Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 778
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. stie cineva ce bascula de la alta moto se potriveste pe kawasaki er5??

vreau sa pun o roata mai mare pe spate si frana pe disc.

tnx

» Post actualizat in 14 Sep 2016 19:34

E un clip pe youtube cu unul care a pus alta bascula pe er5, si alta roata spate cu disc, mai lata. Alte detalii nu stiu.

» Post actualizat in 15 Sep 2016 18:02

Am vazut in manualul de reparatii ca este o piesa de unde poti regla cat de repede sa se aprinda stopul cand calci frana. La mine se aprinde numai cand calc sanatos. Cum se strange/destrange surubul ala , ca nici sa-mi bag degetele nu prea pot acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ti-ai luat in locul lui?

» Post actualizat in 17 Sep 2016 12:15

 

Baieti, eu am dat ER5-ul, insa daca va pot ajuta cu vreo parere din scurta mea experienta cu acest motor (8000 km), va stau la dispozitie.

» Post actualizat in 17 Sep 2016 12:15

ce ti-ai luat in locul lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un V-strom DL650, o vacă, dar de care m-am îndrăgostit iremediabil.

 

Si eu "il urasc" pe un friend care si-a dat cb500-ul pt vaca asta. :)))

Treaba e ca am si mers cu ea si parca imi era extensie, nu ceva cu care luasem contact pt prima data, un lucru strain (si mobra altuia cu care ai mare grija cand te dai).

Sa te poarte sanatos!

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Care ati incercat 150 60 17 pe spate la ER5 va rog tare mult sa imi spuneti cum il simtiti.

Ma intereseaza pareri doare de la cine a testat sau cine argumenteaza logic si temeinic diferentele

:mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, goof point ! Am vorbit cu el si m-a incurajat sa incerc. El foloseste.

 

Azi am montat si eu de proba 150 60 17 pe Er5 in locul 130 70 17. nu am apucat sa ies la drum lung deoarece acasa am sesizat un joc in roata si scartaie putin frana, cred ca nu a montat ceva corect

M-am dat foarte fortat pe poligon, am mers foarte inclinat la viteze medii.

Parca nu mai am senzatia aia ca se termina cauciucul si il pierd la inclinare prea mare. Cauciucul de 150 probabil fiind montat pe o janta mai ingusta, sta putin bombat si atunci spatiul de culcare pe o parte si alta creste....zic

La drum drept si putina viteza nu mi s-a parut ca s-a schimbat nimic , si nici la curbe normale prin oras stanga-dreapta. Pana la acest moment recomand 150 60 17 pe Kawasaki er5 pentru manevrabilitate. Din pacate diferentele optice nu se prea observa (probabil si din cauza uzurii mari a cauciucului de proba 150 60 17 )

Poze:

PS: motorul din dreapta are montat standardul 130 70 17

post-83031-0-76106000-1491851576_thumb.jpg

post-83031-0-39978500-1491851586_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece nu am gasit mare mare lucru despre aceasta anvelopa montata pe ER5 nici pe forumurile internationale, m-am decis sa testez eu si sa las parerea mea. Poate parerile celor care au testat, pot sa difere dar este parerea mea.

 

Azi am montat anvelopa 150 60 17, am constatat ca este "mult" mai lata decat anvelopa montata de test tot de aceeasi dimensiune dar era un slick (pentru test am montat ce am gasit)

Anvelopa uzata slick 150 60 17 avea o latime dupa montaj de 132mm , din acest motiv in pozele de mai sus nu se vede mare diferenta intre latimea la aceasta anvelopa si cea de 130 70 17.

 

Anvelopa noua are o latime masurata cu sublerul inainte de montare de 150mm, dupa montare s-a mai tras dupa J-ul jentii la o latime masurata de 145mm. Nu s-a tras deloc mult semn ca anvelopa are o forma corecta dupa montaj. Nu are parti plate, suprafata de rulare este o sfera constanta fara deformari.

 

Imediat dupa montaj am incalzit anvelopa si am iesit la ture + poligon (mult poligon deoarece paricip cu acest motor la toate "jocurile" printre jaloane care se organizeaza in zona asa ca sunt interesat de o manevrabilitate foarte buna si la viteza foarte mica) Nu am simtit diferente in poligon absolut deloc, nici in bine nici in rau. La fel de jucausa ca o bicicleta.

 

Pe curbe la viteze crescute am simtit ca "nu mi se mai termina cauciucul" asa repede. A stat foarte bine pe curbe. O imbunatatire am observat la franarea pe spate. Se blocheaza mai greu spatele si franarea mi se pare mai eficienta. O alta imbunatatire o simt pe linie dreapta, e mai fixata pe directie daca iau mainile de pe ghidon sta mai mult timp drept pe drum fara sa o ajut din echilibrul meu.

