Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 775
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Azi mi-am montat crash-barul pe care l-am achizitionat in urma cu cateva zile, mi-a luat ceva timp dar imi place cum a iesit. Revin maine cu ceva poze. Am luat un crash-bar destinat pt ER 5, cu prindere in 3 puncte.


» Post actualizat in 14 Jan 2015 20:01

Azi mi-am montat crash-barul pe care l-am achizitionat in urma cu cateva zile, mi-a luat ceva timp dar imi place cum a iesit. Revin maine cu ceva poze. Am luat un crash-bar destinat pt ER 5, cu prindere in 3 puncte.

cam asa arata dracovenia

post-41658-0-20354200-1421265401_thumb.jpg

post-41658-0-09440600-1421265416_thumb.jpg

post-41658-0-50270800-1421265447_thumb.jpg

post-41658-0-07510900-1421265571_thumb.jpg

post-41658-0-02254600-1421265594_thumb.jpg

post-41658-0-13311500-1421265608_thumb.jpg

post-41658-0-04381900-1421265619_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am montat crash-barul pe care l-am achizitionat in urma cu cateva zile, mi-a luat ceva timp dar imi place cum a iesit. Revin maine cu ceva poze. Am luat un crash-bar destinat pt ER 5, cu prindere in 3 puncte.

» Post actualizat in 14 Jan 2015 20:01

cam asa arata dracovenia

vad ca unele poze au iesit sucite, nu stiu de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

price?

200 lei perechea. Nu-s noi, dar sunt bune. De fapt, sper sa nu aflu cat de bune sunt .

» Post actualizat in 18 Jan 2015 21:48

Inca o chestie pe care vreau sa o fac: sa-mi prelungesc cumva aripa fatza. Motivul e ca in toamna am vazut ca-mi curge radiatorul, mi-a intrat o pietricica in spatele radiatorului , intre suportul ventilatorului si radiator, si de la vibratii l-a perforat. Patesc a 2-a oara chestia asta, prima data am rezolvat-o cu Poxipol, acuma a trebuit sudat, si astfel sunt mandrul posesor a 2 suduri aproape in acelasi loc, m-au si costat 100 de lei sudurile alea. Ca prima masura dupa treaba asta am cumparat niste plasa metalica cu ochiuri marunte, am taiat 2 bucati si le-am fixat pe cele 2 fetze ale radiatorului (in poza 3 cu crash-barul se vede si plasa pusa pe sub grila aia). Mai ramane de prelungit aripa, deoarece aripa fiind prea scurta permite pietricelelor sa fie aruncate fie direct in radiator, fie in blocul motor si de aici pot ricosa in spatele radiatorului, intre radiator si suportul ventilatorului, cu consecintele de mai sus. Aveti grija la chestia asta, ca nu-i tocmai ieftin un radiator, si nici nu prea poti sa inspectezi vizual locul cu pricina ca-i cam ascuns, numai daca demontezi radiatorul poti vedea ce-i acolo. Mie pietricica cu draci mi-a indoit efectiv lamelele, s-a tasat intre ele si mi-a facut si o gaurica in radiator de toata frumusetea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cum ai mesterit robinetul ala pt benzina?

