Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

-na ca gatai si rahatul asta de video ca sa nu fac un topic cu o gramada de poze....

-cam asta am facut eu cu motorul de IJ Jupiter 4 :D si pare ca functioneaza dar am sa revin cu ceva modificari in viitorul apropiat ! :angryfire:

eu stiam ca pistoanele de Jupiter se monteaza cu sageata de pe piston spre admisie.din clipul tau de pe Youtube vad ca le-ai montat invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu stiam ca pistoanele de Jupiter se monteaza cu sageata de pe piston spre admisie.din clipul tau de pe Youtube vad ca le-ai montat invers.

 

-stiai gresit :moto: , iar ca sa montezi un piston nu trebuie neaparat sa fie marcat cu sageti , este suficient sa il compari cu fantele de admisie , cu sagetile spre carburator nu calca bine !!! si nu se alimenteaza bine , vibreaza la greu(datorita schimbarii unghiului biela - bolt ) si nu trece de 80 la ora (am probat-o si pe asta ) tocmai de aceea am INSISTAT cu sagetile verzi !!! :angryfire:

 

-am sa fac poze la setul vechi sa vedeti diferenta !... sau chiar la asta ca tot am sa-l desfac sa vad de ce merge !! :wave:

Mesaj completat

eu stiam ca pistoanele de Jupiter se monteaza cu sageata de pe piston spre admisie.din clipul tau de pe Youtube vad ca le-ai montat invers.

la mijlocul filmului incerc sa i-mi explic ? de ce drak a lasat rusul distanta intre gaura de evacuare si cele doua de admisie putind pune acolo stifturile pentru inbinarea segmentilor si nu indvers unde se intretaie cu gaurile de admisie (unde in setul vechi am rupt si o pereche de seg. in rodaj ) iar raspunsul nu este ca tre puse pistoanele cu sagetile spre carburator...AM INCERCAT treaba de 2-3 ore...si NU MERGE... si nici nu trebuia sa incerc ...este pura logica !. Parerea mea ca este prost gindit si s-ar putea incerca cu alte stifturi noi spre evacuare....de moment il las asa sa vad cum se comporta , mai este si un avantaj in cilindri astia noi gaurile de admisie sint inpartite in 2 adica un fel de 4 gauri ceea ce nu i-i permite segmentului sa se deschida prea mult si sa intre in gaura de admisie si sa se rupa cum am patit inainte !.....mai vedem !!! :D

Mesaj completat

 

aici se vede mai clar ...sagetile verzi sint stifturile de inbinare-a segmentilor iar pistonul cu sageata spre evacuare .

post-33671-1248382291_thumb.jpgpost-33671-1248382334_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam ca pistoanele de Jupiter se monteaza cu sageata de pe piston spre admisie.din clipul tau de pe Youtube vad ca le-ai montat invers.

la jupiter se monteaza cu sageata spre evacuare :angryfire:, de fapt eu la tot ce am avut (CZ, Jawa, Voshod, Planeta) asa am montat...

Editat de BodoR1redline
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-na ca gatai si rahatul asta de video ca sa nu fac un topic cu o gramada de poze....

-cam asta am facut eu cu motorul de IJ Jupiter 4 :D si pare ca functioneaza dar am sa revin cu ceva modificari in viitorul apropiat ! :angryfire:

 

 

Va rog sa-mi spuneti si mie de unde aveti bobina de inductie asa mica (si dubla) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CS99BIG: domne, la un filmulet asa frumos, asteptam cu nerabdare subtitrarea :D

 

Pentru ca raportindu-ne la numarul mare de marcaje (colorate) trebuie sa fie si o subtitrare, nu?

 

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa-mi spuneti si mie de unde aveti bobina de inductie asa mica (si dubla) ?

-provine de pe o yamaha si este second .

Mesaj completat

@CS99BIG: domne, la un filmulet asa frumos, asteptam cu nerabdare subtitrarea :)

 

Pentru ca raportindu-ne la numarul mare de marcaje (colorate) trebuie sa fie si o subtitrare, nu?

 

:lol:

;) asa este , tocmai de aceea ca erau prea multe !....in mare este vorba de comparatia pieselor vechi cu cele noi (ambelaje )

- TOT ce este marcat cu ROSU sint probleme , nemultumiri tehnice si estetice !..mai sint si cu verde de ex. :linia gaurilor filetate din cilindrii la conexiunea cu galeria de admisie ;fusta cilindrului drept stirbita si urma nesemnificativa ce o lasa pe piston ...iar cu verde sint cele bune , modificari si "imbunatatiri " aduse....hai ca nu este chiar atit de greu de inteles , iar cel care are interes si rabdare poate folosi iconul de HQ (vizionare de inalta calitate ) si iconul de pauza pentru fotografiile de interes !

