tibirec Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 (editat) Nu toate sunt asa, al meu e stramb. Acel pinten trebuia sa fie langa bascula, nu sa bata cu varful lui in partea de dedesubt a basculei. Si apropo, l-am primit doar cu ax, fara arc. Trebuia macar sa-l sun si sa-l intreb ce e de facut. Sa nu comparam produsele Heavy Duties cu cricul de la Flavius. Am si de la ei ceva si s-a potrivit perfect, plus ca sunt lucrate si vopsite impecabil. Editat Noiembrie 15, 2015 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Mie cel mai tare imi displac troncaniturile din offroad, sare ca nebunul cricul central. Eu am rezolvat toate neajunsurile astea, am fixat cu o faseta de plastic. Nu mai bate la kur in off, nici nu mai freaca pe viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 si la mine acel pinten s-a lovit de bascula dar nu mi-a fost lene sa pun mana pe o cheie universala> a se citi - ranga- si sa il trag mai in lateral putin, treaba de maxim doua minute si am pus si arcurile sus si nu imi sare pe off road si nici nu imi bate, si nici vopseaua nu imi sare de pe el - deci e vopsit bine si apropos am luat un crash bar de la master GIVI si ce sa vezi????? nu s-a potrivit elementul ala care se prinde pe osatura farului si a bordului, de ce? pentru ca italineilor le-a fost lene sa vada ca acolo pe osatura exista o urecehe pe care se fixeaza cablurile si nu ai loc sa pui fierotania aia acolo dar nici atunci nu mi-a fost lene sa pun mana pe flex sa ii fac un canal de 5 mm acelui fier care tine tot. Asa ca ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Tu crezi ca e vorba de lene? Ti se pare normal sa pui mana dupa ce un meserias si-a incheiat treaba "cu succes", ba a si primit pretul cerut? Nu mai spun ca are exact aceiasi motocicleta ca a noastra, deci trebuia sa se potriveasca 100%.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 (editat) Ti se pare normal sa pui mana dupa ce un meserias si-a incheiat treaba "cu succes", ba a si primit pretul cerut? meseriasul daca era destept, se facea inginer Editat Noiembrie 17, 2015 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Da, Exact asta vroiam sa spun. Daca te simti ofensat e treaba ta dar nu am facut-o ca sa te jignesc. Ti-am dat un exemplu mai inainte cu ce am patit cu "meseriasii" de la Givi. Ce sa fac? Sa trimit pachetul inapoi? Sa le desenez ce nu e facut bine si sa astept de la ei sa imi trimita crash-bar-ul inapoi cu scuzele de rigoare? Eventual cand o sa imi schimb chitul de lant o sa trimit motoreta la aia de la DID ca nu vreau sa imi desfac doua suruburi de la bascula... Shit happen's every day! So, deal with it! Si probabil la fel ca si mine ai luat cricul de la Flavius in aceeasi perioada (acelasi lot) pentru ca, dupa aceea a remediat mica eroare! » Post actualizat in 17 Nov 2015 20:58Si ne-om mai contra pe aici si poate om bea si-o bere cand ne vom intalni, si apo o fi pace! Iarna scurta si spor la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Dar puteai sa le trimiti alora de la Givi un review negativ, doar asa, ca chestie..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 aici ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Eu am rezolvat toate neajunsurile astea, am fixat cu o faseta de plastic. Nu mai bate la kur in off, nici nu mai freaca pe viraje. Pai pune o poza, sa saliveze si papilele noastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 La mine, cricul e tinut de un arc de portbagaj de Dacia berlina. Foarte tare arcul asta, nici nu se clinteste cricul, indiferent pe unde merg. Nu stiu ce arcuri aveti voi, dar nu ar fi o solutie mai eleganta sa schimbati arcul decat sa umblati cu fasii de plastic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 (editat) Salut Vant un set de cutii de bagaje GIVI E360N Monokey Top/Side Case la 666 lei (150 euro) si suport de cutii laterale Kappa KL203 pentru Honda Transalp XL700v la 250 lei (60 euro). Ambele sunt folosite dar in stare buna, mai multe detalii aici /index.php?/topic/733221-set-2-cutii-laterale-givi-e360n-666-lei-si-suport-cutii-xl700-250-lei/ Editat Noiembrie 24, 2015 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Vineri s-a intors seaua de la modificare si retapitare... pacat ca este sezonul gata, ca asa ma ia cate un dor de duca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Catrici Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Unde ai facut-o,arată bine și pare confortabila. Cât te-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 made by@dan. Si eu am facuta la el. este la fel. este foarte confortabila, diferenta se simte pe off, cel mai mult simte pasagerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Catrici Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Preț?