Am cumparat un robinet cu 2 stutzuri , din ala care se monteaza pe furtun, pt furtune cu sectiunea de 7mm, parca (30 lei). Am eliminat robinetul original , ca nu mai inchidea membrana aia vacumatica, demontezi rezervorul si obturezi unul din cele 2 furunuri de benzina ce coboara din rezervor. Eu am preferat sa-l folosesc pe cel de rezerva (cel mai de jos)si sa-l obturez pe celalalt, pt a putea folosi toata capacitatea rezervorului. Daca faci invers iti raman tot timpul in rezervor vre-o 2 litri de benzina pe care nu-i poti folosi. Pt a obtura celalalt furtun iei o bucata de furtun de vre-o 5 -10 cm, infiletezi un surub metric de 8 in el, pui un colier pe el si gata , l-ai obturat. De fapt 2 coliere -unul la stutz si unul pe surub. Problema e ca trebuie sa gasesti un loc fix pt robinet ca acesta sa nu se miste cand il actionezi inchis-deschis, eu am folosit o clema de la un scaun stomatologic, dar cred ca poti adapta si altceva. Strangi bine sa nu se miste cand actionezi robinetul, si asta e. Intre robinet si carburator am pus si un filtru de benzina, initial am pus unul de plastic dar de la caldura degajata de motor s-a deformat putin si l-am schimbat cu un filtru metalic care se poate demonta si curata la nevoie (l-am gasit la un magazin de tuning auto, cost 30 lei). Avantajul e ca poti sa strangi colierele pe el linistit daca-i din metal, la cel de plastic daca starngi tare poti sa-l crapi. Cam asta e, trebuie sa-ti aduci aminte apoi sa deschizi robinetul cand pleci undeva si sa-l inchizi cand te-ai oprit, dar te obisnuiesti. Daca te ajuta o sa-ti pun un link cu robinetul si cu filtrul de benzina. Chestia e ca membrana aia din robinetul original se defecteaza mai devreme sau mai tarziu, m-am uitat si pe site-uri din strainatate si multa lume se plangea de lucurul asta, si in momentul cand nu iti inchide un cui ponto o sa te trezesti cu benzina scursa in baia de ulei cum am patit si eu si multi altii. Solutia ar fi un kit de reparatie pt robinetul de benzina (exista pe diferite modele de moto, in jur de 100 lei) care contine membrana respectiva , dar pt ER 5 nu am gasit pe nicaieri kitul asta. S-ar putea sa se potriveasca membrana de la alt kit de kawasaki , dar nu m-am riscat sa iau la plesneala. Am gasit in schimb tot robinetul de schimbat, era facut de o firma nemteasca, la vre-o 350 de lei, dar n-am luat ca mi s-a parut scump. Din dezmembrari nu se merita sa iei, parerea mea, ca nu stii in ce stare e si cat va tine. Cu robinetul manual, ca cel montat de mine, il inchizi dupa ce ai oprit motorul si dormi linistit ca a doua zi nu te trezesti cu benzina scursa in baie. Daca cuiele iti inchid bine nu se intampla fenomenul asta , dar nu se stie niciodata ce mizerie ajunge acolo , de asta am pus si filtrul de benzina, preventiv. Stutzurile de la robinet si filtru trebuie sa fie de minim 6 mm pt a facilita umplerea usoara a carburatoarelor cu benizna, nu lua orice prostie care se preteaza eventul la un scuter.

