Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut băieți,

 

Tocmai mi-am cumpărat si eu un XL700 (sh, evident :)) ) si eram curios dacă aveți vreo recomandare despre unde as putea sa fac/găsesc un Crash bar, ca sa dorm mai liniștit când merg cu ea.

 

Mersi de ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori gasesti ceva second din dezmembrari sau de pe olx, ori baietii de la heavy duties din cj sigur te rezolva cu ceva meserias, de calitate

Ms Johny,da si mai inalt vreau si mai lat,am vz cum arata si cred k asta se potriveste.HD fac pe comanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți,

 

Tocmai mi-am cumpărat si eu un XL700 (sh, evident :)) ) si eram curios dacă aveți vreo recomandare despre unde as putea sa fac/găsesc un Crash bar, ca sa dorm mai liniștit când merg cu ea.

 

Mersi de ajutor!

 

 

Ori gasesti ceva second din dezmembrari sau de pe olx, ori baietii de la heavy duties din cj sigur te rezolva cu ceva meserias, de calitate

Recomand Heavy Duties, am cutii, suporti si cric central de la ei.

Am crash-bars de la Givi/Kappa si sunt OK. Am dat cu mobra de asfalt o data (un caine nesabuit si-a bagat coada intre spite vorba vine) si s-a comportat exemplar. Singurul dezavantaj e ca eu il dau jos ca sa schimb uleiul si filtrul. Se poate si fara sa fie demontat complet, dar tot parca trebuie slabit din suruburi. O alta hiba e ca de fiecare data cand montez barele inapoi trebuie sa indrept o ureche care se stramba la montare.

 

Imi pare rau ca nu am luat si crash-bar de la HeavyDuties sincer, fara insa a avea un motiv bine intemeiat. Doar asa, de mandrie ca sunt romani si fac lucruri bune. Daca vrei ceva ieftin, convinge-ma sa demontez crash-bar-urile mele ca sa imi treaca parerea de rau si sa iau eu de la ei :bounce:. Am deja rahatele alea de plastic de pus pe crash-bars (piper cum le zic ei) care abia asteapta :blbl: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat ieri cu spray de curatat frane pe galeriile de admisie si din pacate a inceput sa prinda aer fals din nou si se tura, stiu cum se poate rezolva, cu galerii noi. Ce m-a surprins a fost ca se tura la fel cand dadeam cu spray pe garnitura capacului de la chiuloasa cilindrului din spate. Se tura ca si cum prinde aer fals si pe acolo. Garnitura clar trebuie schimbata pentru ca pierde putin ulei dar stie careva de ce prinde aer fals pe la garnitura capacului de chiuloasa si sa se tureze ?


» Post actualizat in 24 Jul 2017 07:41

Poate are legatura cu faptul ca din cilindrul spate pleaca furtunul de vaccum catre pompa de benzina vaccumetrica?

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul de chiuloasa nu are nicio legatura cu admisia, aproape sigur a ajuns sprayul deasupra cilindrului. Pe acolo trece conducta ce face legatura dintre cutia filtrului de aer si carburatoare. Si, de obicei, se indoaie la imbinarea cu filtrul de aer (la mine e dat cu powertape pe deasupra dintodeauna, ca si eu aveam probleme).

Cat despre galeriile de admisie, depinde cat costa. Am avut aceeasi problema la Husaberg, la plecarea intr-o cursa a inceput singura sa se tureze, facea autoaprindere si nu s-a putut opri din buton, ci doar prin bagarea in viteza si eliberarea manetei de ambreiaj (nu e foarte placut, cand motorul are turatie maxima). Rezolvarea a fost cu un pic de silicon de temperatura la imbinarea galeriei cu cilindrul. De atunci (1 an) nu mi-a mai facut probleme. Si o folosesc frecvent, nu sta.

Si, desi benzina topeste siliconul, prin galerie aerul cu vapori de benzina trece aspirat de catre motor, deci nu va ajunge prin cele mai adanci crapaturi, ca sa-l topeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul de chiuloasa nu are nicio legatura cu admisia, aproape sigur a ajuns sprayul deasupra cilindrului. Pe acolo trece conducta ce face legatura dintre cutia filtrului de aer si carburatoare. Si, de obicei, se indoaie la imbinarea cu filtrul de aer (la mine e dat cu powertape pe deasupra dintodeauna, ca si eu aveam probleme).

