Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

am inteles ca nu prea sint sanse sa scurgi tot uleiul. tot pe forumuri am citit pe undeva

Aha, deci am procedat bine. Am reusit sa imping semeringurile la locul lor cu un dispozitiv artizanal format dintr-o teava si un disc. Am montat totul la loc, deci operatia a reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 778
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

soc tras la maxim (sau fara), dau la automat - nu o ia. daca nu accelerez sa ii dau aer se inneaca. asta stiu fiindca am patit-o deja. daca ii dau aer o ia si nu mai am nici o problema. pana la urmatoarea pornire. am zis ca o fi fost rece si am innecat-o eu... dar am incercat s-o pornesc si la cald, adica dupa 5 minute dupa ce facusem cu ea 5 km. si face la fel.

 

de ce se uda bujia?

 

:)



no, fii atent: am plecat la plimbare. la un moment dat a inceput sa traga greu, am dat pe rezerva (ca stiam ca nu mai am mult pana la faza asta), mai incolo s-a oprit in mers. ma gandeam ca patesc la fel ca la Marasti: gunoi in carburatoare. cam pe acolo cred ca e... pe furtunul de evacuare de la filtrul de aer a iesit doar un pic de ulei, deci nu arunca benzina. noroc ca nu mai aveam mult gaz pana sa intru pe rezerva, ca tot ar fi avut de unde sa curga daca nu mai inchidea cuiul pontou din cauza de gunoi. asa ca am dat iar pe ON, socul tras, am dat la automat de i-a venit rau si a pornit, am mers asa tinuta din turatie pana s-a dus benzina din carburi. dat pe PRi, dat pe ON, dat gaz, ajuns acasa. a draq, acasa merge la relanti, nu se mai oprea. inchid din cheie, iau capacul de la furtunul de evacuare de la filtrul de aer: curge benzina... apoi se opreste. o pornesc si incepe sa curga iar benzina pe furtun. o opresc. e clar (cred): nu inchide cuiul, maine tre sa ma uit la carburi. mai zic dupa, ce a fost.

a, am uitat: bagat cablu (nu pai) in ulei (pe cric central), scos cablu, dat foc cu bricheta, nu arde: nu a curs benzina in ulei (ca tura trecuta). poate scap fara schimb de ulei si filtre :baldy:

 

treaba cu bujia fu acu cateva zile, am rezolvat-o, n-are legatura :) (nu ca as sti de la ce s-a udat, dar si-a revenit, nu mai e o problema).

Editat de latomeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la benzina :angry2:. rompetrol. e a 2-a oara cand o patesc cu astia. adica mai corect formulat, in ambele dati cand am patit-o bagasem benzina de-a lor.

am bagat decarburol si in rezervor si l-am agitat un pic.

la final a luat-o din prima. dar cam nasol, ca nu stii cand ti-o face benzina iar. acum eram aproape de casa si oricum, am ajuns pe ea. daca te lasa si la 3 km ( de tre s-o impingi) si tot e destul. o desfaci pe trotuar? ar fi bun sa schimb sitele alea de la rezervor. zic asa... ca oricum ele par ok.

post-69982-0-67344200-1369848430_thumb.jpg

Editat de latomeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la benzina :angry2:. rompetrol. e a 2-a oara cand o patesc cu astia. adica mai corect formulat, in ambele dati cand am patit-o bagasem benzina de-a lor.

am bagat decarburol si in rezervor si l-am agitat un pic.

la final a luat-o din prima. dar cam nasol, ca nu stii cand ti-o face benzina iar. acum eram aproape de casa si oricum, am ajuns pe ea. daca te lasa si la 3 km ( de tre s-o impingi) si tot e destul. o desfaci pe trotuar? ar fi bun sa schimb sitele alea de la rezervor. zic asa... ca oricum ele par ok.