» Post actualizat in 01 Feb 2015 11:13

Am cumparat un robinet cu 2 stutzuri , din ala care se monteaza pe furtun, pt furtune cu sectiunea de 7mm, parca (30 lei). Am eliminat robinetul original , ca nu mai inchidea membrana aia vacumatica, demontezi rezervorul si obturezi unul din cele 2 furunuri de benzina ce coboara din rezervor. Eu am preferat sa-l folosesc pe cel de rezerva (cel mai de jos)si sa-l obturez pe celalalt, pt a putea folosi toata capacitatea rezervorului. Daca faci invers iti raman tot timpul in rezervor vre-o 2 litri de benzina pe care nu-i poti folosi. Pt a obtura celalalt furtun iei o bucata de furtun de vre-o 5 -10 cm, infiletezi un surub metric de 8 in el, pui un colier pe el si gata , l-ai obturat. De fapt 2 coliere -unul la stutz si unul pe surub. Problema e ca trebuie sa gasesti un loc fix pt robinet ca acesta sa nu se miste cand il actionezi inchis-deschis, eu am folosit o clema de la un scaun stomatologic, dar cred ca poti adapta si altceva. Strangi bine sa nu se miste cand actionezi robinetul, si asta e. Intre robinet si carburator am pus si un filtru de benzina, initial am pus unul de plastic dar de la caldura degajata de motor s-a deformat putin si l-am schimbat cu un filtru metalic care se poate demonta si curata la nevoie (l-am gasit la un magazin de tuning auto, cost 30 lei). Avantajul e ca poti sa strangi colierele pe el linistit daca-i din metal, la cel de plastic daca starngi tare poti sa-l crapi. Cam asta e, trebuie sa-ti aduci aminte apoi sa deschizi robinetul cand pleci undeva si sa-l inchizi cand te-ai oprit, dar te obisnuiesti. Daca te ajuta o sa-ti pun un link cu robinetul si cu filtrul de benzina. Chestia e ca membrana aia din robinetul original se defecteaza mai devreme sau mai tarziu, m-am uitat si pe site-uri din strainatate si multa lume se plangea de lucurul asta, si in momentul cand nu iti inchide un cui ponto o sa te trezesti cu benzina scursa in baia de ulei cum am patit si eu si multi altii. Solutia ar fi un kit de reparatie pt robinetul de benzina (exista pe diferite modele de moto, in jur de 100 lei) care contine membrana respectiva , dar pt ER 5 nu am gasit pe nicaieri kitul asta. S-ar putea sa se potriveasca membrana de la alt kit de kawasaki , dar nu m-am riscat sa iau la plesneala. Am gasit in schimb tot robinetul de schimbat, era facut de o firma nemteasca, la vre-o 350 de lei, dar n-am luat ca mi s-a parut scump. Din dezmembrari nu se merita sa iei, parerea mea, ca nu stii in ce stare e si cat va tine. Cu robinetul manual, ca cel montat de mine, il inchizi dupa ce ai oprit motorul si dormi linistit ca a doua zi nu te trezesti cu benzina scursa in baie. Daca cuiele iti inchid bine nu se intampla fenomenul asta , dar nu se stie niciodata ce mizerie ajunge acolo , de asta am pus si filtrul de benzina, preventiv. Stutzurile de la robinet si filtru trebuie sa fie de minim 6 mm pt a facilita umplerea usoara a carburatoarelor cu benizna, nu lua orice prostie care se preteaza eventul la un scuter.

Am uitat ceva: vezi ca trebuie obturat si furtunul de vacum dintre carburator si robinetul original, asta-i mai subtire decat celelate, merge cu un surub metric de 6, apoi colier. Asta ca sa nu traga aer fals pe-acolo. Cand am fost la mecanic sa-mi faca regleze carburatia, mi-a eliliminat furtunasul ala cu surub pus de mine si mi-a pus un dop de cauciuc direct pe stutzul ce iese din carburator si in care era montat futunasul, arata mai estetic asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. filtru intre rezervor si carburi tot zic ca pun si eu.

robinetul meu inca merge, insa doar pe ON si PRI. pe rezerva nu mai vrea.

Ce te face sa crezi ca merge? Problema care apare e urmatoarea: pus in pozitia ON sau RES, robinetul lasa benzina sa curga in carburator atunci cand motorul este oprit, desi nu ar trebui sa faca asta. In rest, nu o sa vezi nici o diferenta. Totusi, exista posibilitatea sa testezi robinetul: scoate furtunul care merge spre carburator avand robinetul in pozitia On sau Res, cu motorul oprit faci asta, daca curge benzina din furtunul ala robinetul este defect. Si pe pozitia Pri iti va curge, dar asta e normal, nu se foloseste pozitia Pri in mers normal. Pozitia Pri se foloseste dupa ce motorul a stat o perioda nepornit, pui pe Pri pt a se umple carburatorul cu benzina , apoi dai la automat. Iti recomand sa verifici robinetul ala mai ales ca nu mai vrea pe rezerva , deci ceva bube are el. Poate e defect si pana acuma nu ai patit nimic pentru ca ti-au inchis bine cuiele ponto din carburatoare. O sa zici , bine , si ce se poate intampla? Iata cel mai pesimist scenariu: iti intra benzina in baia de ulei, nu mai ai ungere uleiul fiind amestecat cu benzina, tu nu stii asta si te plimbi asa cu motorul, cilindrul sau cilindrii se umplu cu benzina , nu se mai face compresia ca pistonul nu o sa poata comprima lichidul ala, poti sa distrugi ambielajul si apoi adio motor, poti sa-l arunci direct la gunoi. Si toate astea pornesc de la nenorocitul ala de robinet de benzina. Am un prieten la mine in oras, are si el un ER 5, si la fel a patit si el anul trecut, din cauza robinetului i-a intrat benzina in baia de ulei, am scos vre-o 6 litri de amestec ulei+benzina din baie, pe cand trebuiau sa fie acolo cam 3 litri de ulei. Si a plecat pe roti de-acasa, nu stia de ce nu mai merge motorul. Deci, mare atentie: intrebarea nu e daca o sa mi se strice si mie robinetul ala? Ci, cand o sa mi se strice si mie robinetul ala? Hai noroc.

