Sari la conținut

Postări Recomandate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu m-am lasat de sei, doar am schimbat putin activitatea, adica facem tapiterii pentru toate modelele de motociclete si le vindem aici si afara. Am mai si modificat sei ocazional, pentru vechii clienti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu m-am lasat de sei, doar am schimbat putin activitatea, adica facem tapiterii pentru toate modelele de motociclete si le vindem aici si afara. Am mai si modificat sei ocazional, pentru vechii clienti :)

Super

 

Te caut prin aprilie sa vedem cum strecuram vara asta si seaua pt cafe.

 

Scuze de off topic

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fenomen ciudat ieri cand m-am hotarat sa dau o tura prin cartier sa mai scap de plictiseala, afara 11 grade trag socul la maxim apas pe buton porneste la sfert turatia se duce in vreo 2000-2500 de ture dupa vreo 5-7 secunde scade in 1000 de ture si usor usor da sa se opreasca, mai reduc din soc si gata motorul se opreste, trag iar socul in diferite pozitii dar nu vrea sa porneasca apoi incerc fara soc ajutat de acceleratie si porneste imediat, tinuta din acceleratie in diferite ture motorul merge frumos/rotund, dupa ce se incalzeste putin las acceleratia si turatia se opreste pe la 1300 dar dupa cateva secunde scade treptat pana la 700-800 de ture, am plecat la plimbare totul perfect pana la prima oprire cand relantiul scade de la 1300 usor usor pana la 700-800 de ture, am asteptat pana a inceput sa porneasca aeroterma si am reglat relantiul de la acel surubel/rotita de sub rezervor, acum relantiul este mult mai bine dar daca ma joc la acceleratie relantiul se opreste ba la 1500 ba la 1100. ceva pareri legate de situatia asta ?

 

Uita te la membrana daca nu e fisurat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fenomen ciudat ieri cand m-am hotarat sa dau o tura prin cartier sa mai scap de plictiseala, afara 11 grade trag socul la maxim apas pe buton porneste la sfert turatia se duce in vreo 2000-2500 de ture dupa vreo 5-7 secunde scade in 1000 de ture si usor usor da sa se opreasca, mai reduc din soc si gata motorul se opreste, trag iar socul in diferite pozitii dar nu vrea sa porneasca apoi incerc fara soc ajutat de acceleratie si porneste imediat, tinuta din acceleratie in diferite ture motorul merge frumos/rotund, dupa ce se incalzeste putin las acceleratia si turatia se opreste pe la 1300 dar dupa cateva secunde scade treptat pana la 700-800 de ture, am plecat la plimbare totul perfect pana la prima oprire cand relantiul scade de la 1300 usor usor pana la 700-800 de ture, am asteptat pana a inceput sa porneasca aeroterma si am reglat relantiul de la acel surubel/rotita de sub rezervor, acum relantiul este mult mai bine dar daca ma joc la acceleratie relantiul se opreste ba la 1500 ba la 1100. ceva pareri legate de situatia asta ?

 

Am patit la un nx 250. Turatia uneori se oprea la 3000 ture, sau la 2500, trebuia sa dau un gaz sau doua sa scada inapoi la relanti. Asta cu motorul cald.

Dupa o curatare de carburator, relantiul ramanea frumos la 1300 ture, fara fluctuatii.

Apropo, foloseste cineva sau are cineva ceva impotriva aditivilor de curatat carburator? Nici nu stiu daca ajuta dar eu bag primavara asa ceva. https://www.shopu.ro/aditiv-benzina-pentru-curatat-injectoare-carburator-354-p-12185.html?utm_campaign=direct_link&utm_medium=cpc&utm_source=shopmania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu nu imi plac aditivii astia....

Dar oricum benzina de la pompa este aditivata pentru diverse chestii, deci aditivi bagam indiferent daca ne place sau nu.

 

In mod normal nu cred ca are ce sa ii faca rau. Probabil nu curata mare lucru, sau doar un pic pe jicloare.

 

De ferit ma feresc de aditivii care se baga in ulei. Mai demult am bagat la masina un aditiv de curatat, L-am lasat 10 minute cu motorul mergand asa cum erau instructiunile si apoi am schimbat uleiul. De atunci au inceput sa curga diverse garnituri/ simeringuri. Nu recomand experimentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu nu imi plac aditivii astia....