 

E strict parerea mea si nu vreau sa intru in polemici cu alte pareri testate sau netestate. Nu sustin anvelope mai late aiurea doar pentru aspect. In acest caz, din cate m-am documentat si cate am testat raman la decizia de a pastra "cu satisfactie" acest 150 60 17 pe spate la Kawasaki er 5 si in continuare 120 70 17 pe fata. Eventual revin cu poze din spate la motorul meu si un altul care are 130 70 17.

post-83031-0-44887000-1492032084_thumb.jpg

Editat de SilQ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

De cateva zile am constatat ca-mi curge antigelul pe la carcasa filtrului de antigel, era fisurata. Asta-i o piesa de plastic, e oarecum in zona cu robinetul de benzina, e montat pe un furtun, prins in 2 coliere, si are in interior o sita. Cum in dezmembrari nu am gasit piesa, sau mi s-a spus ca-i prea ieftina, si sa mai iau ceva pe langa, am decis s-o rezolv singur. Problema e ca cele 2 capete ale carcasei au dimensiuni foarte diferite, un capat se racordeaza la un furtun de 4 , celalalt capat la un furtun de 16 cred, nu le-am masurat. Asa ca mi-am luat un filtru de benzina din crom+sticla cu stutzuri diferite, sunt in set 3 marimi : de 4, 8 si 16, de la un magazin de tuning auto. Filtrul asta e facut de firma Lampa. L-am montat in locul celui original, la un capat i-am pus stutzul cel mai gros, iar la celalalt cel mai subtire (pe asta l-am infiletat cu putina banda teflonata, ca tot picura). Am un filtru asemanator si pe traseul de benzina, doar ca-i cu stutzuri fixe, din care am mai polizat sa-mi intre pe furtunele de benzina, e montat de cativa ani si nu am avut probleme cu el, rezista bine la caldura.

Am dat si o tura de control, totul e ok.

https://www.cridem.ro/filtru-combustibil-motor-sport-performance-mare-nailon

Am pus un link mai sus cu filtrul.

Poate foloseste si altora povestea asta, efectiv nu stiu cum s-a crapat piesa originala, mai ales la 30-40 de grade cate sunt acum, am avut tot timpul antigel in instalatie, dar bine ca am rezolvat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Multumim Napoleon pt. solutionarea problemei de mai sus :10:

 

Am si eu o "problema " acum tot cu ceva scurgeri de antigel.

Cand turez foarte tare motorul, peste 9000rpm si il tin mai mult acolo, sau ma duc la drum lung mai sport si afara e cald, pe gaura indicata in foto, din cilindrul din dreapta iasa lichid de racire si se prelinge in jos conform foto. Nu este mult si niciodata nu mi-am factut probleme deoarece la mers normal nu se intampla. Sa imi fac griji ? Care este problema ? Mersi baieti de raspunsurile folositoare.

post-83031-0-64013900-1516235181_thumb.jpg

post-83031-0-83307000-1516235188_thumb.jpg

post-83031-0-58481100-1516235193_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Am nevoie de o parere. Are cineva montat top case pe motocicleta? Ce imi recomandati? Am gasit ceva modele pe louis, dar nu stiu daca imi mai trebuie si altceva, spre exemplu suport pentru top case sau elemente de prindere.
Credeti ca e sigur pentru pasager daca se sprijina de top case?
Multumesc. O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportii de prindere pe cadru trebuie sa fie speciali pentru modelul de motocicleta, in rest poti sa pui orice topcase impreuna cu placa lui

Eu am cumparat second cu 300lei tot setul dar acasa mi-am dat seama ca era pt modelele ER5 dinainte de 2000 si au aveam ER5 dupa anul 2000 asa ca a trebuit sa fac cateva adaptari. Dar pana la urma s-a putut.

Intre topcase si pasager am prins cu chinga elastica un scaun inaltator pentru copii din polistiren (LIDL 15 lei sau Auchan) Astfel acest scaun de copil a devenit un spatar veritabil pentru pasager: Uite poza

post-83031-0-37020500-1518393907_thumb.jpg

post-83031-0-30449800-1518393914_thumb.jpg

post-83031-0-94236400-1518393921_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportii de prindere pe cadru trebuie sa fie speciali pentru modelul de motocicleta, in rest poti sa pui orice topcase impreuna cu placa lui

Eu am cumparat second cu 300lei tot setul dar acasa mi-am dat seama ca era pt modelele ER5 dinainte de 2000 si au aveam ER5 dupa anul 2000 asa ca a trebuit sa fac cateva adaptari. Dar pana la urma s-a putut.

Intre topcase si pasager am prins cu chinga elastica un scaun inaltator pentru copii din polistiren (LIDL 15 lei sau Auchan) Astfel acest scaun de copil a devenit un spatar veritabil pentru pasager: Uite poza

Multumesc pt raspuns.

 

Ai idee de unde pot sa cumpar un set de suporti pentru prindere. Am un ER5 din 2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...