Sari la conținut

Postări Recomandate

Sper sa nu gresesc, dar scot Magarul la vanzare: Honda Transalp XL700, Proprietar, an fabricatie 2009, modelul cu injectie si ABS, 67000 km, Inmatriculată, ITP valabil pana in 06.2020, accesorizata, se poate vedea in Iasi, 3800 euro negociabil, o751 894 685, mai multe detalii aici .

1040633725_P8212241(Medium).thumb.JPG.21751baa955f0ae33c274cd1b1d8bcf7.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 14.09.2019 la 20:45, Marius Mihasan a spus:

Sper sa nu gresesc, dar scot Magarul la vanzare: Honda Transalp XL700, Proprietar, an fabricatie 2009, modelul cu injectie si ABS, 67000 km, Inmatriculată, ITP valabil pana in 06.2020, accesorizata, se poate vedea in Iasi, 3800 euro negociabil, o751 894 685, mai multe detalii aici .

1040633725_P8212241(Medium).thumb.JPG.21751baa955f0ae33c274cd1b1d8bcf7.JPG

Nu mai e valabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salutare, am pus mâna pe acest amortizor, sunt super încântat, stabilitatea în general, dar mai ales pe viraje este muuult îmbunătățită(apropo, știți ce motor mișto e Transalpul?🙂).

Totuși, shockul e pt primul model, cel cu frână spate cu tambur și este cu un cm. mai scurt, rezultând un spate mai lăsat cu 3-4 cm. decât normal, este ok și așa (am spus că sunt încântat de mobra pe viraje și drum denivelat), dar aș vrea să pot totuși recupera cumva cei 3-4 cm. pierduți la roata spate.

Din ce am văzut soluția ar fi la "oasele" suspensiei, respectiv ceva mai scurt decât originalul, un soi de kit de înălțare (există kit de coborâre, se poate și invers?).

Merci, o zi bună tuturor!

20200522_182334.jpg

20200522_175915.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil, oricum nu cred să rezulte doar din geometria bicicletei, contează și suspensia în sine, care ține roata pe asfalt mereu.

Oricum, se pare că această piesă ar putea fi soluția, am nevoie de una mai scurtă...are cineva?

 

20200524_123735.jpg

20200524_125550.jpg

Acum 2 ore, radu_ a spus:

Posibil, oricum nu cred să rezulte doar din geometria bicicletei, contează și suspensia în sine, care ține roata pe asfalt mereu.

Oricum, se pare că această piesă ar putea fi soluția, am nevoie de una mai scurtă...are cineva?

 

20200524_123735.jpg

20200524_125550.jpg

Despre piesa ASTA e vorba! 

Brațele au 120 mm, e nevoie de ceva(...) mai scurte.

received_625594204697964.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Intrunirea Transalp 2020 va avea loc in Poiana Rusca in perioada 30.07-02.08. Mi multe detalii puteti gasi pe facebook pe grupul de Honda Transalp Romania si pe www.transalp.ro

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine!
E foarte bine![emoji6]a3722d4f386b455d8c5233ba7694a1c0.jpg

Trimis de pe al meu SM-A202F folosind Tapatalk

La 22.06.2020 la 23:51, radu_ a spus:

E bine!
E foarte bine!emoji6.pnga3722d4f386b455d8c5233ba7694a1c0.jpg

Trimis de pe al meu SM-A202F folosind Tapatalk
 

 

20200624_163459.jpg

20200624_163348.jpg

20200624_163400.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Imi curge benzina cand mobra e pornita. Pare a fi de la membranele acelea de la vacum :(

 

Care ati mai patit, cum s-a rezolvat mai exact?

Citisem pe undeva ceva de anularea acelui vacum, dar nu am inteles exact cum, respectiv ca nici nu se gaseste kit de reparatie complet pt. 650.

 

Mersi fain!

La 29.06.2020 la 23:31, dorinn a spus:

Imi curge benzina cand mobra e pornita. Pare a fi de la membranele acelea de la vacum :(


Rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Intampin o problema la Transalpul meu, XL700 din 2008.

 

Brusc, de la o zi la alta, motorul a inceput sa dea rateuri cu duiumul, ralantiul sta pe la 1000 de ture si se opreste des la semafor. In ture, trage cu ezitari, bruscheaza incontinuu. Am facut o verificare la bujii, am schimbat pipele si verificat debitul pompei de benzina. Totul pare in regula aici

 

Ma gandesc sa verific etanseitatea filtrului de aer si starea furtunasele de vacuum (desi nu am absolut nicio idee legat de traseu),  singurul la care am avut acces e capatul care intra in senzorul MAP si e destul de imbatranit.

