Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 778
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kawasaki ER-5 ’97-’06

 

Tip motor: 4 timpi

Arhitectura motor: 2 cilindri in linie

Racire: lichid

Distributie: DOHC, 4 supape/cilindru

Cilindree: 498

Alimentare: carburator

Putere (CP/rpm): 50.3

Turatie putere max(rpm): 9000

Cuplu (Nm/rpm): 45

Turatie cuplu max(rpm): 7200

Pornire: electric

Ambreiaj: multidisc umed

Cutia de viteze: 6 trepte

Transmisie finala: lant

Tip cadru: dublu leagan din otel tubular

Suspensie fata: furca telescopica, cursa 125 mm

Suspensie spate: doua amortizoare, cursa 114 mm

Frane F/S: D Ø280 mm, etrier cu doua pistonase/T Ø160 mm

Anvelope F/S: 110/70-17 / 130/70-17

Ampatament (mm): 1430

Inaltime sa (mm): 800

Lungime totala (mm): 2070

Latime (mm): 730

Masa la gol (kg): 179

Masa la plin (kg): 199

Masa max. adm. (kg): 380

Rezervor (litri): 17

Nivel poluare: Euro 2

combustibil recomandat: min 95

bujii recomandate: NGK DR9EA, ND X27ESR-U

baterie: 12V 10Ah (YTX5L-BS)

alternator: 17A 14V @ 6.000 rpm

joc supape admisie: 0.13-0.18 mm

joc supape evacuare: 0.18-0.23 mm

interval schimb ulei recomandat (km): 6.000

tip ulei recomandat: 10w40

cantitate de ulei cu filtru (ml): 3.000 (3.400 vol total)

cantitate de ulei fara filtru (ml): 2.800

cantitate lichid racire (ml): 1.700

Transmisie finala

tip lant: lant #520 sigilat, 106 zale

pinion/foaie: 17/42

intindere lant: 35-40 mm joc liber

Furca fata

tip ulei furca: Showa SS8 (10W)

C1-C3

cantitate ulei furca: total – 346+/-2 ml/telescop (schimb – 295 ml/telescop)

nivel ulei in furca: 127+/-2 mm sub plin (comprimat fara arc)

C4

cantitate ulei furca: total – 351+/-2 ml/telescop (schimb – 298 ml/telescop)

nivel ulei in furca: 120+/-2 mm sub plin (comprimat fara arc)

Tip lichid frana: DOT 4

Presiune anvelope

fata solo: 2.25 bar

fata duo: 2.25 bar

spate solo: 2.50 bar

spate duo: 2.80 bar

*Date preluate din manualul de utilizator/service

Editat de biker 33
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, aveti idee daca am lasat robinetul pe PRI era normal sa mi bage benzina in carcasa filtrului de aer?

Mulțumesc si asfalt uscat! !!

Nu-i normal, nu-ti inchide bine un cui ponto din carburator. Pune robinetul pe ON sau RES, ca pe PRI iti curge benzina chiar daca motorul e oprit. Oricum, problema e din carburator.

» Post actualizat in 21 Jun 2014 22:18

Am urmatoarea problema: imi sare din viteza 1 cateodata, la plecarea de pe loc. Mai nasol e la semafor, cand apuc sa merg vre-o 2-3 metri si ma trezesc ca accelerez in gol. In celelalte viteze nu face figuri, trage normal, etc, numai in viteza 1 imi face figura, dar nu tot timpul. Am schimbat cablul de ambreiaj, deci nu e asta. Pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i normal, nu-ti inchide bine un cui ponto din carburator. Pune robinetul pe ON sau RES, ca pe PRI iti curge benzina chiar daca motorul e oprit. Oricum, problema e din carburator.

 

» Post actualizat in 21 Jun 2014 22:18

 

Am urmatoarea problema: imi sare din viteza 1 cateodata, la plecarea de pe loc. Mai nasol e la semafor, cand apuc sa merg vre-o 2-3 metri si ma trezesc ca accelerez in gol. In celelalte viteze nu face figuri, trage normal, etc, numai in viteza 1 imi face figura, dar nu tot timpul. Am schimbat cablul de ambreiaj, deci nu e asta. Pareri?

» Post actualizat in 24 Jun 2014 10:20

Ms, am schimbat uleiul am vazut ca nu mai baga benzina in carcasa...sper sa nu mai am probleme. ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, aveti idee daca am lasat robinetul pe PRI era normal sa mi bage benzina in carcasa filtrului de aer?

Mulțumesc si asfalt uscat! !!

nu. ON e pozitia normala, RES e cand mergi pe rezerva si PRI e cand ii dai sa curga direct (de exemplu dupa ce ai spalat carburatoarele si nu au benzina in ele, nu mai dai la automat sa te cârâie 5 min pana baga benzina, dai intai pe PRI, sa curga benzina in ele chiar si fara sa fie capra pornita).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este nivelul optim de ulei in motor? Atasez poza cu nivelul meu, motorul fiind drept pe cricul central si cu motorul rece. Am pus langa si manualul tehnic dar din care nu am inteles prea clar. Cum e la voi si cum e corect ?