-cu albastru este marcat sistemul de lucru al ambreajului automat ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o pagina scanata din manualul de reparatie pentru Jupiter 3,in limba engleza ca sa inteleaga toata lumea.in traducere:montati pistonul pe biela astfel incat sageata prevazuta pe capul pistonului sa indice spre inapoi[in sens opus deplasarii motocicletei]...Dar ma rog,fiecare face cum il duce tartacuta...no ofence

post-10713-1248464140_thumb.jpg

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o pagina scanata din manualul de reparatie pentru Jupiter 3,in limba engleza ca sa inteleaga toata lumea.in traducere:montati pistonul pe biela astfel incat sageata prevazuta pe capul pistonului sa indice spre inapoi[in sens opus deplasarii motocicletei]...Dar ma rog,fiecare face cum il duce tartacuta...no ofence

corect...dar acum depinde cine fabrica pistoanele si dupa ce norme de montaj lucreaza firma respectiva,,,,pistoanele originale de fabrica pe care le-am vazut aveau sageata orientata spre inapoi carb ,stifturile de inbinarea segmentilor tre sa fie in fata spre evacuare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect...dar acum depinde cine fabrica pistoanele si dupa ce norme de montaj lucreaza firma respectiva,,,,pistoanele originale de fabrica pe care le-am vazut aveau sageata orientata spre inapoi carb ,stifturile de inbinarea segmentilor tre sa fie in fata spre evacuare....

intocmai asa le are si motorul din filmulete insa ele sunt montate gresit pe biele:fantele segmentilor spre admisie si sagetile spre evacuare.chiar proprietarul isi exprima temerile ca ar putea agata segmentii in ferestre.daca ar monta cu sagetile spre admisie nu ar mai exista acest risc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-na ca m-am dezamagit rau !!!...dar ast-i bine , asa avem o dezbatere serioasa ! :)

-uite si pozele cu setul vechi. ;) ....voi cum ati monta pistonul ?

- ca parere personala cred ca toate sagetile (de pe toate pistoanele ) tre sa indice directia inainte !!

 

-sincer i-mi este atit de usor sa dau dreptate cuiva sau pur si simplu sa imi vad de viata ! ..dar mi-ar parea rau sa vad pe altii facind greseli cum am facut si eu in cei 15 ani de Jupiter 4 ! :lol:

post-33671-1248470456_thumb.jpgpost-33671-1248470507_thumb.jpgpost-33671-1248470545_thumb.jpgpost-33671-1248470578_thumb.jpg

Mesaj completat

intocmai asa le are si motorul din filmulete insa ele sunt montate gresit pe biele:fantele segmentilor spre admisie si sagetile spre evacuare.chiar proprietarul isi exprima temerile ca ar putea agata segmentii in ferestre.daca ar monta cu sagetile spre admisie nu ar mai exista acest risc.

-era cineva @alcol care a sustinut sus si tare ca pistoanele la Jupiter 4 se monteaza cu sageata spre admisie .....dupa un timp a aparuse cu un topic spunind ca motoarele rusesti sint de (cuvant urat) de l-au luat toti la pu-a si nu l-am mai vazut pe aici !

-sincer i-mi pare rau pentru el !

Mesaj completat

UITE SI CEVA GASIT LA REPEZEALA DE PE ALTE MELEAGURI !! :D

 

-somn usor ! :)

Mesaj completat

-mah nu am putut dormi toata noaptea de framintari !!..asa ca m-am sculat cu noaptea-n cap si am fugit in ograda cu aparatul in cautare de fiare ! am gasit asta , cilindru si piston de carpati care este ultimul meu ex. ca deja devin obositor si alte motoare tot nu mai am ! (rog moderatorul sa nu se supere pe mine pentru pozele astea ce nu isi au locul aici ).

 

-intrebare ca la gradinita : " dragi copii in care din cele doua fotografi credeti ca pistonul este cu sageata spre evacuare " ?

in fotografia marcata cu K sau in cea cu cacao ? cel care va raspunde corect va primi o caramea !!

este cam aceeasi treaba dar mult mai vizibil !!

 

acuma am eu o intrebare ; -ce motoare mai cunoasteti cu montajul pistonului cu sageata spre admisie ? (in afara de jupiter ca asta se vede ca este cu 2 perechi de ...sageti )

post-33671-1248512284_thumb.jpgpost-33671-1248512324_thumb.jpgpost-33671-1248512354_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-na ca m-am dezamagit rau !!!...dar ast-i bine , asa avem o dezbatere serioasa ! :)

-uite si pozele cu setul vechi. ;) ....voi cum ati monta pistonul ?

- ca parere personala cred ca toate sagetile (de pe toate pistoanele ) tre sa indice directia inainte !!

 

-sincer i-mi este atit de usor sa dau dreptate cuiva sau pur si simplu sa imi vad de viata ! ..dar mi-ar parea rau sa vad pe altii facind greseli cum am facut si eu in cei 15 ani de Jupiter 4 ! :lol:

post-33671-1248470456_thumb.jpgpost-33671-1248470507_thumb.jpgpost-33671-1248470545_thumb.jpgpost-33671-1248470578_thumb.jpg

Mesaj completat

 

-era cineva @alcol care a sustinut sus si tare ca pistoanele la Jupiter 4 se monteaza cu sageata spre admisie .....dupa un timp a aparuse cu un topic spunind ca motoarele rusesti sint de (cuvant urat) de l-au luat toti la pu-a si nu l-am mai vazut pe aici !

