Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu potrivește motorul pt că are alta prindere in cadru,pe lângă asta îți trebuie toată instalația electrică cu cheie cu cdi,regulatoru de tensiune tot,îți trebuie carburatoarele ,nu potrivesc cele de 600 mai apoi trebuie rezolvat și partea cu filtru de aer ca diferă cel de 650 ii deasupra la carbelitoare și mai ai de mers la Rar sa îl omologheze și îți trebuie factura de service autorizat că îi montat .....sper că te-am convins că îi mult prea complicat dar nu imposibil ..eu aș căuta un transalp din 96-99 ..și eu m-am gândit la așa ceva daca mai vrei inf 0745538663

[....]..

Motorul de 650 se potriveste la fix in locul celui de 600. Nu ai treaba cu electronica, pentru ca folosesti instalatia de 600 asa cum e. Daca Alk are si modelul de dupa 1996, e cea mai mica bataie de cap. Exista 1 coleg in Timisoara la care am vazut facuta modificarea si tot ce inseamna

 

Asadar:

- motorul de 650 intra la fix in locul celui de 600;

- e nevoie sa fie adaptata galeria de evacuare de la 650.

 

Cu RAR-ul, la o adica, se poate face omologare individuala, daca vrei si actele in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor colegi, nu mai înţeleg nimic din toată povestea în afara faptului că am intrat într-o ceaţă totală..... :10:.... pentru că părerile sunt împărţite ,,frăţeşte,,! Şi totuşi, pînă la urmă, cine dintre voi are dreptate? Cât despre bani? Am bani de mă enervează, înainte de a deschide portofelul îmi pun cagulă pe faţă ca taifunul turbionar să nu-mi zburlească părul! Mi-e şi frică să bag degetele că ultima oară, vârtejul era să mi le reteze, aşa că nu vă faceţi probleme. Apropos, reducere pentru studenţi , sau cu buletinul ,,iei acuma, plăteşti la anul,, aveţi în ofertă? Oricum nu-i problemă, că eu când merg la plimbare cu camuflata mea doamnă, din repect şi dragoste neţărmurită, stă întotdeauna în dreapta mea, aşa că nici de benzină nu prea am nevoie, în plus, fac şi sport........dar de fapt cine a spus că vreau un motor de schimb? Nu vreau domnule nici un motor, nu mai insistaţi să-mi băgaţi pe gât......afaceriştilor corporatişti ce sunteţi voi!!!! :hug: :crack:

Editat de alk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor colegi, nu mai înţeleg nimic din toată povestea în afara faptului că am intrat într-o ceaţă totală..... :10:.... pentru că părerile sunt împărţite ,,frăţeşte,,! Şi totuşi, pînă la urmă, cine dintre voi are dreptate? Cât despre bani? Am bani de mă enervează, înainte de a deschide portofelul îmi pun cagulă pe faţă ca taifunul turbionar să nu-mi zburlească părul! Mi-e şi frică să bag degetele că ultima oară, vârtejul era să mi le reteze, aşa că nu vă faceţi probleme. Apropos, reducere pentru studenţi , sau cu buletinul ,,iei acuma, plăteşti la anul,, aveţi în ofertă? Oricum nu-i problemă, că eu când merg la plimbare cu camuflata mea doamnă, din repect şi dragoste neţărmurită, stă întotdeauna în dreapta mea, aşa că nici de benzină nu prea am nevoie, în plus, fac şi sport........dar de fapt cine a spus că vreau un motor de schimb? Nu vreau domnule nici un motor, nu mai insistaţi să-mi băgaţi pe gât......afaceriştilor corporatişti ce sunteţi voi!!!! :hug: :crack:

 

Eu am de vreo șase ani (și) un Transalp PD10 (1998) cu motor de 650 cmc. Specialiștii mi-au zis că ar fi motor de Africa Twin RD 03. L-am luat de la cineva din Oradea care aducea motociclete. Când am văzut că are alt motor decât cel standard am convenit cu vânzătorul să-i facă CIV cu motorul schimbat. I-a facut!

 

Transalpul meu are TCI în loc de două CDI-uri. Nu pare să se fi făcut modificări la cadru pentru adaptarea motorului de 650 cmc.

