrat si eu in randul vostru cu un Transalp din 99. Voiam sa stiu pe unde va intalniti, prin ce zona din Bucuresti sa mai schimbam impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 (editat) Salutare! N-am stat sa 'rasfoiesc' toate paginile... Cam cat va consuma transalpul de 650 cu pasager, bagaje, etc? Sare de 5 la drum lung? Probleme specifice sunt? La ce ar trebui sa fiu atent la achizitia mobrei? Mersi! Salut! Consum mediu cu pasager si bagaje la viteza pana la 150km\h am scos cam 5,4-5,6. Solo si max 120 poti scoate si sub 5. Probleme de cand o am (4 ani) n-am avut. Consumabile la timp, reglaje, a mea e pe carburatie, o data la 2 ani curatat si sincronizat carburatoare. La achizitie citeste si tu pe forum si stai de vb cu cei trecuti printr-o asemenea experienta. E mult de scris. Numai bine! Editat Septembrie 5, 2014 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Consum de 5% o sa scoti dor daca mergi pana in 100 km/h . Am incercat diverse regimuri de mers . Daca mergi spre 120 km/h depăseste chiar 6%. Ta nu e facut sa merga la viteze mari la 110km/h are 5000 tot/min...deci se învârte/consuma. Un motor mai mare cum e varadero, caponord, bmw...etc la 110 km/h are 4000ture... Eu pasager pe autostrada la 110km/h am scos 6.5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Salut!imi poate trimite si mie cineva pe pm, sau pe mail, manualul de transalp PD 10 din 99?.Adresa mea dandonighevici.dd@gmail.com Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Salutare, are cineva de vanzare un bord de Transalp modelul vechi(1987-1989) si tabita otelita care fixeaza placutele de frana de la etrierul spate? 0722675842 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 La fel cum nu există RD10 ci numai PD10, care nu se mai fabrica în 2001 Si-atunci al meu e unicat, Andriusca? Ca ase scrie la docoment, RD10, din 2000, iunie. Laicuta, zi-i sa stranga soroabele, ca nu poate trece Obcinele cu ele asa, mai ales la geru din noptile ce urmeaza. Si mai zi-i ca aia 28 de mii s-ar putea sa fie mile marine. La bord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o "schita" tehnica pentru un cric central la XL700V de prin 2008 incoace ... as cam avea posibilitatea sa imi construiesc eu unul si vreau sa vad daca sunt capabil Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorel_dumitru Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Te ajuta cu ceva? hps_01_463_100.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Sw Motech am si eu.Cricul are si protectie catalizator incorporata(e musai avand in vedere ca este punctul cel mai expus al sistemului de evacuare gaze...si-a scos banii...inzecit).In alta ordine de idei,oglinda stg/dr are cineva pt xl 700 etc? Oricum sunt interschimbabile.Ma ajuta si sticla de sine statatoare deoarece suportul de plastic evident ca a tinut in urma unei mici altercatii cu solul Multumesc anticipat...nr contact in semnatura.Sa auzim de bine Editat Septembrie 8, 2014 de tavi_cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Va salut pe toti! Am si eu o rugaminte daca ma puteti ajuta, sunt posesor de Honda Transalp PD 10/ 1999, si va rog daca puteti sa ma ajutati cu manualul. 0722661428, sau adresa de mail dan.donighevici@yahoo.ro, sau PM. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.