Sari la conținut

Bercenarii


tilik
 Share

Postări Recomandate

Imi pare rau, nu pot ajunge........imi este frica de o confruntare "face to face", prefer lupta din spatele tastaturii, sunt mai bun decat pe doua roti, dupa ce imi iau permisul o sa va onorez si eu cu prezenta.

@ OFF.......ma bati sigur la table, nici nu stiu cum se joaca ;)

» Post actualizat in 29 May 2015 15:40

Imi pare rau, nu pot ajunge........imi este frica de o confruntare "face to face", prefer lupta din spatele tastaturii, sunt mai bun decat pe doua roti, dupa ce imi iau permisul o sa va onorez si eu cu prezenta.

@ OFF.......ma bati sigur la table, nici nu stiu cum se joaca ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cat a fost viteza maxima? asa de curiozitate...

Foarte mare, probabil 150km/h. Mai ales cand l-a depasit Duster-ul 😬. Glumesc, este important sa mergi safe, nu sa "bagi viteza, nenea".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In timp ce voi mancati popcorn si jucati table (ca niste mosi) Eu ma plimbam cu motoru.

WOW !!!

 

Ce peisaje, ce traseu, ce viraje ......

 

Mai bine joc table ;)

 

Nu spune ca te-ai si chinuit sa editezi clipul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este, sa ma laud ca am iesit si eu pentru prima oara pe A3.
Si dusterul ala, nu stiu frate cred ca avea vreo 300km/h (glumesc)...
Am mers cu 100-110km/h cam turat dar nah, daca nu stiu.... am zis ca asa trebuie, nici turometru nu am (functionabil) la ce sa ma uit.
Nu prea au fost curbe pe A3, mai e un video

 

A fost super distractie, nu ma asteptam sa fie atat de fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am zis Pitesti? :) LoL Habar nu stiu unde am fost :))

Nu conteaza, tu sa fii sanatos...bine ca ti-a placut plimbarea. Daca te straduiai un pic dadeai o fuga pan la Brasov, tot erai in drum si te bucurai de niscai curbe frumoase...si multa verdeata...benzina sa fie si timp frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza, tu sa fii sanatos...bine ca ti-a placut plimbarea. Daca te straduiai un pic dadeai o fuga pan la Brasov, tot erai in drum si te bucurai de niscai curbe frumoase...si multa verdeata...benzina sa fie si timp frumos.

Am fost la idea unui prieten, care a mers in fatza, eu m-am tinut dupa el.

Nici el nu prea stia pe unde merge, dar a zis ca e el cu mai multa experienta* tinand cont ca are permisu de anu trecut, si eu conduc de 8 ani =)) dar in fine.

 

Sunt inca incepator, si de curbe imi este un pic frica, dar imi plac nu am ce sa zic, din ce in ce mai mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau un sfat, daca vrei il primesti daca nu, nu, e doar alegerea ta. Ca incepator si nu numai... e bine sa mergi singur, incet, cu atentie, fara graba si grija cuiva. Pe curbe incearca sa exersezi incet, progresiv, invata contravirarea si foloseste in curba doar frana de mana, cu atentie, dozand-o corect fara a o bloca si alege trasa corecta. In grup nu poti face aceste lucruri in siguranta, iar o greseala te scoate in decor, sub vreun camion...Nu am inteles, conduci de 8 ani si inca iti e frica pe curbe...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@deathrace89
E bine si singur, dar la drumuri mai lungi e mai bine sa nu fii singur. Trebuie cumpatare si odata cu km adunati, vine si 'fun-ul'. Sa mergi intre 50-80% (safe range) din ce poti tu, nu din ce pot prietenii sau din ce ai auzit ca poate mobreta. Mai bine ajungi ultimul decat sa nu mai 'ajungi'. Sa intelegi ca ghidonul e doar pentru condus (imi pare in clip ca accelerai si iti aparea voblajul. si nu accelerai deloc tare). Sa intelegi countersteering-ul / contravirarea, care daca nu pui presiune pe ghidon la accelerari si franari (accelerezi, apleaca-te in fata, franezi, strange cu genunchii rezervorul), o sa-ti faca motoreta 'prietena' ta. Dupa ce vei crede/simti ca te asculta si iti va parea totul mai natural, vei avea ceva km facuti, o sa ai alte intrebari de pus. Iar... o intrebare la timpul ei... te scapa de 'morcov' sau de ce-i mai rau.

In curbe intri pregatit - viteza, trasa si treapta inferioara potrivita. Pentru franare si evitare (point fixation) sunt mai multe de spus.
Mai e o regula - nu stiu cum sa-i spun, o sa-i spun '3 secunde'. Adica timpul in care parcurgi distanta dintre tine si cel din fata ta (ex. mersul in grup). Nu iti asigura 100% scapare, dar intre 2-3 sec ca timp in care parcurgi distanta, esti intr-o zona mai safe.

ce are fast-arrow la semnatura e un must.

de luat in considerare si un kit de pana, niste numere de tel (mecanic, duba, platforma, etc), info stare drumuri si conditii meteo pe unde o arzi. nu mai zic ca un 'cazan' neintretinut iti pune viata in pericol, pe langa cheltuieli mult mai mari ca 'acasa', facute in deplasare, 'pe genunchi'.

ps: vezi ca minus cu minus nu da plus, ci din contra, un minus mai mare - ex. placute uzate + 'opici' patrate. iar belelele cresc exponential prin lipsa de experienta, odata cu cresterea vitezei.