 

Dacă vrei ești invitatul meu să studiezi modificările făcute. Oricând !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am de vreo șase ani (și) un Transalp PD10 (1998) cu motor de 650 cmc. Specialiștii mi-au zis că ar fi motor de Africa Twin RD 03. L-am luat de la cineva din Oradea care aducea motociclete. Când am văzut că are alt motor decât cel standard am convenit cu vânzătorul să-i facă CIV cu motorul schimbat. I-a facut!

 

Transalpul meu are TCI în loc de două CDI-uri. Nu pare să se fi făcut modificări la cadru pentru adaptarea motorului de 650 cmc.

 

Dacă vrei ești invitatul meu să studiezi modificările făcute. Oricând !

Mâine diminiaţă trebuie să plec în satul cu miniştri- Bucureşti, când mă întorc am să te contactez, dar cred că cel mai bine ar fi să ne sunăm pentru a prestabilii întâlnirea. Mob. meu, 0725724854, poţi să mă suni oricând, 24/24h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni, va scriu prima mea experienta pe transalp in afara Romaniei.

 

Ziua 1. Traseul pleaca din Cluj-Napoca. Facem popas la Hunedoara (castelul Corvinilor), cascada Bigar (portiunea de drum intre izvor si Marila e senzational) si campare langa vama in Oravita (un vames ne-a zis de el, cine a zis ca vamesii sunt naspa).

Ziua 2. Ne-am propus sa traversam Serbia si sa ajungem in Plievlia dar am tras tare si am ajuns pana in parcul Durmitor unde ne-am cazat. Serbia e primitoare si ne-a placut plescavita si preturile (bine de retinut « voda » apa, caldura ne-a toropit). Canionul Tara e senzational si mai vrem sa ne intoarcem sa ramanem mai mult. Se poate face rafting si tiroliana peste canion iar peisajele sunt din alta lume, iar drumul…mmmmagic. Musai data viitoare stam mai mult.

Ziua 3. Lasam parcul Durmitor in urma, cu parere de rau, si ne indreptam spre Ulcinj. Caldura e mare si ideea de mare si briza ne atrage din ce in ce mai mult. Am ales drumul spre Podgorica am atins coada lacului Skadar si apoi am ales un drum secundar. Drumul a fost rau, pietruit si cu gropi dar peisajul a compensat. Am ajuns deasupra orasului Bar cu albastrul marii la orizont si o priveliste care ne-a facut sa uitam de drum, praf si caldura. Ne cazam la Ulcinj si zburam spre mare care ne rasplateste si ne racoreste.

 

Ziua 4. Plecam spre Kotor. Drumul e din ce in ce mai frumos si peisajele tot mai vii. Nu mai simtim caldura si ne bucuram de peisaje si aerul sarat. Din pacate cu cat sunt peisajele mai frumoase cu atat se aglomereaza. Ne salutam cu colegii motociclisti si ne pare rau de cei care stau in masini, pe cozi kilometrice. Imi reamintesc din nou de ce imi place motocicleta. In Kotor este un drum superb cu serpentine una dupa alta (nu am reusit sa il pun pe maps dar daca dati un pic de zoom il vedeti) ne cazam la baza serpentinelor la o casa. Oamenii nu vorbesc boaba alta limba dar ne intelegem. E atat de frumos si avem privelistea golfului in fata incat nu mai plecam si hotaram sa mai stam inca o zi.

 

Ziua 6. Plecam spre Dubrovnik. Lasam Muntenegru in spate. E o tara tare frumoasa cu niste drumuri senzationale si oameni faini. Multumim de primire si cu siguranta o sa ne intoarcem. Intram in Croatia si prima impresie sunt preturile mai mari cu 20-30% fata de Muntenegru. E totusi concediu si repede ne focusam pe un camping langa Dubrovnik, avem noroc, luam ultimele locuri de camping si rezolvam si problema bugetului. Dubrovnik e un oras cetate minunat, luati-va timp sa il bateti la pas, dar nu uitati sa va si opriti si sa savurati din plin frumusetea locului. Singurul inconvenient…aglomeratia de oameni.

