Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...

De vanzare niste ramasite de la un Transalp PD06 din 1989:

- cadru de bord, drept, nelovit

- far in stare foarte buna

- carene fata, stanga-dreapta in stare mai proasta (vezi foto), bune de terfelit pe offtoad

- flexibil de frana

Preturi modice ;)

Preferabil ridicare din TM dar daca e musai trimit si in tara.

Tel. 0 7 3 4 7 7 4 5 7 8  

 

IMG_4017.JPG

IMG_4018.JPG

IMG_4019.JPG

IMG_4020.JPG

IMG_4023.JPG

IMG_4024.JPG

IMG_4025.JPG

IMG_4027.JPG

IMG_4028.JPG

IMG_4029.JPG

In acelasi timp, caut aparatorile de ghidon originale, sau doar cea din dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

salutare

 

in bucuresti,  marti  pe 2 aprilie,  am asistat la un incident ,,,aproape accident intre un transalp  ( nu-i dau nr ca nu-i frumos) si un autoturism audi

 

faza s-a petrecut cam asa : transalpul venea dinspre bd george cosbuc catre unirii, iar berbecul cu audi venea din sens opus si a virat stanga catre soseaua viilor, fara a da prioritate motociclistului . Nu stiu ce frane / cauciucuri a avut transalpul , dar a fost o franare de urgenta pe cinste, mai ales ca nu era dotat cu abs. Am observat ca riderul avea camera video, daca  nu-l deranjeaza ar putea sa posteze filmuletul cu pricina, asa, in scop educativ.  Numai bine

 

 

transalp 22.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare. Am nevoie de o parere - incep sa am din ce in ce mai des explozii pe admisie (sunt clar sub ghidon, nu pe evacuare). Nu apar la forja, ci doar la acceleratii in gol (de cele mai multe ori cand incerc sa sincronizez motorul cu o treapta inferioara). 

A mai patit cineva?

 

XL700V 2008, 46.000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt rateuri (la plural), de obicei e un unul singur, nu e urmat de altele. Uneori, foarte slab, alteori foarte puternic. In unul din cazuri, spre exemplu, in frana de motor, urma sa opresc la un semafor. Am schimbat treapta din 2 in 1 si fix cand am 'piscat' putin acceleratia sa aduc turatia motorului putin mai sus, a dat rateu si motorul s-a oprit.

Mereu se intampla in acel moment - cand trag putin de acceleratie sa fac rev matching.

 

Benzina e de 95. Am pus si 98, fara rezolvari.

 

 

Editat de adr1an
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, adr1an a spus:

Nu sunt rateuri (la plural), de obicei e un unul singur, nu e urmat de altele. Uneori, foarte slab, alteori foarte puternic. In unul din cazuri, spre exemplu, in frana de motor, urma sa opresc la un semafor. Am schimbat treapta din 2 in 1 si fix cand am 'piscat' putin acceleratia sa aduc turatia motorului putin mai sus, a dat rateu si motorul s-a oprit.

Mereu se intampla in acel moment - cand trag putin de acceleratie sa fac rev matching.

 

Benzina e de 95. Am pus si 98, fara rezolvari.

 

 

Rateul nu are legatura cu CO-ul benzinei.

Mergi la un service auto si sa ii puna la teava/tevi analizorul de gaze.

Verifica daca amestecul nu este prea sarac.

Verificarea o faci de la relanti la turatia maxima. Urci incet turatia, nu brusc, si urmaresti ce se intampla cu amestecul.

Am avut o problema similara cu o masina. Nu stiu ce avea in cap, dar intre 2600 si 3000 rotatii/min pur si simplu amestecul saracea.

Nu am aflat nici in ziua de azi de ce. Dar mai scapa rateuri pe admisie, unele chiar sanatoase de imi sareau furtune din stuturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Recent am luat un Transalp 650 2001, RD 10, dar am văzut după ce am dus o la un  service ca roata fata are o fisura și e strâmbă. Am găsit pe Olx un băiat care dezmembrează un Transalp 600 și care are roata fata. Se potrivește roata de la 600 pe 65o? Mulțumesc.

Editat de costi91
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 2 ore, Marius Mihasan a spus:

Am eu, si nu au trebuit modificate cablurile. Dar sunt intinse si cel de acceleratie s-a frecat mai tare si s-a sfasiat camasa de plastic.

 

Concluzia: trebuie modificate.

Am si eu o intrebare: ti-a folosit la ceva inaltarea ghidonului? Cu ce te-a  ajutat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Silver Arrow a spus:

Concluzia: trebuie modificate.

Am si eu o intrebare: ti-a folosit la ceva inaltarea ghidonului? Cu ce te-a  ajutat?

Mi-a adus ghidonul mai sus si mai aproape. Stau cu spatele mai drept si pentru mine e mai comod. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am fost plecat la o plimbare destul de lunga care cuprindea segmente de offroad, dupa aproximativ 1500 kilometri din care 200 offroad a inceput sa scartaie ceva. Inspectez, testez si observ ca sunetul vine din amortizorul spate. Pana la final (2000 cu 300 offroad) ajung sa scartai la fiecare inclinare sau groapa de pe TF.


Astazi, nimic. Nici o urma de zgomot in oras.

 

Ceva pareri, va rog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...