Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

De ceva vreme mi-am montat o cupla rapida pe furtunul de benzina, pt a putea da jos usor rezervorul de benzina (pt lucrari de mentenanta: uns cabluri, demontat bujii, etc).

Mentionez ca eu nu mai am robinetul de benzina original, a fost inlocuit cu unul manual.

» Post actualizat in 10 May 2018 17:18

De ceva vreme mi-am montat o cupla rapida pe furtunul de benzina, pt a putea da jos usor rezervorul de benzina (pt lucrari de mentenanta: uns cabluri, demontat bujii, etc).

Mentionez ca eu nu mai am robinetul de benzina original, a fost inlocuit cu unul manual.

Cupla rapida a fost achizitionata dintr-un parc de dezmembrari auto.

post-41658-0-37518900-1525972580_thumb.jpg

post-41658-0-99616300-1525972594_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Răspunsuri 775
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Salutare tuturor

va rog  sa ma ajutati cu o problema pe care o am la kawa er5 2006 al meu

in mers la 110-120 a scazut dintr-o data puterea-turatia . am dat a 4a .dar nu am facut nimic...a 3a nimic ...doar in a 2 a merge cu 55-60 maxim, de turat se tureaza pana la 8000 de ture dar merge prost , adica merge sacadat , merge intr-o bujie cum se zice

 am schimbat ambele bujii dar tot la fel se manifesta treaba.... ce ar putea avea,, va rog,daca ati mai avut asa caz cu ale voastre.

o seara buna sa aveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.06.2019 la 17:38, napoleon a spus:

Stie cineva ce fel de bec trebuie la pozitie, in far?

Pai nu-l ai pe ala vechi, chiar daca e ars?

Gasesti la Mymoto becuri de orice fel la preturi civilizate. Sau la magazinele de auto cu bcul vchi ca model, dar nu stiu calitatea.

PS, la ce dreaqu iti trebuie bec de pozitie?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare. De curand am intrat si eu in posesia unui Er 5 Twister din 1999. 
 E prima mea motocicleta , asa ca sunt la inceput de drum. 
Momentan am schimbat lantul si pinioanele , filtrul de aer. Urmeaza acum in perioada asta invernala sa schimb ulei ,filtru ulei , bujii , lichid racire si lichid de frana. Citesc cam tot ce gasesc pe net deapre Er 5. Si mecanica si sfaturi pentru incepatori. Am inca probleme in a lua curbele mai repede (contra virarea nu o folosesc inca, inclin din corp), exersez franarea etc. Nu am pe nimeni in zona sa imi dea sfaturi (Germania-Frankfurt Hahn) asa ca youtube si forumuri. 
Pana acum nu am avut probleme. Am facut cam 1000 km in 2 saptamani. 
Am si eu o nelamurire. Cand inchid gazul intra frana motor dar foarte puternic. Si la accelerare mai am cate un soc. E normal ? Ma asteptam sa fie mai fluida. Nu am tras de ea mai mult de 120 ca ma da vantul jos :)). Bate si  vantul destul de tare pe aici in perioada asta. 

78114359-C0B4-4970-89F9-7EE96BC7D316.jpeg

C9B036B2-26F0-4026-92A5-F376582F4B42.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sfaturi n-am sa iti dau pentru ca ma dau pe alta clasa dar, de vreo 2 saptamani caut pentru fata un twister din asta.

Ma abonez si eu la topic si, daca e vreun Twister de dat in Bucuresti / imprejurimi... Dati de veste, va rog!

 

Vant din pupa! :)

 

Editat de Alexandru Boros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Soni a spus:

Cand inchid gazul intra frana motor dar foarte puternic. Si la accelerare mai am cate un soc. E normal ? Ma asteptam sa fie mai fluida. Nu am tras de ea mai mult de 120 ca ma da vantul jos :)). Bate si  vantul destul de tare pe aici in perioada asta.

Da, e normal. În general, cu cât nr de cilindri e mai mic, cu atât frâna de motor e mai violentă. Atenţie, se poate bloca roata spate, se pierde aderenţa şi controlul. Pt a se atenua efectul, se dă un pic de gaz după retrogradare şi înainte de ambreiere (pt a cupla treapta inferioară).

În plus, atenţie şi la frâna de pe spate, care se blochează foarte repede, iar derapajul e inevitabil. Frâna spate e foarte puţin eficientă de la anumite viteze, iar din cauza asta există tendinţa să se frâneze mai apăsat, efectul e blocarea roţii spate.

