varg-voshod Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Cu asta pot sa zic ca am rezolvat, mai trebuie sa lipesc si sa vopsesc, e o chestie de timp doar. Acum sa rezolv cauza pentru care s-au rupt prinderile din carenele, imi lipsesc sau sunt rupte garniturile dintre parile de metal ale motocicletei, rezervor, cadru si carene http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/4571-83551300000-grommet-air-cleaner-case-honda.html Am facut un calcul si cum imi trebuie 8 in total ajunge pe la 126 lei pe original, cam mult. Cine imi da o idee unde sa gasesc ceva similar la o fractiune din pret, nici nu trebuie sa fie pentru motociclete doar sa aibe aceeasi functionalitate si sa fie ieftine. » Post actualizat in 24 Mar 2017 13:58Poate chiar plotul asta de cauciuc de la Logan dar nu scrie nicaieri cati centimetri are in diametru http://www.piesedaciaonline.ro/tampoane-suporturi/846-plot-elastic.html » Post actualizat in 24 Mar 2017 14:48Pana la urma am gasit la chinezi doar ca e ambiguu anuntul nu imi dau seama ce dimensiune o sa trimita http://www.ebay.com/itm/12pcs-Rubber-Grommet-Single-Side-Panel-Fairing-Washer-for-Honda-Motorcycle-/182011914355?hash=item2a60c16873:g:5c4AAOSwnLdWsc6M Pe wemoto care se potrivesc sigur sunt 27x12mm forma ovala si este o 1.66 lire una http://www.wemoto.co.uk/bikes/honda/xl_600_vt_transalp/96/picture/side_cover___panel_fastening_grommet_27mm_x_12mm_oval/ Cele din china sunt de doua dimensiuni: Large Oval Grommet size (L x W): approx. 3.6 x 2.5cm / 1.42 x 0.98 inch Small Oval Grommet size (L x W): approx. 2.7 x 2.3cm / 1.06 x 0.91 inch" Presupun ca cele de 2.7x2.3cm ar merge indesate, trebuie sa ajung acasa sa masor si astept sa raspunda si chienzii sa vad daca pot trimite doar cele de dimensiunea mica. » Post actualizat in 24 Mar 2017 16:59Deci am masurat garnitura de pe transalp si are 2.7 x 2.3cm, deci cele de pe wemoto care au 27x12mm nu sunt bune si nu ma surprinde, nu este pentru prima data cand wemoto o da in bara cu reperele. Se pare ca au nimerit-o chinezii urmeaza sa dau comanda. Chiar afacere sa fie 12 bucati 13 lei, numai sa inteleaga ca le vreau pe toate de 2.7x23cm... » Post actualizat in 24 Mar 2017 17:062.7x2.3cm edit Editat Martie 24, 2017 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 O problem la transalp pe care nu am mai intalnit-o Cand accelerez acul de temperatura se ridica.. Cand pun luminile in functiune treptat pana la faza lung la fel...acul se ridica treptat. pana cand toate luminile sunt puse acul ajunge pe rosu... Ce am mai citit poate fi o masa pe undeva... A mai intalnit careva problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Verifica cele 2 mufe din partea stanga de la bord cele cu fir verde si galbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Transalp "scurt" (tura de ieri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mahamann Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 help cu sfaturi, pareri , opinii, patanii similare am urmatoarea belea la furca, jamba dreapta, si anume, din cele patru suruburi faca cap M6 ce intra in furca (in ele se prinde capacul care tine axul rotii fata) 2 (cele de jos) sunt originale, iar cele de sus, unul este schimbat dar in regula iar cel de al patrulea era M8 (asa am luat moto), deci facut filet cu tarod de 8. dupa inlocuirea anvelopei fata cand am strans cele 4 suruburi cel de 8 a iesit cu tot cu filet (fiind strans muuuuult mai incet decat celelalte ). mi s-a recomandat asa: 1. umplere cu aluminiu prin sudura, si facut filet de 6 2. helicoil eu am urmatoarele dileme: 1. o sa fie rezistenta treaba cu sudura? o sa afecteze caldura degajata ce mai e prin furca? 2. avand in vedere ca deja a fost facut deja filet de 8 ar trebui facut de 10 pt helicoil pt ca surubul final sa fie de 8, rezista bucata aia de al la inca o largire - nu o sa fie peretii prea subtiri? si cel mai important unde pot sa fac respectiva reparatie in Bucuresti, preturi etc. inlocuit jamba sh mi se pare prea mare bataie de cap cheltuieli etc merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Helicoil este varianta ce mai rapida si sigura. Incearca pe la ceva service-uri auto sau moto ( mai serioase). Ar trebui sa aiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Asa au iesit prinderile de la carene lipite cu bison bicomponent metal. Cine vrea sa repete operatiunea am folosit reperele din poza 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Ba exact jamba de schimb o sa fie cea mai ieftina si ok. Daca te bagi cu sudura...trebuie sa ai grija sa nu se ovalizeze, deformeze in interior, alu trebe incalzit tare. Pt urm helicoil nu prea mai ai perete. Mai poti incerca sa pui ceva lipici industrial si sa tina m8 ul la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Daca ai 3 suruburi bune eu ti-as recomanda varianta cu un adeziv bicomponent. Dai jos roata, scoti surubul ala, cureti si degresezi gaura aia pana e doar aluminiu curat, cu o scobitoare bagi adeziv bicomponent incepand cu zona cea mai adanca, si incet incet umplii pana afara. In mod normal cand ai ajuns la fata piesei, trebuie sa nivelezi adezivul sa ai o suprafata dreapta. Asta o poti face si cu mana umezita cu apa si sapun. Dupa 24h, dai gaura de 5mm si apoi filet M6. Apoi cu grija la strans, si ar trebui sa tina fara mari batai de cap. O varianta care este poate mai buna, este sa desfaci furca, si sa duci doar jamba