Sari la conținut

Postări Recomandate

Multumesc deocamdata pentru raspunsuri.

Transalpul ma atrage cel mai mult, oricum.

Transalp 600, cum se comporta cu pasager? am mai auzit ca altii se plag ca trage greu.
Si care sunt cele mai comune defecte? La ce trebuie sa fiu atent cand merg sa-l vad?

Spre exemplu la suzuki gs500e, pe care l-am dezmebrat cam toata lumea avea probleme la motor. Cica aveau ele o boala si se duceau cuzinetii de pe stanga. Cam la toata lumea am intalnit problema asta. La Transalp sunt probleme de genu? "de fabricatie" cum ar veni.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut GS 500 timp de vreo 2-3 ani, prin 2006 (el fiind din 1992 sau 1993) si am abuzat de el cateva zeci de mii de kilometri, nu a avut niciodata nici cea mai mica problema cu motorul. Depinde si ce noroc ai cu ele, dar intr adevar acum sunt deja foarte vechi si te poti astepta la orice.

In alta ordine de idei: fa un efort si ia un Transalp mai nou de 1994, cauta unul cat mai dotat (accesoriile o sa te coste mult daca le pui ulterior, un topcase, un crashbar si un cric central ar fi un minim necesar), verifica sa fie motorul ok, sa nu aiba scurgeri, batai etc.

Consumabile gen cauciucuri, lant, placute, baterie daca ar mai merge un sezon sau doua ar fi ideal. Schimba i de cum l ai luat: uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer, antigelul si lichidul de frana, nu e o avere.

Are doar 50 de cai, nu e o racheta, daca esti vitezoman nu o sa iti placa cum trage. Dar e polivalent si poti sa il bagi aproape pe oriunde.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos Kevinn pentru feedback.

Vreau sa ma bucur de drumuri, nu de viteze exceptionale....altfel as fi optat pentru alta categorie.

Insa fiind mai mereu 2 persoane pe el, ma astept sa ma duca in siguranta pe drumuri de munte, prin Apuseni, pe Transalpina...etc.

Mersi frumos pentru sfaturi, o sa tin cont cu siguranta.

Astept in continuare si alte pontruri.

Am inteles ca ar fi bine sa evit reprezentantele care aduc motoare de prin italia gen Ser Moto etc. nu stiu din ce motiv....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca gasesti, ia unul dupa 97, cu 2 discuri de frana pe fata. Mie unul mi se pare diferenta imensa intre cum franeaza al meu, cu un disc, si cum franeaza unul cu 2 discuri.

De asemenea, pana prin 94-95 au avut CDI care se mai strica. Dupa 96 i-au pus TCI, care e fara moarte.

 

Si apropos de GS, cele din 92-93 erau beton. A avut un prieten un GS500/2006, fabricat in Spania, si era complet diferit fata de alea originale, japoneze. I-a intins lantul si au inceput sa se indoaie placutele din capatul basculei, in care se sprijinea piulita cu care intindeai lantul. Atat de bun era materialul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Transalpul meu are 85.000km. Am facut km cu el, si voi mai face. In afara de consumabile, nu a necesitat nimic. Cu pasager si bagaje te duce, dar nu la viteza astronomica, pe asfalt. Pe off cara ca nebunul. Am intrat pe noroaie, pietris, macadam, am colindat Apusenii, asta numai cu pasager, si a mers impecabil. Daca vrei doar strada, pasager, bagaje, trebuie sa te orientezi spre altceva, Transalpul nu te va multumi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ 1 pt. Cosmin Biris. De la el am avut Dominatorul. A fost foarte corect cu mine.

Eu am mers cu Honda Dominator, cu pasagera, genti laterale & topcase, prin o gramada de locuri:

Transalpina, Transfagarasan, Apuseni, Ceahlau etc. fara probleme deosebite. Motorul ala avea 38 de cai. Si in ziua de azi il tineam daca nu ar fi vibrat ca un monocilindru (este monocilindru)

Acum, la scurt timp dupa ce am luat un TA 650 pot sa iti spun ca mi se pare genial. Nu vibreaza semnificativ, trage la orice turatie, la 120 km/h poti sa depasesti linistit. Si foarte important: dupa prima zi de calarit, dupa 2 ani de pauza, 230 km pe ploaie, am ajus acasa si s-a urcat si doamna sa facem o tura prin oras ca ii era dor. Nici nu s-a simtit pe moto, nici la cum trage nici la centru de greutate. Nu m-am balanganit la fiecare semafor :P

 

Apropo, am facut si consumul, plin-plin, 4.7 l/100 km, in conditiile in care am pierdut 1.5 ore in Cluj in aglomeratie maxima. Eram singur, cu un topcase aproape gol.

 

Sa nu ma intelegi gresit, am avut si moto mai puternica, GPX600 (75-80 cai) care era un animal. Atata doar ca am realizat repede ca nu e de mine. Accelera mobra aia ca nebuna, si te impingea mereu sa tragi de gaz.

 

Mai departe trebuie sa deci tu ce crezi ca ti se potriveste.