Dar oricum benzina de la pompa este aditivata pentru diverse chestii, deci aditivi bagam indiferent daca ne place sau nu.

 

In mod normal nu cred ca are ce sa ii faca rau. Probabil nu curata mare lucru, sau doar un pic pe jicloare.

 

De ferit ma feresc de aditivii care se baga in ulei. Mai demult am bagat la masina un aditiv de curatat, L-am lasat 10 minute cu motorul mergand asa cum erau instructiunile si apoi am schimbat uleiul. De atunci au inceput sa curga diverse garnituri/ simeringuri. Nu recomand experimentul.

La Transalp am bagat de 2-3 ori ori aditiv pentru ulei exact cum ai zis, 10 minute si dupa ce l-am scurs din vana care era un bidon de 5l taiat, se decantase pe fund putin mâl. Presupun ca si-a facut treaba aditivul de ulei la Transalp.

Aditivul pentru benzina contine hidrocarburi, cred ca in cel mai rau caz sunt bani cheltuiti degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu aditivul ala de ulei nu pot fi de accord. Cred ca mai bine scoti uleiul, bagi motorina, dai la automat reprize de 5-6 secunde de cateva ori, si apoi o scoti. Apoi pui un ulei Ieftin (gen ala de Dacie cu 10-15 lei 3 L) il lasi 50-100 km, apoi il schimbi cu unul bun.

 

Dar nu cred ca este nevoie de asa tratament. Uleiurile moderne au in ele aditivi de curatare. Daca il schimbi la timp si impreuna cu filtrul, nu are sens sa faci altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu aditivul ala de ulei nu pot fi de accord. Cred ca mai bine scoti uleiul, bagi motorina, dai la automat reprize de 5-6 secunde de cateva ori, si apoi o scoti. Apoi pui un ulei Ieftin (gen ala de Dacie cu 10-15 lei 3 L) il lasi 50-100 km, apoi il schimbi cu unul bun.

 

Dar nu cred ca este nevoie de asa tratament. Uleiurile moderne au in ele aditivi de curatare. Daca il schimbi la timp si impreuna cu filtrul, nu are sens sa faci altceva.

Faza tare cu ala de Daciana, ala cu 5-6litrul, este ca nu prea are aditivi care sa zapaceasca ambreiajul.

» Post actualizat in 18 Mar 2017 07:19

Adica este mai bune pentru moto decat auto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat eu cu motorina la masina. Curata, dar, oricat ai vrea apoi sa scurgi motorina, tot mai ramane in interiorul motorului o cantitate oarecare. Asta inseamna ca vreme de vreo 2-3 schimburi de ulei, imediat ce dai la automat, uleiul se combina cu motorina si capata o culoare gri.

Mie mi-a fost frica sa rulez cu in ulei gri, gen ala amestecat cu apa. Asa ca am facut 3 schimburi numai cu ulei ars si am lasat motorul sa mearga in parcare 5 minute intre schimburi.

E o metoda buna doar in cazuri de urgenta, gen ti-a intrat apa in ulei si vrei sa cureti din interior pasta rezultata. In rest, nu prea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.dropbox.com/s/4f0sp9i0bzp42c4/Service_Repare_Manual_Honda_XL600_650V_Transalp_XRV750_AfricaTwin_87_07_st_font_fin.pdf?dl=0

 

color si cu text !


» Post actualizat in 21 Mar 2017 14:23

Ca tot veni vorba.....inca nu m-am dumirit nici acum. La TA-urile cu un singur disc pe fata e normal sa tina frana mai putin decat la cele cu 2 discuri, sa nu poti bloca roata fata chiar daca tragi de maneta cu toata forta? Ca eu m-am invatat asa cu ea, am mers ani intregi batraneste, si cand m-am urcat pe una cu 2 discuri am avut o revelatie despre cum trebuie sa fie o frana.

 

Cu ce as putea sa incep? Schimbat placute ca poate sunt prea tari? Sau direct cu kit reparatie pompa frana?

