radumcostea Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Multumesc deocamdata pentru raspunsuri. Transalpul ma atrage cel mai mult, oricum. Transalp 600, cum se comporta cu pasager? am mai auzit ca altii se plag ca trage greu.Si care sunt cele mai comune defecte? La ce trebuie sa fiu atent cand merg sa-l vad?Spre exemplu la suzuki gs500e, pe care l-am dezmebrat cam toata lumea avea probleme la motor. Cica aveau ele o boala si se duceau cuzinetii de pe stanga. Cam la toata lumea am intalnit problema asta. La Transalp sunt probleme de genu? "de fabricatie" cum ar veni. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) Am avut GS 500 timp de vreo 2-3 ani, prin 2006 (el fiind din 1992 sau 1993) si am abuzat de el cateva zeci de mii de kilometri, nu a avut niciodata nici cea mai mica problema cu motorul. Depinde si ce noroc ai cu ele, dar intr adevar acum sunt deja foarte vechi si te poti astepta la orice. In alta ordine de idei: fa un efort si ia un Transalp mai nou de 1994, cauta unul cat mai dotat (accesoriile o sa te coste mult daca le pui ulterior, un topcase, un crashbar si un cric central ar fi un minim necesar), verifica sa fie motorul ok, sa nu aiba scurgeri, batai etc. Consumabile gen cauciucuri, lant, placute, baterie daca ar mai merge un sezon sau doua ar fi ideal. Schimba i de cum l ai luat: uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer, antigelul si lichidul de frana, nu e o avere. Are doar 50 de cai, nu e o racheta, daca esti vitezoman nu o sa iti placa cum trage. Dar e polivalent si poti sa il bagi aproape pe oriunde. Editat Iunie 8, 2016 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumcostea Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Multumesc frumos Kevinn pentru feedback. Vreau sa ma bucur de drumuri, nu de viteze exceptionale....altfel as fi optat pentru alta categorie. Insa fiind mai mereu 2 persoane pe el, ma astept sa ma duca in siguranta pe drumuri de munte, prin Apuseni, pe Transalpina...etc. Mersi frumos pentru sfaturi, o sa tin cont cu siguranta. Astept in continuare si alte pontruri. Am inteles ca ar fi bine sa evit reprezentantele care aduc motoare de prin italia gen Ser Moto etc. nu stiu din ce motiv.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Corect cu SerMoto. Dar Moto Mus sunt destul de ok, au destule recenzii pozitive. Transul meu e adus de Cosmin Biris, recomand. De unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Daca gasesti, ia unul dupa 97, cu 2 discuri de frana pe fata. Mie unul mi se pare diferenta imensa intre cum franeaza al meu, cu un disc, si cum franeaza unul cu 2 discuri. De asemenea, pana prin 94-95 au avut CDI care se mai strica. Dupa 96 i-au pus TCI, care e fara moarte. Si apropos de GS, cele din 92-93 erau beton. A avut un prieten un GS500/2006, fabricat in Spania, si era complet diferit fata de alea originale, japoneze. I-a intins lantul si au inceput sa se indoaie placutele din capatul basculei, in care se sprijinea piulita cu care intindeai lantul. Atat de bun era materialul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Salut. Transalpul meu are 85.000km. Am facut km cu el, si voi mai face. In afara de consumabile, nu a necesitat nimic. Cu pasager si bagaje te duce, dar nu la viteza astronomica, pe asfalt. Pe off cara ca nebunul. Am intrat pe noroaie, pietris, macadam, am colindat Apusenii, asta numai cu pasager, si a mers impecabil. Daca vrei doar strada, pasager, bagaje, trebuie sa te orientezi spre altceva, Transalpul nu te va multumi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumcostea Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 @Kevinn - din Cluj sunt.