Pandy Postat Iunie 7, 2018 Share Postat Iunie 7, 2018 Am fost astazi si am schimbat anvelopa fata, ocazie cu care am verificat si melcul. Era curatel, vaselina curata si destula. Dintii se prezinta foarte bine. Ramane o singura varianta, ar trebui verificat si uns cablul in intregime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 Sa ungi cablul este mai usor decat pare. Iti trebuie un ulei mai gros, gen ulei de cutie de viteze (80w90) sau similar. Desfaci cablul acolo unde intra in carcasa melcului (la roata), scoti afara cablul metalic din camasa, il stergi bine de tot, il scufunzi in ulei, sau aplici pe el ulei cum crezi tu de cuvinta si apoi il introduci la loc... Evident trebuie avut in vedere ca e o treaba destul de murdara cand il introduci la loc pt. ca va curge excesul... dar macar asa nu ai de desfacut decat un surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 Ulei de cutie am, folosesc la Scottoiler. Dar m-ai pierdut putin. De defacut din melc am inteles si facut asta, dar de scos din camasa, aici ma pierd. Sus nu e prins in nimic? Adica trag pur si simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 (editat) Da, cel putin la mine asa este. Sus cablul este presat si are sectiunea patrata. Acel patrat intra in carcasa vitezometrului. Tu trebuie sa scoti doar cablul interior, camasa ramane la loc fiind prinsa cu o piulita de vitezometru. Nu trage cu forta. Ar trebui sa iasa destul de usor. Daca nu vrea sa iasa usor ori este deja tarziu sa il mai ungi - adica este foarte uzat si agata undeva, ori - mai putin probabil - ai alt tip de cablu. Cand il introduci la loc si ajunge spre capat trebuie rotit usor pana intra in locasul lui, numai dupa aia il conectezi inapoi la carcasa melcului. La fel la carcasa melcului trebuie avut grija sa se alinieze limba metalica in locasul ei de pe cablu. E mai usor de facut decat de explicat Hmm.. la Scootoiler nu trebuie folosit ceva ulei special? Eu am Loobman si folosesc cu succes ulei de motor. Editat Iunie 8, 2018 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 9, 2018 Share Postat Iunie 9, 2018 Am desfacut ieri si am scos cablul, l-am curatat si uns, aseara nu am observat daca oscileaza. De dimineata am constatat cu bucurie ca nu oscileaza. Ai avut dreptate, a iesit foarte usor, introducerea la fel. Multumesc! Legat de ungator, am cautat pe net si sunt multi care folosesc varianta uleiului 80W90 in locul celui dedicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 9, 2018 Share Postat Iunie 9, 2018 In manual, uleiul de transmisie e cel dedicat pentru ungerea lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Corect, tot așa ceva folosesc și eu și recomand și celor cărora le fac ungătoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Am desfacut ieri si am scos cablul, l-am curatat si uns, aseara nu am observat daca oscileaza. De dimineata am constatat cu bucurie ca nu oscileaza. Ai avut dreptate, a iesit foarte usor, introducerea la fel. Multumesc! Legat de ungator, am cautat pe net si sunt multi care folosesc varianta uleiului 80W90 in locul celui dedicat. Incearca si cu ulei de lant de drujba (gasesti in statiile de benzina) Ideal uleiul original - nu este un capat de tara 1l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Ma bucur ca s-a rezolvat. Cu uleiul asa este. Manualul recomanda ulei de CV. Am incercat in Loobman dar curge mult prea greu. Asadar volosesc ulei de motor si periodic mai ung lantul "manual" cu ulei de CV. Uleiul pt. lant de drujba mi se pare prea subtire...cel putin din ce imi amintesc. Pe de alta parte de multe ori mi-au cerut diverse persoane uleiul uzat de la motor sa il foloseasca la lantul de la drujba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Uleiul de motor e mult prea subțire, o să îl arunce rapid. Iar la 30 de grade e ca apa. Nu vrei să știi cum e la 40 grade... Vezi poate ai vreo duză înfundată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 E ulei de cutie, e mai gros ca cel de motor. Dar e ceva in neregula si trebuie sa inspectez. L-am umplut si era reglat la jumatate, in 200 km nu a consumat nimic. Dau la maxim, in 100 km e gol. Reumplu, jonglez in toate felurile cu cantitatea care sa curga, nu curge. In schimb se intoarce pe tubul pe care il atasez dupa umplere. Am incercat la 25%, 50% din potentialul curgerii. Nimic. Am de verificat procedura de amrsare ca e ceva in neregula acolo, grosimea uleiului, desi pare asemanatoare cu cea de la Scottoiler, cel putin zilele astea si daca nu cumva e ceva infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Vezi, de aia n-am nicio problema cu ungatorul manual. In baza alauia automat, schimbi lantul prematur. Sau dansezi fara voie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 (editat) Vezi, de aia n-am nicio problema cu ungatorul manual. In baza alauia automat, schimbi lantul prematur. Sau dansezi fara voie.Sa nu exageram... Mai bine dai cu spray de lant ca atunci vezi sigur daca si cat ai aplicat. » Post actualizat in 12 Jun 2018 04:21 E ulei de cutie, e mai gros ca cel de motor. Dar e ceva in neregula si trebuie sa inspectez. L-am umplut si era reglat la jumatate, in 200 km nu a consumat nimic. Dau la maxim, in 100 km e gol. Reumplu, jonglez in toate felurile cu cantitatea care sa curga, nu curge. In schimb se intoarce pe tubul pe care il atasez