Sari la conținut

Postări Recomandate

@Alk - Eu sunt foarte nedumerit. Te-ai dus pana la Resita ca sa iti schimbi cauciucul caci vobla tare. Ai pus un alt cauciuc (NOU) si vobla la fel.

Inainte sa iti schimbi prima oara cauciucul nu iti vobla sau cel putin nu te-ai plans de asta (doar am fost impreuna).

Acum zici ca esti foarte multumit de cauciucuri cu toate ca ai o voblare pt care te-ai dus pana la Resita si ai fost dispus sa faci scandal.

Eu tot sunt de parere ca e ceva cu gumele astea, ciudat cum s-a stricat jugul exact cand ai schimbat guma.

Dani, nu m-am dus pînă la Reşiţa să fac scandal, am vrut doar să schimb anvelopa şi odată schimbată camuflata se comportă la fel ca şi cu prima. Mai pot să acuz anvelopele? Citeam mai jos de la un coleg că janta trebuie să fie perfectă altfel cel puţin modelul care-l am şi eu voblează! În rest, pînă în prezent sunt mulţumit de anvelope, rămîne doar sa fac o probă şi pe o altă roată, sau chiar două, pentru a fi convins 100% că janta mea este problema, dar aşi încerca mai întâi să o centrez.

Editat de alk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu voblajul am avut si eu probleme.

S-a dovedit a fi vorba de rulmentii de jug, pe care i-am schimbat cu altii noi AllBalls.

 

Voblajul este mai grav daca presiunea din anvelope (atat fata si spate) nu este corecta; daca suspensia nu e echilibrata (fata prea sus si spatele prea jos); daca mobra e incarcata si greutatea e distribuita doar in partea din spate.

 

Un alt motiv pentru manevrare dubioasa (greu de crezut pentru unii) poate fi legat de sistemul de parghii al suspensiei spate. Daca sunt uzate bucsile/ rulmentii de la "oase" mobra poate sa vobleze.

 

Cu janta nu stiu ce sa zic. Janta mea din fata nu e in stare extrem de buna, era fisurata, si acum e sudata, si totusi, avand lagarele in general in stare buna (acum) si roata echilibrata (cu contragreutati) nu vibreaza, nu vobleaza.

 

Ce-i drept nu am anvelope Heidenau, dar am avut Tourance, si acum Mitas E07, si tot nu imi vine sa ma leg de anvelope la capitolul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] majoritatea mobristilor cu care ma mai stiu eu nu au uns niciodata un cablu de ambreaj si nici nu au schimbat [...]

 

Eu ung cablurile la fiecare inceput de sezon (ambreiaj, aceleratie, soc) cu o emulsie home-made de vaselina cu cupru si WD40. Picur si misc de cabluri pana iese emulsia in partea de jos. Aranjez capetele de camasa in suporti astfel incat cablurile sa nu frece de buza metalica, ci sa se aseze cat mai centrat pe gaura (frecarea sa se intample pe camasa, nu pe buza de la capetele camasii). Ambreiajul, in special, primeste la fiecare ungere de lant curatare + spray in zona expusa daca este imbacsit - cu ocazia asta vad si daca are lite rupte.

Kitul de reparatie il tin imbibat in vaselina, intr-o punga sigilata.

 

Din 2014 am schimbat o singura data cablul de ambreiaj (cu un kit de reparatie) la Transalp.

 

In loc de termoscut mi-am luat pantaloni stil 'chaps' cu fermoar pe lateral. Ii iau de obicei cand merg la job, peste pantalonii normali, iar la caldura ii desfac si las in cuier.

Editat de emircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu voblajul am avut si eu probleme.

S-a dovedit a fi vorba de rulmentii de jug, pe care i-am schimbat cu altii noi AllBalls.

 

Voblajul este mai grav daca presiunea din anvelope (atat fata si spate) nu este corecta; daca suspensia nu e echilibrata (fata prea sus si spatele prea jos); daca mobra e incarcata si greutatea e distribuita doar in partea din spate.

 

Un alt motiv pentru manevrare dubioasa (greu de crezut pentru unii) poate fi legat de sistemul de parghii al suspensiei spate. Daca sunt uzate bucsile/ rulmentii de la "oase" mobra poate sa vobleze.

 

Cu janta nu stiu ce sa zic. Janta mea din fata nu e in stare extrem de buna, era fisurata, si acum e sudata, si totusi, avand lagarele in general in stare buna (acum) si roata echilibrata (cu contragreutati) nu vibreaza, nu vobleaza.

 

Ce-i drept nu am anvelope Heidenau, dar am avut Tourance, si acum Mitas E07, si tot nu imi vine sa ma leg de anvelope la capitolul asta...

