Bost Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 multumesc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Pana la urma m-a mancat sa-mi schimb cauciucul spate 150/70/17 cu altul cu dimensiunile 150/60/17. Cam asa arata: Si asa arata inainte: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 arata mai ok acum. m-ai pus pe ganduri cu 150-ul asta )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salve, nu vreau sa bruiez topicul insa daca e cineva interesat de un ER-5 poate urmari link-ul atasat: /index.php?/topic/714306-kawasaki-er-5-2001-1100euro/ Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asistent_ul Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salutare tuturor, aveti idee daca am lasat robinetul pe PRI era normal sa mi bage benzina in carcasa filtrului de aer? Mulțumesc si asfalt uscat! !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swe Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Poate va intereseaza /index.php?/topic/714417-set-genti-laterale-louis/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi91 Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Saluutare. stiti voi de unde pot cumpara un bord pentru motoreta asta? p Pe la dezmembrari nu prea gasesc si pe Ebay nu exista...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Salutare tuturor, aveti idee daca am lasat robinetul pe PRI era normal sa mi bage benzina in carcasa filtrului de aer? Mulțumesc si asfalt uscat! !! Nu-i normal, nu-ti inchide bine un cui ponto din carburator. Pune robinetul pe ON sau RES, ca pe PRI iti curge benzina chiar daca motorul e oprit. Oricum, problema e din carburator. » Post actualizat in 21 Jun 2014 22:18 Am urmatoarea problema: imi sare din viteza 1 cateodata, la plecarea de pe loc. Mai nasol e la semafor, cand apuc sa merg vre-o 2-3 metri si ma trezesc ca accelerez in gol. In celelalte viteze nu face figuri, trage normal, etc, numai in viteza 1 imi face figura, dar nu tot timpul. Am schimbat cablul de ambreiaj, deci nu e asta. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asistent_ul Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Nu-i normal, nu-ti inchide bine un cui ponto din carburator. Pune robinetul pe ON sau RES, ca pe PRI iti curge benzina chiar daca motorul e oprit. Oricum, problema e din carburator. » Post actualizat in 21 Jun 2014 22:18 Am urmatoarea problema: imi sare din viteza 1 cateodata, la plecarea de pe loc. Mai nasol e la semafor, cand apuc sa merg vre-o 2-3 metri si ma trezesc ca accelerez in gol. In celelalte viteze nu face figuri, trage normal, etc, numai in viteza 1 imi face figura, dar nu tot timpul. Am schimbat cablul de ambreiaj, deci nu e asta. Pareri? » Post actualizat in 24 Jun 2014 10:20 Ms, am schimbat uleiul am vazut ca nu mai baga benzina in carcasa...sper sa nu mai am probleme. .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Salutare tuturor, aveti idee daca am lasat robinetul pe PRI era normal sa mi bage benzina in carcasa filtrului de aer? Mulțumesc si asfalt uscat! !! nu. ON e pozitia normala, RES e cand mergi pe rezerva si PRI e cand ii dai sa curga direct (de exemplu dupa ce ai spalat carburatoarele si nu au benzina in ele, nu mai dai la automat sa te cârâie 5 min pana baga benzina, dai intai pe PRI, sa curga benzina in ele chiar si fara sa fie capra pornita). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Care este nivelul optim de ulei in motor? Atasez poza cu nivelul meu, motorul fiind drept pe cricul central si cu motorul rece. Am pus langa si manualul tehnic dar din care nu am inteles prea clar. Cum e la voi si cum e corect ? » Post actualizat in 01 Jul 2014 16:16 Foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) liniile alea sint in loc de MIN / MAX. eu ma uit la nivel cand e capra dreapta, nu pe cric; nu aplecata stanga, nu aplecata dreapta. » Post actualizat in 31 Jul 2014 04:45alo! mai traieste cineva pe aici? intrebare: se poate pune roata cu spite pe er5? ce janta ar merge? banuiesc ca sistemul de franare de er5 nu s-ar mai potrivi. ce modificari ar implica treaba asta asta? ms. Editat Iulie 2, 2014 de biker 33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 NU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Orice se poate. Iti pui una de en500 sau ce e (desi alea parca sunt pe curea, nu lant, dar am vazut una modificata cu lant de ij) si pastrezi sistemul de franare pe tambur. Sau schimbi cu totul bascula si pui una cu suport de etrier, ca sa nu o modifici pe cea care o ai acum ca e posibil sa nu fie prea sigur dpdv al sigurantei. Orice ai face e posibil (99%) sa iti trebuiasca distantieri noi facuti la strung. Sfat: evita modificarea asta si da-i benzina si pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Orice se poate. Iti pui una de en500 sau ce e (desi alea parca sunt pe curea, nu lant, dar am vazut una modificata cu lant de ij) si pastrezi sistemul de franare pe tambur. Sau schimbi cu totul bascula si pui una cu suport de etrier Depinde ce model de EN500; daca sunt modelele A sau B, astea au transmisie pe curea. C-ul are lant, sau noul Vulcan 500. Dar spite are modelul B sau C (sau noul Vulcan 500), A-ul are jenti turnate. @Biker 33: Dar pana la urma, cel mai sigur e sa nu faci o modificare la modu' asta, cu schimbarea rotii, ca implica prea multe variabile... De ce ai vrea o roata cu spite pe Er5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Depinde ce model de EN500; daca sunt modelele A sau B, astea au transmisie pe curea. C-ul are lant, sau noul Vulcan 500. Dar spite are modelul B sau C (sau noul Vulcan 500), A-ul are jenti turnate. @Biker 33: Dar pana la urma, cel mai sigur e sa nu faci o modificare la modu' asta, cu schimbarea rotii, ca implica prea multe variabile... De ce ai vrea o roata cu spite pe Er5? poate ca să ma dau mai bine prin Alpi. ma gandeam sa-i tai si coada, s-o aduc mai aproape de orizontala. niste semnalizari rotunde, motorul vopsit in negru, un ghidon nou si o aripa spate de IJ (gen ). just a thought... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 uite o idee pt modificari: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowm60 Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Salut , imi trebuie si mie o informatie pentru un prieten, stiti cumva care este lungimea la cablul de kilometraj , sau poate cineva sa il masoare ? A schimbat pana acum 2 cabluri , unul ia venit prea mic 83 cm si unul prea mare 110 cm . Motocicleta este un ER 5 din 1998. Editat Septembrie 15, 2014 de shadowm60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 http://www.motovip.ro/produse/Cablu%20kilometraj%20OFK%20pentru%20Kawasaki%20ER,%20GPX,%20KLE,%20GPZ,%20VN,%20Z,%20ZL,%20ZR7,%20ZX-6R,%20ZZR_1425.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Salutare, stiti de unde pot cumpara un parbriz(acela de deasupra ceasurilor de bord, care ma mai apara de curent),pt . er5 din 2006....nou sau sh...Catalin 0744304589.... Exista pt. er 5 crashbar sau crashpad..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skym Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Salut. Eu mi-am luat parbriz de pe louis.de prin kronaumoto.ro. Vezi aici ce tipuri au şi care se pot monta pe ER5: https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/kawasaki-er-5-twister/er500a-a/0833 Eu folosesc cel mai ieftin, la 19.99 eur, dar nu prea protejează de vânt decât în zona pieptului şi chiar creşte nivelul de zgomot în jurul căştii. Unul mai mare ar fi mai eficient bănuiesc dar creşte şi preţul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Daca te intereseaza parbrizul vb pe PM. crashbar: https://www.louis.eu/artikel/hepco-becker-engine-fuer-kawasaki-er-5-twister/10023300?filter_bike_id=0833&list=17856941 » Post actualizat in 23 Oct 2014 09:36@ SilQ: am intrebat la un shop de un antigel pentru radiator de aluminiu. normal ca raspunsul a fost: merge oricare, astea is prostii cu radiator de aluminiu & shit. /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1045578 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1045577 http://www.emag.ro/antigel-total-glacelf-classic-verde-1l-172768/pd/D088LBBBM/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Daca te intereseaza parbrizul vb pe PM. crashbar: https://www.louis.eu/artikel/hepco-becker-engine-fuer-kawasaki-er-5-twister/10023300?filter_bike_id=0833&list=17856941 » Post actualizat in 23 Oct 2014 09:36 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1045578 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1045577 http://www.emag.ro/antigel-total-glacelf-classic-verde-1l-172768/pd/D088LBBBM/ am cumparat parbrizul de pe Luis, ai o lampa semnalizare dreapta, fata, te rog lasa un mes....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 nu stiu daca ce am eu se potriveste cu ce ai tu, ca zici ca iti trebuie numai pe dreapta. la unele ER5 am vazut ca sint cam de aceeasi dimensiune semnalele, cele spate cu cele fata. cele pe care le am eu, cele fata, pe care le-am dat jos fiindca unul era cam avariat, sint mai mici vizibil decat cele spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 A schimbat cineva distributia la motorul lui? Se schimba dupa nr de kilometri sau zgomote suspecte? In alta ordine de idei, iata ce am patit eu cu radiatorul meu, poate mai foloseste cuiva:/index.php?/topic/720146-radiator-spart/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.