@Mircea - multumesc pentru detalii. ma gandesc ca al doilea disc face diferenta. sa vedem daca gasesc ceva in bugetul meu...undeva la 1500 - maxim 1800 dispun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 + 1 pt. Cosmin Biris. De la el am avut Dominatorul. A fost foarte corect cu mine. Eu am mers cu Honda Dominator, cu pasagera, genti laterale & topcase, prin o gramada de locuri: Transalpina, Transfagarasan, Apuseni, Ceahlau etc. fara probleme deosebite. Motorul ala avea 38 de cai. Si in ziua de azi il tineam daca nu ar fi vibrat ca un monocilindru (este monocilindru) Acum, la scurt timp dupa ce am luat un TA 650 pot sa iti spun ca mi se pare genial. Nu vibreaza semnificativ, trage la orice turatie, la 120 km/h poti sa depasesti linistit. Si foarte important: dupa prima zi de calarit, dupa 2 ani de pauza, 230 km pe ploaie, am ajus acasa si s-a urcat si doamna sa facem o tura prin oras ca ii era dor. Nici nu s-a simtit pe moto, nici la cum trage nici la centru de greutate. Nu m-am balanganit la fiecare semafor Apropo, am facut si consumul, plin-plin, 4.7 l/100 km, in conditiile in care am pierdut 1.5 ore in Cluj in aglomeratie maxima. Eram singur, cu un topcase aproape gol. Sa nu ma intelegi gresit, am avut si moto mai puternica, GPX600 (75-80 cai) care era un animal. Atata doar ca am realizat repede ca nu e de mine. Accelera mobra aia ca nebuna, si te impingea mereu sa tragi de gaz. Mai departe trebuie sa deci tu ce crezi ca ti se potriveste. » Post actualizat in 10 Jun 2016 08:31Oameni buni, stiti de unde pot cumpara prinderi gen pt. parbriz? Tubul ala de cauciuc cu o piulita in el... Sau merita mai mult sa ma gandesc la alte variante (surub - oring -piese- oring - saiba - piulita cu autoblocare) In mod special pt parbriz ma intereseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 ati schimbat burdufurile de cauciuc de la jug superior? ma refer la cele care prind suportul de ghidon inferior de jug am un joc de toata frumusetea acolo sau ceva alternativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Si eu am joc la bucsele alea. Am desfacut ghidonul si am pus cate 2 saibe de diametru interior de 20mm. Teoretic se pot schimba,dar de cand nu mai sunt meseriasi,slabe sanse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Si eu am joc la bucsele alea. Am desfacut ghidonul si am pus cate 2 saibe de diametru interior de 20mm. Teoretic se pot schimba,dar de cand nu mai sunt meseriasi,slabe sanse. adica asa? http://tecnica.transalp.it/fai-da-te/telaio/129-gioco-manubrio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Salutare. Vreau sa masor rezistenta din fisa. Cum desfac fisa de pe cablu? Nu se desfileteaza la capatul cu fisa? Sau la capatul cu bobina? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Fisa = cablul. La un capat e bobina si la celalalt e pipa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Am gasit membrane carburator facute de cineva din Cluj. A cumparat cineva de la el? Sunt ok? Anuntul e cu 160 ron/ 2 buc + ceva lipici pt montaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Am gasit membrane carburator facute de cineva din Cluj. A cumparat cineva de la el? Sunt ok? Anuntul e cu 160 ron/ 2 buc + ceva lipici pt montaj... eu membranele sunt ok vin si cu instructiuni de montaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 eu am pus anul trecut si duap 2100km sunt ok, deci pana acum multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Am nevoie de un filtru uzat, folosit, de aer pentru transalp 600, pentru un proiect, si nu l-as folosi pe al meu, ca e inca in stare buna. Are cineva de dat? Mulumesc Sau de vandut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salut. Inca nu ai gasit? Iti trimit eu unul, dar trebuie sa suporti cheltuielie de transport, prin Posta, ca este mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salut. Inca n-am gasit . Mersi mult. Iti trimit adresa prin pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EmilT Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Salut, Sunt incepator, proaspat posesor de cat.A si sunt tare interesat de un Transalp. Am gasit unul la superoferta, dar nu stiu ce sa zic, de aia apelez si la sfatul vostru. Este vorba despre un Transalp din '92, arata bine (in poze), dar a fost tinut in garaj, nepornit-neumblat timp de 1 an. Proprietarul vrea pe el 4000 RON (aprox. 890 EURO). Daca ma hotarasc sa-l iau, trebuie sa ma duc dupa el sa-l aduc acasa, aprox. 