trasan Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Incearca aici. https://www.motorcyclespareparts.eu/honda-parts/motorcycles/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 cauciuc pentru scaritele fata necesar la un 650 daca stiti o sursa ! http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_315&products_id=5643&zenid=cp6ei2p0ban5e4hl7veq4jdvt3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 (editat) http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_315&products_id=5643&zenid=cp6ei2p0ban5e4hl7veq4jdvt3 Mersi! Editat Martie 30, 2018 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Buna, n-am mai scris de mult pe aici. Si-a pus cineva pe Transalp 650 , cauciuc pe spate Metzeler Karoo 3, 140/80 17 sau 130/80 17? Pareri? As incerca cel de 140. https://www.google.co.uk/search?q=metzeler+karoo+3&dcr=0&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj-5rWoo6DaAhUEJFAKHR9qCJIQ_AUIESgB&biw=360&bih=559#imgrc=XxYs2xx5Zk4I-M:&isa=y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Aşadar, după cum am editat mai sus, camuflata este dotată cu un 650. O tăbliţă îndoită de sub şa, carburatoarele, toba finală de la 600-le vechi şi un furtun de dacie modificat, sunt cam tot ce a fost lucrat în plus în afara montajului noului motor care a intrat la fix în suporţii de pe cadru. Motorul este în toate minţile lui, trage de rupe, nu scoate gram de fum, nu are pierderi de ulei, într-un cuvânt, după aproape 1000 km = RACHETĂ ! Mulţumesc şi pe această cale colegului Emircea, care mi-a vândut motorul în condiţii mai mult decât colegiale, dar şi colegului Arpy, de la Moşniţa Nouă, care a făcut acest ,,transplant,, . Voi reveni cu poze, pînă atunci, drumuri uscate tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 CDI-ul l-ai pastrat de pe 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 va salut. ma poate ajuta cineva in urmatoarea problema? un prieten a pus ochii pe un transalp din 93 600v. care sunt principalele probleme ale motocicletei? din ce stiu eu: 1. cdi-ul (dupa 97 am inteles ca au rezolvat problema.. ce problema? faptul ca se arde usor?), releul (am inteles ca se schimba pozitia) 2. amortizorul central 3. 4.?? va multumesc! asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok. RR - se duce usor de la contacte imperfecte. Amortizor spate - daca mergi singur e ok. Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok. RR - se duce usor de la contacte imperfecte. Amortizor spate - daca mergi singur e ok. Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu ok, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Aprilie 8, 2018 Share Postat Aprilie 8, 2018 CDI-ul l-ai pastrat de pe 600? CDI-ul de 600 a fost pastrat. Doar motorul (complet, cu electromotor si carburatoare) a fost cel inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 CDI-ul de 600 a fost pastrat. Doar motorul (complet, cu electromotor si carburatoare) a fost cel inlocuit. CDI-ul şi carburatoarele de pe 600 au fost păstrate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Va salut , am becul ce indica S la bord aprins, cu galben, ce indica, ...e vreo problema ? \E transalp PD 10 1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 (editat) Se aprinde cand pui jos cricul lateral. Side stand Editat Aprilie 16, 2018 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Salutare, oameni buni stiti careva un handguard dreapta pentru un xl 650v? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Multumesc colegului Marius cu Transalp 650 pentru ajutorul de azi, daca vezi asta pe forum. Cumpar cat mai repede posibil urmatoarele pentru Transalp 600: coturi de evacuare cu sau fara toba, radiatorul din dreapta, aripa fata, carena rezervor dreapta, melc kilometraj pentru PD06 » Post actualizat in 18 Apr 2018 19:03Am gasit coturi, radiatorul din dreapta as mai avea nevoie ca sa o pun in miscare. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Aprilie 22, 2018 Share Postat Aprilie 22, 2018 Vand carena bord originala pentru Transalp 650 cu termometru digital incorporat. Carena nu este vopsita, nu are crapaturi sau urechiuse lipsa. Pret 100 roni, se poate vedea/cumpara seara in zona metrou Crangasi sau ziua in zona ambasada Americii. tel:0723474878 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Va salut! Am descoperit ca aveam scanteia foarte slaba la cilindrul din fata. Am schimbat bobina de inductie, si acum scanteia pare sa arate bine. Totusi motorul nu merge cum trebuie. Da rateuri atat in admisie cat si in evacuare. Am verificat senzorul HALL (generatorul de puls) dar nu inteleg exact... in manual zice sa verific intre mufa si masa. La mine nu este continuitate de loc. Intre cei doi pini ai mufei am in schimb cca 500 ohm cu motorul cam la 70 grade. Am incercat si sa masor tensiunea de la Hall in timp ce invart motorul si este 0. Mentionez ca recent am schimbat lanturile de distributie, am verificat si ras-verificat si totul este la semn, jocul supapelor este reglat. Carburatoarele sunt curate, membranele noi... De ce are relanti instabil si da rateuri? Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danytm Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Va salut! Am descoperit ca aveam scanteia foarte slaba la cilindrul din fata. Am schimbat bobina de inductie, si acum scanteia pare sa arate bine. Totusi motorul nu merge cum trebuie. Da rateuri atat in admisie cat si in evacuare. Am verificat senzorul HALL (generatorul de puls) dar nu inteleg exact... in manual zice sa verific intre mufa si masa. La mine nu este continuitate de loc. Intre cei doi pini ai mufei am in schimb cca 500 ohm cu motorul cam la 70 grade. Am incercat si sa masor tensiunea de la Hall in timp ce invart motorul si este 0. Mentionez ca recent am schimbat lanturile de distributie, am verificat si ras-verificat si totul este la semn, jocul supapelor este reglat. Carburatoarele sunt curate, membranele noi... De ce are relanti instabil si da rateuri? Idei? Eu zic totusi sa verifice si ras verifice punerea la semn a distributiei si de alta persoana, este foarte sigur ca tu sa bagi mana in foc ca totul este pus la punct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Mda... din pacate nu prea am pe cine sa chem sa vada cum sta treaba. Oricum... pana acum singurul lucru pe care pot sa il mai fac este sa verific distributia... Cert este ca dupa montare am invartit motorul cu mana de mai multe ori si nu erau probleme. In principiu pentru probleme de mers neregulat si rateuri ocazionale am ajuns sa fac revizia asta... dar parca nu m-as lasa pana nu ii dau de cap. Din cate am inteles generatorul de puls e bun. Daca ar avea probleme nu ar mai merge deloc. Este unul singur pentru amandoi cilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustEd Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Salutare, Ma puteti ajuta si pe mine sa gasesc stikere pentru Transalp PD 06? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 https://m.facebook.com/groups/1624778971122992?view=permalink&id=2019005475033671 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustEd Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 Sunt in cautarea unui far sau geamul de la far pentru Transalp din 98' si in acelai timp dezmembrez Transalp PD06. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 Salut, am eu un far pt TA 1998, pretul este de 350 lei , mai am si un releu de semnalizare la 75 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCU Postat Aprilie 28, 2018 Share Postat Aprilie 28, 2018 Salutare tuturor! Cu parere de rau, dar trebuie sa o vand. https://www.olx.ro/oferta/honda-transalp-xl-650-IDaXatL.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Salut, are cineva un melc de kilometraj, sau de unde pot să achiziţionez unul nou? Eventual un kilometraj electronic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.