Tine aproape de 'batrani' si km cat mai multi cu incidente cat mai putine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@deathrace89

E bine si singur, dar la drumuri mai lungi e mai bine sa nu fii singur. Trebuie cumpatare si odata cu km adunati, vine si 'fun-ul'. Sa mergi intre 50-80% (safe range) din ce poti tu, nu din ce pot prietenii sau din ce ai auzit ca poate mobreta. Mai bine ajungi ultimul decat sa nu mai 'ajungi'. Sa intelegi ca ghidonul e doar pentru condus (imi pare in clip ca accelerai si iti aparea voblajul. si nu accelerai deloc tare). Sa intelegi countersteering-ul / contravirarea, care daca nu pui presiune pe ghidon la accelerari si franari (accelerezi, apleaca-te in fata, franezi, strange cu genunchii rezervorul), o sa-ti faca motoreta 'prietena' ta. Dupa ce vei crede/simti ca te asculta si iti va parea totul mai natural, vei avea ceva km facuti, o sa ai alte intrebari de pus. Iar... o intrebare la timpul ei... te scapa de 'morcov' sau de ce-i mai rau.

In curbe intri pregatit - viteza, trasa si treapta inferioara potrivita. Pentru franare si evitare (point fixation) sunt mai multe de spus.

Mai e o regula - nu stiu cum sa-i spun, o sa-i spun '3 secunde'. Adica timpul in care parcurgi distanta dintre tine si cel din fata ta (ex. mersul in grup). Nu iti asigura 100% scapare, dar intre 2-3 sec ca timp in care parcurgi distanta, esti intr-o zona mai safe.

ce are fast-arrow la semnatura e un must.

de luat in considerare si un kit de pana, niste numere de tel (mecanic, duba, platforma, etc), info stare drumuri si conditii meteo pe unde o arzi. nu mai zic ca un 'cazan' neintretinut iti pune viata in pericol, pe langa cheltuieli mult mai mari ca 'acasa', facute in deplasare, 'pe genunchi'.

ps: vezi ca minus cu minus nu da plus, ci din contra, un minus mai mare - ex. placute uzate + 'opici' patrate. iar belelele cresc exponential prin lipsa de experienta, odata cu cresterea vitezei.

Tine aproape de 'batrani' si km cat mai multi cu incidente cat mai putine.

Multumesc pentru sfaturi! Asa este, nici nu ma simt comfortabil la viteze mai mari de 100km/h, adica la 130km cam intra in voblaj, simteam ca ma bate vantu in toate directiile.

Pe langa 2 roti, mai exista si aerodinamica cu care nu sunt obijnuit. Daca te lasi pe motor piere voblajul dar eu mergeam la 130 exact cum merg in oras, adica stateam in pozitia spate drept.

 

Imi place ca poate motorul, dar in acelasi timp vreau sa fiu si comfortabil. Pentru moment nu am un kit de pana, nici nu as sti ce sa fac in cazul in care fac pana la motor (La masina e usor, auzi ca face flop flop flop roata si opresti, schimbi roata si gata).

Am pe cine sa sun in caz de urgenta, am si un servis cu platforma (Sa nu am nevoie vreodata de asa ceva).

 

In legatura cu intretinerea, eu totusi simt ca am ceva la furca, unde pot sa ma duc sa verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • post-33794-0-94629400-1433131064_thumb.jTraseul facut de mine in week - endul trecut si povestea lui o gasesti pe Pro bike- Motoveteranii- Intalnirea Clubului Motoveteranilor 2015

post-33794-0-25584400-1433131071_thumb.j

Asta ca dovada ca tehnologia mea functioneaza pe teren. Pe timpuri erau niste carcotasi pe aici de ziceau ca Nea Nelu ii dus...nu mai stiu nimic de ei... Problema mea sunt banii de benzina, Vad ca la tine nu... cu ocazia asta salut si vechii prieteni si pe cei noi pe care inca nu i-am cunoscut, dar poate trec sa va vad intr-o zi la MC. Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu "Pilot de curse" si nu imi place viteza in mod exagerat, prefer plimbari lungi prefer sa merg relaxat.
@fast_arrow Ai cea mai mare dreptate, in legatura cu mersul cu cineva pentru ca m-am simtit obligat sa ies din zona mea de comfort si sa ii dau blana sa ii prind din urma. Ceva ce pentru un incepator nu este

foarte ok, mai ales ca sunt multi factori de luat in considerare, factori pe care eu nu ii stiu.
Poate nu am ales eu motorul de care am nevoie, sincer acum dupa ce am mers un pic si pe alte motoare, mi-ar fi placut ceva orientat mai spre touring dar nah, la anu il bag la vanzare si vad eu ce imi iau.

 

Am permis de conducere si conduc autoturismul la activ de peste 7-8 ani, nu am avut antecedente pentru ca anticipez prostimea din trafic dar sunt anumiti indivizi, cum a fost weekendul trecut

un bosorog care a incercat sa ma arunce pe contrasens, de 2 ori, cu intentie sa ma omoare pentru ca nu am ce cauta pe banda a 2-a de circulatie (Cu motorul).
Sunt aparent oameni in trafic care intentioneaza sa te omoare, pe langa prostimea care e mare.

Editat de deathace89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata impreuna cu cativa prieteni vreau sa facem unul din urmatoarele trasee,cine doreste sa participe este binevenit,suntem 6 motociclete pana acum :)

post-56511-0-36249500-1433351367_thumb.png

post-56511-0-71107100-1433351373_thumb.png

post-56511-0-18893800-1433351387_thumb.png

post-56511-0-93224600-1433351391_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Nelu.......Sa traiesti!!!

Merci Raul si tu la fel ! Vad ca multi baieti nu mai sunt activi pe aici, ori s-au lasat, ori...cine stie...dar ma bucura sa vad ca au aparut alti Bercenari in schimb. Ma bucura, vad tot mai multi Bercenari cu motoare. Eu stau nasol cu timpul, prefer calatoriile mai lungi sa descopar locuri noi, plimbarilor scurte la un suc.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...