Pune si tu un filtru de benzina pe furtunul care intra in carburator. Tai furtunul, pui 2 coliere, si mizeriile ar trebui sa ramana in filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am constatat ca se aude un scartait la ghidon, cand il misc stanga-dreapta. O fi de la rulmentii de la jug? Trebuie schimbati, sau sa-i ung cu vazelina numai? Ati mai facut careva treaba asta?



buna ideea, da-mi un link cu produsul :)

Filtre de benzina gasesti peste tot, atat la magazine moto cat si auto, costa pana in 10 lei. Vezi ca are o sageata pe el, sa respecti sensul de curgere al benzinei. Si sa nu fie foarte voluminos, ca n-ai mult loc acolo unde vine pus. Cand mi-am luat eu , la mag mi-a aratat vre-o 5 feluri, l-am luat pe cel mai mic. Vezi sa se potriveasca stutzurile din capetele filtrului la sectiunea furtunului de benzina pe care vine montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am constatat ca se aude un scartait la ghidon, cand il misc stanga-dreapta. O fi de la rulmentii de la jug? Trebuie schimbati, sau sa-i ung cu vazelina numai? Ati mai facut careva treaba asta?

 

Filtre de benzina gasesti peste tot, atat la magazine moto cat si auto, costa pana in 10 lei. Vezi ca are o sageata pe el, sa respecti sensul de curgere al benzinei. Si sa nu fie foarte voluminos, ca n-ai mult loc acolo unde vine pus. Cand mi-am luat eu , la mag mi-a aratat vre-o 5 feluri, l-am luat pe cel mai mic. Vezi sa se potriveasca stutzurile din capetele filtrului la sectiunea furtunului de benzina pe care vine montat.

:) k, ms

Editat de latomeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am constatat ca se aude un scartait la ghidon, cand il misc stanga-dreapta. O fi de la rulmentii de la jug? Trebuie schimbati, sau sa-i ung cu vazelina numai? Ati mai facut careva treaba asta?

 

Filtre de benzina gasesti peste tot, atat la magazine moto cat si auto, costa pana in 10 lei. Vezi ca are o sageata pe el, sa respecti sensul de curgere al benzinei. Si sa nu fie foarte voluminos, ca n-ai mult loc acolo unde vine pus. Cand mi-am luat eu , la mag mi-a aratat vre-o 5 feluri, l-am luat pe cel mai mic. Vezi sa se potriveasca stutzurile din capetele filtrului la sectiunea furtunului de benzina pe care vine montat.

Am rezolvat si cu scartaitul care provenea de fapt de la aripa fata, un surub s-a slabit si la miscarea ghidonului se auzea sunetul ala. L-am strans si acuma e ok. Bine ca m-am prins inainte sa desfac tot pe-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am incercat, daca pe mine ma intrebi :)

mi-a tot dat in nas, cu benzina din alt loc si carburi curatate. pana cand mi-a zis un amic despre faptul ca s-ar putea sa fie bujiile. am reusit greu de tot sa le scot. cu motorul la cald (la rece nici o sansa). astept sa vina si pe urma vad daca o fi de la ele sau nu. oricum e ciudat rau, cuiele inchid, carburile, jigleoarele curate... merg cu ea 4-5 km, se comporta aproape normal desi se mai balbaie de parca ar avea vreun gunoi, iar dupa aia 5 km (cat am aproximat eu), cand zic ca ar trebui sa fie calda si in parametrii, daca ii dau gaz moare. iar pe urma porneste doar cu soc la maxim, desi nu e rece, si merge motorul cat las socul tras fara sa-i dau gaz. daca slabesc socul sau trag de maneta: sudden death... nu scuipa benzina pe nici un furtun de evacuare. ca am tot luat dopul de la ala care iese din filtrul de aer fiindca tura trecuta pe acolo curgea, insa acum nu.

