mircea.cazachevici Postat Iunie 27, 2019 Share Postat Iunie 27, 2019 Intrebare tehnica pentru oameni tehnici. Dupa o perioada destul de mare de stat nepornit, Transalpul meu (400cmc, 1994, similar cu cel de 600 din acelasi an) are cateva probleme. Daca semnalizez, cand e motorul pornit recent dureaza 3-4 secunde de la apasarea butonului pana cand semnalizatoarele incep sa se aprinda si sa se stinga. Dupa ce se mai incalzeste un pic, timpul asta de asteptare se diminueaza pana la o secunda. Am inteles ca trebuie doar sa curat niste papucei de la semnalizare care probabil sunt oxidati. Dar care papucei? Unde gasesc releul? Desi mi se aprinde becul galben pe bord cand pun cricul, totusi motorul nu se mai opreste cand bag in viteza cu cricul lasat. Ieri am plecat chiar cu cricul lasat. Unde ar putea fi buba? Unde sa am fire intrerupte? Frana fata se apasa foarte greu, si nu franeaza bine. Banuiesc ca sunt blocate/semiblocate pistonasele pe etrierul fata. Le-as desface, dar mi-e frica de faptul ca ar necesita schimbare de garnituri si raman cu moto nefunctionala pana vin piesele. Unde gasesc in Bucuresti piese de Honda? (recunosc, nu am mai cumparat o piesa la ea de 5-6 ani, e o motocicleta nemuritoare). Ar trebui schimbat parbrizul, e rupt, copt. Dar parca nu as da 300 lei pe un parbriz nou. Are cineva unul SH la pret decent?Varianta 88-94, aia cu far patrat. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 27, 2019 Share Postat Iunie 27, 2019 (editat) Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus: Daca semnalizez, cand e motorul pornit recent dureaza 3-4 secunde de la apasarea butonului pana cand semnalizatoarele incep sa se aprinda si sa se stinga. Incepe sa cureti la conectorii de la semnalizatoare, daca dupa ce cureti tot asa face cauti si releul. Eu am patit la fel si era de la conectorii semnalelor. Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus: Frana fata se apasa foarte greu, si nu franeaza bine. Banuiesc ca sunt blocate/semiblocate pistonasele pe etrierul fata. Le-as desface, dar mi-e frica de faptul ca ar necesita schimbare de garnituri si raman cu moto nefunctionala pana vin piesele. Pana iti vin piesele poti sa demontezi etrierul de pe suport, faci "pedale" pana ies pistonasele afara suficient de mult ca sa le poti spala cu apa calda si un detergent, nu folosi solventi petrolieri!! Dupa aceea ungi pistonasele cu lichid de frana sau vaselina siliconica daca ai si le impingi inapoi in etrier. Asta e doar o solutie de moment pana iti vin piesele, ideal este sa revizionezi complet etrierul. Editat Iunie 27, 2019 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 27, 2019 Share Postat Iunie 27, 2019 Pt semnalizare eu zic să începi de la comutator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Iunie 27, 2019 Share Postat Iunie 27, 2019 +1 La mine apa in comutator (dupa lasat in ploaie serioasa fara husa). Uscat bine si spray de contacte. Vad ca are un an si e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 29, 2019 Share Postat Iunie 29, 2019 Ma intereseaza un Transalp 600 fara acte pentru un proiect.. PM daca stiti ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Salut colegii! Sunt interesat de o oglinda Transalp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Acum 4 minute, Geo Man a spus: Salut colegii! Sunt interesat de o oglinda Transalp! Gasesti la romimoto.ro (www.motomike.eu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Merci! Nguyen Va salut! Doar partea de sus care lipsește din poza, ma interesează, dacă aveți una din dezmembrări, e foarte bună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iulie 8, 2019 Share Postat Iulie 8, 2019 (editat) update tricouri update cazare: mai e 1 iurta jumate ptr. cine n-are chef sa-si care cortul dupa el - ptr. inscrieri postati pe forum sau va treceti in tabel (si ma anuntati printr-un mesaj) a. update stickere a. Editat Iulie 8, 2019 de A n d y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 11, 2019 Share Postat Iulie 11, 2019 La 27.06.2019 la 14:56, trasan a spus: +1 La mine apa in comutator (dupa lasat in ploaie serioasa fara husa). Uscat bine si spray de contacte. Vad ca are un an si e in regula. Multam, am gasit mazga in interior. Acum, dupa mult WD40 dat in interior, care a si curatat ce era pe acolo, si butonul in sine merge mult mai precis, nu mai agata, iar becurile se aprind imediat La problema cu cricul lateral care, cand e lasat, nu-mi mai taie automat scanteia la bujii, vreo solutie? Unde sa ma uit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iulie 11, 2019 Share Postat Iulie 11, 2019 Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus: La problema cu cricul lateral care, cand e lasat, nu-mi mai taie automat scanteia la bujii, vreo solutie? Unde sa ma uit? Există o sondă (senzor) înșurubat în zona cricului lateral. După un timp acesta se uzează în vârf și nu mai sesizează cricul lăsat. Ai două soluții simple de rezolvare, înclini motorul lateral dreapta și îl sprijini pe ceva ca să nu-ți curgă uleiul și demontezi sonda. Ori cumperi sondă nouă (nu știu cât costă) ori cureți bine capul