» Post actualizat in 10 Jun 2016 08:31

Oameni buni, stiti de unde pot cumpara prinderi gen pt. parbriz? Tubul ala de cauciuc cu o piulita in el... Sau merita mai mult sa ma gandesc la alte variante (surub - oring -piese- oring - saiba - piulita cu autoblocare)

 

In mod special pt parbriz ma intereseaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am joc la bucsele alea. Am desfacut ghidonul si am pus cate 2 saibe de diametru interior de 20mm. Teoretic se pot schimba,dar de cand nu mai sunt meseriasi,slabe sanse.

adica asa?

http://tecnica.transalp.it/fai-da-te/telaio/129-gioco-manubrio

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit membrane carburator facute de cineva din Cluj. A cumparat cineva de la el? Sunt ok? Anuntul e cu 160 ron/ 2 buc + ceva lipici pt montaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt incepator, proaspat posesor de cat.A si sunt tare interesat de un Transalp. Am gasit unul la superoferta, dar nu stiu ce sa zic, de aia apelez si la sfatul vostru. Este vorba despre un Transalp din '92, arata bine (in poze), dar a fost tinut in garaj, nepornit-neumblat timp de 1 an. Proprietarul vrea pe el 4000 RON (aprox. 890 EURO). Daca ma hotarasc sa-l iau, trebuie sa ma duc dupa el sa-l aduc acasa, aprox. 180 km. Ca sa-l aduc acasa, proprietarul mi-a zis ca trebuie sa-i schimbe obligatoriu uleiul si filtrul de ulei, ca restul consumabilelor sunt in regula.

 

Ajutati-ma cu un sfat va rog. Cum sunt modelele din '92? O sa arunc pe apa sambetei 1000 EURO? Ce trebuie schimbat urgent daca ar fi sa-l iau si sa-l aduc acasa, cei 180 km?

 

Multumesc anticipat.

Editat de EmilT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Din punctul meu de vedere, daca are ulei, are antigel, si porneste si merge ok, poti sa te urci pe el sa mergi 180 km fara probleme. Evident, cu conditia ca inainte sa mai faci alte drumuri sa ii faci o revizie.

Eu am luat recent un TA650 si am venit cu el vreo 230-240 km, plus inca vreo 150 prin imprejurimi. (Omul zicea ca a schimbat recent uleiul). Acum este desfacut si l-am luat la verificat: joc supape, curatat carburatoare (cu ocazia asta am constatat ca am o membrana sparta, le-am schimbat amandoua, am schimbat uleiul, antigelul, am curatat filtrul de aer (cu toate ca arata ca nou), urmeaza sincronizare carburatoare, si apoi sa ii pun plasticele la loc. Mai am placute si lichid de frana de schimbat.

 

Aici depinde mult de tine. Daca mergi doar drumuri scurte, prin zone populate, sau in grupuri de minim 3 moto. Poti sa ii schimbi doar uleiul si filtrele, sa te asiguri ca ai placute ok si sa mergi.

Mie imi place sa merg la drumuri mai lungi, de multe ori singur si la munte (fara acces, fara semnal...) Asadar vreau sa ma pot baza pe utilaj.

 

In rest. Du-te sa-l vezi, daca e ok, porneste acceptabil de usor si nu scoate fum si nu face galagie suie-te pe el si du-l acasa. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Din punctul meu de vedere, daca are ulei, are antigel, si porneste si merge ok, poti sa te urci pe el sa mergi 180 km fara probleme. Evident, cu conditia ca inainte sa mai faci alte drumuri sa ii faci o revizie.

Eu am luat recent un TA650 si am venit cu el vreo 230-240 km, plus inca vreo 150 prin imprejurimi. (Omul zicea ca a schimbat recent uleiul). Acum este desfacut si l-am luat la verificat: joc supape, curatat carburatoare (cu ocazia asta am constatat ca am o membrana sparta, le-am schimbat amandoua, am schimbat uleiul, antigelul, am curatat filtrul de aer (cu toate ca arata ca nou), urmeaza sincronizare carburatoare, si apoi sa ii pun plasticele la loc. Mai am placute si lichid de frana de schimbat.

 

Aici depinde mult de tine. Daca mergi doar drumuri scurte, prin zone populate, sau in grupuri de minim 3 moto. Poti sa ii schimbi doar uleiul si filtrele, sa te asiguri ca ai placute ok si sa mergi.

Mie imi place sa merg la drumuri mai lungi, de multe ori singur si la munte (fara acces, fara semnal...) Asadar vreau sa ma pot baza pe utilaj.

 

In rest. Du-te sa-l vezi, daca e ok, porneste acceptabil de usor si nu scoate fum si nu face galagie suie-te pe el si du-l acasa. Bafta!

 

si sa nu fie lovit....

» Post actualizat in 16 Jun 2016 11:18

Salut,

 

Sunt incepator, proaspat posesor de cat.A si sunt tare interesat de un Transalp. Am gasit unul la superoferta, dar nu stiu ce sa zic, de aia apelez si la sfatul vostru. Este vorba despre un Transalp din '92, arata bine (in poze), dar a fost tinut in garaj, nepornit-neumblat timp de 1 an. Proprietarul vrea pe el 4000 RON (aprox. 890 EURO). Daca ma hotarasc sa-l iau, trebuie sa ma duc dupa el sa-l aduc acasa, aprox. 180 km. Ca sa-l aduc acasa, proprietarul mi-a zis ca trebuie sa-i schimbe obligatoriu uleiul si filtrul de ulei, ca restul consumabilelor sunt in regula.

 

Ajutati-ma cu un sfat va rog. Cum sunt modelele din '92? O sa arunc pe apa sambetei 1000 EURO? Ce trebuie schimbat urgent daca ar fi sa-l iau si sa-l aduc acasa, cei 180 km?

 

Multumesc anticipat.

 

Nu merita - ia Pegaso ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Revin pentru a va cere niste pareri.

Am gasit un Transalp din 1999 cu 70 de mii de km in bord, cu urmatoarele accesorii: top case +side cases givi, crash bar, si parbriz givi + originalul.

 

Pretul e umpic marisor supa supele unor prieteni mai avizati decat mine....dar depinde si de starea motorului. E la 2 mii euro.
O sa-l vad probabil maine si vroiam sa va intreb la ce trebuie sa fiu atent. Km nu sunt cam multi? ce parere aveti?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...