Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

se poate folosi carburator de Touren (flachschieber) pe Sport care foloseste model rundschieber ? carburatorul de pe touren sta in pozitie dreapta? pentru ca pe sport sta inclinat in fata si se poate ajusta pozitia camerei plutitorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna seara.....cam "coapte" sa nu se supere vanzatorul....as dorii ceva in stare ceva mai buna si uitasem: cu fieraria COMPLETA.absolut completa, .........saua mea de fatza e intr-o stare mult mai buna si as dorii ceva la fel de bun si in spate(saua spate) si numai de SIMSON SPORT.....inca o data scuze pt remarca de mai sus......!!!!......rog a fii contactat pe mail adriathica@yahoo.com ,cu poze clare si un pret corect !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marimea difuzorului e diferita. In jur de 22 mm la Touren, iar la Sport de 25 sau 25.5 mai nou. Inclinarea nu este asa semnificativa incat sa nu functioneze corect plutitorul. Ah si distanta intre prezoane e mai mare la Sport.

am vazut pe ebay.de, ca se vinde acelasi model de carburator pentru ambele modele de simson. daca dai cautare dupa awo vergaser apar mai multe tipuri de carburator pentru ambele modele de simson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce informatie am mai prins eu, rundschieber e cu mai putine batai de cap.

Flansa are guari cam la 55mm daca nu ma insel prea grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

55mm la Sport, la Touren e mai putin. Ce se vinde acolo pe ebay este o copie de Jikov. Se mai vand si reproduceri de carburatoare cu sertar orizontal pt primele Tourenuri (pana prin 53 max.), despre care parerile sunt impartite in Germania. Eu personal merg cu Jikov original Cehoslovac si e bine. Mai am unul nou nout si 2 folosite, pe care le voi vinde probabil in viitorul apropiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

55mm la Sport, la Touren e mai putin. Ce se vinde acolo pe ebay este o copie de Jikov. Se mai vand si reproduceri de carburatoare cu sertar orizontal pt primele Tourenuri (pana prin 53 max.), despre care parerile sunt impartite in Germania. Eu personal merg cu Jikov original Cehoslovac si e bine. Mai am unul nou nout si 2 folosite, pe care le voi vinde probabil in viitorul apropiat.

carburatoarele tale au flanse originale, din turnare pentru prindere? sau ai facut tu flanse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am eu, este ca si penultimul de pe pagina asta:

http://www.omega-oldtimer.de/shop/awo/index.php?lang=DEU&list=JJ-0410-ZYLINDER

Are difuzor de 26 mm, ca si chiuloasa de Sport, si distanta intre prezoane buna pt Touren. Trebuie un pic pilit din exteriorul gaurilor ca sa mearga bine pe Sport.

Daca ai ocazia sa gasesti unul de la verun CZ sau Jawa, trebuie neaparat jigler de relanti de 50 (ala de 55 afuma, iar 45 nu exista, desi ar fi ideal) si principal cat mai mare (115-120).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi cineva interesat de Simsonica mea?

Pret 500Euro negociabil, are acte, trebuie facut furca, e rigida. Cilindru, piston, segmenti si o supapa noua, carburator momentan keihin pz26 nou, am si carburator original partial refacut (acul, jicler mare, garnituri), instalatie 12V cu alternator cu 2 faze. Juma de motor si cutie de rezerva.

Motivul vanzarii e ca am dat urma de o moto guzzi, un alt vis de al meu.

De vazut in Bucuresti.

Mai multe detalii pe PM.

Up. Nimeni interested?

Am inceput sa montez alta furca. Porneste la a 2-a pedala dupa o saptamana (prima e necesar pentu soc la keihin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara...am desfacut rotile sa le dau la centrat si am constatat ca ferodourile sunt lipite nu nituite....are cineva raspunsul la intrebarea: ce fel de adeziv se foloseste la lipirea lor si cum le dai jos pe cele vechi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa nu te joci cu franele. Exista lipici special pt asta. Epoxiurile bicomponente nu sunt gandite sa tina la temperatura franelor.

http://www.ural-zentrale.de/product_info.php/info/p467_Compound-for-brake-shoe-friction-pad.html

Pe vremuri se mai folosea ciorap de femeie. Se presa totul la loc si se punea in cuptor. Si lipiciul de mai sus tot asa se intareste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10mm e cam mult de recuperat, daca e vorba de tije impingatoare de la tachetii. Nu stiu daca / nu cred ca permite compensare cu suruburi mai lungi la tacheti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...