Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu stiti unde gasesc burdufe care sa se potriveasca pe furca de TA 650? Din ce am masurat, cele originale au urmatoarele dimensiuni: d=40, D=55, L=270~280

La romimoto gasesti burdufe ...eu de la el am luat cu 60 ron acuma vrea 2 ani si potrivesc perfect pe transalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La romimoto gasesti burdufe ...eu de la el am luat cu 60 ron acuma vrea 2 ani si potrivesc perfect pe transalp

 

Merita luate cele OEM, rezista mult mai bine decat cele aftermarket si nu e deloc o placere sa le schimbi de fiecare data cand crapa.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am găsit burdufuri neoriginale, sunt dintr-un material mai cauciucat și mai gros decât cele originale,au fost 130 ron setul. Dacă vreți, luați legătura cu Powersports,sunt un magazin dîn Brașov, au pagina de Facebook.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la am pe transalp de 5 ani si am 30 mi km cu ele si inca nu se vede nimic crepat sau inbatranit la ele

» Post actualizat in 05 Feb 2017 14:37

Se poate sa spui un pret la melcul de km pt un singur disc? Multumesc! M-ar mai intersa surubul de pe oala de la alternator.

Te rog suna-ma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna , nu am mai scris demult pe aici , ca am fost departe de Transalp, dar acum a ajuns la mine si il pregatesc de noul sezon si de inmatriculare in Anglia. Urmeaza sa schimb ulei si nu mai stiu ce sa pun. Pana acum am incercar mai multe in cele 2 Transalpuri 2001/2005 si tin minte ca Motul nu i-a placut, agata intre treptele 1-2 si intra greu la liber. Acuma am de ales intre Motorex semi-syntethic 10W40 , Castrol Power 10w40 sau Silkolene Pro 4 10w40, Silkolene Comp4 sau Silkolene Super 4. Voi ce a-ti mai folosit sau recomandati?

Intre timp am pus un cauciuc spate Mitas MC24, camera heavy duty Michelin, disc de frana si placute.

O alta problema e ca nu pot sa bolchez ghidonul, asta de cand mi s-a rupt cheia si am facut alta , cu cea noua nu pot sa invart contactul spre stanga si sa blochez ghidonul. Stie cineva ce e de facut? Ma gandesc sa desfac contactul sa vad ce e pe acolo.

Si eu am schimbat burdufurile de la furca cu unele neoriginale , sunt mai groase si mai cauciucate , cred ca au costat vreo 100 de lei acum 3 ani.

 

Numai bine!

post-14351-0-57344300-1486318023_thumb.jpg

post-14351-0-43218600-1486318024_thumb.jpg

post-14351-0-63970700-1486318025_thumb.jpg

post-14351-0-89483100-1486318028_thumb.jpg

post-14351-0-81767600-1486318029_thumb.jpg

Editat de baiatu_tony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri.

 

Am gasit la cineva burdufuri polisport. Ramane de vazut cat vor tine. Oricum... daca la 2-3 ani dau jos furcile nu e asa rau. Si asa ar trebui schimbat uleiul la 2 ani...

 

In legatura cu uleiul. Niciodata nu am fost fan Motul. Ce-i drept ultima oara am pus Motul 5100 10w50 la TA 650 si pare sa fie in regula. In rest pot sa povestesc din experientele cu uleiul la Dominator. Repsol sintetic 10w40 am pus si l-am dat afara dupa 300-400 km. Facea ca o masina de cusut si mergea greu cutia de viteze. Cand l-am scos era si negru si foarte fluid.

Mobil1 ulei 4T pt motociclete a avut aceeasi soarta. Dupa mai putin de 1000 km l-am dat afara si era foarte lichid.

 

Apoi am incercat Castrol ActEvo 20w50 care a fost foarte ok dar era vara, foarte cald, si la Domi faceam schimbul la 3000 km.

In topul preferintelor ar fi Motorex 10w40, si apoi Silkolene Comp 4.

La urmatorul schimb la TA cred ca voi folosi Motorex Formula. E mai scump decat 4T-ul, dar tinand cont ca in manual zice sa schimbam uleiul la 12000, si probabil il voi schimba la 10 000, banuiesc ca se merita.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reusesc sa dau de cotele pentru rulmentii spate pentru un transalp 600. Daca imi poate cineva confirma...

2x 6203UU roata si 6204UU la foaie?

 

aceleasi cu

 

2 x 6203-2RS Bearing 17x40x12, 1 x 6304-2RS Bearing 20x52x15.