 

oricum faza cu bujia mi-a adus aminte de morti si raniti... adica nici nu stiu cam cand a fost schimbata, dar ala care a schimbat-o cred ca a strans-o incat sa n-o mai scoata nimeni.

si nici nu pare bujia ei din cate am citit eu (NGK DR9EA, ND X27ESR-U)

post-69982-0-99790100-1370807274_thumb.jpg

Editat de latomeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa speli filtrul de aer cu un solvent neinflamabil (detergent de vase) apoi lasa-l la uscat. Dupa ce s-a uscat spray-aza-l cu spray pentru filtru de aer.

 

Mie asa mi se intampla la KLE si mi-a trecut dupa ce am facut aceasta operatiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa speli filtrul de aer cu un solvent neinflamabil (detergent de vase) apoi lasa-l la uscat. Dupa ce s-a uscat spray-aza-l cu spray pentru filtru de aer.

 

Mie asa mi se intampla la KLE si mi-a trecut dupa ce am facut aceasta operatiune.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat bujii, plecat la drum, urmare se vede in poza...

voi mai intelegeti ceva? ca eu nu mai inteleg nimic :)

 

@haotika: banuiesc ca a ta n-avea vlaga pana sa speli filtrul, nu ca dadea benzina pe jos. sau cum?

post-69982-0-29899000-1371055501_thumb.png

Editat de latomeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu o chestie asemanatoare (benzina in filtrul de aer), la mine a fost de la mizerie intr-un carburator, deci unul din cuie nu inchidea. Esti sigur ca cuiele inchid bine? Poti verifica sufland in carburi: daca inchid bine n-o sa treaca aerul cand sufli, daca nu inchide (cazul tau) o sa poti sufla chiar daca plutitorul si cuiul aferent e pe pozitia inchis. Vezi sa fie si plutitoarele in stare buna, sa nu fie sparte, sa nu agatze. Oricum o iei de la carburator e buba, da-l jos de pe motor si studiaza-l cu atentie, poate e ceva ce ti-a scapat. Bujiile trebuie sa fie DR9EA, dar nu cred ca asta-i baiul. Daca zici ca carburile sunt curate, poate sunt cuiele uzate, sau scaunul (locul unde intra cuiul). Zici ca cuiele inchid, atunci pe unde ajunge benzina in filtrul de aer? N-are pe-altundeva.Pune mana sub fiecare carburator, pe la unul sigur da pe-afara benzina, asa am patit eu, o sa simti ca se umezeste dedesupt de benzina, asta cu motorul pornit, evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zicea si @napoleon, benzina in cutia de la filtrul de aer intra doar daca nu inchide bine cuiul pontou. Si asta poate aparea din mai multe cauze:

- cuiul pontou are mizerie si nu inchide bine pe scaun, sau este deformata partea conica ce vine pe scaun (oricare dintre cele 2 cuie)

- scaunul pe care inchide cuiul sa aiba mizerie sau sa fie putin deformat

- plutitoarele sa aiba vreo bubita si sa nu impinga cuiele foarte bine in scaune

 

In cazul prezentat de mine mai sus, nu pierdeam din putere ci amestecul era prea bogat in carburant deoarece spalasem filtru de aer si il unsesem cu un ulei nespecific pentru filtru de aer blocand accesul aerului in cantitate necesara (deh, incerci sa te descurci cu ce ai). Simptomele erau exact cele descrise de tine Mergeam frumos vreo 5-10 km dupa care cand opream se oprea si motocicleta si doar daca ii cantam un cantecel frumos mai pleca de acolo ;)

 

P.S. Ahhh am uitat sa mai spun ceva.... Cand am curatat carburatoarele, am zis sa fiu mai destept decat prevede legea si la o proba a acestora mi-am improvizat o perfuzie in locul rezervorului, si atunci mi s-a intamplat sa imi curga benzina in filtru de aer, ceea ce ma duce cu gandul ca exista posibilitatea ca sa fie defect si intrerupatorul de rezerva.... La ex se creeaza un fel de vacuum pe furtunasul care vine de la carburatorul stang, iar daca exista un flux continuu de benzina creeat doar prin cadere cred ca nici mama cuiului pontou nu poate sa-l opreasca :P

