Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Este vb de ij planeta 2 din 1961, 350 la 16 cp, cu roti pe 19 , am avut 3 buc prin'93-94. Ca valoare , mai putin ca de , nu e din 32-36-38 ani.

La Planeta 2 nu e mai rotunjita partea din spate a rezervorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu zic ca e ij 56

dar poti sa iti dai seama si singur dupa an care e trecut pe tablita ce o gasesti pe gatul furcii si modelul tot acolo e trecut

valoare mare nu are asta ca sa nu iti faci iluzii desarte ca ai dat lovitura

daca o sa te gandesti sa il reconditioneyi valoarea sentimentala o sa fie foarte mare

iti doresc succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confirm. ij 56 (festival) este. nu stiu daca anul e 1961 - e posibil sa fie '61 ('60 sigur nu e pentru ca cel din '60 are aripa fata prinsa de partea inferioara a furcii si saua e din 2 bucati - una din cauciucul comunist iar cealalta e tapitata) sau an mai recent. merita reconditionata numai daca-ti place sa surubaresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Planeta 2 nu e mai rotunjita partea din spate a rezervorului?

plecand inca de la ij 350 (primul model de motocicleta care a fost facut imediat dupa ce tehnologia nemteasca a ajuns la fabrica din Ijevsk) si pana la ultimul model de ij jupiter toate rezervoarele au fost la fel cu mici modificari (ma refer la "cutia torpedo" din rezervoarele modelelor 350 si 49). numa' bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plecand inca de la ij 350 (primul model de motocicleta care a fost facut imediat dupa ce tehnologia nemteasca a ajuns la fabrica din Ijevsk) si pana la ultimul model de ij jupiter toate rezervoarele au fost la fel cu mici modificari (ma refer la "cutia torpedo" din rezervoarele modelelor 350 si 49). numa' bine !

u chiar

uite aici o poza de planeta

planeta s+a fabricat din 62

ij 56 are doua modele ij 56 si(cel cu doua sei si fara atas) si ij 56 k ( cu o singura sea atas si aripa prinsa pe jugul de la furca)

 

 

observa diferenta de la rezervor care este mult mai bombat in partea de jos

salutari

post-42154-1244379608_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

u chiar

uite aici o poza de planeta

planeta s+a fabricat din 62

ij 56 are doua modele ij 56 si(cel cu doua sei si fara atas) si ij 56 k ( cu o singura sea atas si aripa prinsa pe jugul de la furca)

 

 

observa diferenta de la rezervor care este mult mai bombat in partea de jos

salutari

 

pai si sistemul cu cele doua sei se poate monta pe cadrul de jupiter, care evident, are o singura sea (de-aia mare)?

asta presupunint ca respectivul sistem cu doua sei se mai poate gasi in stare buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

u chiar

uite aici o poza de planeta

planeta s+a fabricat din 62

ij 56 are doua modele ij 56 si(cel cu doua sei si fara atas) si ij 56 k ( cu o singura sea atas si aripa prinsa pe jugul de la furca)

 

 

observa diferenta de la rezervor care este mult mai bombat in partea de jos

salutari

eu zic ca in foto atasata de tine se gaseste un ij modificat. te-ai uitat la jante ? ai vazut ca-s cromate ? pacat ca foto nu e mai clara . cred ca se vedea daca sigla de pe rezervor e doar "pictata" sau e cea originala (in relief). pana la poza asta eu nu am vazut ij cu atatea "necunoscute". atasez o poza cu ce mi se pare mie anormal la un ij

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

u chiar

uite aici o poza de planeta

planeta s+a fabricat din 62

ij 56 are doua modele ij 56 si(cel cu doua sei si fara atas) si ij 56 k ( cu o singura sea atas si aripa prinsa pe jugul de la furca)

 

 

observa diferenta de la rezervor care este mult mai bombat in partea de jos

salutari

 

Domne, ce se mai aude cu aripa aia fata de jupi4? Ca trebuie pusa la punct furca si nu stiu cu ce tevi culisante trebuie sa lucrez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca in foto atasata de tine se gaseste un ij modificat. te-ai uitat la jante ? ai vazut ca-s cromate ? pacat ca foto nu e mai clara . cred ca se vedea daca sigla de pe rezervor e doar "pictata" sau e cea originala (in relief). pana la poza asta eu nu am vazut ij cu atatea "necunoscute". atasez o poza cu ce mi se pare mie anormal la un ij

so poza este oki si motorul este asa cum l-o (cuvant urat) rusul

1-planeta doi de fabrica cu roti pe 19 cromate-it is true

2-sigla pe rezervor este stantata in tabla si colorata cu vopsea alba tot de fabrica-forma rezervorului intr-adevar este mai bombata la partea dinspre sea decat la rezervorul de festival