» Post actualizat in 05 Feb 2015 19:25

Iata link-ul cu filtrul de benzina:http://cridem.ro/index.php?main_page=product_info&cPath=1_9_14_305&products_id=321

Si un link cu robinetul de benzina pus de mine:https://www.motobikeshop.eu/ro/robinet-benzina-universal-7mm-montaj-pe-furtun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Intrebare: in descrierea parbrizului din link nu apare distanta intre prinderi, mi-am gasit unul pe net si vanzatorul zicea ca are 23 de cm intre prinderi. Eu am masurat distanta intre prinderi la farul meu si e cam de 20 de cm.

Parbrizul asta are o toleranta , ceva, sau e cam fix ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul nu e fix, el se "flexeaza". Parbrizul era elastic.

Tin minte ca si al meu era un pic mai lat dar nu mai stiu cu cat, dar a intrat lejer. Destrangeam suruburile de la prinderea farlui, apoi bagam urechile de la parbriz si strangeam suruburile.

Urechile conecteaza parbrizul de prinderile farului. Daca e prea lar poti pune ceva disrantiere intre plasticul parbrizului si urechi.

 

post-15231-0-12832400-1425413752_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul nu e fix, el se "flexeaza". Parbrizul era elastic.

Tin minte ca si al meu era un pic mai lat dar nu mai stiu cu cat, dar a intrat lejer. Destrangeam suruburile de la prinderea farlui, apoi bagam urechile de la parbriz si strangeam suruburile.

Urechile conecteaza parbrizul de prinderile farului. Daca e prea lar poti pune ceva disrantiere intre plasticul parbrizului si urechi.

Multam de informatii. M-am inteles cu vanzatorul, maine seara cred ca o sa-l am. Sper sa se potriveasca.

» Post actualizat in 07 Mar 2015 20:25

Azi am montat parbrizul. Ca prima impresie: vibreaza destul de tare la anumite turatii , cand e subturata vibreaza mai tare. Nu prea imi dau seama cat de tare ajuta, poate la o tura mai lunga o sa simt ceva diferente, nu stiu.

post-41658-0-16775600-1425759296_thumb.jpg

post-41658-0-52716300-1425759310_thumb.jpg

post-41658-0-96368700-1425759320_thumb.jpg

post-41658-0-50658400-1425759332_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca prima impresie: vibreaza destul de tare la anumite turatii , cand e subturata vibreaza mai tare. Nu prea imi dau seama cat de tare ajuta, poate la o tura mai lunga o sa simt ceva diferente, nu stiu.

La mine era geamul mat, si am pus niste burete adeziv pe ceasuri si am aplecat geamul pana se sprijinea pe buretii de pe ceasuri si apoi l-am strans. La mine nu vibra mai deloc.

