Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu iti recomand sa incerci sa desfunzi cu sarma, risti sa dai gauri suplimentare in furtun... Daca nu e ceva mizerie foarte intarita, poti desfunda cu fir de tuns iarba. Iei 2-3 metrii de fir de 4 mm diametru (de la bricolaje, sau magazine de motocoase/ drujbe). Eventual il incalzesti un pic la un capat cu o bricheta si ii faci o forma usor rotunjita sa nu se agate.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poznă din weekendul trecut

» Post actualizat in 16 Aug 2016 09:44

Scuze inca învăț să folosesc forumul de pe mobil

 

Bine ai venit!

Sa-l calaresti sanatos! Si milioane de km :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 25 km facuti cu noul parbriz, declar o imbunatatire de 70-80 %

 

diferenta este notabila...

 

2-3 centimetri suplimentari ar face diferenta, asa ca studiez cat de solide sunt prinderile pe carenaj si/sau ce consolidari pot sa fac si suplimentar ma gandesc la un deflector

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinderile nu sunt prea solide. La mine erau crapate carenele in dreptul tuturor celor 4 gauri de prindere. Dar TA-ul ce l-am cumparat eu a lovit la un moment dat o creanga serioasa :) ca era sarita oglinda din far, farul este crapat, si cadrul din fata avea cateva urechi strambe.

 

BTW, eu am prins parbrizul fara tuburile alea de cauciuc. Mi-am facut niste garnituri cat saibele late de 6, am pus asa:

Surub cap imbus M6 -> saiba lata M6 -> garnitura cauciuc -> furtun cauciucat cu int 6, ext 10 (un pic luat la smirghel) -> garnitura cauciuc -> saiba lata M6 -> piulita cu autoblocare M6.

Piulitele le-am strans usor, cu simt, doar sa preseze componentele de cauciuc, nu sa sparga plasticele.

 

Pana acum (2000 km) si stat si in soare (35+ grade), si la 0 grade (am prins o noate receeeee la cort), sta bine, si nu se mai misca cum vrea el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu o alta evacuare cap coada, filtru aer sport si alte discuri pe fata e alta mobra.

n-as pune atata incredere in parera grecului. e subiectiva. iti pot da un review de la englezi si o ridica in slavi. adevarul e ca e un all rounder reusit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu o alta evacuare cap coada, filtru aer sport si alte discuri pe fata e alta mobra.

n-as pune atata incredere in parera grecului. e subiectiva. iti pot da un review de la englezi si o ridica in slavi. adevarul e ca e un all rounder reusit

 

Nici in review nu o critica... doar spune clar ca nu este o motocicleta pentru pretentiosi.

 

Eu sunt foarte multumit de ea cu urmatoarele note:

 

PLUS

  • pentru RO este aproape ideala
  • pretul/valoare pentru bani platiti
  • se comporta satisfcator pe offroad
  • motorul are putere si cuplu suficient pentru calatorii fara pasager
  • intretinere usoara si ieftina
  • confortabila la drum

NEUTRU

  • franele (multumit dar se poate mai bine)
  • mersul cu pasager (lipsa putere, performanta franare)
  • lipsa ABS

 

MINUS

  • suspensia fata plonjeaza foarte usor pe frane agresive (rezolvat cu intiminators)
  • garda la sol destul de mica
  • protectia la vant (o gramada de bani pentru o protectie rezonabila)

 

Pe scurt: motivul pentru care nu "invart roata" mai mult nu este ea, ci lipsa de timp...

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , Sunt Gabriel , din Bucuresti si acum doua luni mi-am luat un Transalp din 2001 adus din Italia . Am facut deja 2000 de km cu el si impreuna cu prietena mea . Primul meu concediu pe doua roti, la mare la munte , cateva ture prin Transilvania , Transfagarasanul si altele. Honda Transalp e o motocicleta foarte comoda , usor de manevrat , versatila cu care ne-am distrat de minune prin concediu. Eu vin din zona Hard enduro si nu prea sint obisnuit cu asfaltul si nici cu mersul cu pasager dar Transalpul m-a ajutat mult sa pot face pasul la altfel de motociclism.Am gasit informatii utile aici , despre aceasta motocicleta si astfel m-am hotarat sa imi iau una . Le multumesc tuturor pt" ajutorul " acordat. In curand am sa vin si cu cateva poze cu "Mobra". E faina vorba asta cu "Mobra" ma avut si eu una autentica dar in alt mileniu.