 

S-a mai lovit cineva cu asa ceva? Alte sugestii pentru ce as putea verifica?

 

Editat de adr1an
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce înseamnă "verificare la bujii"? Le-ai dat afară, ce culoare aveau? Ăsta tot 2/cilindru are? :huh:

Ce înseamnă "rateuri", pocnește în evacuare sau admisie sau doar întrerupe? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat, defapt, contactul fiselor. Anul trecut am avut o problema similara si vinovata a fost o pipa care dadea scanteia in afara, in blocul motor. O sa scot astazi bujiile afara desi au 4000km. Are o singura bujie pe cilindru.

Rateuri - motorul merge intrerupt, aud pocnituri din cand in cand in admisie. 

 

In mers motorul nu sta constant la o turatie, ci fluctueaza sus - jos +- 100 rpm.

 

Am dat aseara cutia filtrului de aer jos si am verificat furtunasele de vacuum. Nu au nicio crapatura si tin vacuumul cum trebuie.

 

Lucruri pe care le-am observat, totusi - pompa de benzina 'bazaie' diferit fata de cum o auzeam alta data - desi face si debit si presiune.

Motorul merge rotund daca-i scot o fisa si merge intr-un singur cilindru. Am scos ambele pe rand, rezultatul e asemanator.

 

Astazi o scot bujiile afara si preventiv ii schimb si toata benzina din rezervor. Orice alt sfat e binevenit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face debit si presiune ->  adica ai verificat cu un manometru ca are presiune constanta?

Rateu pe admisie ar insemna un amestec sarac, chestie s-ar putea verifica dupa culoarea bujiei, sau mai profesional cu un analizor de gaze de esapament.

Scoate si tu bujiile si pune o poza cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalpul de 700 e pe injectie, deci nu sunt carburatoare.

Am verificat bujiile. Atasez o poza. Am golit si benzina din rezervor si am facut plinul de la Rompetrol de data asta.

Din pacate motorul merge.. la fel.. ralanti scazut, rateuri in admisie, si (in special la turatii joase), motorul merge sacadat, bruscheaza, nu sta constant la o turatie fixa. Daca trag de acceleratie, intai ezita si apoi incepe sa traga, dar in trepte, intermitent.. Dupa 5000 de ture pare sa traga liniar.

 

Am ramas fara idei.  Mi-a zis un mecanic acum mai bine de un an la o revizie ca a gasit o eroare pe CKP si a sters-o. Sper sa nu fie, defapt, senzorul CKP pe duca. O sa incerc o diagnoza zilele astea.

110314354_217724746130268_4143410390131598602_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, nu pare amestec sărac, ar putea fi ceva legat de momentul în care dă scânteia (avans prea mic), și dacă zici că a mai avut eroare legată de senzorul de poziție... Deși nu prea văd cum ar putea să dea semnalul în alt moment. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea-s bujii de 4000 de km? 

Pot fi chiar bujiile de vina. 

Sau cel mai probabil senzorul ala...

daca nu... are TRANSALPITĂ! :D

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, adr1an a spus:

.

110314354_217724746130268_4143410390131598602_n.jpg

Bujiile par aproape in regula.

Ceea ce ma incurca sunt depunerile de pe margine si culoarea mai deschisa la electrod.

Modelul de bujii este NGK CPR8EAIX-9?

CKP-ul cand se strica te rogi de mobra sa porneasca.

Relanti belaliu, intreruperi in mers (bruscarile de le simti tu) si turatie instabile pot veni si de la TPS. Ala ar trebui sa fie in parte opusa locului unde vin prinse cablurile de acceleratie la clapeta de admisie. Adica pe partea dreapta a mobrei. Poti incerca sa vezi daca sunt contactele in regula si eventual sa le cureti si sa dai cu un spray de contact.

Uite aici o poza cu el:

HONDA-Transalp-XL-700-RD13-2008-2010.thumb.jpg.d15d56f40c6fdeede8dbc0eee8e87719.jpg

Si asa cum ti-a spus @john17 - Hai sa traiesti! - verifica etanseitatea la admisii

 

Filtrul de aer cand l-ai schimbat? Desi putin probabil sa fie de aici cu rateuri pe admisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat clapetele si etanseitatea la admisii acum cateva zile. Am scos toata cutia filtrului afara si am strans tot ce se putea. Intrarea din filtru spre clapete nu era strans deloc pe unul din cilindri - si am zis ca ASTA E. Dar nu, nu era de-acolo :(. Presupun ca e importantea etanseitatea dupa clapete, nu inaintea lor.

 

Filtru de aer arata foarte bine desi are mai bine de 10.000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...