Sari la conținut

Postări Recomandate

 

capacul de aluminiu unde se afla alternatorul.

Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus.

 

capacul de aluminiu unde se afla alternatorul.

Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus.

acela e capacelu de care am nevoie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bricolaj de iarna.

Azi am vizitat Transalpul la garaj. Din plictiseala m-am gandit sa ii refac filtrul de aer. Am achizitonat un filtru de aer de dacie, din ala tubularpost-52668-0-62489300-1421507288_thumb.jpg,

am scos hartia veche din filtru si am curatat siliconul cu o dalta de lemn ascutita, post-52668-0-91029900-1421507400_thumb.jpg, am scos partea superioara, post-52668-0-34173600-1421507425_thumb.jpg, am taiat filtrul de dacie la dimensiuni putin mai mici decat lungimea filtrului (aprox. 2 mm), post-52668-0-94179600-1421507572_thumb.jpg, am incarcat cu silicon capetele de filtru(partea de jos si partea superioara), post-52668-0-74243800-1421507589_thumb.jpg, post-52668-0-98349800-1421507620_thumb.jpg, am montat partea superioara a filtrului si am lasat la uscat. Voila: post-52668-0-16022700-1421507687_thumb.jpg

 

Costuri 10 RON filtrul de dacie. Siliconul este universal, am avut prin casa.

Mentionez ca filtrul de dacie are mai multe pliuri decat cel original. Eu am mai scos 15.

Spor la treaba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos lucrat filtrul!

 

Si eu am fost harnic azi. Am facut doua cabluri groase pentru mansoane incalzite. Le-am pus la un capat reglete si la celalalt papuci rotunzi. Cablurile Le-am tras pana la juguul superior pe sub rezervor. Cei care au facut manetele incalzite au gresit plasticul care trage de cablurile de acceleratie si a trebuit sa il iau la pila. Maine le montez si daca o sa fie 8 grade cat scrie pe yahoo weather dau si o tura.

post-67547-0-53869300-1421520443_thumb.jpg

post-67547-0-14524600-1421520450_thumb.jpg

post-67547-0-27930100-1421520456_thumb.jpg

post-67547-0-61442700-1421520464_thumb.jpg

post-67547-0-90425300-1421520471_thumb.jpg

post-67547-0-01374900-1421520477_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce ulei are in furca dar eu i-as pune un 7.5 sau chiar 10w ca prea este "barca".La modelul 650 parca-mi aduc aminte ca se foloseste 5w si de aceea intreb....de vina este uleiul sau lipsa lui? desi nu cred ca lipseste pentru ca nu am vazut niciodata scurgeri.Am luat aceasta hotarare pt. ca am vazut urme de crash bar pe aripa.Daca a folosit cineva ulei mai "tare" decat 5w sa-mi spuna care sunt senzatiile.Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus ulei cu vascozitate mai mare. Si mi a intarit furca de imi clantane dintii pe asfalt :). Metaforic vorbesc

Discutia despre amortizoare, bound/rebound e complexa si din ce am cetit si vazut...depaseste valoarea mobrelor, insa si efectele sunt spectaculoase.

Variante de luat in calcul pt o amortizare fata buna ar fi:

Arcuri progresive

Un ulei cu o vascozitate potrivita riderului

Supape ricor

Apropo, citeam pe adv despre ST1200 si un nenica ce a modificat-o serios. Apoi nenea a mers la atelier specializat unde functie de solicitarea amortizoarelor avea de ales intre profilul sarmei de arc (patrat sau rotund) nr de spire si alte balarii de te baga in ceata

» Post actualizat in 21 Jan 2015 19:38

Ps: fata trebuie echilibrata cu spatele

» Post actualizat in 21 Jan 2015 19:39

Pps: varsta uleiului , lipsa lui duc la senzatia de barca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca sunt prea multi cei care au schimbat arcuri si au montat nu stiu ce supape la furca deja gândita si razgandita de cei de la honda.Întrebarea era daca ajuta sau nu la întărirea furcii un ulei cu vâscozitatea mai mare decât cea stas.In ce consta echilibrarea suspensiei fata cu cea spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Azi a fost vreme faina si am vrut sa scot mobra la o tura, nepornita fiind de la inceputul lui noiembrie. Am montat bateria pe ea, am golit carburatoarele (robinetul la rezervor fiind inchis), apoi le-am umplut cu benzina proaspata din rezervor. Am dat la buton, nimic (cu socul la maxim si un pic de acceleratie - ca asa e obisnuita). Am mai dat, a mirosit a benzina. Am mai dat, a facut un rateu in toba. Si nimic. Iar ma dat, nimic. Nu a dat nici macar o scanteie, un buf macar. Cand am lasat-o azi toamna totul era in regula, pornea bine, la rece, la cald. Am incercat sa scot bujiile gandindu-ma ca s-a inecat. Dar nici o sansa sa pot cu cheie normala de bujii.

