Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu toate sunt asa, al meu e stramb. Acel pinten trebuia sa fie langa bascula, nu sa bata cu varful lui in partea de dedesubt a basculei. Si apropo, l-am primit doar cu ax, fara arc.

Trebuia macar sa-l sun si sa-l intreb ce e de facut.

 

Sa nu comparam produsele Heavy Duties cu cricul de la Flavius. Am si de la ei ceva si s-a potrivit perfect, plus ca sunt lucrate si vopsite impecabil.

Editat de tibirec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cel mai tare imi displac troncaniturile din offroad, sare ca nebunul cricul central.

 

Eu am rezolvat toate neajunsurile astea, am fixat cu o faseta de plastic. Nu mai bate la kur in off, nici nu mai freaca pe viraje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine acel pinten s-a lovit de bascula dar nu mi-a fost lene sa pun mana pe o cheie universala> a se citi - ranga- si sa il trag mai in lateral putin, treaba de maxim doua minute si am pus si arcurile sus si nu imi sare pe off road si nici nu imi bate, si nici vopseaua nu imi sare de pe el - deci e vopsit bine si apropos am luat un crash bar de la master GIVI si ce sa vezi????? nu s-a potrivit elementul ala care se prinde pe osatura farului si a bordului, de ce? pentru ca italineilor le-a fost lene sa vada ca acolo pe osatura exista o urecehe pe care se fixeaza cablurile si nu ai loc sa pui fierotania aia acolo dar nici atunci nu mi-a fost lene sa pun mana pe flex sa ii fac un canal de 5 mm acelui fier care tine tot. Asa ca .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu crezi ca e vorba de lene?

 

Ti se pare normal sa pui mana dupa ce un meserias si-a incheiat treaba "cu succes", ba a si primit pretul cerut?

 

Nu mai spun ca are exact aceiasi motocicleta ca a noastra, deci trebuia sa se potriveasca 100%....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Exact asta vroiam sa spun. Daca te simti ofensat e treaba ta dar nu am facut-o ca sa te jignesc. Ti-am dat un exemplu mai inainte cu ce am patit cu "meseriasii" de la Givi. Ce sa fac? Sa trimit pachetul inapoi? Sa le desenez ce nu e facut bine si sa astept de la ei sa imi trimita crash-bar-ul inapoi cu scuzele de rigoare? Eventual cand o sa imi schimb chitul de lant o sa trimit motoreta la aia de la DID ca nu vreau sa imi desfac doua suruburi de la bascula...

Shit happen's every day! So, deal with it!

Si probabil la fel ca si mine ai luat cricul de la Flavius in aceeasi perioada (acelasi lot) pentru ca, dupa aceea a remediat mica eroare!


» Post actualizat in 17 Nov 2015 20:58

Si ne-om mai contra pe aici si poate om bea si-o bere cand ne vom intalni, si apo o fi pace!

Iarna scurta si spor la surubarit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine, cricul e tinut de un arc de portbagaj de Dacia berlina. Foarte tare arcul asta, nici nu se clinteste cricul, indiferent pe unde merg. Nu stiu ce arcuri aveti voi, dar nu ar fi o solutie mai eleganta sa schimbati arcul decat sa umblati cu fasii de plastic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Vant un set de cutii de bagaje GIVI E360N Monokey Top/Side Case la 666 lei (150 euro) si suport de cutii laterale Kappa KL203 pentru Honda Transalp XL700v la 250 lei (60 euro). Ambele sunt folosite dar in stare buna, mai multe detalii aici /index.php?/topic/733221-set-2-cutii-laterale-givi-e360n-666-lei-si-suport-cutii-xl700-250-lei/

post-3876-0-49959000-1448344853_thumb.jpg

post-3876-0-17409300-1448344854_thumb.jpg

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut

 

Am si eu o problema careia nu ii dau de cap...

 

Sunt detinatorul unui Transalp 600 PD10 1998.

Problema este urmatoarea: acum ceva timp releul de semnalizare a incetat sa mai functioneze. Am gasit un alr releu (sh) l-am montat, a mers ok o perioada pana am parcat motorul pentru iarna.

Dupa vreo saptamana, vreme frumoasa, am iesit sa dau o tura. Semnalizare canci...vreme de vreo 10 secunde dupa ce apas comutatorul, dupa care tacane rapid de vreo doua ori apoi merge normal. daca opresc si dau semnal in aceeasi parte functioneaza. Daca dau semnal in partea cealalta, aceleasi 10 secunde de asteptare...

Practic, orice trecere de semnal de pe o parte pe cealalta impune timpul asta de asteptare.

daca as da semnal numai pe o parte, sa zic ca as astepta o singura data dupa care ar functiona normal.

 

Nu cred ca este releul, deoarece am montat din nou si releul veci si...surpriza, acelasi comportament (se vede ca data trecuta cand am considerat ca s-a stricat nu am avut rabdare acele 10 secunde sau mai multe, cate or fi fost...)

 

Dat jos semnalizatoare curatat bine contactele spray de contacte, la fel si la toate mufele din bord.

 

Ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-i cu WD40 la comutator.

Totusi inclin ca este releul. Poti incerca cu unul de Dacie. Si la mine tot asa facea. Am vrut sa comand unul dedicat, dar pretul m-a dat pe spate. Acum am unul mecanic, rotund, din aluminiu, 1900 Toamna. Functioneaza perfect, cu conditia sa nu ai leduri la semnalizare.

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spray pentru contacte electrice, nu wd-40 ca nu-i surub sa il degripezi, confirm ca releul vechi de dacie cel cilindric merge perfect daca ai unul la indemana

 

http://www.dedeman.ro/ro/spray-ptr-contacte-250-ml-nigrin.html

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima oara, cand am curatat contactele, am desfacut si blocul de lumini DE PE ghidon, fara sa il desfac mai mult (nu am stiut) si in aceasta stare l-am "inundate cu spray de contacte. Dupa ce s-a uscat l-am montat la loc.

Este cazul sa il desfac de tot?

Daca da, cum se face? Recunosc ca mi-a fost frica (eram inaintea unei plecari) sa nu sara ceva de pe acolo si sa nu il mai pot pune la loc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca sunt dar nu cunosc pe nimeni care fi schimbe bascula spate la transalp xl 600 .stiu ca potriveste bascula de la africana de 650 ,am una cu roata cu tot tacamul dar singura buba ii la lant ,bascula la africana ii mai lunga cu vreo 4 cm si as vrea sa pun lant nou dar nu stiu cu cate zale sa fie ca sa fie la minim reglajul la lant ...? la africana de 650 is 124/16/49 si la transalp 118/15/47 daca imi poate da careva idee cum sa fac,

Editat de fairplaybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...