Sari la conținut

Postări Recomandate

Aparent e acelasi contact la toate modele de 600, dar din cate vad in schema nu contactul este problema ci butucul. Se misca liber cheia in butuc, si in mers sunt sanse sa se opreasca moto, nu ramane pe ON.

Sugestii? :)

 

Multumesc pentru ajutor!

 

Image already added
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Intenționez sa fac un “rebuild” unui Transalp PD10 1997 . Întreb pe cei care au trecut prin așa ceva ce furnizor de piese sa aleg, in special pentru piesele din motor ( set garnituri/ lanțuri distribuție/segmenti pistoane, etc.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata stima pentru ce ti-ai propus. dar...merita sa faci ce ti-ai propus? are asa valoare sentimentala mare? te intreb deoarece daca vrei ceva profi, coperta de magazin, showroom, depaseste cu mult )FOARTE) valoarea unui TA mint condition cu km putini de pe dincolo.

acuma, tu stii ce vrei, ti-as recomanda sa cauti pe advrider rebuild'uri meseriase si sa te inspiri de acolo.

piese gasesti pe motomike,wemoto, magazine de profil ( louis polo etc). alea mai uzuale le gasesti si pe la magazinele auto, ca au aceiasi furnizori.

calculeaza bine, masoare de 2 ori si taie odata. My2cents

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felix, la motor cel mai simplu e sa pui unul de transalp de 650 cat mai nou si cu km putini. Modificarile necesare sunt minime.

» Post actualizat in 11 Jan 2018 13:09

Uite aici mosificarile necesare:

http://advrider.com/index.php?threads/show-us-your-transalp-modifications.39170/page-378

 

Prima parte, cea electrica, nu-i nevoie s-o faci pentru ca si al tau are 1 cdi nu doua.

Vad ca au disparut pozele de pe advrider dar te-ajuta ala sigur cu detalii daca-i dai un pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de idei. Interesant este faptul ca sfaturile au fost in general de a schimba motorul sau chiar motocicleta. Probabil și din cauza faptului ca nu am fost destul de explicit. Am sa va lămuresc puțin. Motocicleta in cauza cred ca este unicat in România prin modificările pe care le are și prin aspectul ei. Motorul funcționează bine . Operațiunea pe care vreau sa o fac este pentru ca acum am timpul și bugetul necesar. Nu ma ghidez după rațiuni financiare in aceasta chestiune. Cea mai buna afacere as face-o daca as dezmembra motorul și as vinde piesele și accesoriile de valoare. Noroc ca nu vreau sa fac o afacere ci doar sa ma îngrijesc de ceva drag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] Motorul funcționează bine . [...]

Daca motorul e-n mintile lui, are compresie buna si nu curge pe la garnituri, lasa-l in pace, nu umbla in el.

Sunt putine locuri in Ro unde poti sa faci rectificari ok, iar piesele din comert nu au calitatea celor din fabrica.

 

Foloseste-ti timpul ce-l ai pentru adunat km si amintiri. Eventual iei alt motor pentru cazul cand pica cel de pe mobra, sa faci swap pana se repara primul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stiti daca dezmembreaza cineva un XL 700 VA ? Imi agata butucul in draci si stau cate 5 min pana ii nimeresc pozitia sa o pornesc. Merci

/index.php?/topic/748515-contact-pornire-blocat-yamaha-thundercat/?p=4367262

 

Vezi sa nu fie ceva similar, sau ca la Suzuki, la care se trage in loc de a se impinge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Timişoara, Dan Enache,are un topic întreg la secțiunea Servicii, eu l-am găsit pe OLX! În sfârşit puțin soare, numai bun pt. testat noua şa! ;)

» Post actualizat in 30 Jan 2018 21:59

Confortul s-a îmbunătățit considerabil, senzația este că stai „în” și nu „pe” motor, pasagera stă mai sus, vede peste umăr și nu mai vine peste mine la fiecare frână. La capitolul aspect nu mai comentez, e altă clasă! Eu am dat pe modificare 380 ron, în condițiile în care s-a păstrat din șaua originală doar calapodul de plastic, în rest e mai înaltă, mai lată și reprofilată, alt burete, altă învelitoare și evident, altă croială. Prețurile variază în funcție de complexitatea lucrării.

Link OLX :

 

https://www.olx.ro/oferta/tapiterii-moto-custom-tapiterie-sa-honda-nx650-dominator-88-95-96-01-ID7VV9F.html#b55f302585

 

Ozzy faină! ;)

post-9423-0-22288300-1517335449_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegii! Am în plan să înlocuiesc pe camuflata mea, 600-le cu un motor de 650. Motorul pe care doresc să-l achiziţionez nu mai are carburatoare dar am înţeles că se potrivesc cele de pe 600. Vă rog dacă ştie cineva să-mi scrie ce modificări trebuiesc făcute pentru a-l monta pe cadru. În preţ intră instalaţia eletrică, furtunele şi galeria de evacuare. Vă mulţumesc şi aştept.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Carburatoarele de la 650 au TPS (senzor clapeta acceleratie), nu stiu cum si daca merge fara.