la sudat (MIG), doar sa gasesti pe cineva bine intentionat, sa dea cate un punct scurt, cateva secunde pauza... s.a.m.d. Doar ca sa nu deformeze prea tare pe aclolo.... Nu iti recomand sa sudezi fara sa desfaci furca. (cel putin uleiul se va arde) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Poate TIG/WIG, că MIG e cu sârmă pe tambur. Merge și la aluminiu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Merge MIG/MAG si la aluminiu. Mai ales la chestii uzuale unde nu se cer rezistente deosebite. Cu MIG am sudat janta din fata care avea o fisura, si totul e bine si frumos.O verific mereu inainte de a pleca, si cam la fiecare plin de carburant, si nu se vede sa cedeze in nici un fel. Nici dupa mers pe forestiere cu presiune 1 bar. Singura problema pentru locasul acelui surub este adancimea la care trebuie sa ajunga sarma ca sa formeze baia incepand din adancul gaurii. Ca sa iasa bine ori trebuie largita gaura ori taiat un canal pe lateral in asa fel incat se se obtina o pozitie buna pt. sudura. Dupa ce totul e umplut si racit se poate prelucra sa iasa forma, si filetul necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salut, Cumpar: Carena far patrat de TA. Carena/plasticul de la ceasurile de bord. Carene laterale. Cine are de vanzare sa imi trimita PM. Le doresc evident in stare buna. Multumesc, Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Caut pinion fata de 14. Stie cineva unde pot gasi, sau de pe ce modele se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Caut pinion fata de 14. Stie cineva unde pot gasi, sau de pe ce modele se potriveste? http://www.romimoto-piese.ro/ro2/category/10100000000/vehicle/honda-xl-600:17829/?show=gallery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 La Romimoto nu este decat de 15 si 16. Am si sunat sa-ntreb, poate poate, dar fara succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Salutare, Caut si eu carenele laterale fata (dintre carena fata si rezervor) de la un Transalp de 600. Vreau sa le modific pentru un proiect, asa ca pot fi si crapate, lipite sau chiar cu bucati lipsa. Daca are cineva, il rog sa-mi dea un PM cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arusan Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 (editat) are cineva de vanzare un scut de motor de XL650V recomandari in Timisoara - unde pot indrepta o janta de fata dupa o alunecare + oprire intr-un morman de pamant? poate undeva unde ma pot duce cu moto, sa dea ei jos roata, sa o indrepte si sa o puna la loc? ca nu prea am unde sa tin moto fara roata si mi-e si greu sa o ridic ca sa o pot da jos. voi unde va vopsiti carene si cum faceti rost de stickere? tot TM. Editat Aprilie 12, 2017 de arusan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mahamann Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 (editat) Revin cu rezultatele reparatiei de filet jamba dreapta: Prima data am incercat cu bison metal bicomponent si...nu a tinut. Intr-un final, am dat jamba jos si am apelat la un atelier de sudura (mesterul e motociclist si avea si vreo 4 motoare prin atelier ) unde mi s-a umplut gaura cu sudura dupa care s-a refacut filetul de 6. Strans suruburile cu dinamometrica Poza cu mobra dupa reparatie, revizie, reglaje si cosmetizare de primavara: Editat Aprilie 12, 2017 de mahamann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Salut, Am si eu o intrebare, poate ca o sa fie destul de "stupida" dar totusi mai bine intreb decat sa imi para rau ulterior Detin un Xl700V, schimbat proaspat lantul si pinioane, mi-am lasat un joc de aproximativ 3cm la, lant. Intrebare mea aste (Alta intrebare ) Daca duc un pasager si combinat ar fi undeva la un 200Kg+ , la denivelari mai pronuntate cand lucreaza amortizorul mai mult, exista riscul ca practic sa se "deplaseze" bascula(stiu, bascula e fixata in cadru, dar parca totusi am nelamuriri) in asa fel incat sa imi intinda prea tare lantul? Sau nu are nimic de a face ? Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Manualul spune intre 3.5 si 4.5cm, la mijlocul distantei dintre pinioane. Masurat pe cricul lateral, scos din viteza. Mai bine mai mult decat mai putin. Mai bine spre 5cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 pune-l la 4 sau 4.5 cm si nu o sa ai probleme... Intradevar, incarcat sau nu..bascula are aceeasi cursa...sunt 2 puncte fixe...care pivoteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 pune-l la 4 sau 4.5 cm si nu o sa ai probleme... Intradevar, incarcat sau nu..bascula are aceeasi cursa...sunt 2 puncte fixe...care pivoteaza! wrong ce spui tu are BMW g450x, respectiv axul basculei este coaxial cu axul transimisei: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Lanțul se va întinde când pui greutate, așadar mai bine un pic mai larg în loc de prea tensionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Am refacut suporti de proiectoare, tabla de la fier vechi, foarfeca de tabla, masurat unde sa indoi tabla, cu subler masurat unde sa dau gaurile pentru prinderi, luat proiectoarele rotunde la pila sa intre suportul de proiectoare drept, dat jos rugina de pe tabla cu smirghel, vopsit suporti, lipit papuci la proiectoare ca erau rupti. Mare bataie de cap la 1 dimineata am terminat de vopsit si azi le-am montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Pune.ti lupe cu striatii, ca o sa orbesti pe toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.