Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

daca nu ai dinamul original atunci povestim ca si la radio erevan... despere o masina volga care trebuia sa se dea, dar nu s-a dat , ci s-a furat , si nu era masina , ci o bicicleta....

 

http://www.frank-bayer.de/awo/awo425s_betriebsanleitung/stromlaufplan_gr.jpg

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand cutie viteze Simson Sport= 220 ron bucata (3 buc)in stare f buna,bloc motor cu vibrochen,piston,volanta si ambreaj=300ron,toba esapament=200ron,carcasa bloc motor=100ron,capac cutie de viteze=50ron/buc,cilindru (nu stiu cota)=100ron,chiuloasa=100ron. Preturile sunt fixe.Sau la pachet toate in loc de 1660ron la 1500ron. Tel:0721445555

 

 

post-37568-0-35931300-1483678013_thumb.jpgpost-37568-0-20032200-1483678020_thumb.jpgpost-37568-0-05074700-1483678028_thumb.jpgpost-37568-0-68838200-1483678034_thumb.jpgpost-37568-0-77324000-1483678041_thumb.jpgpost-37568-0-86434600-1483678048_thumb.jpgpost-37568-0-77974600-1483678056_thumb.jpgpost-37568-0-70994500-1483678063_thumb.jpgpost-37568-0-89660800-1483678072_thumb.jpgpost-37568-0-30907900-1483678082_thumb.jpgpost-37568-0-00566500-1483678091_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recapitulare.

Am dinamul (magnetoul) din poze, din cate am inteles este de Mobra este bosch si scrie 6v pe el.

Are in interior decat doua bobine de care sunt legate 2 fire.

Motocicleta a functionat cu un singur fir legat la far, pozitie si stop pe frana cu becuri de 12 volti.

Am sa fac rost de o presa sa desfac si sa vad exact ce fire ies din bobine.

Pana atunci mai citesc...

post-12913-0-96272500-1483735545_thumb.jpg

post-12913-0-73894000-1483735579_thumb.jpg

post-12913-0-22387400-1483735685_thumb.jpg

Editat de johnyebravo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are decat doua bobine sau nu are decat doua bobine? Pentru ca, decat sa aiba doua bobine mai bine una si buna , decat daca doar , una una nu ar fi suficienta ....

Era mai bine daca imi spuneai ceva despre ce am eu acolo, ce fire ar fi trebuit sa iasa din bobine, daca pot face instalatia cu cele 2 fire, etc.

Acum de, nu toti am avut 10 la gramatica ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salutare

Ieri am pornit-o prima data anul asta, aprindere electronica , merge f bine, dar as dori sa fac sa functioneze si becul de la incarcare. poate aveti vreo idee unde sa-l conectez pe contactul original. Atasez cele 2 scheme utilizate. Firul verde de la CDI la borna 2 pe contact pentru oprire, firul gri de la regulator(supply to lights) la borna 30 pe contact pentru lumini. Albul de la regulator l-am legat cu rosul de la baterie si plusul de la claxon, era ideal ca aceasta legatura sa o pot intrerupe in contact dar nu cred ca e posibil. In rest raman conexiunile originale de la Simson. Era ok daca simultan cu punerea la masa a cdi-ului intrerupeam si alimentarea cu plus. Poate vedeti o alta posibilitate de conectare pe contactul original. Multumesc

 

post-12587-0-55182500-1485766998_thumb.jpgpost-12587-0-77042900-1485767006_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

de fiecare data cand vad o motoreta deasta reconditionata la starea originala nu pot decat sa felicit propietarul care face de rusine pe toti care prefera sa isi ciopareasca si ciomuiasca bietele mobre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

lucrez la un Simson AWO Touren si am desfacut motorul deoarece scotea fum excesiv, bujia plina de ulei, camera de ardere la fel...

Am gasit garnitura de chiulasa manufacturata din klingherit si segmentul de radere, al doilea pus cu tesitura in jos.

Intrebarea e:

Tesitura respectiva nu trebuia sa fie pusa in sus, astfel baza mare a segmentului sa fie in jos, adica sa rada la coborare?

Atasesz o poza:

post-13388-0-69163000-1490345273_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, cu tot respectul, ala e segment de etansare. Da, cu tesitura in sus, ca sa treaca mai usor peste pelicula de ulei.

» Post actualizat in 24 Mar 2017 10:26

Daca e tesitura...daca e degajare, inseamna ca rade, dar cu degajarea in jos. Nu vad bine pe telefon...

