Sari la conținut

Postări Recomandate

salutare,

am un prieten cu un transalp de prin 2003 cred si incepe sa-i faca tot mai urat pornirea din cauza H.I.S.S. - ului. Voi v-ati intalnit cu problema asta? ce rezolvari ati avut? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Montează risere de 3-4 cm, dacă îţi permit cablurile şi va fi altceva. Testat deja pe Vstrom.

 

S-a rezolvat! E altă viață!

Mulțumim nenea Korben! :)

 

PS. M-am dat un pic cu un Shadow 750 și mi-au ieșit gărgăunii chopperistici din cap (după alte două experiențe similare cu o Viroagă și un Vulcan 800 mai demult). Pur și simplu nu e pentru mine! Mi se pare că faci wrestling în timp ce te dai cu motorul...în fine, ador (noua) poziție pe TA.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

am un prieten cu un transalp de prin 2003 cred si incepe sa-i faca tot mai urat pornirea din cauza H.I.S.S. - ului. Voi v-ati intalnit cu problema asta? ce rezolvari ati avut? multumesc

Salut,

Si eu am patit problema asta, uneori nu citeste cheia, ramane ledul aprins. O data chiar am stat 15 min fara sa pot face nimic...posibil din cauza caldurii ( a stat multa vreme in soare vara trecuta).

 

Ca si rezolvare, mi s-a zis sa schimb cheia. Dar am doar una asa ca o sa incerc copierea ei.

Eliminarea HISS nu e o varianta, costa foarte mult...

Incearca si pe alte forumuri din alte tari, poate gasesti ceva mai relevant.

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Si eu am patit problema asta, uneori nu citeste cheia, ramane ledul aprins. O data chiar am stat 15 min fara sa pot face nimic...posibil din cauza caldurii ( a stat multa vreme in soare vara trecuta).

 

Ca si rezolvare, mi s-a zis sa schimb cheia. Dar am doar una asa ca o sa incerc copierea ei.

Eliminarea HISS nu e o varianta, costa foarte mult...

Incearca si pe alte forumuri din alte tari, poate gasesti ceva mai relevant.

ok...mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am mai avut probleme cand a stat mai mult in soare...

In schimb am observat ca "isi da drumul" mai repede daca, chiar cu becul HISS aprins, ii dau f. putin la automat (abia ating butonul), apoi kill switch oprit, apoi pornit, apoi porneste si motorul.

Acum ca am scris asta... poate sa fie o problema de contact imperfect, sau mizerie care face masa in blocul de contact din dreapta.... merita curatat.


In urma ultimei experiente cu probleme la incarcare as recomanda chiar sa gasesti mufe pe traseul cititorului de chip, si sa le cureti.

Ba mai mult, tocmai ce am rezolvat problema cu o legatura in partea stanga, sub carena laterala (sub sha), si am observat ca nu era bagata pana la capat mufa in ICU (calculatorul de aprindere - in loc de CDI). Era destul praf pe acolo, acum am curatat-o si am pus-o la loc. Cu timpul se va vedea daca ajuta sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

De o saptamana sunt si eu proprietar al unui Transalp 600 PD10.

 

Din pacate am o problema, mai exact incarcarea: cu farul stins incarca ok, insa cu farul aprins goleste bateria..

 

Intrebarea mea este are cineva la vanzare un releu de incarcare in stare buna?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

De o saptamana sunt si eu proprietar al unui Transalp 600 PD10.

 

Din pacate am o problema, mai exact incarcarea: cu farul stins incarca ok, insa cu farul aprins goleste bateria..

 

Intrebarea mea este are cineva la vanzare un releu de incarcare in stare buna?

 

Multumesc!

 

ai masurat sa vezi ce tensiune ai pe baterie cu/fara far aprins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Stie cineva sa mi spuna daca roata spate de transalp este identica cu cea de dominator? Si daca da, vinde cineva vreuna?:) multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Stie cineva sa mi spuna daca roata spate de transalp este identica cu cea de dominator? Si daca da, vinde cineva vreuna?:) multumesc anticipat

Vezi ca sunt ceva dezmembrari pe olx.

 

Da un mesaj si cere niste cote.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cercul se poate adapta. adica nu este la aceleasi cote dar are acelasi nr de gauri, la acelasi unghi.

cercul de de dominator e o idee mai ingust . Nu te afecteaza la cauciuc.

spitele si butucul difera.

Cercurile de la roti, la AT, TA si Domy sunt foarte apropiate ca specificatii, asa ca o generalitate si se pot folosi de pe o moto la cealalta.

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos! Mie doar janta mi baiu. Cred ca din defect de fabricatie so desfacut de la ventil (parca s-ar fi decojit). Motoru ii din 2001 si presupun ca jumatate de spite le desfac cu flexu, asa ca mai usor gasesc o roata intreaga de transalp. Multumesc frumos din nou!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la baieti!

Pe la ce bani ar trebui sa fie un TA din '87 functional si cu acte la zi?

Editat de high_dive_eagle
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...