Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu stiu cum e 700 -le dar pe cand faceam cautari sa-mi iau mobra am vazut conentarii cum ca n-ar mai fi acelas cu 650 -ul si ca nu-I la fel de bun. Acuma sa ne zica proprietarii.

P.S. clar ABS este un avantaj net. io am blocat roata spate de vreo doua ori in oras si o data si pe o coborare cu viraj brusc si mai eram si doi pe ea .Am avut noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e 700 -le dar pe cand faceam cautari sa-mi iau mobra am vazut conentarii cum ca n-ar mai fi acelas cu 650 -ul si ca nu-I la fel de bun. Acuma sa ne zica proprietarii.

P.S. clar ABS este un avantaj net. io am blocat roata spate de vreo doua ori in oras si o data si pe o coborare cu viraj brusc si mai eram si doi pe ea .Am avut noroc.

Multi se tem inca de injectie si le displace lipsa de raspuns rapid al manetei de acceleratie caracteristica injectiei. Altii hulesc roata mica pe fata, rotile cu camere si plasticele opulente. Altora nu le place ca e facuta in Spania in uzinele Montesa. Deci nu e chiar Honda Honda, e Montesa Honda conform placutei de pe cadru :eek: . Unora nu le place cum arata sau ca are rezervorul unde e in mod normal rezervorul (nu sub sea).

Cert e ca modelul asta de 700 nu a venit cu absolut nimic nou cand a iesit, nu a stralucit si nu straluceste prin nimic. E o mobra de pensionari si de navetisti. De aici si lipsa de succes si parerile negative. Eu ma impact bine cu ea insa si am o groza de laude - e extrem de usor de condus, comenzile sunt acolo unde trebuie, intuitive si la indemana, are minimul de electronica pentru o motocicleta decenta (din anii 2005-2015), imi place sunetul motorului cand e un pic subturat si ma mananca in anus de fiecare data cand vad un drum cu macadam. Un lucru e clar, o voi da doar cand imi voi permite un CRF1000.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu cu o intrebare: considerati ca merita diferenta de pret in favoarea celei de 700 fata de 650, la dotari similare? In conditiile in care nu sunt genul care se uita dupa frumusete... (posed un gsxf, daca asta va zice ceva :))) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu cu o intrebare: considerati ca merita diferenta de pret in favoarea celei de 700 fata de 650, la dotari similare? In conditiile in care nu sunt genul care se uita dupa frumusete... (posed un gsxf, daca asta va zice ceva :))) )

 

ar merita injectia si ABS-ul de la 700, dar 650 ar putea fi mai fiabil pe termen lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva crashpad-uri pe Transalp? cu ce modificari?

Apropo de uatenia Transalpului , mi se pare si mai urata cu barile alea.

Dar in top-ul urateniei stau handguard-urile alea ,parca-s niste urechi blege de camila.

Am vrut sa le dau jos din prima clipa insa am constatat ca -s foarte eficiente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva crashpad-uri pe Transalp? cu ce modificari?

Apropo de uatenia Transalpului , mi se pare si mai urata cu barile alea.

Dar in top-ul urateniei stau handguard-urile alea ,parca-s niste urechi blege de camila.

Am vrut sa le dau jos din prima clipa insa am constatat ca -s foarte eficiente.

 

Recomand crashbar-uri, la o cazatura serioasa protejeaza plasticurile care nu sunt tocmai iefitine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand crashbar-uri, la o cazatura serioasa protejeaza plasticurile care nu sunt tocmai iefitine.

subscriu

in serbia, m-a lovit un taximetrist care nu m-a vazut (zice el)

daca nu aveam crash-urile, era nasol

i-am indoit oleaca portiera

post-65598-0-82295500-1473234376_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand conducta frana metalica fata. Folosita pe un transalp cu inaltatoare ghidon de 30mm.

Pentru modelul cu un singur disc pe fata.