3-alta diferenta este la aripa spate a fost primul model cu saua prinsa de aripa adica atunci cand dai saua jos iese cu tot cu aripa-festivalul de ex avea aripa spate fixa in cadru-

le stiu pe toate ca un om mare ptr ca am avut asa ceva, in stare originala cu vopsea originala cumparat cu 300 de km la bord :rock:

 

va salut!

 

am si eu nevoie de ajutorul vostru in vederea identificarii ijului din foto!

am vazut motociclete asemanatoare, dar care au denumiri diferite!

 

ar fi binevenita si o parere in ceea ce priveste valoarea lui!

 

va multumesc!

daca nu ai ce face cu el vreau eu ghidonul ala...de cand caut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ai ce face cu el vreau eu ghidonul ala...de cand caut!

 

daca o sa intre in posesia mea, si o sa incep sa o dezmembrez, te anunt!

 

in ceea ce priveste rotile, nu sunt cromate! motocicleta este lasata la adapost de multa vreme, dar ca si originalitate, nu cred ca mosul a schimbat prea multe la ea! mi-a zis ca o are de noua, si nu a mai mers cu ea de vreo 10 ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so poza este oki si motorul este asa cum l-o (cuvant urat) rusul

1-planeta doi de fabrica cu roti pe 19 cromate-it is true

2-sigla pe rezervor este stantata in tabla si colorata cu vopsea alba tot de fabrica-forma rezervorului intr-adevar este mai bombata la partea dinspre sea decat la rezervorul de festival

3-alta diferenta este la aripa spate a fost primul model cu saua prinsa de aripa adica atunci cand dai saua jos iese cu tot cu aripa-festivalul de ex avea aripa spate fixa in cadru-

le stiu pe toate ca un om mare ptr ca am avut asa ceva, in stare originala cu vopsea originala cumparat cu 300 de km la bord :rock:

"omul , cat traieste , invata". se pare ca ai dreptate.pana la discutia asta eu chiar nu vazusem ij asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, posesori si iubitori de IJ-uri. Am si eu un IJ Jupiter 4 din '82 pe care as vrea sa-l restaurez, motorul nu e in stare rea, ultima data mergea reglat de mine (cum m-am priceput si eu...), si trebuie desfacut si curatat bine, in rest e ok. As avea nevoie de niste piese (coroanele de la jugul furcii, frine, platine, etc.), am cautat prin forum dar nu gasesc pe cineva care aduce piese-daca se mai fabrica piese pentru astea. Banuiesc ca merg si de la Jupiter 5 dar din nou, nu stiu pe nimeni sa aduca. Era un tip, Tunaru, insa nu mai stiu nimic de el, daca mai aduce sau nu, imi poate da cineva pe PM un nr de tel, o adresa de mail, ceva? Motorul are numere vechi si am o procura pe numele meu cu bunica-miu dar a expirat (caci a decedat intre timp), mai e vreo posibilitate sa-l inmatriculez? As vrea mai degraba in memoria batrinului sa-l tin calumea, si pt ca a fost primul meu motor.

 

Multumesc pentru rabdare, astept un PM daca este posibil!

 

S-auzim de bine! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, posesori si iubitori de IJ-uri. Am si eu un IJ Jupiter 4 din '82 pe care as vrea sa-l restaurez, motorul nu e in stare rea, ultima data mergea reglat de mine (cum m-am priceput si eu...), si trebuie desfacut si curatat bine, in rest e ok. As avea nevoie de niste piese (coroanele de la jugul furcii, frine, platine, etc.), am cautat prin forum dar nu gasesc pe cineva care aduce piese-daca se mai fabrica piese pentru astea. Banuiesc ca merg si de la Jupiter 5 dar din nou, nu stiu pe nimeni sa aduca. Era un tip, Tunaru, insa nu mai stiu nimic de el, daca mai aduce sau nu, imi poate da cineva pe PM un nr de tel, o adresa de mail, ceva? Motorul are numere vechi si am o procura pe numele meu cu bunica-miu dar a expirat (caci a decedat intre timp), mai e vreo posibilitate sa-l inmatriculez? As vrea mai degraba in memoria batrinului sa-l tin calumea, si pt ca a fost primul meu motor.