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 (editat) Preț?? Este facuta la @Dan la Timisoara (click), iar retapitarea + modificarile de comfort ~100EUR (fara transport tur/retur). La un prim test <1km pozitia este mai buna... review mai detaliat la primavara. Editat Noiembrie 25, 2015 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fafane Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Salut Am si eu o problema careia nu ii dau de cap... Sunt detinatorul unui Transalp 600 PD10 1998. Problema este urmatoarea: acum ceva timp releul de semnalizare a incetat sa mai functioneze. Am gasit un alr releu (sh) l-am montat, a mers ok o perioada pana am parcat motorul pentru iarna. Dupa vreo saptamana, vreme frumoasa, am iesit sa dau o tura. Semnalizare canci...vreme de vreo 10 secunde dupa ce apas comutatorul, dupa care tacane rapid de vreo doua ori apoi merge normal. daca opresc si dau semnal in aceeasi parte functioneaza. Daca dau semnal in partea cealalta, aceleasi 10 secunde de asteptare... Practic, orice trecere de semnal de pe o parte pe cealalta impune timpul asta de asteptare. daca as da semnal numai pe o parte, sa zic ca as astepta o singura data dupa care ar functiona normal. Nu cred ca este releul, deoarece am montat din nou si releul veci si...surpriza, acelasi comportament (se vede ca data trecuta cand am considerat ca s-a stricat nu am avut rabdare acele 10 secunde sau mai multe, cate or fi fost...) Dat jos semnalizatoare curatat bine contactele spray de contacte, la fel si la toate mufele din bord. Ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 @ Fafane, Comutatorul de semnal de la ghidon. Demontat si curatat bine in prima faza. Din ce zici, pare a fi singurul pe care nu l-ai verificat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 (editat) Da-i cu WD40 la comutator. Totusi inclin ca este releul. Poti incerca cu unul de Dacie. Si la mine tot asa facea. Am vrut sa comand unul dedicat, dar pretul m-a dat pe spate. Acum am unul mecanic, rotund, din aluminiu, 1900 Toamna. Functioneaza perfect, cu conditia sa nu ai leduri la semnalizare. Editat Decembrie 11, 2015 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 (editat) spray pentru contacte electrice, nu wd-40 ca nu-i surub sa il degripezi, confirm ca releul vechi de dacie cel cilindric merge perfect daca ai unul la indemana http://www.dedeman.ro/ro/spray-ptr-contacte-250-ml-nigrin.html Editat Decembrie 11, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Sau asa. Dar WD este si lubrifiant, ajuta impotriva coroziunii si a umezelii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fafane Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Ultima oara, cand am curatat contactele, am desfacut si blocul de lumini DE PE ghidon, fara sa il desfac mai mult (nu am stiut) si in aceasta stare l-am "inundate cu spray de contacte. Dupa ce s-a uscat l-am montat la loc. Este cazul sa il desfac de tot? Daca da, cum se face? Recunosc ca mi-a fost frica (eram inaintea unei plecari) sa nu sara ceva de pe acolo si sa nu il mai pot pune la loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 desfa blocul de lumini si da=i cu spray contact , asa a facut si la mine si am rezolvat cu spray contact. releul era ok dar ca rezerva oti sa pui unul de Dacie, merge fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Releul de dacie e mecanic incalzeste o chestie si clipoceste. Cam La aceeasi bani, 12 ron, hasesti de scuter, electric care functioneaza ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 (editat) stiu ca sunt dar nu cunosc pe nimeni care fi schimbe bascula spate la transalp xl 600 .stiu ca potriveste bascula de la africana de 650 ,am una cu roata cu tot tacamul dar singura buba ii la lant ,bascula la africana ii mai lunga cu vreo 4 cm si as vrea sa pun lant nou dar nu stiu cu cate zale sa fie ca sa fie la minim reglajul la lant ...? la africana de 650 is 124/16/49 si la transalp 118/15/47 daca imi poate da careva idee cum sa fac, Editat Decembrie 12, 2015 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.