Editat de Marius R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Primele coduri sunt bune. Dar nu are treaba 6304 cu 6204. Uite aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL600V&Y=1994&L=HO-XL600VR&O=REAR%20WHEEL%20(XL600VM/VN/VP/VR)&F=HO-XL600VR-ST&L2=HO-XL600VP-ST

 

Eu am ales pt 1994, dar poti cauta anul care te intereseaza.

Apoi... poti sa cauti la SKF: http://www.skf.com/group/products/bearings-units-housings/ball-bearings/deep-groove-ball-bearings/single-row-deep-groove-ball-bearings/single-row/index.html?designation=6204-2RSH

 

Practic cred ca iti trebuie 2 buc 6203-2rsr-c3. Si 1 buc 6204-2rsr-c3.

Acuma... cotelor rulmentilor le corespunde codul 6203 si/ sau 6204. Apoi 2rsr, sau 2rsh, sau 2Z, sau ZZ asta inseamna ca rulmentul este inchis pe lateral cu simeringuri. Nu mai retin care sunt de metal, si care sunt de plastic. La un magazin de rulmenti sigur se descurca oamenii daca le spui.

Ideea e ca iti trebuie cu aparatori de praf pe amandoua partile. Si cred ca e de preferat sa fie din plastic aparatorile.

 

Apoi... Acel UU, la SKF, FAG, etc s-ar traduce ca indicator C3. Adica pentru utilizare in domeniul auto. Acest C3 inseamna ca tolerantele interne ale rulmentului sunt mai mari cu cateva sutimi de mm, pentru a face fata la sarcini dinamice care produc caldura. (turatie, incarcare, etc).

 

Pe scurt, daca nu gresesc anul/ modelul, poti merge la un magazin de rulmenti si sa ceri:

2 buc 6203-ZZ-C3 si 1 buc 6204-ZZ-C3, si sa le mentionezi ca vrei aparatorile de praf din plastic.

 

Spor!

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei simering mergi la magazinul de rulmenti local cu rulmentul si axul in mana. Ar trebui sa iti masoare cu sublerul diametrul exterior al rulmentului si diamentrul exterior al axului si iti da simeringuri pe masura. Eu parca am dat 9 lei pe un simering. Iti trebuie unul pentru flansa cu pinion si unul pentru partea discului. De asemenea ar fi bine sa vezi ce cod au rulmentii vechi sa nu ai o surpriza sau sa mergi cum a zis colegul de mai sus cu ei intr-o punga la magazin. Eu de exemplu am roata spate de Transalp din 98 pe Transalp din 96 si rulmentul este mai mare pe partea discului la 98.

 

Pentru 96:

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3247_9&products_id=4645

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_113_221&products_id=1165

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringuri:

OIL SEAL, 28X47.2X7 (ARAI) - S (vezi 28x47x7)

OIL SEAL, 25X40X7 - S

si iti trebuie si un Oring: O-RING, 54X2 - S

 

Toate astea le gasesti pe http://www.oemmotorparts.com

 

De cumparat, iesi mult mai ieftin daca le iei din magazine de rulmenti decat din magazine moto. Eu am luat pt roata din fata 2 rulmenti, 2 simeringuri cu vreo 35 lei toate.

La simeringuri trebuie vazut ce au cat mai aproape de dimensiunea originala. daca e mai mare cu 1-2 mm in grosime atunci merge taiat din spatele lui pana la metal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la magazin de rulmenti i am luat si eu....fara unul din semeringuri ...de la skf ..40 lei...comandat deja. Dc nu gasiti semering e bine luat unul mai mic in diam exterior...dar nu cu mult si poate fi pus cu silicon...am facut asta la un RD07

Dimensiunile pt roata spate:

1 x Rulment roata spate 6204/2RSC3 - 20X47X14
2 x Rulmenti roata spate 6203/2RS1C3 - 17X40X12

Simeringuri spate:
OIL SEAL, 28X47.2X7
OIL SEAL, 25X40X7

 

 

Merci fain baieti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai rezolvat.

Acum cine ma ajuta si pe mine. Am tot tavalit transalpul meu in astia 3 ani de cand am crash baruri de la Heavy Duties si cu tot respectiul pentru producator, sunt foarte rezistente dar in timp si cu fiecare cazatura s-au apropiat din ce in ce mai mult de carene astfel incat imi este foarte greu sa montez si sa demontez carena de pe dreapta... As avea nevoie sa stiu daca a mai indreptat careva crash baruri de la Heavy Duties pentru Transalp 600 si prin ce metoda si daca merita asa procedura. Cred ca este exclus sa indrept cu o ranga pentru ca in timp ce durabilitatea lor a contat foarte mult atunci cand le-am strambat, aceeasi durabilitate va ingreuna procesul de indreptare la fel de mult. Cred ca ar trebui facuta la cald indreptarea dar ar fi problematica manopera in timp ce sunt montate pe motocicleta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna idee, am chingi de ancorare primite tot de la Heavy Duties ce ironic si am si stalpii de la garaj. Incerc, sper sa nu iasa ceva gen Darwin awards.