Cat despre galeriile de admisie, depinde cat costa. Am avut aceeasi problema la Husaberg, la plecarea intr-o cursa a inceput singura sa se tureze, facea autoaprindere si nu s-a putut opri din buton, ci doar prin bagarea in viteza si eliberarea manetei de ambreiaj (nu e foarte placut, cand motorul are turatie maxima). Rezolvarea a fost cu un pic de silicon de temperatura la imbinarea galeriei cu cilindrul. De atunci (1 an) nu mi-a mai facut probleme. Si o folosesc frecvent, nu sta.

Si, desi benzina topeste siliconul, prin galerie aerul cu vapori de benzina trece aspirat de catre motor, deci nu va ajunge prin cele mai adanci crapaturi, ca sa-l topeasca.

Am inteles mersi voi demonta galeriile de aer sa vad ce pot face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stiti cumva daca se potriveste releul de incarcare si cel de semnalizare de la Dominator RD02 pe TA650 ?

 

Ms.

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți,

 

Tocmai mi-am cumpărat si eu un XL700 (sh, evident :)) ) si eram curios dacă aveți vreo recomandare despre unde as putea sa fac/găsesc un Crash bar, ca sa dorm mai liniștit când merg cu ea.

 

Mersi de ajutor!

suna- ma o723260472

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca scaritele de la pilot la un Transalp de 700 pot fi inlocuite cu scarite de pe alte motociclete? Prinderile imi par destul de comune. Ideea e ca pozitie scaritelor ma dezavantajeaza cand stau pe loc - ma lovesc continuu la glezne in ele. As vrea sa le dau mai in fata sau mai in spate si pentru asta caut de ceva timp scarite reglabile. Producatrii pe care ii stiu - LSL, Gilles Tooling, PUIG nu listeaza insa XL700 ca model compatibil. Ma gandesc ca scaritele sunt comune cu alte modele de Honda si nu numai si as putea face o ghidusie - de gen sa iau de la un alt model care sa se potriveasca la Transalp. .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca scaritele de la pilot la un Transalp de 700 pot fi inlocuite cu scarite de pe alte motociclete? Prinderile imi par destul de comune. Ideea e ca pozitie scaritelor ma dezavantajeaza cand stau pe loc - ma lovesc continuu la glezne in ele. As vrea sa le dau mai in fata sau mai in spate si pentru asta caut de ceva timp scarite reglabile. Producatrii pe care ii stiu - LSL, Gilles Tooling, PUIG nu listeaza insa XL700 ca model compatibil. Ma gandesc ca scaritele sunt comune cu alte modele de Honda si nu numai si as putea face o ghidusie - de gen sa iau de la un alt model care sa se potriveasca la Transalp. .

Păi, chiar dacă găsești, modifici poziția scăriței față de schimbător și frână, și alea chiar nu prea le poți mișca...

Cel puțin la schimbător se modifică pârghia de lucru și nu cred că e ok...

Părerea mea!

P.S. Dacă folosești cizme moto, nu mai ai probleme cu gleznele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, chiar dacă găsești, modifici poziția scăriței față de schimbător și frână, și alea chiar nu prea le poți mișca...

Cel puțin la schimbător se modifică pârghia de lucru și nu cred că e ok...

Părerea mea!

P.S. Dacă folosești cizme moto, nu mai ai probleme cu gleznele.

Nu are importanta daca se modifica pozitia scaritelor fata de comenzi. Chiar si cu cizme imi e incomod la oprire si cand trebuie sa pun picioarele ferm pe sol pentru ca scaritele imi stau in cale. E posibil sa fie si din cauza ca sunt c-am scurt, iar pozitia scaritelor ma face sa stau cu picioarele mai departate. Cred ca daca le-as muta mai in spate (sau mai in fata) cu 1-2 cm mi-ar fi mult mai usor . Pana la urma am gasit ceva pentru transalp, dar la fel de scumpe ca si sw-motech - http://www.mfw-wolf.de/en/Vario-and-Replacement-Footpegs/Vario-Footpeg-System6 . Asa ca daca mai sunt ideei as fi incantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut....intrat si eu in clubul posesorilor de transalp de 3 luni,una mai baranioara din 89 dar in stare foarte buna.

 

o mare dilema existentiala am,sunt inalt am 1,88 si ma flutura vantul rau.motoreta a venit cu parbrizul ei original,cumparat un givi d180s dar tot insuficient,acum tot vantul vine de pe piept catre casca si se formeaza o mega tornada in jurul meu.

 

atat eu cat si prietena ni se futura castile in stanga dreapta in ultimul hal si la 90 la ora.....am pus multiple deflectoare si nu s-a imbunatatit mai deloc mai ales situatia,ei in spate ai este foarte nasol.