Utilitatea geamuluiu o simti la mers pe afara la viteze >100km/h. Cel putin in cazul meu la 130-140km/h ma apasa casca pe fata tare de tot de mi se lungeau ochii :) plus ca trebuia sa stau aplecat.

post-15231-0-85850900-1425906325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine era geamul mat, si am pus niste burete adeziv pe ceasuri si am aplecat geamul pana se sprijinea pe buretii de pe ceasuri si apoi l-am strans. La mine nu vibra mai deloc.

Utilitatea geamuluiu o simti la mers pe afara la viteze >100km/h. Cel putin in cazul meu la 130-140km/h ma apasa casca pe fata tare de tot de mi se lungeau ochii :) plus ca trebuia sa stau aplecat.

attachicon.gifGTV.jpg

Cred ca o sa incerc si asta, desi ma gandesc ca daca-l las mai jos pana pe ceasuri o sa-mi sufle aerul direct in casca. Multam de idee, oricum.

» Post actualizat in 22 Mar 2015 20:48

La mine era geamul mat, si am pus niste burete adeziv pe ceasuri si am aplecat geamul pana se sprijinea pe buretii de pe ceasuri si apoi l-am strans. La mine nu vibra mai deloc.

Utilitatea geamuluiu o simti la mers pe afara la viteze >100km/h. Cel putin in cazul meu la 130-140km/h ma apasa casca pe fata tare de tot de mi se lungeau ochii :) plus ca trebuia sa stau aplecat.

attachicon.gifGTV.jpg

Am facut ca si tine pana la urma, am fixat parbrizul pe ceasuri. Nici nu a trebuit sa-l mai inclin , acuma e mult mai bine, nu mai vibreaza asa. Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am un suport de top case pt er5 plus un top case de la shad de 46L (e imens),daca interesează pe cineva astept propuneri pe pm sau 0727995235 chiar nu stiu cat sa cer.

Suportul e pt modelul de dinainte de 2001 sau dupa? Codita spate si dimensiunile telescoapelor spate difera in cele 2 cazuri. Poate pui si ceva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Înainte de 2001. Pun poze cand ajung acasa.

» Post actualizat in 05 Apr 2015 11:10

Niste poze cu topcase-ul,suportul si placa de prindere.Cine vine cu o oferta de bun simt le-a luat.

post-69297-0-96609200-1428232033_thumb.jpg

post-69297-0-25577900-1428232047_thumb.jpg

post-69297-0-99379700-1428232078_thumb.jpg

post-69297-0-71384100-1428232112_thumb.jpg

post-69297-0-13089400-1428232123_thumb.jpg

post-69297-0-59116900-1428232145_thumb.jpg

post-69297-0-11295000-1428232159_thumb.jpg

post-69297-0-69203700-1428232180_thumb.jpg

post-69297-0-69713600-1428232191_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Înainte de 2001. Pun poze cand ajung acasa.

» Post actualizat in 05 Apr 2015 11:10

Niste poze cu topcase-ul,suportul si placa de prindere.Cine vine cu o oferta de bun simt le-a luat.

Sunt interesat numai de suport. Cat vrei pe el? Placa si top-case am.

» Post actualizat in 15 Apr 2015 19:55

Înainte de 2001. Pun poze cand ajung acasa.

» Post actualizat in 05 Apr 2015 11:10

Niste poze cu topcase-ul,suportul si placa de prindere.Cine vine cu o oferta de bun simt le-a luat.

Suportul a ajuns la mine. Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am si eu nevoie de o parere. Vreau sa imi cumpar un ER-5 si am primit din partea cuiva o oferta. Mi-a trimis pe langa niste poze si videoclipul de mai jos. Ceva nu mi se pare in regula la sunetul motorului. Mi se pare ca "scartaie" prea mult. Am mai auzit ER-5-uri, dar nu sunau asa. Ce parere aveti, e normal, suna bine, daca e o problema, care e aceea?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Şi al meu "scârţâie", chiar dacă parcă nu aşa tare. Ţin minte că mă deranja destul de mult, dar în timp m-am obişnuit... E de la tobă. Sunetul din film mă gândesc că poate fi alterat din cauza calităţii înregistrării.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...