 

50 lei

 

 

Si un kit xenon 6000k/35w cu 80 lei

post-91145-0-07642000-1473278768_thumb.jpg

post-91145-0-92274500-1473278992_thumb.jpg

Editat de Dole
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina.

Parerea MEA PERSONALA despre:

 

1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic.

 

2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare.

 

3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook.com/biohazardousguy.biohazardousguy/videos/1766486713592201/

 

4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata).

 

4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral.

 

5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca.

 

6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS.

 

7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana.

 

8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga.

 

9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada.

 

8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga.

 

9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul.

 

E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet.

O recenzie super faina. Multumesc, in calitate de cititor al topicului. Am copiat-o si am lipit-o si in topicul recenziilor ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O recenzie super faina. Multumesc, in calitate de cititor al topicului. Am copiat-o si am lipit-o si in topicul recenziilor ;).

 

tipareste si asta si lipeste in continuare:

 

10. Suspensia. Amortizorul spate ajustabil cu performanta buna chiar si cu doua persoane. Suspensia fata putin performanta, cu tendinte de diving pe franare. Pentru imbunatatirea performantelor suspensei fata, sunt necesare minim schimbarea arcurilor si eventual folosirea unui ulei mai vascos in amortizoare.

» Post actualizat in 08 Sep 2016 12:43

Recomandari de evacuare sport pentru XL650V?

 

Interesant pana acum MIVV si GPR.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tipareste si asta si lipeste in continuare:

 

10. Suspensia. Amortizorul spate ajustabil cu performanta buna chiar si cu doua persoane. Suspensia fata putin performanta, cu tendinte de diving pe franare. Pentru imbunatatirea performantelor suspensei fata, sunt necesare minim schimbarea arcurilor si eventual folosirea unui ulei mai vascos in amortizoare.

» Post actualizat in 08 Sep 2016 12:43

Recomandari de evacuare sport pentru XL650V?

 

Interesant pana acum MIVV si GPR.

 

Poate o fi amortizorul meu pe spate uzat deja, dar cu pasager, la denivelari foarte mari agat cu burta. Pentru fata, am pus arcuri progresive cu ulei standard si se simte mai tare suspensia. Nu pot sa zic ca este mai bine sau mai rau.

 

ar merita injectia si ABS-ul de la 700, dar 650 ar putea fi mai fiabil pe termen lung.

 

ABS-ul face toti banii, mai ales daca esti nou intr-ale motociclitului. Parerea mea ca este diferenta intre a fi sau a nu fi pe jos, la o franare brusca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut pt scurt timp transalp de 700 si am avut si de 650 ...iar de 600 an 98 am de 9 ani ,cel de 700 nu am simtit ca ii mult mai puternic ca si cel de 600 ,suspensia ii pt asfalt ,plastice eftine china ,pozitie mai sport ,codita spate fara intaritura (slaba nu cred ca tine 15 kg ) cursa la suspensie mica ,mai ingusta la xl 600_650 ,nu consuma mai putin ca cel de 600 ,la modelul cu abs nu are puton sa il decuplezi iar daca faci offroad mai serios te incurca rau,la modelul fara abs aceleasi discuri si frane ca la cel de 600 ,roata de 19 fata ....si poate ar mai fi minusuri din punctul meu de vedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate o fi amortizorul meu pe spate uzat deja, dar cu pasager, la denivelari foarte mari agat cu burta. Pentru fata, am pus arcuri progresive cu ulei standard si se simte mai tare suspensia. Nu pot sa zic ca este mai bine sau mai rau.

 

 

ABS-ul face toti banii, mai ales daca esti nou intr-ale motociclitului. Parerea mea ca este diferenta intre a fi sau a nu fi pe jos, la o franare brusca.

 

pe fata am pus Ricoh Intiminators (cu lei 5W) si sunt foarte multumit (arcurile sunt stock).