 

am schimbat fata, am lasat master cilinderu original+ furtun cu insertie de otel. frana este foarte buna.

clar franeaza mai bine cu 2 discuri. numa cand o pisc se lasa suspensia; in schimb 1 disc mie imi e de ajuns. oircum sunt si usor., am 60kg ..conteaza foarte mult greutatea omului.

oricum folosesti si spatele mult, mai ales la franari de urgenta ca are influenta mare spatele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost sa umblati la garnituri daca nu curge lichidul de frana.

 

Maneta e ok, nu e stramba?

 

Pentru frana mai buna, se pun placute de frana mai moi in prima faza. Daca asa tot nu functioneaza se face upgrade la furtune cu insertie metalica.

 

P.S.

La Transalp cu un singur disc pe fata, din 1993, furtune fara insertie, discul fata se blocheaza fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o frana mai buna este data la placute de HH, care sunt sinterizare, contin Cupru, alea moi sunt organice - GG. cele metalice ridica coeficientul de frecare dintre placuta si disc la franari puternice. prin disiparea de energie prin etrier.. astea se folosesc la curse; alea care dau un scartait mecanic, alea sunt sinterizate.

 

de blocat blocheaza orice frana, chestia e ca alea organice nu disipa destula caldura incat sa ramana acelasi coeficient de frecare la o frana blana. astea organice sunt bune la inceputul franarii. sunt cele mai decente pt strada, chiar si pe o vitezana e destul.

 

https://www.pinkbike.com/news/brake-pad-information-2009.html

 

se poate frana bine cu orice motoreta, important e sa cunosti motoreta, sa ii stii limitele in diverse conditii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Din minimul meu de cunostiinte vizavi de subiect as zice sa:

* mergi cu ea la cineva care sudeaza plastic sau repara carene/bare de masini. La ce miscare moto/auto exista in Bucuresti imi este greu sa cred ca nu gasesti un specialist

* intaresti zona prin introducerea unei/unor saibe sau piulite peste care sa vii cu rasina si plasa;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din minimul meu de cunostiinte vizavi de subiect as zice sa:

* mergi cu ea la cineva care sudeaza plastic sau repara carene/bare de masini. La ce miscare moto/auto exista in Bucuresti imi este greu sa cred ca nu gasesti un specialist

* intaresti zona prin introducerea unei/unor saibe sau piulite peste care sa vii cu rasina si plasa;

Ideea cu saiba este perfecta asta asteptam. Ideea e sa fac lipirea, chituirea si vopsirea singur. Imi trebuia doar ideea pentru lipire. Mersi!

» Post actualizat in 23 Mar 2017 21:03

Am plecat de la ideeea cu saiba si cu ce am gasit in cutia de suruburi a iesit ce se vede. Totul o sa fie inchegat cu rasina pentru reparat carene.

post-67547-0-12101900-1490302911_thumb.jpg

post-67547-0-84142200-1490302916_thumb.jpg

post-67547-0-59630400-1490302922_thumb.jpg

post-67547-0-76407000-1490302927_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arunca bani pe lucrări care nu merită, bagă acolo de umplutură niște bicomponent, dă-i cu un marker roșu și aia e, oricum e ascuns locul ăla și nici nu nu apuci să-l vezi de două ori pe sezon.(ți-aș ura să nu-l vezi deloc :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arunca bani pe lucrări care nu merită, bagă acolo de umplutură niște bicomponent, dă-i cu un marker roșu și aia e, oricum e ascuns locul ăla și nici nu nu apuci să-l vezi de două ori pe sezon.(ți-aș ura să nu-l vezi deloc :D )

Da-mi detalii ce bicomponent, bison? Nu am apucat sa lipesc cu nimic inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti incerca cu un pistol de lipit la cald, au avut la Lidl

Am asa ceva dar... nu as lipi cu asa ceva pentru ca cu cred ca este o solutie de durata....e prea moale si nu pot vopsi peste

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asa ceva dar... nu as lipi cu asa ceva pentru ca cu cred ca este o solutie de durata....e prea moale si nu pot vopsi peste

Plus ca la caldura mai serioasa de vara devine usor maleabil.

 

 

Mergi si cumpara de la ceva magazin.de bricolat un bicomponennt pentru plastic/metal si rezolvi usor.

 

Costa cca 20-30 lei si cred ca poate fi vopsit/ chituit

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...