Mulţumesc pentru informaţii, când se va lăsa frigul o bag în rep.capitală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am un translap de 700, dar sunt convins ca e acelasi sistem si la celelalte. Zilele trecute in mers am inceput sa aud un zgomot de frecare de pinion. Am desfacut azi capaucul si cu stupoare am gasit siguranta barbierita complet, fara nici un fel de canelura pe interior. Pinionule OK-ish, are ceva urme de uzura (in special pe partea externa, ce-a dinspre pedala). Kit-ul de lant are 16000 de km. Am atasat o poza cu pinionul si siguranta. Are cineva idee ce a mers prost, la ce ar trebuii sa fiu atent cand pun siguranta noua?

Lantul nu l-am suprastrans si am aliniat roata spate cat de bine am putut din semnele de pe bascula.Axul arata bine, fara urme vizibile de uzura. Pinionul pe ax nu pare sa aiba joc stanga-dreapta (sensul de rotire al axului), dar are putin fata-spate (cum privesc pinionul )

post-3876-0-74001800-1508526126_thumb.jpg

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am un translap de 700, dar sunt convins ca e acelasi sistem si la celelalte. Zilele trecute in mers am inceput sa aud un zgomot de frecare de pinion. Am desfacut azi capaucul si cu stupoare am gasit siguranta barbierita complet, fara nici un fel de canelura pe interior. Pinionule OK-ish, are ceva urme de uzura (in special pe partea externa, ce-a dinspre pedala). Kit-ul de lant are 16000 de km. Am atasat o poza cu pinionul si siguranta. Are cineva idee ce a mers prost, la ce ar trebuii sa fiu atent cand pun siguranta noua?

Lantul nu l-am suprastrans si am aliniat roata spate cat de bine am putut din semnele de pe bascula.Axul arata bine, fara urme vizibile de uzura. Pinionul pe ax nu pare sa aiba joc stanga-dreapta (sensul de rotire al axului), dar are putin fata-spate (cum privesc pinionul )

attachicon.gifIMG_20171020_213724.jpg

 

Multam

 

Din pacate e una din hibele TA-urilor. Ori se uzeaza dintii de pe pinion, ori siguranta, ori axul. Cea mai nasoala varianta este cand se uzeaza axul. De asta cam toata lumea recomanda sa folosim pinioane originale Honda, sau cel mult JT.

 

Primul pas ar fi sa schimbi siguranta aia cu alta noua, originala.

 

Daca vor fi probleme in continuare, sau daca axul este foarte uzat... solutia mai simpla si mai ieftina decat schimbatul axului arata asa:

http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/155137-reinforced-sprockets-stefter.html

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Are cineva de vanzare o conducta metalica de frana de minim 88 cm lungime? A mea s-a spart in timp ca a frecat de bascula din cauza ca era prea scurta si a trebuit sa o montez indreptata in jos fata de conducta OEM care era indreptata in sus si care era mai lunga.

post-67547-0-14847700-1509558859_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Astă-noapte, făceam driftinguri cu camuflata pe un petec de noroi şi mă lăudam singur cât de meseriaş sunt..... :10: ! Diminiaţa ... :rusinica: , mi-am dat seama că :nono: ! De fapt, visasem! Pe la ora 9, am vrut să plec cu maşina până într-un loc. Trecând pe lângă doamna mea camuflată, să vezi minune; alo, domnu! Păi, nu ţi-e ruşine să mă visezi şi să treci pe lîngă mine fără să mă bagi în seamă? Mă neglijezi cu atâta impertinenţă încât îmi vine să divorţez şi o să mă doară-n tobă de tine! Ai uitat cât mă mai călăreai toată vara, până nu demult? Nici nu mă lăsai să-mi mi se răcească cilindţâţele, că mă luai iarăşi la călăreală! Ei bine, mi-am cerut milioane de scuze, m-am îmbrăcat corespunzător pentru o lady şi am plecat împreună la plimbare, dar nu înainte de a o avertiza că dacă face vreo ghiduşie în semn de răzbunare şi îmi aplică un ,,tur de braţ,, ori de picior, sau un ,,dublu nelson,, de asfalt, nu mai vede de la mine nici de băut şi nici accesorii! Ei bine, camuflata şi-a ţinut cuvântul şi ne-am plimbat vreo 3 ore, ca în vremurile.......calde! Mai jos aveţi dovada că am ajuns cu bine acasă, iar camuflata şi acuma mai radiază de bucurie, adică vreo 45 grade celsius!

post-97467-0-29951200-1513260123_thumb.jpg

post-97467-0-41555300-1513260139_thumb.jpg

post-97467-0-99544900-1513260154_thumb.jpg

post-97467-0-13198500-1513260175_thumb.jpg

post-97467-0-29530200-1513260246_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Stie cineva cat de mult se poate inalta un ghidon la TA 600 PD10 fara sa se modifice lungimea cablurilor si furtunului de frana? Sau fara sa rupa parbrizul? Ar merge un ghidon inalt de 125 mm?

Multumesc

merge

am eu de 200 mm si e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...