Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

dap...aveti dreptate la 4000-5000 e foarte bine. Am fost si am curatat si sincronizat carburatoarele si acum trage si mai bine....eu de asta eram derutat..ca mergea asa putin "infundat" adica nu tragea asa de bine..si credeam eu ca schimb vitezele prea devreme...dar acum merge super.

 

ce avatar ai alex...frumoasa mobra :P

s-o stapanesti sanatos :laugh: noi deja am luat un bandit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 775
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi mi-am schimbat telescoapele de pe spate, cu unele mai soft, de la un choper Kawasaki EL 250. Cele originale mi se par prea tari asa ca am hotarat sa fac o proba cu astea de EL 250. In plus ajung si eu acuma cu toata talpa jos, ca l-am mai coborat putin si din ghidon ( am 1m65). Ati mai incercat careva ceva asemanator (schimbat de telescoape), si daca da, cu ce rezultate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu doar le-am pus pe cel mai soft si mi-am cumparat o sa mai joasa. Cu saua mai joasa este o diferenta considerabila. Eu am 1.63 si acum ajung si eu cu ambele calcaie pe asfalt. Ma gandeam sa o cobor un pic si din furca, dar am renuntat pt ca am inteles ca se modifica felul in care ia curbele si schimbarea seii a fost suficienta ca sa ajung cu ambele picioare jos.

Cum ti se pare motorul dupa ce ai facut schimbarile respective? Cum e pe curbe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de coboratul din furca, eu nu am sesizat nici o diferenta la luatul curbelor fata de ce era inainte, nici alta modificare in mersul motocicletei. Oricum, poti sa o cobori din furca max vreo 2 cm, pana ajunge la ghidon chestia aia. Referitor la suspensiile spate, e o diferenta de la cer la pamant, fata de ce aveam inainte care erau puse tot pe soft, deci cred ca o sa le pastrez pe astea de chopper, cu toate ca sunt cam ruginite, dar nu am de ales, astea amortizeaza de 100 de ori mai bine socurile decat cele originale. De unde ti-ai cumparat o sa mai joasa, si cat ai dat pe ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vad poate o cobor si eu odata un cm din furca sa vad cum este. Saua am luato de la un tip din Anglia. Am dat 20 de lire pe sa si 30 pe transport :). As fi putut sa o modific aici, dar am preferat sa iau alta gata modificata si sa o pastrez si pe cea originala intacta. Daca ai drum prin Bucuresti sau daca am drum eu prin Oradea cu motorul putem sa ne intalnim sa facem schimb de impresii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mm, aici in romania nu am nici cea mai mica idee. Incearca la magazine si vezi cat costa si ce si cum. O alta varianta ar fi pe ebay... dar nu am vazut. Oricum nu cred ca gasesti doar butonul.

 

Cum ai reusit sa-l strici? poate merge reparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu gasesti nou la magazin, uite pe ebay:

 

http://cgi.ebay.co.uk/KAWASAKI-ER5-R-H-SWI...93%3A1|294%3A50

 

http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-ER5-ER-5-ER...93%3A1|294%3A50

 

la care se adauga transportul... nush cat poate sa fie. Astea oricum sunt folosite, iar la primul parca zicea ca e crapat dar merge. Poate gasesti sa iei nou, faci comanda la un magazin (nu united motors).

Editat de Midori
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,

 

vreau sa imi iau si eu semnalizatoare noi, ma ajutati si pe mine aici? poate o sa ii ajute si pe alti posesori de ER-5. voi ati pastrat semnalizatoarele originale? eu cred ca sunt prea mari si ca unele noi schimba total motoreta.

Editat de sulta_00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea nu avea semnalale standard nici cand am cumparato. Intre timp le-am schimbat cu altele, tot diferite de cele standard.

Ca sa-ti rasp la intrebarile de pe topicul celalat: car = carbon, sch = schwartz=negru (astea se refera la carcasa semnalului) GETO = colorat, adica e fumuriu, geamul nu e portocaliu simplu, vezi poza. VO.LI= vorne links= fata stanga, HI.RE = hinten rechts = spate dreapta

adaptoarele le iei doar daca nu le ai deja la motor. Eu am asa ceva din cauciuc pe fata, iar pe spate sunt 2 saibe mai mari.

Pentru cele cu leduri iti trebuie niste rezistente pe circuit, pt ca ledurile spre deosebire de becuri nu actioneaza ca niste rezistente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Midori multumesc de ajutor, am sa imi iau de 40mm si pe fata si pe spate, am sa investesc ceva bani in ea, ma gandeam sa imi schimb si ghidonul, asta ma mai gandesc inca, voi ce alte modificari mai aveti la motoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De schimbat semnalele e f usor, eu le-am schimbat singura.