 

Ziua 7. Ne e dor de balaceala asa ca cautam o cazare unde sa stam cateva zile pentru relaxare, soare, mare si pauza. Intram pentru scurt timp in Bosnia, nu stiu cine a negociat granitele dar bosniecii au stiut sa isi pastreze o bucata de cativa kilometrii de plaja destul cat tara lor sa aiba iesire la mare. Gasim in Makarska cazare apoape de mare, cu bonus piscina in caz ca mai nu avem destula apa. E frumos, facem baie, plaja dar ceva lipseste si plecam a doua zi desi ne-am propus sa stam mai mult.

 

Ziua 8. Ne dam seama ce lipseste…drumul. Drumul de coasta dintre Dubrovnik si Zadar ar trebui facut cel putin o data in viata, urmareste coasta si la fiecare curba e un peisaj din ce in mai frumos, de fiecare data altfel, cu pereti abrupti, viraje desenate parca de un motociclist, si culori pastelate cu tente aride. Nu facem multi kilometrii parca ne e frica sa nu se termine prea repede ; ne oprim undeva langa Zadar la o casa pitoreasca cu kiwi si lamai in curte. Ne place mult si hotaram sa mai ramanem o zi timp suficient sa vizitam Zadar. De neratat orga marina din Zadar unde « marea canta ». Facem baie, mancam bine, si ne luam prilejul sa ne spalam si costumele moto care incep sa se resimta de la caldura . Seara bem vin si ne bucuram de liniste si racoare. Maine repetam.

Ziua 10. Parasim coasta si marea, de astazi mergem inspre continent. Ne pare rau si de fiecare data ma despart cu greu de albastrul marii. Ne indreptam spre Plitvice unde vrem sa inoptam si a doua zi sa mergem in parcul natural Plitvice. Drumul e frumos si ne tot invita sa mergem spre Bosnia, rezistam tentatiei dar cu siguranta o sa ajungem si in Bosnia cu o alta ocazie. Ne cazam, mancam si adormim, dimineata Plitvice.

Ziua 11. Ajungem la una din intrarile in parc in jur de ora 10 si suntem uimiti, sunt mii de oameni care stau la coada la intrare. Reusim sa intram dupa o ora jumatate de asteptare. Parcul e superb si urmeaza o zi de mers prin natura si admirat natura. Culorile parcului merita o descriere de la cineva care e mai bun in scris decat sunt eu, cred ca i-as face o mare defavoare parcului. Merita, mergeti. Ne aducem aminte de cascada Bigar in prima zi care ne-a placut, e ceva asemanator, doar de ca spatiul e de zeci de mii de ori mai mare cu sute de cascade asemanatoare, mii de pesti, pasari…

Ziua 12. Ne indreptam spre Budapesta. Parasim Croatia pe un drum abrupt unde ajungem in zona care a fost distrusa de incendii cu cateva saptamani inainte. E drumul cel mai greu deoarece prindem vant puternic in rafale din lateral si inaintam cu mare dificultate. Pamantul parjolit are farmecul lui, creaza un peisaj altfel care imi aduce aminte de puterea naturii care poate creea dar si distruge. Vantul se linisteste dupa 60 km si incepem sa inaintam mai repede spre granita cu Ungaria. Ne despartim de Croatia si de unul dintre motoarele care ne-a insotit in excursie pana acum. Multumim pentru ghidaj si companie Alex si Renata. Ne oprim in Budapesta si luam cina pe malul Dunarii la un festival de Street Food, e misto, o ultima noapte in concediu.

Ziua 13. Budapesta Cluj. Un drum fara istoric in care mai mult m-am gandit la ceea ce a fost primul nostru concediu pe motocicleta. E ziua care o apreciez cel mai putin, dupa mii de kilometrii, peisaje de vis, camaraderie, zeci de gazde care ne-au primit exemplar, drumuri senzationale, munte, mare, plaja, ne indreptam spre casa si revenirea la rutina zilnica. Oprim la inca o benzinarie si iau ultimul sticker care il lipesc pe cutie deja sunt 5 si deja incolteste ideea de unde mergem mai departe. Care e urmatoarea aventura. Data viitoare mergem in Sud, Grecia, Acropole. Abia astept.