In rest era o diferenta mare la jicloare. 650-ul are stock jicloare #132 fata-spate, dar e prea bogat.., e gandit asa pentru a respecta normele de emisii si are sistemul PAIR pentru arderea benzinei in exces in evacuare....

Personal am desfintat sistemul PAIR si am schimbat jicloarele cu #125, urmeaza sa schimb si jiclorul pilot cu #40 si sa renunt la "catalizator". Inca nu imi e clar daca e un catalizator cu adevarat sau e doar o cutie unde sa arda gazele de evacuare...

 

Cred ca mai nasol e cu TPS-ul... stie cineva mai precis ce face senzorul asta la transalp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

Am o problema cu utilajul din dotare, un PD10 din 98...

Dupa ultima pornire de aprox 10 minute (efectuata in garaj, ca acolo sade peste "iarna"), pornire care m-a surprins putin cu un mers neregulat si cu cateva autoaprinderi dupa ce i-am taiat si butonul si cheia, la urmatoarea incercare de cheie, surpriza maxima, nu mai misca nimic, nici macar becurile in bord nu se mai aprind, nici lumini nici cu cheie nici fara cheie nici claxon, nimic nimic!

 

De precizat ca la ultima pornire, cea amintita mai sus, bateria a parut viguroasa, adica a invartit tare si cu forta, e drept, parca ceva mai lung decat de obicei pana a pornit, dar ideea este ca nu a parut "stoarsa" de puteri...

 

Bateria?

Contactul?

 

Ce sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Carburatoarele de la 650 au TPS (senzor clapeta acceleratie), nu stiu cum si daca merge fara.

In rest era o diferenta mare la jicloare. 650-ul are stock jicloare #132 fata-spate, dar e prea bogat.., e gandit asa pentru a respecta normele de emisii si are sistemul PAIR pentru arderea benzinei in exces in evacuare....

Personal am desfintat sistemul PAIR si am schimbat jicloarele cu #125, urmeaza sa schimb si jiclorul pilot cu #40 si sa renunt la "catalizator". Inca nu imi e clar daca e un catalizator cu adevarat sau e doar o cutie unde sa arda gazele de evacuare...

 

Cred ca mai nasol e cu TPS-ul... stie cineva mai precis ce face senzorul asta la transalp?

Aşi dorii informaţii exacte de la colegii care au făcut transformările, pentru că nu am de gând să pierd un sezon pe experienţe, în plus, trebuie să fac şi un calcul pe line de finanţe, deoarece ,,mătuşei mele Tamara,, de la un timp i se întâmplă o minune, adică îi lăcrimează cardul că este prea gol. Motorul pe care doresc să-l achiziţionez este din 2006 şi are în jur de 23.000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

Am o problema cu utilajul din dotare, un PD10 din 98...

Dupa ultima pornire de aprox 10 minute (efectuata in garaj, ca acolo sade peste "iarna"), pornire care m-a surprins putin cu un mers neregulat si cu cateva autoaprinderi dupa ce i-am taiat si butonul si cheia, la urmatoarea incercare de cheie, surpriza maxima, nu mai misca nimic, nici macar becurile in bord nu se mai aprind, nici lumini nici cu cheie nici fara cheie nici claxon, nimic nimic!

 

De precizat ca la ultima pornire, cea amintita mai sus, bateria a parut viguroasa, adica a invartit tare si cu forta, e drept, parca ceva mai lung decat de obicei pana a pornit, dar ideea este ca nu a parut "stoarsa" de puteri...

 

Bateria?

Contactul?

 

Ce sa fie?

 

verifica siguranta de 30 A care e pe releul de pornire...90% s-a ars daca ai ramas fara tensiune de tot

si verifica contactele de la releul de pornire sa fie curate ,fara depuneri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aşi dorii informaţii exacte de la colegii care au făcut transformările, pentru că nu am de gând să pierd un sezon pe experienţe, în plus, trebuie să fac şi un calcul pe line de finanţe, deoarece ,,mătuşei mele Tamara,, de la un timp i se întâmplă o minune, adică îi lăcrimează cardul că este prea gol. Motorul pe care doresc să-l achiziţionez este din 2006 şi are în jur de 23.000km.

 

Personal nu am facut nici un astfel de transplant.

Incepe prin a oferi informatii despre ce ai....si apoi despre ce motor vrei sa iei.

Te poti astepta sa nu se potriveasca suportii de motor, deci sa fie necesar sa faci altii.