 

am citit pe forumuri din afara ca pot inlocui carena frontala cu una model 95-97 cu tot cu acareturi (plastic bord,far,carena frontala,parbriz)....la modelu mai nou pare un pic mai lata in fata in zona ghidonului si are alta forma aerodinamica,intrebarea este cu cat se imbunatateste ??

 

este cineva din constanta cu transalp 94-98 suficient de amabil sa fac o proba pls??


» Post actualizat in 02 Aug 2017 08:41


caci am gasit carena fronata 1994 far si plastic bord cu doar 350 si investita e una deloc mare pentru un plus de confort


» Post actualizat in 02 Aug 2017 08:45


.

post-89731-0-54615200-1501663518_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut....intrat si eu in clubul posesorilor de transalp de 3 luni,una mai baranioara din 89 dar in stare foarte buna.

 

o mare dilema existentiala am,sunt inalt am 1,88 si ma flutura vantul rau.motoreta a venit cu parbrizul ei original,cumparat un givi d180s dar tot insuficient,acum tot vantul vine de pe piept catre casca si se formeaza o mega tornada in jurul meu.

 

atat eu cat si prietena ni se futura castile in stanga dreapta in ultimul hal si la 90 la ora.....am pus multiple deflectoare si nu s-a imbunatatit mai deloc mai ales situatia,ei in spate ai este foarte nasol.

 

am citit pe forumuri din afara ca pot inlocui carena frontala cu una model 95-97 cu tot cu acareturi (plastic bord,far,carena frontala,parbriz)....la modelu mai nou pare un pic mai lata in fata in zona ghidonului si are alta forma aerodinamica,intrebarea este cu cat se imbunatateste ??

 

este cineva din constanta cu transalp 94-98 suficient de amabil sa fac o proba pls??

» Post actualizat in 02 Aug 2017 08:41

caci am gasit carena fronata 1994 far si plastic bord cu doar 350 si investita e una deloc mare pentru un plus de confort

» Post actualizat in 02 Aug 2017 08:45

.

Nu cred ca e protectie buna la vant la TA, fie el si de 650, cu toate parbrizele si alte cele....un coleg si-a facut custom, vezi aici:

 

/index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/page-309

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de dopuri nici nu se pune in discutie,nu folosesc si nu voi folosi......

 

intreb totusi,a avut cineva modelul 88-92 si a mers si pe 94 in sus sa simta diferenta????

 

eu cred ca este una fiindca forma botului difera si vantul cel putin pentru ce vine spre pilot in zona trunchiului cat si turbionul care se formeaza pentru pasagera ar fi diferit, la 89 carena e ca o palnie care arunca in sus si in lateral aerul din fata si in spatele ei se formeaza un mare gol ce produce buffeting......

 

am avut yamaha diversion care la bot seamana cu transalpul dupa 94 si/sau cbr f3 si avand parbriz inalt era de vis , cu marginile usor plate si orientate in sus ca un parbriz directionand aerul din jurul farului in sus in catre lateral , iar la mijloc este mai taiata avand cele 2 mici guri tip branhii ar trece mai neperturbat catre zona trunchiului,in speranta ca pasagera nu mai simte mega tornada.....(se plange ca este un turbion care vine de sub mine si ai ridica casca plus geaca de pe ea plus multe "palme" )

 

cu parbrizul stoc e jale , cu parbriz si deflector inaltime totala 62cm este decent ptr mine si un pic mai bine ei la casca,fara defelctor sau parbriz stock zice ca este horror....

 

da stiu,trebuia sa fi luat o mobra mai noua,atata s-a putut acum 3 luni.


» Post actualizat in 02 Aug 2017 21:48

schuberth c3 si shark rsx nu erau casti de top chiar daca sunt mai batranioare?stau fixe fixe pe bostan nu cred ca ar fid e inlocuit/aruncat

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schuberth e de top

Shark vine tare din urma

Dar, la fel ca in cazul dietelor care nu au valoare fara miscare, si problema zgomotului in casca trebuie abordata din cel putin 2 unghiuri: o casca buna si o carena bine gandita

Un parbriz mai inalt nu rezolva problema turbioanelor laterale, care de fapt genereaza zgomotul in casca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am TA-ul din 2006, cu cel mai mare parbriz disponibil pe piata + C3Pro si Shark Race-R.... la 1.90 este rezonabil disconfortul cu Schuberth, ceva mai slab cu Shark (zgomot), dar destul de departe de ideal.