» Post actualizat in 01 Jul 2014 16:16

Foto

post-83031-0-56377100-1404231337_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

liniile alea sint in loc de MIN / MAX. eu ma uit la nivel cand e capra dreapta, nu pe cric; nu aplecata stanga, nu aplecata dreapta.


» Post actualizat in 31 Jul 2014 04:45

alo! mai traieste cineva pe aici? :)

 

 

 

 

 

intrebare: se poate pune roata cu spite pe er5? ce janta ar merge? banuiesc ca sistemul de franare de er5 nu s-ar mai potrivi. ce modificari ar implica treaba asta asta?

ms.

Editat de biker 33
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Orice se poate. Iti pui una de en500 sau ce e (desi alea parca sunt pe curea, nu lant, dar am vazut una modificata cu lant de ij) si pastrezi sistemul de franare pe tambur. Sau schimbi cu totul bascula si pui una cu suport de etrier, ca sa nu o modifici pe cea care o ai acum ca e posibil sa nu fie prea sigur dpdv al sigurantei. Orice ai face e posibil (99%) sa iti trebuiasca distantieri noi facuti la strung. Sfat: evita modificarea asta si da-i benzina si pedala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice se poate. Iti pui una de en500 sau ce e (desi alea parca sunt pe curea, nu lant, dar am vazut una modificata cu lant de ij) si pastrezi sistemul de franare pe tambur. Sau schimbi cu totul bascula si pui una cu suport de etrier

Depinde ce model de EN500; daca sunt modelele A sau B, astea au transmisie pe curea. C-ul are lant, sau noul Vulcan 500.

Dar spite are modelul B sau C (sau noul Vulcan 500), A-ul are jenti turnate.

 

@Biker 33: Dar pana la urma, cel mai sigur e sa nu faci o modificare la modu' asta, cu schimbarea rotii, ca implica prea multe variabile...

De ce ai vrea o roata cu spite pe Er5? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce model de EN500; daca sunt modelele A sau B, astea au transmisie pe curea. C-ul are lant, sau noul Vulcan 500.

Dar spite are modelul B sau C (sau noul Vulcan 500), A-ul are jenti turnate.

 

@Biker 33: Dar pana la urma, cel mai sigur e sa nu faci o modificare la modu' asta, cu schimbarea rotii, ca implica prea multe variabile...

De ce ai vrea o roata cu spite pe Er5? :P

 

poate ca să ma dau mai bine prin Alpi. :P

ma gandeam sa-i tai si coada, s-o aduc mai aproape de orizontala. niste semnalizari rotunde, motorul vopsit in negru, un ghidon nou si o aripa spate de IJ (gen :D ).

just a thought...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Salut , imi trebuie si mie o informatie pentru un prieten, stiti cumva care este lungimea la cablul de kilometraj , sau poate cineva sa il masoare ?

A schimbat pana acum 2 cabluri , unul ia venit prea mic 83 cm si unul prea mare 110 cm .

Motocicleta este un ER 5 din 1998.

Editat de shadowm60
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, stiti de unde pot cumpara un parbriz(acela de deasupra ceasurilor de bord, care ma mai apara de curent),pt . er5 din 2006....nou sau sh...Catalin 0744304589....

Exista pt. er 5 crashbar sau crashpad.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu mi-am luat parbriz de pe louis.de prin kronaumoto.ro. Vezi aici ce tipuri au şi care se pot monta pe ER5: https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/kawasaki-er-5-twister/er500a-a/0833 Eu folosesc cel mai ieftin, la 19.99 eur, dar nu prea protejează de vânt decât în zona pieptului şi chiar creşte nivelul de zgomot în jurul căştii. Unul mai mare ar fi mai eficient bănuiesc dar creşte şi preţul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te intereseaza parbrizul vb pe PM.

 

crashbar: https://www.louis.eu/artikel/hepco-becker-engine-fuer-kawasaki-er-5-twister/10023300?filter_bike_id=0833&list=17856941


» Post actualizat in 23 Oct 2014 09:36

@ SilQ: am intrebat la un shop de un antigel pentru radiator de aluminiu. normal ca raspunsul a fost: merge oricare, astea is prostii cu radiator de aluminiu & shit.

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1045578

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1045577

 

 

 

http://www.emag.ro/antigel-total-glacelf-classic-verde-1l-172768/pd/D088LBBBM/

post-69982-0-19153200-1413126858_thumb.jpg

post-69982-0-31747600-1413126864_thumb.jpg

post-69982-0-45864500-1414056976_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...