Sari la conținut

Postări Recomandate

Marea problema la cricul central e ca scade garda la sol.

Si in loc sa aluneci pe scut peste obstacole, ramai infipt in cric.

De-asta am renuntat la el.

 

Nu castigi mare smecherie decat la coborat borduri, altfel tot scutul este prima problema in offroad.

 

hIfZoyJ.png?1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva codul de culoare pentru vopseaua jantelor argintii ?


» Post actualizat in 23 Jun 2017 12:18

Cred ca am gasit NH400M 0269 Cynos Grey Metallic / NH-400 M https://www.twowheelparts.nl/en/paint/colorpaint/honda/


» Post actualizat in 24 Jun 2017 16:41

Am folosit alt cod culaore, cica acela de mai sus pe care l-am gasit pe net, era mai mult pe negru. Si rezultatele mai jos.


» Post actualizat in 24 Jun 2017 16:47

Scuze de greseli, nu se poate edita daca dai coment la postare veche.

 

Am folosit alt cod de culoare. Cica acela de mai sus NH400M pe care l-am gasit pe net era mai mult pe negru. Rezultatul mai jos.

post-67547-0-79606900-1498322455_thumb.jpg

post-67547-0-40132500-1498322457_thumb.jpg

post-67547-0-96331800-1498322458_thumb.jpg

post-67547-0-44787700-1498322460_thumb.jpg

post-67547-0-02763200-1498322462_thumb.jpg

post-67547-0-66246500-1498322463_thumb.jpg

post-67547-0-31003200-1498322465_thumb.jpg

post-67547-0-96155200-1498322466_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit si la mine vremea (cred) sa-mi schimb CDI-ul (sau urile). De-aia, ca sa nu dau o gramada de bani si sa vad ca, de fapt, era din alta parte, intreb pe aici.

Modul de manifestare la mine mi se pare ilogic. Moto merge bine dar, dupa un timp (cam 30 min), cand se incalzeste, incepe sa mearga in suturi, parca nu mai trage (pistonul 1 merge, pistonul 2 cand merge, cand nu)..Dupa inca 2-3 min pistonul 2 cedeaza de tot, si zici ca sunt pe scuter. Daca opresc si pornesc imediat motorul, isi revine pentru inca 500m, merg inca 2 semafoare normal, apoi iar moare incetul cu incetul pistonul 2.

Mi se pare ilogic pentru ca acolo e vorba de lipituri reci, deci la incalzire ar trebui sa mearga bine, si sa faca probleme cand e rece, nu?

Am incercat relipirea contactelor din CDI-ul de pe pistonul buclucas, dar se pare ca tot se manifesta problema. Si nu tot timpul, ci cand are chef. Am iesiri cand merge bine, iesiri cand cedeaza repede.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit si la mine vremea (cred) sa-mi schimb CDI-ul (sau urile). De-aia, ca sa nu dau o gramada de bani si sa vad ca, de fapt, era din alta parte, intreb pe aici.

Modul de manifestare la mine mi se pare ilogic. Moto merge bine dar, dupa un timp (cam 30 min), cand se incalzeste, incepe sa mearga in suturi, parca nu mai trage (pistonul 1 merge, pistonul 2 cand merge, cand nu)..Dupa inca 2-3 min pistonul 2 cedeaza de tot, si zici ca sunt pe scuter. Daca opresc si pornesc imediat motorul, isi revine pentru inca 500m, merg inca 2 semafoare normal, apoi iar moare incetul cu incetul pistonul 2.

Mi se pare ilogic pentru ca acolo e vorba de lipituri reci, deci la incalzire ar trebui sa mearga bine, si sa faca probleme cand e rece, nu?

Am incercat relipirea contactelor din CDI-ul de pe pistonul buclucas, dar se pare ca tot se manifesta problema. Si nu tot timpul, ci cand are chef. Am iesiri cand merge bine, iesiri cand cedeaza repede.

 

Daca inversezi problema ramane identica dar pe celalat cilindru?

 

Poate ai surprize si cu bobina de inductie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti, sunt nou posesor de Transalp, as vrea sa ma ajutati cu cateva raspunsuri...

1....ce ulei im recomandati daca motorul este din 1998 si are 51 .000 km, cat ulei intra in motor, mentionez ca pana acum a mers pe Rokoil, si daca este adevarat ca acest motor ar consuma ulei cam 200 g la mia de km, ca impresie in prima zi dupa 26- km pe motor ruleaza impecabil....sunt incantat ...va multumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! in mod normal, cu scimb de filtru intra maxim 2.5 litrii ulei. Deci iti trebuie 3 litrii, si completezi pana e la nivel. De consumat ulei... nu e musai. Depinde cum mergi cu el. Dar ca si la orice motor e bine sa verifici din cand in cand nivelul uleiului....

