Sari la conținut

Postări Recomandate

Cu asta pot sa zic ca am rezolvat, mai trebuie sa lipesc si sa vopsesc, e o chestie de timp doar. Acum sa rezolv cauza pentru care s-au rupt prinderile din carenele, imi lipsesc sau sunt rupte garniturile dintre parile de metal ale motocicletei, rezervor, cadru si carene http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/4571-83551300000-grommet-air-cleaner-case-honda.html

Am facut un calcul si cum imi trebuie 8 in total ajunge pe la 126 lei pe original, cam mult. Cine imi da o idee unde sa gasesc ceva similar la o fractiune din pret, nici nu trebuie sa fie pentru motociclete doar sa aibe aceeasi functionalitate si sa fie ieftine.


» Post actualizat in 24 Mar 2017 13:58

Poate chiar plotul asta de cauciuc de la Logan dar nu scrie nicaieri cati centimetri are in diametru http://www.piesedaciaonline.ro/tampoane-suporturi/846-plot-elastic.html


» Post actualizat in 24 Mar 2017 14:48

Pana la urma am gasit la chinezi doar ca e ambiguu anuntul nu imi dau seama ce dimensiune o sa trimita http://www.ebay.com/itm/12pcs-Rubber-Grommet-Single-Side-Panel-Fairing-Washer-for-Honda-Motorcycle-/182011914355?hash=item2a60c16873:g:5c4AAOSwnLdWsc6M

 

Pe wemoto care se potrivesc sigur sunt 27x12mm forma ovala si este o 1.66 lire una http://www.wemoto.co.uk/bikes/honda/xl_600_vt_transalp/96/picture/side_cover___panel_fastening_grommet_27mm_x_12mm_oval/

Cele din china sunt de doua dimensiuni:

Large Oval Grommet size (L x W): approx. 3.6 x 2.5cm / 1.42 x 0.98 inch

Small Oval Grommet size (L x W): approx. 2.7 x 2.3cm / 1.06 x 0.91 inch"

Presupun ca cele de 2.7x2.3cm ar merge indesate, trebuie sa ajung acasa sa masor si astept sa raspunda si chienzii sa vad daca pot trimite doar cele de dimensiunea mica.


» Post actualizat in 24 Mar 2017 16:59

Deci am masurat garnitura de pe transalp si are 2.7 x 2.3cm, deci cele de pe wemoto care au 27x12mm nu sunt bune si nu ma surprinde, nu este pentru prima data cand wemoto o da in bara cu reperele. Se pare ca au nimerit-o chinezii urmeaza sa dau comanda. Chiar afacere sa fie 12 bucati 13 lei, numai sa inteleaga ca le vreau pe toate de 2.7x23cm...


» Post actualizat in 24 Mar 2017 17:06

2.7x2.3cm edit

post-67547-0-95182400-1490349896_thumb.jpg

post-67547-0-13685200-1490374486_thumb.jpg

post-67547-0-03368800-1490374492_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problem la transalp pe care nu am mai intalnit-o

 

Cand accelerez acul de temperatura se ridica..

Cand pun luminile in functiune treptat pana la faza lung la fel...acul se ridica treptat. pana cand toate luminile sunt puse acul ajunge pe rosu...

 

Ce am mai citit poate fi o masa pe undeva...

 

A mai intalnit careva problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

help cu sfaturi, pareri , opinii, patanii similare

 

am urmatoarea belea la furca, jamba dreapta, si anume, din cele patru suruburi faca cap M6 ce intra in furca (in ele se prinde capacul care tine axul rotii fata) 2 (cele de jos) sunt originale, iar cele de sus, unul este schimbat dar in regula iar cel de al patrulea era M8 (asa am luat moto), deci facut filet cu tarod de 8. dupa inlocuirea anvelopei fata cand am strans cele 4 suruburi cel de 8 a iesit cu tot cu filet (fiind strans muuuuult mai incet decat celelalte :eek: ). mi s-a recomandat asa:

1. umplere cu aluminiu prin sudura, si facut filet de 6

2. helicoil post-46353-0-42392200-1490439978_thumb.jpg

 

eu am urmatoarele dileme:

1. o sa fie rezistenta treaba cu sudura? o sa afecteze caldura degajata ce mai e prin furca?

2. avand in vedere ca deja a fost facut deja filet de 8 ar trebui facut de 10 pt helicoil pt ca surubul final sa fie de 8, rezista bucata aia de al la inca o largire - nu o sa fie peretii prea subtiri?

:pics: post-46353-0-46536800-1490440022_thumb.jpg

 

si cel mai important unde pot sa fac respectiva reparatie in Bucuresti, preturi etc. inlocuit jamba sh mi se pare prea mare bataie de cap cheltuieli etc

 

merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba exact jamba de schimb o sa fie cea mai ieftina si ok. Daca te bagi cu sudura...trebuie sa ai grija sa nu se ovalizeze, deformeze in interior, alu trebe incalzit tare. Pt urm helicoil nu prea mai ai perete. Mai poti incerca sa pui ceva lipici industrial si sa tina m8 ul la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai 3 suruburi bune eu ti-as recomanda varianta cu un adeziv bicomponent.

