Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut baieti,

Sunt proaspat detinator de un TA-700 2009, am avut un 600 acum niste ani in urma, si dupa lungi cautari se pare ca tot la TA am ajuns :).

 

Intrebare pentru cei cu mai multa experienta decat mine:

E unnn pic inalt pentru mine si as vrea sa il cobor 1 cm, poate 2 daca am cum. Tipul de la care l-am luat a zis ca se poate cobori din suspensie, eu stiu ca nu e cea mai buna idee sa fac asta. 
Aveti vreun sfat cu privire la asta? Ce pot face? E ok sa il cobor din arc, sa ii caut sa mica (desi am inteles ca mi-ar cam rupe fundu)?

Multumiri anticipate! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine nu m-a restrictionat lasarea din amortizor si saua joasa nici de la ture lungi si nici de la mers pe coclauri.

dar vorbesc despre PD10. si arata ciudat de jos.

eu as incepe cu lasarea din suspensie prima data si apoi as mai vedea.

poate intre timp intri in legatura si cu oameni experimentati.

a! si o talpa mai groasa la incaltaminte - ceva bocanci moto, de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cizmele moto sunt pe lista, se iau zilele viitoare (sper).

Ma indoiesc drastic ca lasarea un pic din suspensie ar afecta ATAT de tare ciclistica, insa nu am avut niciodata un motor la care sa ma pot "juca" cu suspensia, de aici si intrebarea mea catre transalpisti mai cu experienta.

Eu m-as descurca si cu inaltimea pe care o are acum, insa e usor incomod la semafoare si cand incerc sa imping motorul in spate cand stau pe el (nu sunt chiar balerin pe el, insa ma imping cu varfurile cand incerc sa dau cu spatele). 

 

Deci, cine mai poate impartasi din experienta? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...

Salut. Tocmai am reușit sa cumpar un Transalp XL700VA din 2011, cu numai 12000 km. Moto a fost adusa din Italia de o ruda de-a mea. Motorul merge fain. Am o minuscula problema. L-am tot butonat și nu reușesc să reglez ceasul la 24 de ore. Adică îmi arata numai AM sau PM. Nu am reușit sa îl fac cu 24 de ore.

Care este problema? Cum se poate trece în 24 de ore? Cel care a adus-o nu a știut. Manual la ea nu am.

IMG-20220510-WA0007.thumb.jpg.85be4fc6df0119b164ed07d5f4d1a7d5.jpg

La 05.05.2022 la 18:16, brake a spus:

Nu am reușit nici acum sa ma lipesc de un TA 700. Scumpire exagerată. 

 

La 05.05.2022 la 18:55, Silver Arrow a spus:

Pai pe la ce bani te astepti sa poti lua unul?

Ca daca de ex ai asteptari pe la 1.500 🐰 e cam greu ....

Am luat eu unul recent din Italia an 2011, 12000 km, la 4000 euro. E mult, sau puțin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie.

O mobra foarte buna, cu un motor indistructibil.

 

Sa te bucuri de multi km fara nici o problema. 🤗

 

Nu cred ca stie decat varianta 0-12 cu AM/PM

 

O sa ma uit in manual. Dar cred ca il gasesti pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descarcat și manualul de pe net. Cred ca Silver are dreptate. Nu știe de 24 de ore. Doar AM/PM. Poți sa îl dai de trei ori, sare de la AM la PM. 

Pana la urma nu e deranjant lucrul asta. As vrea sa merg cu ea la un service sa ii schimb lichidele. La ulei/filtre m-as baga eu. Dar as vrea sa schimb și antigenul și lichidul de frana. Cauciucurile sunt bune, dot 2020. Deci nu sunt cele originale. Plăcuțele de frânare încă au carne. O sa vad la service dacă trebuiesc și ele schimbate.

Într-adevăr mobra e faina. Îmi place la nebunie cum trage.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Lazard a spus:

Dar as vrea sa schimb și antigenul 

Ai rămas setat pe testul covid! :lol:

Zi mersi că afișează ceasul AM și PM! Deși nefiind pe vreun submarin e cam greu de încurcat orele. Îți dai seama că dacă ar fi știut 24h nu mai avea rost să afișeze AM/PM, din moment ce sunt acolo e clar că nu știe. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Ai rămas setat pe testul covid! :lol:

Zi mersi că afișează ceasul AM și PM! Deși nefiind pe vreun submarin e cam greu de încurcat orele. Îți dai seama că dacă ar fi știut 24h nu mai avea rost să afișeze AM/PM, din moment ce sunt acolo e clar că nu știe. 