 

In alta ordine de idei... as avea si eu o dilema. La TA 650 e normal sa am vibratii destul de serioase intre 4200 rpm si 5000 rpm?

Ma deranjaza in mod special pt ca in a 5-a pe acolo ar fi viteza ideala de mers la un drum mai lung....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! in mod normal, cu scimb de filtru intra maxim 2.5 litrii ulei. Deci iti trebuie 3 litrii, si completezi pana e la nivel. De consumat ulei... nu e musai. Depinde cum mergi cu el. Dar ca si la orice motor e bine sa verifici din cand in cand nivelul uleiului....

 

In alta ordine de idei... as avea si eu o dilema. La TA 650 e normal sa am vibratii destul de serioase intre 4200 rpm si 5000 rpm?

Ma deranjaza in mod special pt ca in a 5-a pe acolo ar fi viteza ideala de mers la un drum mai lung....

Si al meu vibreaza (in scarite se simte) la 4000, dar in tr. 3 si 4

» Post actualizat in 26 Jun 2017 19:06

Este un prag de cateva sute rpm dupa care ii trece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca inversezi problema ramane identica dar pe celalat cilindru?

 

Poate ai surprize si cu bobina de inductie.

 

Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste.

Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste.

Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI?

 

ar putea fi, dar ar putea sa nu fie....

 

fa mai degraba o masuratoare la bobinele de inductie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste.

Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI?

 

Incearca sa izolezi mai mult problema.... Poate sa fie intr-adevar si de la CDI dar nu numai. Cum stai cu partea de carburatie? Cum inchid galeriile de admisie pe carburatoare/ airbox? Sa nu ai vre-un furtun fisurat, care la cald se poate deschide mai mult....

 

Experientele mele: CDI Honda Dominator - la rece aproape mereu mergea ok, cum se incalzea si se dilatau toate piesele in CDI incepea sa faca figuri - ala e monocilindru deci pur si simplu nu mai mergea... reparatia a constat in taierea "capacului" de pe CDI si refacerea tuturor lipiturilor (cu o lupa se puteau vedea majoritatea cum erau fisurate)

Opel Astra F 1.6 (injectie) - Mergea destul de bine, dar dupa ce se incalzea nu vroia sa treaca de o anumita turatie - cateodata 2000 rpm, altadata 4000 rpm, senzatia cand accelerai era cretina, practic intra in frana de motor in loc sa accelereze.... Dupa multe povesti si discutii si pompe/ senzori... am ajuns sa schimb un filtru de benzina care era aproape blocat. Cu toate ca era de vreo 2000 km pe masina.

 

Deci ajung la aceeasi vorba. Incearca sa izolezi problema. Fa cate un lucru odata si vezi cum afecteaza lucrurile.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multan de info. Airbox sigur nu e, ca l-am dat jos acum o saptamana ca sa schimb furtunele de benzina ce duc la carburators, plus filtrul de benzina. Si facea si inainte de schimb si dupa.

Plus ca, in momentul in care merge intr-un singur piston, doar opresc motorul pt 2 secunde si-l repornesc si,si isi revine pt inca 500 metri. Asta imi suna a defect electronic.

Imi poate spune cineva cum masor bobina de inductie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La TA cu 2 CDI-uri, unul comanda si turometrul.

 

Daca turometrul merge cand motorul functioneaza intr-un singur piston, incearca sa schimbi CDI-urile intre ele si vezi daca mai merge turometrul,

 

In caz ca merge turometrul in ambele cazuri - atunci problema nu e de la CDI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multan de info. Airbox sigur nu e, ca l-am dat jos acum o saptamana ca sa schimb furtunele de benzina ce duc la carburators, plus filtrul de benzina. Si facea si inainte de schimb si dupa.

Plus ca, in momentul in care merge intr-un singur piston, doar opresc motorul pt 2 secunde si-l repornesc si,si isi revine pt inca 500 metri. Asta imi suna a defect electronic.

Imi poate spune cineva cum masor bobina de inductie?

 

1E7Lcbx.png?1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La TA cu 2 CDI-uri, unul comanda si turometrul.

 

Daca turometrul merge cand motorul functioneaza intr-un singur piston, incearca sa schimbi CDI-urile intre ele si vezi daca mai merge turometrul,

 

In caz ca merge turometrul in ambele cazuri - atunci problema nu e de la CDI.

O recomandare pertinenta. Asa am facut la un amic care are pd06. Un CDI era fierbine de frigeai oo pe el, iar turometrul mergea. Cand am schimbat intre ele CDIurile, s-a dovetit ca la cel defect nici turometrul nu mai mergea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...