Ce parere aveti, e doar inecata, nu? Ar trebui sa scot bujiile, sa le curat, nu?

Cheie de bujii pentru transalp nu are cineva de vanzare?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Incepe cu lucrurile de baza:
- electromotorul merge? invarte, sau doar caraie sec? ca daca doar caraie, e goala bateria.
- scoate o fisa de bujii si vezi daca face scanteie cand incerci sa pornesti. poate ai uitat kill-switch-ul pe off

- asigura-te ca ai benzina in rezervor si ca ai robinetu deschis (am patit la un moment dat...)

daca nu reusesti, cheie bujii: http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_2928_282&products_id=2699
daca erai p-aproape aveam eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare nu s-au umplut de tot carburatoarele? un minut am stat sa se umple inainte sa dau la automat.

- bateria a invartit, ca era aproape moarta la inceput si am resuscitat-o la un redresor si am incercat din nou destul de mult pana sa o termin iar.

- kill switch si contact toate pe on

- rezervorul plin, robinet deschis.

Daca toate astea de mai sus functioneaza, ar trebui sa scot toate bujiile sa le curat, sau mai incerc asa?

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna ca le-ai umplut? adica ai conectat furtunu la rezervor, si ai deschis robinetul. atat. sper ca nu le-ai desfacut si ai turnat in ele :eek: .
Io am pornit-o pe-a mea acu 2 zile, avand bateria data jos din noiembrie si carburatoarele uscate ca-i dadusem rezervorul jos. Cam in 2 minute a luat-o. Cu soc, dar fara acceleratie. Acceleratia o omora, pana si-a mai revenit.
Nu stiu ce sa zic mai multe. Daca-mi mai vine vre-o idee iti zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar am deschis robinetul :) .

Pana la urmatoarea incercare o sa mai incarc bateria (ca i-am dat la automat pana a dat semne de oboseala), si sper sa gasesc cheie de bujii (daca nu cumpar), ca sa le curat putin sau sa le sterg daca s-au udat.

Multumesc pentru ajutor.

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce tipuri de vaselina folositi in melcul de kilometraj si cat va tine melcul?

M-a tinut melcul vechi cam 25000 km cu o vaselina ieftina de planetare expirata de vreo 4 ani, Poate este ceva mai bun?

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la Dominator, care are melc identic cu PD06 am mers 38oookm pana s-a barberit si am pus vaselina din asta:

https://www.motobikeshop.eu/ro/vaselina-repsol-grasa-molibgras-ep-2-nlgi-2-400-gr.

 

Dar eu ung si cablul de km la fiecare inceput de sezon cu din asta:

https://www.louis.de/en/artikel/bowden-cable-care-set-300-ml-oiler/10059017?list=41755047

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar gradul de vascozitare al vaselinei conteaza, conteaza si cat de bine este gresat/curatat si cablul, dar un factor important care contribuie la uzura pinionului este si gradul de uzura al simeringului de praf si ansamblului carcasa/melc metalic a melcului. La mine in ultimii 5 ani si undeva pe la un totatal de 65 k nu a facut probleme, dar am si curatat/gresat cam de doua ori pe fiecare sezon...la inceput de zezon obligatoriu si undeva pe la jumatate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar gradul de vascozitare al vaselinei conteaza, conteaza si cat de bine este gresat/curatat si cablul, dar un factor important care contribuie la uzura pinionului este si gradul de uzura al simeringului de praf si ansamblului carcasa/melc metalic a melcului. La mine in ultimii 5 ani si undeva pe la un totatal de 65 k nu a facut probleme, dar am si curatat/gresat cam de doua ori pe fiecare sezon...la inceput de zezon obligatoriu si undeva pe la jumatate...

 

poate ar trebui sa folosesti vaselina amestecata cu ceva ulei, sa fie mai fluida. Iar cablul de km uns doar cu ulei, ii scoti cablul din interior si ii bagi ulei cu o seringa.

 

Am schimbat melcul azi, Cablul nu era problema, era uns. Zimtii sunt ok la melcul vechi, Problema a venit de la vaselina. Devenise prea vascoasa in decembrie cand s-a stricat melcul. A fost macinat de saiba care-l agata.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat melcul azi, Cablul nu era problema, era uns. Zimtii sunt ok la melcul vechi, Problema a venit de la vaselina. Devenise prea vascoasa in decembrie cand s-a stricat melcul. A fost macinat de saiba care-l agata.

intr-un decembrie mi-a crapat si mie primul melc - de la frig devine mai vascoasa vaselina. Cum zicea Unchiu' - ulei pe camasa si la melc/simering - vaselina siliconica din belsug - la mine a mers asa muuulta vreme - dupa primul stricat la 12 mii - motoreta a mers la urmatorul proprietar pe la 60 de mii cu acelasi melc.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...