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , Sunt Gabriel , din Bucuresti si acum doua luni mi-am luat un Transalp din 2001 adus din Italia . Am facut deja 2000 de km cu el si impreuna cu prietena mea . Primul meu concediu pe doua roti, la mare la munte , cateva ture prin Transilvania , Transfagarasanul si altele. Honda Transalp e o motocicleta foarte comoda , usor de manevrat , versatila cu care ne-am distrat de minune prin concediu. Eu vin din zona Hard enduro si nu prea sint obisnuit cu asfaltul si nici cu mersul cu pasager dar Transalpul m-a ajutat mult sa pot face pasul la altfel de motociclism.Am gasit informatii utile aici , despre aceasta motocicleta si astfel m-am hotarat sa imi iau una . Le multumesc tuturor pt" ajutorul " acordat. In curand am sa vin si cu cateva poze cu "Mobra". E faina vorba asta cu "Mobra" ma avut si eu una autentica dar in alt mileniu.

Spor la treaba.

Sa ai noroc de "mobra" si asteptam ceva poze :)

 

Te avut si tu una autentica?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva toba standard de TA 650 pe modelul de 600?

Din ce vad, prinderile sunt in acelasi loc si trebuie doar o teava de legatura de 5-10cm.

 

Avand in vedere ca modelul de 650 are si 'catalizatorul' acela jos, sunt curios daca toba in sine este putin mai goala decat cea de 600, si scoate alt sunet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice.

» Post actualizat in 04 Sep 2016 13:38

Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice.

» Post actualizat in 04 Sep 2016 13:53

Am avut trans de 600.650 si Africana de 750,dar de asta nu stiu nimic si as vrea sa iau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice.

» Post actualizat in 04 Sep 2016 13:38

Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice.

» Post actualizat in 04 Sep 2016 13:53

Am avut trans de 600.650 si Africana de 750,dar de asta nu stiu nimic si as vrea sa iau

Ce ai vrea sa stii mai precis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ..cat e de fiabil in special,intretinerea .La general daca e bun.

Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina.

Parerea MEA PERSONALA despre:

 

1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic.

 

2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare.

 

3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook.com/biohazardousguy.biohazardousguy/videos/1766486713592201/

 

4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata).

 

4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral.

 

5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca.

 

6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS.

 

7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana.

 

8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga.

 

9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada.

 

8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga.

 

9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul.

 

E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si pozele cu atelajul din dotare.Scuze de intarziere . Pe mine ma cam bate vantul, am peste 1,8 m si parca ar merge un parbriz, deflector mai inalt. Aveti vreo idee ? Am urmarit discutiile dar m -am pierdut in hațișul forumului.

post-95190-0-31299000-1473088879_thumb.jpeg

post-95190-0-32562800-1473088908_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina.

Parerea MEA PERSONALA despre:

 

1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic.

 

2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare.

 

3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook.com/biohazardousguy.biohazardousguy/videos/1766486713592201/

 

4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata).

 

4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral.

 

5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca.

 

6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS.

 

7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana.

 

8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga.

 

9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada.

 

8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga.

 

9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul.

 

E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet.

 

cu mici exceptii, regasesc punctele de mai sus si la XL650V...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si pozele cu atelajul din dotare.Scuze de intarziere . Pe mine ma cam bate vantul, am peste 1,8 m si parca ar merge un parbriz, deflector mai inalt. Aveti vreo idee ? Am urmarit discutiile dar m -am pierdut in hațișul forumului.

Salut si eu o am de 1 luna si ceva. Ma bate vantul f tare. 1.85 am si eu inaltime. Solutia e un parbriz inalt si deflector de vant. Nou un parbriz e 300-600 lei. Pt la anul musai trebuie sa imi iau ca imi vine tot vantul in gat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...