Mama lui de autocorect! Am postat de pe o tableta, si nu am mai recitit. Iar autocorectul a făcut antigelul antigen! Nu ma deranjează deloc AM și PM, eu voiam sa știu dacă e vreo setare pentru 24 de ore. Dar am citit manualul, si nu e! E ok asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Lazard said:

Am descarcat și manualul de pe net. Cred ca Silver are dreptate. Nu știe de 24 de ore. Doar AM/PM. Poți sa îl dai de trei ori, sare de la AM la PM. 

Mno ... așa apare și în videoclip, nu știe nici cât un ”Fahrradcomputer”

image.thumb.png.fd2a3bdeac811341dc6e404696e0d793.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, patrick1 a spus:

Mno ... așa apare și în videoclip, nu știe nici cât un ”Fahrradcomputer”

image.thumb.png.fd2a3bdeac811341dc6e404696e0d793.png

Treaba este ca fabricantii stiu ca motociclistii sunt mai destepti decat biciclistii, si se prind ca daca pe afisaj apare ora 9 si afara e intuneric atunci e  ora 21.

Posibil daca ajungi pe la Nordkapp sa fi un pic bulversat 🤪

Asa ca este evident ca mobra trebuie echipata si cu o busola ca sa vezi daca soarele este la est sau la vest. Si, nu-i asa, ai si avantajul de a nu confunda rasaritul cu apusul..... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
On 5/11/2022 at 8:44 AM, Silver Arrow said:

Treaba este ca fabricantii stiu ca motociclistii sunt mai destepti decat biciclistii, si se prind ca daca pe afisaj apare ora 9 si afara e intuneric atunci e  ora 21.

Și dacă motocicliștii se trezesc (din beție) pe la ora 8 și privesc ceasul din turnul unei biserici ... trebuie să știe că altarul e spre est, la Strehaia e spre sud iar la reformați spre vest :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, aannddrreeii said:

Salut!

 

Stiti cumva daca trebuie sa inlocuiesc semnalizarile originale spate la Transalp 650 din 2004 pentru a putea instala suportul de sidecases GIVI PL167? Si daca da, unde gasesc niste semnalizari compatibile?

https://media.givi.it/XN-Prodotti/istruzioni/PL167.pdf

Se taie cablurile și se mută ...

image.thumb.png.dbf0cb0a96a0f5b25974962af2eb5878.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghinioane și probleme. Ies duminica la plimbare cu Transalpul (XL700VA). Am mers 2 km și ma oprește politia. Sa prezint actele. Nu ma știam vinovat cu nimic, asa ca îi dau actele. Il întreb de ce m-a oprit. Un motociclist a făcut nu știu ce contravenție, si nu a oprit la semnalul politistului. Pentru asta ii verifica pe toți! OK. Pleacă cu actele la masina. Revine peste 5 minute și îmi da vestea: ieri v-a expirat ITP-ul. Ma incrunt, dar când ma uit pe talon vad ca avea dreptate. Ii spun ca pur și simplu nu am știut, ca e vina mea, ca nu am verificat. Iau o moaca umila, si imi cer scuze. Politistul e de treaba totuși. Îmi spune sa ma duc acasă, și saptamana următoare sa duc motocicleta CU PLATFORMA la ITP. Ca dacă ma mai prinde, nu ma iartă. Asa ca renunț la plimbare, și înapoi acasă.

Luni, aducă ieri, sun la ITP. Ghinion din nou. Tipul care face ITP-ul e în concediu. Alt service e le 33 km care face itp la moto. Nu am ce face, plătesc o platforma (33 km dus plus 33 km întors, plus stat după mine la ITP, 250 de lei) și azi m-am dus la service. 

Acum ghinionul catastrofal. Incep cu începutul. Încarc moto pe platforma cu omul respectiv. A urcat-o cu motorul ei pornit. Totul ok. Ajungem la service, facem itp, iar totul ok. Urc moto iar cu motorul ei, iar totul ok. Ajung acasă descarc moto, ii mulțumesc omului cu platforma, si acesta pleacă. Dau sa pornesc moto. Merge ciudat. Ralanti sub 1000 de rotații (înainte avea cam 1200).Motocicleta scotea un sunet ciudat. Am accelerat de câteva ori. Sunetul ciudat persista. Încerc sa o bag în garaj cu motorul pornit, când ridic ambreiajul, motorul moare. Am impins-o în garaj. Încerc sa o pornesc din nou. Învârte electromotorul dar nu pornește. Miroase a benzina nearsa!  Am dat de vreo câteva ori, nimic. Benzina am, ulei este, nici o eroare în bord. La ITP a mers perfect. 

Ce poate avea? Idei ceva? Sau trebuie sa o bag în service.

De-abia am luat-o ... si nu am apucat să mă bucur de ea!

Editat de Lazard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica pe parte electrica, bobine, fise, bujii. Nivelul la ulei? Doar ca sa nu agravezi, adica.

Altceva nu stiu ce-ar avea, poate "transalpită"?!

 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...