» Post actualizat in 06 Feb 2018 11:25

Daca v-a placut traseul, indraznesc sa va cer un like pentru concursul celor de la BMW, in care pot testa noul GS850. Hodorul meu tot nu il dau :) dar sunt curios cum merge un motor de 12000 euro.

https://www.facebook.com/BMW.Motorrad.Romania/photos/a.1750772721647018.1073741858.296672550390383/1750801344977489/?type=3&theater

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cine ma ajuta cu o cheie bujii de împrumut în București pt Transalp650? Am cheie de tablă cu care am scos facil pe cele din lateral dar la celelalte nu intra. Observ ca cea originala după hexagon are corpul cheii mai îngust. Aștept PM. Ofer mulțumiri și bere! post-46353-0-07587400-1520223635_thumb.jpgpost-46353-0-22577200-1520223712_thumb.jpgpost-46353-0-45940800-1520223727_thumb.jpgpost-46353-0-12330600-1520223756_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de 18, adica destula de rara, si chiar de ai de 18 normala....as baga mana in foc ca nu intra la cele 2 inaccesibile, chiar cu ea demontata cum o aveam eu. intre timp am rezolvat cu ajutorul unui co-transalpist cum mi-ar placea sa fie cat mai multi!!!

 

 

 

hai cu primavara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

poate te ajuta Bogdan Harea https://www.facebook.com/N.S.E.W.Moto/


» Post actualizat in 15 Mar 2018 08:31


Stiu ca sunt rare dar sunt sanse sa gasesc la cineva un far de transalp 94-99? Ma dau de gol public cu ocazia asta iar am comis-o. Se poate inlocui sticla doar? Poate se potriveste de la dominator 650 ceva, sticla sau tot farul?

post-67547-0-47486800-1521102654_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In procesul de a schimba lanturile de distributie am desfacut volanta (partea stanga a mobrei). Inainte de a desface surubul aveam emotii stiind ca mi-ar trebui o cheie speciala pentru a o scoate. In schimb dupa ce am desfacut surubul, volanta a iesit usor, cu mana; iar pana este la locul ei.

 

Ce as putea face ca la asamblare sa se blocheze corect pe axul ei conic?

 

Volanta - piesa 1 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=GENERATOR&F=HO-XL650VY-PI&L2=HO-XL650VY-PI

 

Axul - arborele cotit - piesa 9 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-XL650VY-PY&L2=HO-XL650V1-PY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu zic ca reperul 11 se ocupa de blocarea volantei pe ax.

 

Bafta

 

 

 

In procesul de a schimba lanturile de distributie am desfacut volanta (partea stanga a mobrei). Inainte de a desface surubul aveam emotii stiind ca mi-ar trebui o cheie speciala pentru a o scoate. In schimb dupa ce am desfacut surubul, volanta a iesit usor, cu mana; iar pana este la locul ei.

 

Ce as putea face ca la asamblare sa se blocheze corect pe axul ei conic?

 

Volanta - piesa 1 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=GENERATOR&F=HO-XL650VY-PI&L2=HO-XL650VY-PI

 

Axul - arborele cotit - piesa 9 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-XL650VY-PY&L2=HO-XL650V1-PY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor colegi!

 

În cele din urmă, ,,emircea,, a avut dreptate. 650-ul a intrat perfect pe cadru, colegul care a făcut schimbul nu a trebuit decât să îndoaie o tăbliţă de sub şeauă, şi ceva la un furtun (dacă nu mă înşel). Detalii când lucrarea va fi gata. Dacă are cineva protecţia cea mică de pe galeria evacuare de 650 şi un capac de la pinionul de atac rog să-mi daţi de ştire. Aşadar, în curând revin cu poze şi detalii. Asfalt uscat şi/sau aderent, tuturor! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Cenzura de kokos a forumului loveste din nou, precum administratorul de bloc :)

Detalii despre cenzura te rog. Daca afirmi ceva macar baga dovezi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite detaliie: <Asadar, in poponeataând revin cu poze şi detalii>.
Nu exista incredere in bunul simt al userilor si daca scrii, de exemplu, cuvinte gen cu.rand iese altceva
- de parca kur ar fi mai jignitor decat fund
- si de parca userii n-ar fi suficient de inteligenti sa ocoleasca, la o adica, auto-correct-ul/cenzura (pewla/pu.la calului - exemple fara intentie de mitocanie).

Dar hai sa nu ne intindem cu off-topic-ul pentru chestiuni oarecum minore.

 

Alk, asteptam pozele, daca si cand se poate.

Editat de emircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...