» Post actualizat in 24 Mar 2017 10:50

Vezi poate ai vreun semn pe suprafata care nu se vede in poza, undeva langa rost. Daca da, se pune cu semnul in sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M.am uitat mai atent la el si se pare ca a fost pus corect. Nu este o tesitura, este o intrare in unghi (degajare?) care face un fel de cioc, care evident trebuie sa fie in jos.

Motivul cred ca era garnitura din kingerit care nu era armata si care a cedat in dreptul unui pasaj de ulei.

Va anunt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentul ala nu e de Simson. E un raclor cu alta provenienta si vine cu santul in jos. In neprobabila eventualitate in care ai fanta mica la segmenti, cilindru rotund,neuzat si nezgariat, ar fi util sa verifici jocul (pe inaltime) intre segment si canalul pistonului. Ar trebui sa fie vreo 4-5 sutimi. In cazul in care ai peste o zecime (eu tind sa cred ca da), iti trebuie un set nou acolo. (si probabil multe altele). Klingheritul de calitate nu trebuie sa fie armat la Simson. Pentru asta ai gulerul cilindrului care patrunde in chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are sant in unghi (nu e degajare), da, tot in jos. Te-ai uitat si tu la rosturi, sa nu care cumva sa fi fost aliniate cand l-ai desfacut? Mai sunt si minuni d-astea. Masoara si niste cote si vezi si ghidurile. Poate nu e (numai) de la garnitura.

» Post actualizat in 24 Mar 2017 19:14

Pune si o poza cu pistonul. Are dreptate Dimethyl, poate ai împerechere nepotrivita de piese si ai pompaj excesiv de ulei pe la segmenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Segmentul ala nu e de Simson. Klingheritul de calitate nu trebuie sa fie armat ( în funcție de locul unde e montat ).

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai studiat putin piesele, si se pare ca avem asa:

- fanta la segmentul de compresie undeva intre 0.25 si 0.30

- fanta la segmentul de radere (raclorul cu pricina, de mai sus) intre 0.20 si 0.25

Ghidajul de la supapa de admisie e unul refacut, iar daca suflu cu gura in admisie se aude cum iese aerul printre tija supapei si ghidaj.

Daca suflu in evacuare, iese ff putin aer, spre deloc.

Am facut rost de o garnitura de chiulasa OEM, armata.

Intrebarea e : cat de etanse trebuie sa fie ghidajele de supape? Am turnat benzina in chiulasa si se prelinge pe tija de la supapa de admisie, iar daca torn benzina in chiulasa supapei de evacuare nu ajunge deloc in evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

In acest caz reparatia este mult mai complexa

o prima varianta ar fi inlocuirea supapelor , a scaunelor pt. supape cat si a ghidurilor pt supape

o a doua varianta rectificare si tusarea supapelor cu scunul pereche cu conditia ca uzura acestor componente sa nu fie foarte mare , in aceasta categorie intra si ghidul supapei care poate fi verificat prin masuratori diametral opuse in cazul ovalizarii sau cu calibre in cazul cotelor tolerate datorita uzurii .

Pentru a realiza ambele variante sunt necesare cunostinte avansate de mecanica dar si o dotare peste medie a unui atelier mecanic .

Mult succes in reusita acestei operatii dar recomand sa apelezi la ajutorul sau sprijinul unui coleg de forum din Bucuresti sau apropiere dispus sa te ajute .

Mult noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am studiat manualul de Simson Touren si se pare ca ghidajele supapelor trebuie sa fie din fonta speciala, lepuite la interior, iar ghidajul supapei de admisie trebuie sa fie diferit fata de cel de la evacuare.

Supapa de admisie are forma de tulipa , deci diferita de cea de evacuare si din aceasta cauza ghidajul ei trebuie sa fie mai scurt iar spre capătul cu tulipa trebuie sa aibă o prelucrare la 45 grade, iar supapa se aseaza pe acea prelucrare pe o anumita distanta.

Asadar, eu am un ghidaj din Alama, foarte lung, lovit in partea cu tulipa ...deci not good!

post-13388-0-26802900-1490690604_thumb.jpg

post-13388-0-83817300-1490690632_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat motorul, dupa alte discutii interminabile despre supape si etanseitate cu monstrii sacri ai domeniului care au zis ca intra foarte Putin ulei pe la ghidajul respectiv si ca problema e la chiulasa respectiv la garnitura care are strict rol de etansare pentru ulei. Chiulasa se etanseaza direct in cilindru si trebuie pasuita cu cilindrul pe care intra .

Asadar azi pornesc motorul sa vad ce am rezolvat.

Va anunt!

» Post actualizat in 30 Mar 2017 17:11

Fail!

Nicio imbunatatire, fum ca la balamuc. Desfac chiulasa si o duc la refacut ghidajele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...