180 km. Ca sa-l aduc acasa, proprietarul mi-a zis ca trebuie sa-i schimbe obligatoriu uleiul si filtrul de ulei, ca restul consumabilelor sunt in regula. Ajutati-ma cu un sfat va rog. Cum sunt modelele din '92? O sa arunc pe apa sambetei 1000 EURO? Ce trebuie schimbat urgent daca ar fi sa-l iau si sa-l aduc acasa, cei 180 km? Multumesc anticipat. Editat Iunie 15, 2016 de EmilT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Salut! Din punctul meu de vedere, daca are ulei, are antigel, si porneste si merge ok, poti sa te urci pe el sa mergi 180 km fara probleme. Evident, cu conditia ca inainte sa mai faci alte drumuri sa ii faci o revizie. Eu am luat recent un TA650 si am venit cu el vreo 230-240 km, plus inca vreo 150 prin imprejurimi. (Omul zicea ca a schimbat recent uleiul). Acum este desfacut si l-am luat la verificat: joc supape, curatat carburatoare (cu ocazia asta am constatat ca am o membrana sparta, le-am schimbat amandoua, am schimbat uleiul, antigelul, am curatat filtrul de aer (cu toate ca arata ca nou), urmeaza sincronizare carburatoare, si apoi sa ii pun plasticele la loc. Mai am placute si lichid de frana de schimbat. Aici depinde mult de tine. Daca mergi doar drumuri scurte, prin zone populate, sau in grupuri de minim 3 moto. Poti sa ii schimbi doar uleiul si filtrele, sa te asiguri ca ai placute ok si sa mergi. Mie imi place sa merg la drumuri mai lungi, de multe ori singur si la munte (fara acces, fara semnal...) Asadar vreau sa ma pot baza pe utilaj. In rest. Du-te sa-l vezi, daca e ok, porneste acceptabil de usor si nu scoate fum si nu face galagie suie-te pe el si du-l acasa. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Salut! Din punctul meu de vedere, daca are ulei, are antigel, si porneste si merge ok, poti sa te urci pe el sa mergi 180 km fara probleme. Evident, cu conditia ca inainte sa mai faci alte drumuri sa ii faci o revizie. Eu am luat recent un TA650 si am venit cu el vreo 230-240 km, plus inca vreo 150 prin imprejurimi. (Omul zicea ca a schimbat recent uleiul). Acum este desfacut si l-am luat la verificat: joc supape, curatat carburatoare (cu ocazia asta am constatat ca am o membrana sparta, le-am schimbat amandoua, am schimbat uleiul, antigelul, am curatat filtrul de aer (cu toate ca arata ca nou), urmeaza sincronizare carburatoare, si apoi sa ii pun plasticele la loc. Mai am placute si lichid de frana de schimbat. Aici depinde mult de tine. Daca mergi doar drumuri scurte, prin zone populate, sau in grupuri de minim 3 moto. Poti sa ii schimbi doar uleiul si filtrele, sa te asiguri ca ai placute ok si sa mergi. Mie imi place sa merg la drumuri mai lungi, de multe ori singur si la munte (fara acces, fara semnal...) Asadar vreau sa ma pot baza pe utilaj. In rest. Du-te sa-l vezi, daca e ok, porneste acceptabil de usor si nu scoate fum si nu face galagie suie-te pe el si du-l acasa. Bafta! si sa nu fie lovit.... » Post actualizat in 16 Jun 2016 11:18 Salut, Sunt incepator, proaspat posesor de cat.A si sunt tare interesat de un Transalp. Am gasit unul la superoferta, dar nu stiu ce sa zic, de aia apelez si la sfatul vostru. Este vorba despre un Transalp din '92, arata bine (in poze), dar a fost tinut in garaj, nepornit-neumblat timp de 1 an. Proprietarul vrea pe el 4000 RON (aprox. 890 EURO). Daca ma hotarasc sa-l iau, trebuie sa ma duc dupa el sa-l aduc acasa, aprox. 180 km. Ca sa-l aduc acasa, proprietarul mi-a zis ca trebuie sa-i schimbe obligatoriu uleiul si filtrul de ulei, ca restul consumabilelor sunt in regula. Ajutati-ma cu un sfat va rog. Cum sunt modelele din '92? O sa arunc pe apa sambetei 1000 EURO? Ce trebuie schimbat urgent daca ar fi sa-l iau si sa-l aduc acasa, cei 180 km? Multumesc anticipat. Nu merita - ia Pegaso ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumcostea Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Salutare. Revin pentru a va cere niste pareri. Am gasit un Transalp din 1999 cu 70 de mii de km in bord, cu urmatoarele accesorii: top case +side cases givi, crash bar, si parbriz givi + originalul. Pretul e umpic marisor supa supele unor prieteni mai avizati decat mine....dar depinde si de starea motorului. E la 2 mii euro.O sa-l vad probabil maine si vroiam sa va intreb la ce trebuie sa fiu atent. Km nu sunt cam multi? ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Pretul o fi un pic marisor dar din cate spui are cam toate accesoriile si daca e si intr-o stare buna te scuteste de multe cheltuieli ulterioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Unde mai pui ca daca are kilometrii "cinstiti" si este intretinuta corespunzator, are toate sansele sa te tina mai mult decat una adusa din strainatate (cu kilometrii cel putin "ciudati") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.