dupa umplere. Am incercat la 25%, 50% din potentialul curgerii. Nimic. Am de verificat procedura de amrsare ca e ceva in neregula acolo, grosimea uleiului, desi pare asemanatoare cu cea de la Scottoiler, cel putin zilele astea si daca nu cumva e ceva infundat. Goleste tot sistemul de ulei de CV si inlocuieste cu Scottoil albastru sau portocaliu (putin mai vascos). Amorseaza circuitul pana nu mai ai bule pe traseu dupa care il pui pe pozitia 1 picatura la 30 secunde (ar fi putin peste jumatatea cursei reglajului) De infundat nu se infunda ca nu este luat de le jos uleiul ala... pot fi probleme de vascozitate si capilaritate. Scottoil-il este ceva sintetic din cate stiu eu si utilizarea celui mineral nu este recomandata la acest sistem. Editat Iunie 12, 2018 de 1xu1xf1xu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Nu exagerez, am avut ungator automat, mi-a udat complet roata spate. Bine că era drum drept. Adio, automate nu mai folosesc in veci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Eu am folosit automat timp de doua sezoane si a functionat impecabil: lant uns bine si totodata curat (1 picatura la 30 sec). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 E foarte mult o picătură la 30 secunde. Dar nu intru in polemici, TA are roata mai îngustă, uleiul e aruncat fara să murdărească așa tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Pe ce te bazezi cand spui asta? Este ok sa avem opinii diferite, dar totusi merita impartasite si fara sa avem polemici. Cea mai lenta curgere la Scottoiler-ul vacuumatic (cu toate elementele originale) este de 1 picatura la ~80 secunde, iar cea mai rapida curgere este aproape 1 picatura pe secunda (in pozitia de amorsare). Daca folosesti solutia cu un singur injector/picurator, trebuie sa dozezi suficient pentru ca uleiul sa poata ajunge pe toate elementele sale. In cazul in care folosesti un injector/picurator dual, este suficienta o picurare la 60 secunde (care de fapt pune acesiasi cantitate in doua locuri distincte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Am setat o picătură la 1 minut și ceva. Uleiul s-a subțiat de la căldură și a curs la greu. Era toată roata udă. Noroc că aveam pasager și drumul a fost fără curbe. 40 km am mers așa, după care am anulat automatizarea. Mă opresc aici, că se poate interpreta că îmi fac reclamă la ungătoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Evident ca si la Scottoiler iti faci reglaje de curgere in functie de uleiul folosit (albastru sau portocaliu) si conditiile de temperatura. Adica nu poti merge in iulie cu reglajele din martie, dar nici nu stai sa il reglezi in fiecare zi. (Eu ajustam lunar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danytm Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 (editat) Evident ca si la Scottoiler iti faci reglaje de curgere in functie de uleiul folosit (albastru sau portocaliu) si conditiile de temperatura. Adica nu poti merge in iulie cu reglajele din martie, dar nici nu stai sa il reglezi in fiecare zi. (Eu ajustam lunar). Eu folosesc unul rosu de pe louise si nu am avut nici o problema de genul mentionate de tine, reglarea este 2 picaturi stanga - dreapta la oringurile lantului la aprox 5 km, am senzor pe rotatia, am 20k km cu lantul si inca nu l-am ajustat, eu zic ca meriata toti banii un sistem automat de ungere, acum depinde si cati km faci cu moto, eu i-am facut in 2 ani deja Editat Iunie 12, 2018 de danytm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Eu folosesc unul rosu de pe louise si nu am avut nici o problema de genul mentionate de tine, reglarea este 2 picaturi stanga - dreapta la oringurile lantului la aprox 5 km, am senzor pe rotatia, am 20k km cu lantul si inca nu l-am ajustat, eu zic ca meriata toti banii un sistem automat de ungere, acum depinde si cati km faci cu moto, eu i-am facut in 2 ani deja daca verifici si postarile anterioare, o sa vezi ca asta spuneam si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Mai e o varianta de reglaj: te enervezi cateva zeci de km dar reglezi debitul pana cand lantul e umed si roata relativ curata. Tii minte pozitia si gata. La mine e suficient sa variez fin (cam 1 mm) in jurul acesteia ca sa adaptez sistemul la temperatura de afara, dar fac asta de doua ori pe an fara a avea disfunctionalitati. Tot ce ramane e sa nu las sa se consume tot uleiul (de cutie, ca in carte) ca sa nu fie nevoie sa amorsez. Daca se intampla totusi, las pentru niste km debitul putin mai mare si se rezolva de la sine. Am intins lantul foarte putin la 10.000km. Insa eu am sistemul montat pe bascula, deci are cadere suficienta. E cineva care il are montat orizontal si functioneaza fara probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danytm Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 daca verifici si postarile anterioare, o sa vezi ca asta spuneam si eu. da, asa e, am citit doar ultima pagina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Buna Am cumparat un Transalp 600 Pb e ca se aude un tacanit grav la cilindrul din fata. Are cineva idee ce ar putea avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 (editat) wrong post trebuia sa postez in africa twin nu la transalp. sorry dar nu stiu cum pot sa sterg un post. Editat Iunie 17, 2018 de iridiu192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.