Pentru a verifica sa vezi daca functioneaza, da rezervorul jos impreuna cu intrerupatorul, si ar trebui sa merga dupa cum urmeaza:

- pe pozitia ON sa NU curga benzina

- pe pozitia PRI sa curga benzina

- Pe pozitia REZ sa NU curga benzina

 

Apropos - @prafuit este la butoane

Editat de Haotika
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma a fost nivelul de la plutitoare.

zic sa fi bulit tablitele alea cand am curatat carburile ultima tura, dar pe amandoua (nu ca nu ar fi posibil)?

acum is la 17 mm. inainte de asta erau unul la 13, unul la 14 (plutitoarele).

pentru verificare am facut o plimbare de 50 km. daca era sa faca figuri avea timp.

 

thanks everybody 4 support :)

post-69982-0-99609400-1371313290_thumb.jpg

post-69982-0-45312100-1371313389_thumb.jpg

post-69982-0-39752000-1371313451_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema la mobra mea.in mers.cam la 50km la ora incepe sa se auda un harjait,atinge ceva.daca iau mana de pa gaz,in frana de motor nu se m-ai aude nimic.ce ar putea fi?

 

la mine nu e vorba de 50 la ora, pe la 4-5 mii de ture incepe sa se auda un zumzait, daca ridic turatia. niste amici mi-au zis ca s-ar putea sa fie vibratia si sa am eu impresia ca e nu stiu ce zgomot.

faza e ca tot intrerupe, (fara legatura cu ce ziceam mai sus) daca tin gazul fix adica nu accelerez, nu decelerez, se cam balbaie, zici ca nu ajunge gaz cat trebuie. am zis ca nu trage aer bine si am mers un pic cu busonul deschis la rezervor. fix pix.... tot asa face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)



am si eu o problema la mobra mea.in mers.cam la 50km la ora incepe sa se auda un harjait,atinge ceva.daca iau mana de pa gaz,in frana de motor nu se m-ai aude nimic.ce ar putea fi?

 

ai depistat despre ce e vorba?


_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

pot sa zic ca i luv maria (mairead cum ii zice pe limba ei) . il rog pe l.u.v. sa nu se simta ofensat :D

da' io p-asta as pune-o sa-mi faca cartofi prajiti

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

post-69982-0-08688800-1372394720_thumb.jpg

post-69982-0-06390000-1372394826_thumb.jpg

post-69982-0-79543600-1372394839_thumb.jpg

post-69982-0-48161700-1372394924_thumb.jpg

post-69982-0-18873300-1372394950_thumb.png

post-69982-0-16226700-1372394974_thumb.jpg

post-69982-0-40860300-1372394988_thumb.jpg

Editat de latomeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa va intreb cum se comporta amortizorele voastre spate. Ale mele se comprima foarte putin, sunt foarte tari, si mersul pe un drum cu denivelari e un chin, trebuie sa ma ridic in sa ca sa nu simt toate gropile. Am incalecat un CB 500 al unui prieten dar aici amortizoarele se comprima mult mai mult si mai usor decat ale mele. Amandoua seturile de amortizoare erau reglate la fel, pe nivelul cel mai de sus. Un set de telescoape noi sunt f scumpe, pe la 700-800 de lei. Am mai vazut ceva la vreo 230 de lei perechea universale cica, nu stiu cat sunt de bune. Din cate stiu eu amortizoarele astea nu se pot desface, deci nu se pot repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine se simt gropile destul de bine, regleaza si tu amortizoarele la o pozitie mai jos, pt greutate mai mica (cum ar veni), sa nu mai fie asa de tensionate. nu stiu daca merge doar din cheia aia mai ciudata, am impresia ca trebuie presa, ceva...

acu' nu stiu a ta de cand e, dar ale mele daca n-or fi fost schimbate din'97... si ma indoiesc ca au fost, ce pretentii sa mai ai? ai rezolvat cu harjaitul ala (50km/h)?



http://www.bikersoracle.com/er5/forum/index.php

Editat de latomeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...