 

Multumesc pentru rabdare, astept un PM daca este posibil!

 

S-auzim de bine! :rock:

ID de mess : danytunky . omu aduce de la rusi piese pt comuniste . vorbeste cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare prieteni, spuneti-mi si mie , am un izh 56 , si vreau sa cumpar chit de lant nou, si nu mai gasesc pinionul mic,cati dinti are pinionul mic? ; ca foaia de pe spate are 42 de dinti! sa tinem cont ca am si atas si banuiesc ca trebuie sa aibe un numar de dinti ca sa poata avea putere!

 

Numai bine !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la unele am vazut ca pinionul mic are 19 dinti si la altele 21 de dinti! care este cel corect?

16 dinti cu ataj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 dinti cu ataj.

 

intrebarea ar fi, cit rezista motorul la moto cu atas? pe pinion de 16, evident. comparativ cu solo pe 19

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 dinti cu ataj.

pedros , tu vrei sa-i omori motorul omului ? tu ai pinion de 16 la motorul tau cu atas ? daca da , eu ti-as recomanda sa folosesti unul cu ceva mai multi dinti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pedros , tu vrei sa-i omori motorul omului ? tu ai pinion de 16 la motorul tau cu atas ? daca da , eu ti-as recomanda sa folosesti unul cu ceva mai multi dinti.

salut...nu cred ca e nevoie sa-i recomanzi lui pedros ceva in legatura cu IJ-urile eu iti spun ca se poate sa inveti tu ceva de la el :D

si da are dreptate cu pinionul de 16 si eu am asa ceva la ivanul meu si al folosesc la atas cel de 19 al pun cand merg solo....am pinion si cu 17 si unul cu 18 dinti, dar pe atas la-m folosit numai pe cel cu 16 ,am incercat odata si cu cel cu 19 si nu am reusit sa merg decat cu atasul gol si oricum nu am trecut de 80 kmh...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,multumesc pentru raspunsuri!....dupa cumvad de 16 dinti am sa pun pentru mers cu atas... si la mers solo sa imi pun unul de 19! Ar merge cumva si unul mai mare de 19 dinti ptr solo? (cumva viteza mai mare? )

 

Numai bine!

Editat de Cernobal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,multumesc pentru raspunsuri!....dupa cumvad de 16 dinti am sa pun pentru mers cu atas... si la mers solo sa imi pun unul de 19! Ar merge cumva si unul mai mare de 19 dinti ptr solo? (cumva viteza mai mare? )

 

Numai bine!

da merge mai mare de 19 pe solo un 20 e suficient ,zic eu , cu 21 pleaca un pic mai greu de pe loc

...mie la un pinion de 21 ia curatat(rupt) dinti pe partea interioara,acum nu stiu din ce cauza ori a fost materialul slab ori motorul prea puternic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE PTR CEI CE VOR SA BAGE LA CAP.

Cernobal are ij 56 cu ataj 14-16 cp si rata comp 6, deci un pinion de atac mic, 15 dinti+50-55 km ora, sau 16 = 55-60 km ora cu sarcina plina ,adica 3 pers.. Daca se pune pinion mai mare nu iti vei putea permite sa pui greutate ptr ca motorul nu va intra i ture suficiente ptr a te deplasa cu o viteza constanta, sa nu mai vb de greutate.

PTR ELM. [ intrebarea ar fi, cit rezista motorul la moto cu atas? pe pinion de 16, evident. comparativ cu solo pe 19.], Cu pin mai mic rezista motorul mai mult deoarece plecarea de pe loc este mai rapida si intra mai repede in ture, chiar daca consumul de zeama este ceva mai mare, sa nu uitam ca pinioanele mari distrug bolturile rolele depe ambilaj si ambreiajul.

Eu la p5 am set de trabant cu segm de ifa de 2mm, am pin de 17 dinti cu ataj si pot sa pun chiar si un ij in ataj la o viteza de 60 la ora ,2 metode ce carat greutate , tras ,sau impins .

post-39145-1244690311_thumb.jpg

post-39145-1244690364_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...