 

cu parbriz stoc, dispare buffeting-ul si fileul de aer il iau in piept...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curios e ca parbrizele after market pentru 94-98 sunt mai inalte si in alt unghi (mai drept) decat pentru 88-93.....stock are 36cm si cel givi touring are 43....cu un deflector ajung la 51cm iar aftermarket stock pentru generatia urmatoare parca are 53cm...

 

eu cat de cat sunt ok dar dnsoara se plange tare....am stat si mai in spate gen locul ei si intradevar e un efect ciudat,intra aer sub geaca si se umfla de vrea sa iasa de pe mine....asta clar nu e de la parbriz ci de la carena :(

 

schuberth-ul era foarte zgomotos...pana in punctul in care am lipit cu izoler gaurile aerisii la barbie si un pic cele din varful capului.....practic la c3 pro le-au optimizat si am cam obitnut acelasi efect +

 

o sa fac un efort sa cumpar carenaj generatia urmatoare,pare ca scap ieftin cu 100eur...plus un parbriz....dar nu mai gasesc carena,s-au dat ca painea calda....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Am ramas dupa vanzarea unui TA 650 cu
1. un set nou de placute fata Ferodo Platinum FDB 892P - 150 lei ,
2. o sa originala cu inscrisul HONDA pe laterale - 300 lei,
3. o oglinda intreaga si una cu sticla fisurata ( in poza sunt ambele bune ) - 75 lei/ buc sau 100 lei ambele,
4. filtru de aer KN&N pentru Transalp 700 - 150 lei.

 

Se pot expedia cu plata ramburs prin curier

Cosmin

Drobeta

0774475446

post-27510-0-15552000-1501773413_thumb.jpeg

post-27510-0-15678700-1501773417_thumb.jpeg

post-27510-0-21465500-1501773423_thumb.jpeg

post-27510-0-54850400-1501773433_thumb.jpeg

post-27510-0-74415800-1501773446_thumb.jpg

post-27510-0-35510800-1501773451_thumb.jpg

post-27510-0-62011000-1501773466_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curios e ca parbrizele after market pentru 94-98 sunt mai inalte si in alt unghi (mai drept) decat pentru 88-93.....stock are 36cm si cel givi touring are 43....cu un deflector ajung la 51cm iar aftermarket stock pentru generatia urmatoare parca are 53cm...

 

eu cat de cat sunt ok dar dnsoara se plange tare....am stat si mai in spate gen locul ei si intradevar e un efect ciudat,intra aer sub geaca si se umfla de vrea sa iasa de pe mine....asta clar nu e de la parbriz ci de la carena :(

 

schuberth-ul era foarte zgomotos...pana in punctul in care am lipit cu izoler gaurile aerisii la barbie si un pic cele din varful capului.....practic la c3 pro le-au optimizat si am cam obitnut acelasi efect +

 

o sa fac un efort sa cumpar carenaj generatia urmatoare,pare ca scap ieftin cu 100eur...plus un parbriz....dar nu mai gasesc carena,s-au dat ca painea calda....

» Post actualizat in 03 Aug 2017 18:44

Încearcă o variantă de genul ăsta. Se poate folosi orice parbriz mare ,ideale sunt cele de scuter, faci un desen cu markerul şi cu un flex şi multă atenție faci treabă bună. Şmirghel pentru margini, găurile se dau uşor şi cauți nişte şuruburi mai faine, plus şaibe cauciucate şi se face!

» Post actualizat in 03 Aug 2017 18:48

...să nu uiți să îl tai mai scobit pe laterale, unde vin oglinzile şi ce mai ai pe ghidon, în pozițiile maxim stânga/dreapta. Mie mi-au ieşit la limită.

post-9423-0-14396400-1501785314_thumb.jpg

Editat de radu_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi ptr pont,am avut o tentativa oarecum similara cu un plexiglass hobby de la dedeman cu 2 zile iniante sa plec in concediu , se gasesc si la leroy merlin 25x50cm 4mm 18 lei buc , nu se mai simtea deloc vant nici la umeri nici in casca la 140 testat pe autostrada dar in spate cica tot ciclon si tornada era :( si l-am dat jos si am ramas cu deflectorul mic


» Post actualizat in 05 Aug 2017 15:05


m-ar interesa la tine cum se simte la pasager/a si cat efect are

post-89731-0-18612800-1501945254_thumb.jpg

post-89731-0-46522100-1501945284_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cică ar fi ok, dar a fost nevoie de o cască mai de Doamne-ajută (are un Airoh mai bunicel), plus că e şi obişnuită de vreo 15 ani cu motorul... ;) În orice caz Diversionul stătea mai bine la capitolul ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...