Sari la conținut

Ce Ziceti De Caponord


Postări Recomandate

I-mi place bicicleta cu saua mai joasa, ghidon mai sus, motor rotax, ambreiaj hidraulic, frane Brembo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti mai bine un KTM 950 Adventure si vei fi 100% multumit sau BMW 1200 GS Adventure.

Caponordul are cursa de amortizare prea scurta si e f grea. - chiar nu te intereseaza acest aspect ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge foarte bine pentru touring, ...cred ! Insa am o mica rezerva la capitolul suspensii, in rest ... grea, consum ca de 1000ccm, cuplu generos....... eu sufar de ,,picioare scurte" asa ca nu ma incata ideea, dar in concluzie cred ca isi face treaba pentru care a fost construita.

 

Bafta la achizitionare ! (in cazul in care ai prins una la superpret) ! :(

 

P.S. Am eu ceva cu italiencele astea :P ... cate Pegaso am vazut, suspensia nu ma incantat deloc si cand ma gandesc ca si BMW-ul 650 GS Dakar are aceeiasi furca pe fata ..... :P Insa motarele Rotax - jos palaria !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-mi place bicicleta cu saua mai joasa, ghidon mai sus, motor rotax, ambreiaj hidraulic, frane Brembo...

grea vaca doctore...grea rau...am avut ocazia sa ma dau cu una la sb.cel mai mult imi place la ia motorul de lc8 si rama de la 950 adventure... :( :P in rest nimic de reprosat.asa ca pune mana si trageti un lc8 ca sunt piese kklau in caz de ceva,(alt aspect suuuper important).in rest ti-au explicat si baietii...cu respect.. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-mi place bicicleta cu saua mai joasa, ghidon mai sus, motor rotax, ambreiaj hidraulic, frane Brembo...

 

 

Da un PM userului Placebo. El are una. E baiat de treaba si cred ca-ti va raspunde :( Bafta

 

ps- Daca mi-ar ajunge banii, eu as sta sa aleg intre 990 Adventure S si GS 1200 Adventure :P

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca este altceva la mijloc ! @univet, este o persoana care (parerea mea) nu are nevoie de prea multe sfaturi. Sunt sigur ca este convins de ,,superioritatea" unui LC8 Adv sau GS 1200 Adv, fata de Caponord !

Parerea mea este (ma repet), ... a gasit un ,,chilipir" ! Un Caponord la bani foarte putini, alfel sunt convins ca ar fi optat pentru LC8, GS ori ... altceva !

 

Decat sa iau Caponord mai bine as lua Varadero, ca este tot dracul ala !

 

Bafta ! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iti recomand deoarece problema generala la Aprilia, indiferent de model, e lipsa pieselor pe piata romaneasca.

Am vazut ca s-a deschis reprezentanta Aprilia la Cluj. Deci cred ca e in curs de rezolvare problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am si ascultat motorul lui Placebo (Capo Rally Raid). Suna cam repezit si cam metalic. Am inteles insa ca e bun. Chiar daca e tot austriac difera de cel de pe LC8 - care e mai vioi...ca de sunat tot nu suna bine. Si e si mai pretentios. Varadero imi pare greoaie chiar daca motorul e mai serios. GS-ul de 1150 e grea iar cel de 1200 are design prea nemtesc. Dar ar fi ok daca nu m-ar enerva combinatia de ambreiaj uscat/cardan... pe care o am si pe o Guzzi Breva...cam clampacioaca. V-stromul e prea intins in fata iar TDM-ul si mai si - parca e un CBF. Mai am si ocazia unei Multistrada noua la 9000 cu toate taxele. Nu prea i se potrivesc bagajele parca. Mai bine Tiger - chiar daca nu prea i-au reusit fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mi-as permite un singur motor nu mi-as lua nici Capo, nici unul din motoarele pe care le am. As lua Honda (sau alta japoneza) si eventual BMW. Daca prind un Capo nou pe la 8000 - ce nu e bine...? O sa-l vand mai greu cand ma voi plictisi....Macar n-o sa pierd prea mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lc8 nu are motor rotax. Stiu ca initial vroiau sa "imprumute" motorul rotax dar pana la urma au dezvoltat ei un motor propriu. Eu asa tin minte :)

 

 

-------------------------------------------------------

 

Univetule, nu cred ca esti genul de om care sa se "ingroape" cu o motocicleta.......oricum, putini dintre noi sunt.

In acest caz, nu cred ca trebuie sa te intereseze neaparat ca motocicleta pe care o vei lua sa tina milioane de km. fara nicio reparatie.

In concluzie, ia-ti 990-ul si vei avea satisfactii maxime......atat pe macadam cat si pe sosea. Si daca tot iti iei, ia-l cu ABS........face toti banii........parerea mea :scratch:

Bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lc8 nu are motor rotax. Stiu ca initial vroiau sa "imprumute" motorul rotax dar pana la urma au dezvoltat ei un motor propriu. Eu asa tin minte :)

-------------------------------------------------------

 

Univetule, nu cred ca esti genul de om care sa se "ingroape" cu o motocicleta.......oricum, putini dintre noi sunt.

In acest caz, nu cred ca trebuie sa te intereseze neaparat ca motocicleta pe care o vei lua sa tina milioane de km. fara nicio reparatie.

In concluzie, ia-ti 990-ul si vei avea satisfactii maxime......atat pe macadam cat si pe sosea. Si daca tot iti iei, ia-l cu ABS........face toti banii........parerea mea :scratch:

Bafta :)

 

Am facut o propunere lui Zsolt. Sincer si mie-mi place mult KTM-ul 990. I-mi place mult si ca are roata fata pe 21 si spate pe 18. La noi in tara obstacolele gen - caine mort noaptea, bolovan, etc., sunt mai frecvente decat curbele de mare viteza. I-mi place si ca are camera - bagi una heavy duty (adica mai groasa) si poti merge si pe pana (oricum nu se dejanteaza ca un tubeless).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut o propunere lui Zsolt. Sincer si mie-mi place mult KTM-ul 990. I-mi place mult si ca are roata fata pe 21 si spate pe 18. La noi in tara obstacolele gen - caine mort noaptea, bolovan, etc., sunt mai frecvente decat curbele de mare viteza. I-mi place si ca are camera - bagi una heavy duty (adica mai groasa) si poti merge si pe pana (oricum nu se dejanteaza ca un tubeless).

 

Ai grait ca un om batran... pacat ca in .ro n'ai unde testa diverse modele ca sa te convingi, oricum eu is foarte multzumit de primii 5500 km facutzi pe 990 EFI Adv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...daca o gasesti la un pret bun,sa stii ca merita banii(cel putin "motor"are)e adevarat ,e un pic cam grea si nu e asa fiabila prin curbe stranse,sub 3000de rpm are un "gol de putere",dar se poate rezolva schimband pinionul(cu unul de 16),si mai tine cont ca un KTM,sau GS(bmw) la 8000-9000euro,nou ,nu o sa-l gasesti niciodata,si mie imi place GS-ul dar 13500euro nu sunt putini;cu piesele de schimb e o problema si aici,

timpuri lungi la livrare(prost organizati Aprilia),dar acum am inteles ca sau mai reglementat treburile,se pare ca iau luat grupul Piaggio :scratch: :)

post-4274-1181233260_thumb.jpg

post-4274-1181233280_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...