Deşi se spune că orice Kawa are un suflet de cursieră, la ER-5 nu e cazul!

Viteza se siguranţă nu cred că poate depăşi 110 km/h, iar cea de plimbare ar fi de vreo 80 km/h. ER-5 are limite serioase, astfel că frâna spate e pe tambur, ampatamentul e destul de scurt, iar amortizoarele sunt slabe, ceea ce o face inaptă pt un condus mai în forţă. Dar toate acestea nu descalifică ER-5, cu care se poate învăţa, face naveta, merge în oraş, plimba în WE pe lângă oraş etc.

Contrabracajul trebuie învăţat, fiind necesar pt maşini mai grele şi puternice.

Felicitări pt achiziţie şi sute de mii de km de plăcere moto, îţi doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aud p-aici...mama-mama, ma tot minunez!

Countersteeringul il faceti toti din scoala moto, doar ca nu va dati seama. Il faceti si cand sunteti copii, pe bicla, dar, la fel, nu va dati seama. Alea cu aplecarea din corp sunt povesti nemuritoare, nu exista corp sa invinga efectul giroscopic la 50 la ora, de exemplu. Daca ati avea montata pe ghidon o camera cu niste repere ati fi uimiti sa vedeti cum contravirati la fiecare inceput de inclinare.

Cat despre vitezele ER-ului, daca mobra e bine pusa la punct n-ar trebui sa simiti nimic in neregula pana pe la 140 la ora. In afara de vant, fireste, dar ala e la fel pe orice neked.

Frana spate si frana de motor sunt frane de baza la mobrele astea. Franele fata sunt mizerabile, doar cu ele o sa va rupeti gatul. Invatati sa folositi frana de motor care e foaaarte buna si obisnuiti-va cu derapajul spate si cu dozarea franei spate. Cu roata spate blocata se poate pastra suficient control incat sa te descurci. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Speedy.K Eu am facut A in 2006 la Medias. Totul a constat in 15 minute unde mi sa spus sa dau de pedal aia in jos sa las ambreiajul usor si sa fac jaloanele de 2 ori si inapoi cu o mana in rectiliniu. Asta a fost prima sedinta si ultima. A doau zi am dat examenul. Din 2006 pana acum doar scooter asa vreo 40k km. Dar mergea maxim 60 la ora. 
Poate sa fie cum zici tu nu te contrazic   
Pai si daca naked-urile sunt toate asa ce sa aleg. Am nevoie de mobra ptr naveta. 100! Km pe zi din care 70 autostrada. Exclus sportive. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Soni a spus:

@Speedy.K Eu am facut A in 2006 la Medias. Totul a constat in 15 minute unde mi sa spus sa dau de pedal aia in jos sa las ambreiajul usor si sa fac jaloanele de 2 ori si inapoi cu o mana in rectiliniu. Asta a fost prima sedinta si ultima. A doau zi am dat examenul. Din 2006 pana acum doar scooter asa vreo 40k km. Dar mergea maxim 60 la ora. 
Poate sa fie cum zici tu nu te contrazic   
Pai si daca naked-urile sunt toate asa ce sa aleg. Am nevoie de mobra ptr naveta. 100! Km pe zi din care 70 autostrada. Exclus sportive. 

Pt 100 km pe zi nu vad de ce n-ar fi bun ER-ul. E comoda, e micuta, consuma decent, poti sa mergi 120-130 a la long cu ea, e OK. Nu e ideala, dar nu e rea.

Ideala ar fi un tourer mijlociu cu ceva carene si un parbriz mai a catarii sau macar un neked semicarenat, gen CB500 S. Sau un enduro-touring mediu, gen KLE. Practic cam orice are un pic de carena si un pic de parbriz, un motoras minim doi cilindri si o viteza de croaziera decenta. Chiar si un maxiscuter, daca e strict pentru naveta si oras si cate o plimbare ocazionala de 200-300 km intr-un weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 11 months later...
  • 10 months later...
  • 2 months later...

Păi o reglezi în funcție de cât de aproape e maneta de restul de degete când acționezi la maxim frâna.

Mai întâi aș desface și curata BINE pinul și maneta, apoi aș folosi o vaselină rezistenta la apă. Abia după aia vei vedea ce fin lucrează.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cherstia e ca e prea aproape in orice pozitie,am facut o aerisire dar nu tine, cu timpul se inmoaie maneta usor...Am spart si semnalizarea fata dreapta...am senzatia ca semnalizarile sunt universale,sau ma insel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...