 

cat despre ABS, cred ca este ok pentru ca evita blocarea rotii fata si eventuala tranta, dar in situatie critica ar putea sa te faca sa ratezi virajul sau franarea.... overall as zice ca este mai bine sa il ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reglezi nimic - sunt calibrate din fabrica si este obligatoriu sa folosesti ulei 5w.

 

Diferentele cele mai mari sunt pe franare, atat pe asfalt cat si pe macadam, furca fata nu mai plonjeaza.

 

Cu 10w, inainte de upgrade, furca lucra bine pe offroad, doar la primele 4-5 pompari dupa care imi lasa impresia ca intra intr-un defazaj - inca nu revenea complet si deja trebuia sa ia un nou soc.

Ar fi fost usor de rezolvat daca aveam reglaj pe rebound....

 

Pe asfalt este alta motocicleta dupa upgrade... este mult mai precisa pe traiectorie - la vale, in frana aveam impresia ca pic in nas cu ea.

 

Consider o investitie buna setul de la Ricor.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme vacuta!

Am un Ta din 93, de care sunt f multumit, pana cand din senin a inceput sa ”dea in nas” la 120km/h” si sa consume cam 6-7/100 km

- initial am spus ca ramasesem fara gaz, sau ca am sita infundata, ...,am mutat pe rezerva si a facut la fel.

Mentionez ca indiferent de treapta de viteza, ,fix la 120km/h face acelasi lucru.

VERIFICARI FACUTE DE MINE:

-Verificat bujii

-Am verificat tot traseul de alimentare pana in carburatoare (era curat)

-Verificat filtru de aer (curat si acesta)

-Desfacut carburatoare (curate) schimbat membrane, erau fisurate si bucuros ca am descoperit cauza, ma sui pe moto si...SUPRIZA.....FACE FIX LA FEL.

-CE DRACU ARE ????????

-Am banuit ca ar fi de vina CDI-urile, desi nu are logica, pentru ca ele ar restrictiona doar turele (a mea se tureaza in rosu fara nici un fel de problema)

-Singura verificare care as mai putea sa o fac e sa dau de un Transalpist binevoitor din zona mea si sa pun CDurile lui pentru o proba.

DACA A PATIT CINEVA LA FEL, SAU AVETI VREO IDEE, DATI UN SEMN !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doreste cineva o șea modificata la Dan din Timisoara?

Am primit-o acum 2 saptamani si am iesit de 2 ori de atunci, dar nu ma pot obisnui cu seaua modificata.

Niste probleme medicale vechi si netratate au revenit si datorita lor imi e mai bine cu varianta nemodificata.

Seaua e de pe motocicleta personala Transalp 650 din 2006.

M-a costat 460 lei modificarea (nu pun si curierul la socoteala), trimit poze pe mail daca e curios cineva.

A latit-o la ambele posturi, a pus spuma confort, a creat volum despartitor, a pus antiderapant la sezut pilot si pasager, a mai inaltat-o in partea din fata la rezervor.

 

Pun mai jos link cu o poza in starea ei actuala:

https://www.dropbox.com/sc/eseg70sc9i47811/AAC-4MdUVUDTtqGxUfYUITlaa

Editat de tibirec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca nu toata lumea se obisnuieste cu ele. Chiar daca baiatul le facea profesionist, se mai gaseste cate unul caruia nu ii pica bine, fara a avea 'producatorul' vreo vina, asta ca sa nu zici ca esti singurul :)

 

 

....

SAU AVETI VREO IDEE, DATI UN SEMN !

motorul se aude la fel? Verifica sa fie la punct, sa nu cumva sa iti fi sarit vreun dinte distributia, dar intai verifica mansoanele de la carburatoare (gaturile de la admisie), cele de cauciuc sa nu fie fisurate, eventual da-i cu niste spray pe acolo si vezi daca creste ralantiul. Carburatoarele le ai sincronizate?

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...