Cu instalatia electrica trebuie sa fi atent pentru ca 650-ul are HISS, deci iti trebuie blocul de contact (sau macar inelul de citire), cheia/ cheile, TCI-ul aferent acelor chei... Nu stiu daca se potrivesc bobinele de inductie de la 600 la 650, si releul de incarcare s-ar putea sa fie diferit.

Trebuie sa te decizi daca iti doresti un proiect sau doar vrei sa iesi mai ieftin decat o revizie interna a motorului existent.

Daca nu doresti neaparat un proiect marisor, cu bataile de cap aferente mi-as permite sa iti recomand sa reconsideri reparatiile de care ai nevoie sau schimbul motorului cu altul de 600.

Indiferent de varianta pe care o alegi, in masura in care pot, te ajut cu placere cu informatii despre modelul de 650.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

Am o problema cu utilajul din dotare, un PD10 din 98...

Dupa ultima pornire de aprox 10 minute (efectuata in garaj, ca acolo sade peste "iarna"), pornire care m-a surprins putin cu un mers neregulat si cu cateva autoaprinderi dupa ce i-am taiat si butonul si cheia, la urmatoarea incercare de cheie, surpriza maxima, nu mai misca nimic, nici macar becurile in bord nu se mai aprind, nici lumini nici cu cheie nici fara cheie nici claxon, nimic nimic!

 

De precizat ca la ultima pornire, cea amintita mai sus, bateria a parut viguroasa, adica a invartit tare si cu forta, e drept, parca ceva mai lung decat de obicei pana a pornit, dar ideea este ca nu a parut "stoarsa" de puteri...

 

Bateria?

Contactul?

 

Ce sa fie?

Probabil bateria.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal nu am facut nici un astfel de transplant.

Incepe prin a oferi informatii despre ce ai....si apoi despre ce motor vrei sa iei.

Te poti astepta sa nu se potriveasca suportii de motor, deci sa fie necesar sa faci altii.

Cu instalatia electrica trebuie sa fi atent pentru ca 650-ul are HISS, deci iti trebuie blocul de contact (sau macar inelul de citire), cheia/ cheile, TCI-ul aferent acelor chei... Nu stiu daca se potrivesc bobinele de inductie de la 600 la 650, si releul de incarcare s-ar putea sa fie diferit.

Trebuie sa te decizi daca iti doresti un proiect sau doar vrei sa iesi mai ieftin decat o revizie interna a motorului existent.

Daca nu doresti neaparat un proiect marisor, cu bataile de cap aferente mi-as permite sa iti recomand sa reconsideri reparatiile de care ai nevoie sau schimbul motorului cu altul de 600.

Indiferent de varianta pe care o alegi, in masura in care pot, te ajut cu placere cu informatii despre modelul de 650.

Motorul meu are aproape 100.000 km şi atunci m-am gândit că poate ar fi mai bine să nu-i fac rk. pentru că tot vechi râmâne. în plus, dacă schimb cilindrii,pistoane,segmenţi, garnituri,etc. ajung la un preţ care poate depăşii sau cel puţin se poate apropia de 500 euro.Or eu am găsit un motor de 650 transalp cu 500 euro,din 2006 şi are numai 23000 km. Ca an de fabricaţie şi km, diferenţele sunt foarte mari, motorul meu fiind din 1991. Colegul de la care doresc să-l cumpăr îmi dă în acest preţ şi cablurile,furtune, galeria evacuare,etc. Nu ştiu, mă gândesc că instalaţia electrică este completă şi cu toate accesoriile, contact,relee,etc.. Am să-l întreb dacă îmi dă tot ce am nevoie, adică ce mi-ai scris tu mai sus. Dacă primesc totul în preţul de 500, atunci va rămâne să găsesc pe cineva care să-l monteze pe cadru, deşii am înţeles că şi prinderile necesită modificări.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu potrivește motorul pt că are alta prindere in cadru,pe lângă asta îți trebuie toată instalația electrică cu cheie cu cdi,regulatoru de tensiune tot,îți trebuie carburatoarele ,nu potrivesc cele de 600 mai apoi trebuie rezolvat și partea cu filtru de aer ca diferă cel de 650 ii deasupra la carbelitoare și mai ai de mers la Rar sa îl omologheze și îți trebuie factura de service autorizat că îi montat .....sper că te-am convins că îi mult prea complicat dar nu imposibil ..eu aș căuta un transalp din 96-99 ..și eu m-am gândit la așa ceva daca mai vrei inf 0745538663

» Post actualizat in 04 Feb 2018 21:26

Și nu crede treabă asta cu 23 mi km musai ...sunt puține transalpuri chiar și din 2005 cu așa km ..nu zic că Nu sunt dar motorul trebuie sa fie că nou .nu ai nici o garanție că are km ăștia decât că zice cel care îl vinde care probabil așa la cumparat și el ,deci nici o garanție ,....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...