» Post actualizat in 07 Feb 2017 14:40

Mi-a mai dat cineva o idee, cu un cric de masina.


» Post actualizat in 07 Feb 2017 19:16
Cu chingi am distantat crash barurile suficient de mult pentru ora si anotimpul acesta asa ca am trecut la altele. Mersi!
» Post actualizat in 09 Feb 2017 11:19

Cand afara ninge si intre pahare, cum ma distrez eu


» Post actualizat in 09 Feb 2017 11:26
.

post-67547-0-34745000-1486494851_thumb.jpg

post-67547-0-93706100-1486639021_thumb.jpg

post-67547-0-82902000-1486639027_thumb.jpg

post-67547-0-40270700-1486639032_thumb.jpg

post-67547-0-38235600-1486639037_thumb.jpg

post-67547-0-02107200-1486639587_thumb.jpg

post-67547-0-27184400-1486639599_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am o trusă de scule completă, de vânzare la prețul de 150 ron. Cei interesați mă pot contacta prin sms la 0763 700 222.

Daca intereseaza pe cineva si incuietoarea pentru trusa de scule cu cheie, sa ia legatura cu mine. Provine din dezmembrare din Germania de pe ebay, am o cutie intreaga de suruburi si chestii de genul de Transalp PD06

post-67547-0-28627800-1487359968_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica/mare problema si nu stiu ce sa fac este primul Transalp, nu mi-am bagat niciodata mana in motor sau cutie desi este al cinci-lea motor in 11 ani de motociclism. problema sta in felul urmator, azi ca tot era frumos afara am zis sa mai bibilesc la motor ca sa intru cu bine in primavara si am constatat ca ( vedeti cele trei foto si diferenta intre ele ) imi curge/picura antigel ( l-am gustat ) . De la fotografia 1-3 au trecut 10 min. Acolo cred ca sunt niste semeringuri ideea se schimba usor eventual imi puteti recomanda un service unde sa rezolv problema. Multumesc anticipat.

post-12582-0-08413200-1487863956_thumb.jpg

post-12582-0-63973100-1487863965_thumb.jpg

post-12582-0-54294900-1487863975_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Este interesant ca nu gasesc nici o schema explodata in care sa fie descrisa partea aia. Se vede in poze la ansamblul cilindrilor, dar nu apare nicaieri nici o piesa de schimb.

 

Strict dupa aspect parca parca as spune ca e o bucata de teava cu 2 sigurante si cu 2 oringuri.

Poate merita sa incerci sa scoti una din sigurante si sa impingi teava in partea respectiva, si sa vezi daca se deplaseaza suficient incat sa ai acces la o-ring (sau poate chiar simering).

 

Nu as da jos ambele sigurante doar ca sa fiu sigur ca nu imi scapa bucatica aia de teava in motor.

 

Tot ce sper e ca nu trebuie desfacut motorul, respectiv cilindrii ca sa scoti bucata aia de teava.

 

Pentru studiat eu m-am uitat aici.... daca gasiti o schema sa imi spuneti si mie unde....

https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CYLINDER&F=HO-XL650VY-OX&L2=HO-XL650VY-OX

https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=RADIATOR&F=HO-XL650VY-VS&L2=HO-XL650VY-VS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#1 golesti antigelul afara din motor

#2 scoti ambele sigurante

#3 tragi bucata aia de teava intr-o parte si vei vedea un o-ring. Il inlocuiesti. Unge cu putin ulei semeringul inainte de montare.

#4 Tragi bucata de teava in partea cealalta si vei gasi un alt o-ring. Il inlocuiesti si pe acela

#5 Tragi din nou teava pe mijloc si pui sigurantele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#1 golesti antigelul afara din motor

#2 scoti ambele sigurante

#3 tragi bucata aia de teava intr-o parte si vei vedea un o-ring. Il inlocuiesti. Unge cu putin ulei semeringul inainte de montare.

#4 Tragi bucata de teava in partea cealalta si vei gasi un alt o-ring. Il inlocuiesti si pe acela

#5 Tragi din nou teava pe mijloc si pui sigurantele

Merci! nu exista riscul daca scot ambele sigurante sa imping/cada din greseala teava in motor?

» Post actualizat in 24 Feb 2017 08:17

ideea ar fi sa cumpar intai acele o-ringuri/garnituri/simeringuri dar nu gasesc repere pentru ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...