 

La a mea am mai schimbat ghidonul pentru ca s-a strambat la o cazatura. La ghidonul care il am acum (nu este original) sunt urmatoarele avantaje si dezavantaje:

- este din aluminiu si este mai rezistent decat cel original

- nu se potrivesc capetele de ghidon de la cel original

- nu este nichelat este mat

- nu are gaurelele pentru fixat comenzile asa ca nu mai stau fixe. Cea din dreapta am stranso mai bine si nu se misca, dar pe stanga o pot misca usor cu mana.

 

Am mai schimbat saua cu una mai joasa care imi permite sa ajung cu toata talpa pe asfalt, i-am pus crashbar-uri si ma tot gandesc la un suport de topcase si un parbriz pt drumuri mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De schimbat semnalele e f usor, eu le-am schimbat singura.

 

La a mea am mai schimbat ghidonul pentru ca s-a strambat la o cazatura. La ghidonul care il am acum (nu este original) sunt urmatoarele avantaje si dezavantaje:

- este din aluminiu si este mai rezistent decat cel original

- nu se potrivesc capetele de ghidon de la cel original

- nu este nichelat este mat

- nu are gaurelele pentru fixat comenzile asa ca nu mai stau fixe. Cea din dreapta am stranso mai bine si nu se misca, dar pe stanga o pot misca usor cu mana.

 

Am mai schimbat saua cu una mai joasa care imi permite sa ajung cu toata talpa pe asfalt, i-am pus crashbar-uri si ma tot gandesc la un suport de topcase si un parbriz pt drumuri mai lungi.

Daca ghidonul este RENTHAL ai facut o afacere foarte buna. Sunt printre cele mai rezistente ghidoane. Sunt din aliaj de aluminiu extrem de dure, aproape imposibil de indoit. Poti sa le recunosti dupa inscriptia din mijlocul lor.

Capetele de ghidon nu sunt o problema, probabil ca se gasesc tipuri diferite in tara.

Gaurelele de fixare isi au rostul lor si dupa ce masori cu atentie poti sa le dai singur. Daca nu le dai o sa-ti joace mereu comenzile, sau, daca le strangi prea tare or sa pocneasca

Un parbriz este foarte util si daca alegi unul de marca poate chiar sa fie sic. Ai grija cand faci comanda sa ceri si sistemul de prindere pentru ca altfel trebuie sa ti-l construiesti singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Gata pana la urma am schimbat semnalizatoarele. Arata foarte bine cu cele noi si plus ca sunt mult mai vizibile si puternice decat cele vachi, ca sa ma vada mai bine cascatii cu masinile! :bounce:

Editat de sulta_00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt nou posesor de ER-5. Am citit acest topic si cred ca am facut alegerea buna cu aceasta motocicleta, avand in vedere ca nu am inca permis :lol: dar mi-a placut de cand am vazut-o.

Kawasaki ER-5, 14.000 km, 2003

 

Salut, papa32 !!! Felicitari pentru alegerea facuta, intradevar e o motocicleta buna, daca o sa ai si grija de ea, nu o sa iti faca probleme. Pai acum bafta la carnet sa il iei repede sa mai prinzi si din anul asta vreme buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm..misto faza cu examenul, cu proba practica in Italia.

 

Deci Midori cand o sa stabilim sa facem turul europei pe Er5-uri :) , trecem si prin Italia pe la papa32. :lol:

 

Daaaa, la anul, in 2010 facem turul europei pe ER5-uri. Ramane stabilit. Trecem si noi pe la papa 32 prin italia, pe la romi prin germania si neaparat si prin anglia. Eu chiar imi doresc un drum mai lung asa prin europa cu ER5-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut

 

Luat si eu un ER5 din 98 , tre doar sa il inmatriculez saptamana viitoare cand ma intorc din concediu . Ca prime pareri : roata spate prea ingusta , frana spate se blocheaza foarte usor , manevrabila desi pare grea pt clasa ei , pozitie comoda , arata bine :) , luat pt el si un parbriz imitatie de carbon puig , din pacate nu am gasit unul negru sau mai deschis la culoare care sa imi placa si ca design .

 

Daca are cineva si poate sa imi trimita un manual service pe mail dau o bere :) .

 

unqray23@yahoo.com

 

Revin cu alte pareri dupa ce o inmatriculez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pai cred ca lumea s-a cam intors din concedii, doar ca nu are nimeni probleme cu er-5ul ca sa zica ceva :agree:

Ma bucur ca-ti place si ti-ai luat permisul. Multa bafta si atentie pe sosele. Eu sunt plecata si nu o sa o mai vad pe a mea anul asta. Imi e un dor de ea de mor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...