sondei (ăla mobil) și pui acolo un bob de cositor. Varianta cu cositorul am aplicat-o acum câțiva ani la Transalpul juniorului și încă funcționează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 Acum 5 ore, oldgeorge59 a spus: Există o sondă (senzor) înșurubat în zona cricului lateral. După un timp acesta se uzează în vârf și nu mai sesizează cricul lăsat. Ai două soluții simple de rezolvare, înclini motorul lateral dreapta și îl sprijini pe ceva ca să nu-ți curgă uleiul și demontezi sonda. Ori cumperi sondă nouă (nu știu cât costă) ori cureți bine capul sondei (ăla mobil) și pui acolo un bob de cositor. Varianta cu cositorul am aplicat-o acum câțiva ani la Transalpul juniorului și încă funcționează. Aia e sonda de neutral si nu are legatura cu cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 In schimb: cric detectat + neutru detectat fals = motor nu e intrerupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 Deci: cric detectat cand e lasat( martorul portocaliu din bord de "side stand" se aprinde), senzor de neutral functioneaza (martorul verde de "neutral din bord se aprinde cand e pe liber si se stinge cand bag in viteza). Totusi, nu-mi taie scanteia daca bag in viteza cu cricul lasat. Deci ambii senzori merg, cred ca firul intrrupt este pe undeva intre bord si zona de unde taie scanteia (unde o fi si aia). Dar nu am idee unde. Are cineva o schema electrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 (editat) Acum 2 ore, trasan a spus: In schimb: cric detectat + neutru detectat fals = motor nu e intrerupt Cum e neutrul detectat fals? Omul a zis ca circuitul e ok la detectia cricului. Editat Iulie 12, 2019 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 (editat) Ei, ne-am in incurcat cu senzorii astia. Important e ca i-a verificat pe ambii. Ia manualul de pe net si vezi codul de pe sasiu, de sub sa ca sa identifici schema electrica corecta. Daca nu gasesti pdf-ul da un semn. Editat Iulie 12, 2019 de trasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Salut, Imi puteti spune de pe ce alte modele s-ar potrivi un releu de incarcare pentru o Honda Transalp 600 (din 1997)? Releul nu mai incarca eficient, si pe moment am pus releul de pe Africana mea (RD03), dar fiind idiot, n-am observat ca in mers sta in 15.9V sau chiar 17V la relanti. La inceput statea pana in 14.8. Acum bateria e aproape 'uscata', deci trebuie alta baterie,si evident releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 In principiu, doar pe Transalp: https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10300000000/vehicle/honda-xl-600:17828/article/489060/?sr=30 Vezi ca pe motomike ai jos, chiar sub poza regulatorului, tab-ul "fits to", unde iti arata pe ce altceva se mai potriveste o piesa. Iar in dreapta ai modelul motocicletei aleasa de mine, pe care poti sa o schimbi si sa reiei cautarea pe orice model de Transalp ai tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Acum 8 minute, mircea.cazachevici a spus: In principiu, doar pe Transalp: https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10300000000/vehicle/honda-xl-600:17828/article/489060/?sr=30 Vezi ca pe motomike ai jos, chiar sub poza regulatorului, tab-ul "fits to", unde iti arata pe ce altceva se mai potriveste o piesa. Iar in dreapta ai modelul motocicletei aleasa de mine, pe care poti sa o schimbi si sa reiei cautarea pe orice model de Transalp ai tu. Multumesc Deci se potriveste orice releu de incarcare de pe orice Transalp de 600 (pana in 2000) nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Asa scrie acolo. Indiferent ca e PD06 sau PD10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Inca o intrebare: luggage rack ul de pe un TA din 94 se potriveste pe unul din '97? ma refer la piesa asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat August 6, 2019 Share Postat August 6, 2019 Releul de africana e la fel si ca cel de pe transalp, cod sh538-12, doar mufele difera. Am avut pe pd10 releu de rd10, doar modificate mufele. De 3 ani am pe pd10 releu de honda shadow, care e la fel ca cel de honda magna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat August 6, 2019 Share Postat August 6, 2019 (editat) Merg toate, doar ca cele peste PD10 si AT scot minim 14V la 5krpm. @mircea.cazachevici cum ai rezolvat cu pornirea? Editat August 6, 2019 de trasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 6, 2019 Share Postat August 6, 2019 Acum 5 ore, johny77 a spus: Releul de africana e la fel si ca cel de pe transalp, cod sh538-12, doar mufele difera. Am avut pe pd10 releu de rd10, doar modificate mufele. De 3 ani am pe pd10 releu de honda shadow, care e la fel ca cel de honda magna Da, cel de africana are un cablu in plus la mufa. Pana la urma de ce baga atat de mult cel de pe Africana In mers la 3500-4500 rpm baga 15.9V-17V Am ajuns sa-mi usuc bateria complet, acum tre sa iau si baterie si releu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat August 6, 2019 Share Postat August 6, 2019 Nu e un releu bun Vezi si aici si pe transalp.ro sunt suficiente discutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.