Sari la conținut

Pregatirea motocicletei pentru iarna


Smokey
 Share

Postări Recomandate

:nono: Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. :)

Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit.

 

- Ieri dupa ce am rugat un prieten sa ma ajute cu niste curent de la masina :D am reusit sa o pornesc! Am dat la buton pana a pornit. Motorul mergea foarte frumos am incalzito si era ok.

Problema carburatoarelor a ramas inca mai curg asa usor . Si eu m-am gandit la mai multe variante, cui pontou blocat, plutitoare nu urca, garnituri etc. Deocamdata nu stiu ce este dar multumesc pt pareri si raspunsuri :) . Sper sa o rezolv pana vine primavara :D

Pregatire "ca la carte" a motocicletei pentru iernat este cum am facut eu la motoretele "mele" si anume:

 

1. Schimb de ulei;

 

2. Curatat si uns lant;

 

3. Umplut rezervorul si adaugat stabilizator in benzina;

 

4. Drenat carburatoarele;

 

5. Scos bujiile si adaugat ulei 2T in cilindri;

 

6. Demontat bateria, completat cu apa distilata si pus pe redresor;

 

7. Umflat rotile;

 

8. Schimbat antigelul si curatat vasul de expansiune;

 

9. Pus husa;

 

Pretul il calculezi tu.

Plutitoarele e posibil sa fi ramas blocate pe deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pregatire "ca la carte" a motocicletei pentru iernat este cum am facut eu la motoretele "mele" si anume:

 

1. Schimb de ulei;

 

2. Curatat si uns lant;

 

3. Umplut rezervorul si adaugat stabilizator in benzina;

 

4. Drenat carburatoarele;

 

5. Scos bujiile si adaugat ulei 2T in cilindri;

 

6. Demontat bateria, completat cu apa distilata si pus pe redresor;

 

7. Umflat rotile;

 

8. Schimbat antigelul si curatat vasul de expansiune;

 

9. Pus husa;

 

Pretul il calculezi tu.

Plutitoarele e posibil sa fi ramas blocate pe deschis.

 

Acuma daca tot ai facut toate astea .. ai tinuto in casa sau intr-un garaj incalzit ? pt ca daca ai tinuto afara sub prelata .. atunci nu are rost! Dar e bine daca ai facut toate astea inseamna ca esti pasionat de moto si o iubesti ;) . stiu ce trebuie facut ! dar nu am garaj incalzit ca sa stea la caldura :( .

Editat de MassimoWest
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plutitorul blocat din cauza benzinei care a stat acolo, si evident cuiul poantou e intepenit.

Mai bine scoti toata benzina inaintea iernii, sunt si substante care se baga acolo atat pentru conservare cat si pentru curatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

De anul acesta mi-am luat si eu carnetul si mi-am achizitionat o Honda CBR 600 F4...eu am garajul incalzit si as vrea sa stiu daca e recomandat sa o mai pornesc peste iarna jos...sunt undeva la 15 grade jos nu e la temperatura de afara...sau mai bine sa ii dau pace :P mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervor plin,pusa pe cric,bateria jos,husa si odihna pana la primavara.

Bateria la incarcat o data pe luna.

:10:

 

daca este incalzit garajul ...nu vad problema de ce nu o poti porni :peace:

Si daca o pornesti ce rezolvi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e recomandat sa o mai pornesc peste iarna jos...

Daca vrei sa te plimbi, e recomandat sa o pornesti :)

 

Daca nu, exact cum zice TNG. Daca schimbi consumabilele la inceput de sezon, nu ar trebui sa ai probleme cu pornirea. Doar in cazul unei mobre neintretinute poti avea probleme sa nu o ia din prima sau sa o ineci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

eu am garajul incalzit si as vrea sa stiu daca e recomandat sa o mai pornesc peste iarna

 

Parerile sunt impartite. Eu inclin sa cred ca NU e bine pornitul peste iarna, iata de ce:

 

- la fiecare pornire, va trebui sa incalzesti bine motorul dar la momentul pornirii, uleiul ce se scurge dupa o nefolosire indelungata va accentua uzura pieselor in miscare cu fiecare pornire dupa un timp indelungat. apoi, dupa oprire, favorizezi creearea condensului.

- 10 sau 15 minute de motor pornit nu-ti va incarca bateria; cel mai ok pt baterie e sa-ti iei un redresor pentru moto si s-o lasi conectata la redresor.

 

In rezervorul ce il vei lasa plin vei adauga aditiv, pentru a preveni depunerile de peste iarna. fireste, dupa adaugarea aditivului, lasi o vreme motorul pornit pentru ca si in carburator sa ajunga combustibilul cu aditiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, eu am spus: "iti faci pofta, asta rezolvi." Nu am spus ca se incarca bateria in 10 min. Dar banuiesc ca posibilitatea aparitiei condensului e mai mica daca se incalzeste motorul decat daca ii "dai cheie", bagi mana in gaz pana la 15k ture si scoti cheia din contact. Am spus "banuiesc" fiindca nu sunt nici mecanic, nici documentat cu privire la "speță". Am socializat doar (mentionez pt. cei ce vor comenta: "pai daca nu stii, la ce pla nostrum te bagi ba zoaie?"). nice day everybody. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Am spus "banuiesc" fiindca nu sunt nici mecanic, nici documentat cu privire la "speță". Am socializat doar .

 

Intrebare: cum procedezi tu iarna, cu motocicleta ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

Nu are albsolut nimic, poti sa o pornesti linistit. Eu iarna trecuta i-am facut plinul, am urcat-o pe cric si de pe 1 dec pana pe 18 februarie asa a stat. La fiecare 2 saptamani am pornit-o cate 15 min pentru bateria (tinuta in treapta a-II-a la relante). Nu am scos bateria, nu am pus ulei la motor unde sunt dujiile... In manualul motocicletei scrie doar atat: sa dau robinetul de benzina pe 'off' si sa ii astup toba si filtrul de aer (pentru a nu intra soareci probabil). Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat fiind ca tot omu o mai intretine, repara, greseaza, vopseste si giugiuleste in sezonul dedicat, o pornesti sa te asiguri ca nu ai lasat ceva piese prin cutia de scule si o tii usor turata pana termini de numarat suruburile. Cum termini operatiunea pui un cearsaf alb sub ea sa vezi de mai lasa pete cat esti tu plecat si sa nu uiti de paturica deasupra ca sa elimini condesula baterie. Daca pe cearsaf gasesti urme imprimate de talpi e clar ca a fost violata in lipsa ta si trebuie sa o vinzi repede( pana in primavara) sa nu iei vreo boala d-aia de nu te mai faci bine... Asadar pune repede colea o poza cu F4-a aia, ca de viol au grija bahetzii. Dar vezi sa fie poza facuta cu fiara ta, ca astia de-i prostesti cu poze de pe net or sa vrea sa te violeze pe tine. Altfel multa sanatate si cauta in sectiunea dedicata ce tre facut la o motocicleta pe timp de iarna, altceva decat un topic nou pentru o motocicleta care soto-moto nu exista in realitate.

Sucesuri deosebite si realizari incrancenate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...