Dai jos roata, scoti surubul ala, cureti si degresezi gaura aia pana e doar aluminiu curat, cu o scobitoare bagi adeziv bicomponent incepand cu zona cea mai adanca, si incet incet umplii pana afara.

In mod normal cand ai ajuns la fata piesei, trebuie sa nivelezi adezivul sa ai o suprafata dreapta. Asta o poti face si cu mana umezita cu apa si sapun.

 

Dupa 24h, dai gaura de 5mm si apoi filet M6. Apoi cu grija la strans, si ar trebui sa tina fara mari batai de cap.

 

 

O varianta care este poate mai buna, este sa desfaci furca, si sa duci doar jamba la sudat (MIG), doar sa gasesti pe cineva bine intentionat, sa dea cate un punct scurt, cateva secunde pauza... s.a.m.d. Doar ca sa nu deformeze prea tare pe aclolo....

 

Nu iti recomand sa sudezi fara sa desfaci furca. (cel putin uleiul se va arde)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge MIG/MAG si la aluminiu. Mai ales la chestii uzuale unde nu se cer rezistente deosebite.

Cu MIG am sudat janta din fata care avea o fisura, si totul e bine si frumos.O verific mereu inainte de a pleca, si cam la fiecare plin de carburant, si nu se vede sa cedeze in nici un fel. Nici dupa mers pe forestiere cu presiune 1 bar.

 

Singura problema pentru locasul acelui surub este adancimea la care trebuie sa ajunga sarma ca sa formeze baia incepand din adancul gaurii. Ca sa iasa bine ori trebuie largita gaura ori taiat un canal pe lateral in asa fel incat se se obtina o pozitie buna pt. sudura. Dupa ce totul e umplut si racit se poate prelucra sa iasa forma, si filetul necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Caut si eu carenele laterale fata (dintre carena fata si rezervor) de la un Transalp de 600. Vreau sa le modific pentru un proiect, asa ca pot fi si crapate, lipite sau chiar cu bucati lipsa.

 

Daca are cineva, il rog sa-mi dea un PM cu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare un scut de motor de XL650V

 

recomandari in Timisoara - unde pot indrepta o janta de fata dupa o alunecare + oprire intr-un morman de pamant? poate undeva unde ma pot duce cu moto, sa dea ei jos roata, sa o indrepte si sa o puna la loc? ca nu prea am unde sa tin moto fara roata si mi-e si greu sa o ridic ca sa o pot da jos.

 

voi unde va vopsiti carene si cum faceti rost de stickere? tot TM.

Editat de arusan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu rezultatele reparatiei de filet jamba dreapta:

post-46353-0-26489600-1492020294_thumb.jpg

Prima data am incercat cu bison metal bicomponent si...nu a tinut. Intr-un final, am dat jamba jos si am apelat la un atelier de sudura (mesterul e motociclist si avea si vreo 4 motoare prin atelier ) unde mi s-a umplut gaura cu sudura dupa care s-a refacut filetul de 6. Strans suruburile cu dinamometrica :10:

Poza cu mobra dupa reparatie, revizie, reglaje si cosmetizare de primavara:

post-46353-0-99287300-1492020651_thumb.jpg

Editat de mahamann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o intrebare, poate ca o sa fie destul de "stupida" dar totusi mai bine intreb decat sa imi para rau ulterior :)

Detin un Xl700V, schimbat proaspat lantul si pinioane, mi-am lasat un joc de aproximativ 3cm la, lant. Intrebare mea aste (Alta intrebare :))

Daca duc un pasager si combinat ar fi undeva la un 200Kg+ , la denivelari mai pronuntate cand lucreaza amortizorul mai mult, exista riscul ca practic sa se "deplaseze" bascula(stiu, bascula e fixata in cadru, dar parca totusi am nelamuriri) in asa fel incat sa imi intinda prea tare lantul? Sau nu are nimic de a face ?

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am refacut suporti de proiectoare, tabla de la fier vechi, foarfeca de tabla, masurat unde sa indoi tabla, cu subler masurat unde sa dau gaurile pentru prinderi, luat proiectoarele rotunde la pila sa intre suportul de proiectoare drept, dat jos rugina de pe tabla cu smirghel, vopsit suporti, lipit papuci la proiectoare ca erau rupti. Mare bataie de cap la 1 dimineata am terminat de vopsit si azi le-am montat

post-67547-0-08049400-1492156514_thumb.jpg

post-67547-0-28096600-1492156523_thumb.jpg

post-67547-0-63725500-1492156533_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...