-sincer i-mi pare rau pentru el !

Mesaj completat

UITE SI CEVA GASIT LA REPEZEALA DE PE ALTE MELEAGURI !! :D

 

-somn usor ! :)

Mesaj completat

-mah nu am putut dormi toata noaptea de framintari !!..asa ca m-am sculat cu noaptea-n cap si am fugit in ograda cu aparatul in cautare de fiare ! am gasit asta , cilindru si piston de carpati care este ultimul meu ex. ca deja devin obositor si alte motoare tot nu mai am ! (rog moderatorul sa nu se supere pe mine pentru pozele astea ce nu isi au locul aici ).

 

-intrebare ca la gradinita : " dragi copii in care din cele doua fotografi credeti ca pistonul este cu sageata spre evacuare " ?

in fotografia marcata cu K sau in cea cu cacao ? cel care va raspunde corect va primi o caramea !!

este cam aceeasi treaba dar mult mai vizibil !!

 

acuma am eu o intrebare ; -ce motoare mai cunoasteti cu montajul pistonului cu sageata spre admisie ? (in afara de jupiter ca asta se vede ca este cu 2 perechi de ...sageti )

post-33671-1248512284_thumb.jpgpost-33671-1248512324_thumb.jpgpost-33671-1248512354_thumb.jpg

imi pare rau sa aud ca framantarile pe care ti le-am iscat nu te-au lasat sa dormi linistit ieri noapte insa asta este realitatea:pistoanele de IJ Jupiter se monteaza cu sageata spre admisie.ca o explicatie[nu stiu daca este cea reala asa ca nu o luati de buna]m-am gandit ca K-175[Kovrovec,stramosul Voshod-ului]foloseste un piston identic cu cel de IJ[alezaj 61,75mm,diametru bolt 14mm,2 segmenti de 2,5mm grosime etc.]montat pe biela cu sageata spre inainte si evident fantele segmentilor spre admisie[la K ferestrele de baleiaj nu sunt asa de late asa ca segmentii nu au cum sa agate in buza lor].la fabricarea Jupiterului[aparut la vreo 5-6 ani dupa K-175]s-au folosit doua pistoane de K montate pe biele cu sageata spre inapoi[si fantele spre evacuare]pentru ca ferstrele de baleiaj erau mai late si segmentii agatau in ele.in era comunista tipizarea era la moda;daca cu un singur tip de piston puteai construi 2 motoare era mai simplu de produs si mai ieftin.si in ziua de azi multi s-ar mira poate sa afle ca in Bugatti Veyron,bestia de 1000 CP se folosesc pistoane de VW Polo.e drept ca 16 si nu doar 4 ca in Polo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- sara buna ! ca vad ca nimeni nu vrea sa ma mai bage in seama ma gindeam sa mai domolesc putin spiritele si sa schimb usor subiectul cu unul de genul : "- cum se monteaza pistoanele la IJ Jupiter 4 " !!!!

-bun ..in fotografiile ce urmeaza si cele postate ieri ne referim la niste masuratori banale facute cu metrul !!

dupa cum bine se vede in partea opusa sagetii (spate ) distanta de la o gaura la alta a boltului masoara mai putin decit in fata sagetii.

.....- cred ca totul este destul de clar ....drept urmare boltul nostru este usor deplasat spre inapoi !!

pentru a intelege mai bine ce se intimpla acolo in motor am facut si 2 desene , in primul se vede ca biela la PMS este usor oblig, inclinata spre inapoi (din partea de sus la bolt ) iar cind pistonu este in punctul optim pentru explozie datorita avansului , biela se afla in pozitie paralela cu cilindrul oferind randamentul maxim de inpingere si comprimare a exploziei iar odata trecuta de PMS continuarea ciclului !.

-in desenul 2 se vede pistonul la PMS dar de data aceasta cu boltul usor spre inainte si este tot atit de oblig ca si in primul desen dar in momentul exploziei ...intre bolt care este inainte si ambelaj care este inapoi datorita avansului...biela va sta rau de tot inclinata...motiv penru care se distrug ambelajele f. repede se sparg pistoane si se fot carterele , de aici si vibratiile de care spuneam !

 

- un exemplu ar fi : dai puternic cu ciocanul intir-o dalta obliga sa vezi ce iese sau pune-o bine perpendicular pe materialul de cioplit

sa vezi unde ai mai mare randament ......mai BABESTE de asa nu pot sa ma exprim !!!

post-33671-1248560630_thumb.jpgpost-33671-1248560665_thumb.jpg

post-33671-1248560698_thumb.jpgpost-33671-1248560724_thumb.jpg

Mesaj completat

imi pare rau sa aud ca framantarile pe care ti le-am iscat nu te-au lasat sa dormi linistit ieri noapte insa asta este realitatea:pistoanele de IJ Jupiter se monteaza cu sageata spre admisie.ca o explicatie[nu stiu daca este cea reala asa ca nu o luati de buna]m-am gandit ca K-175[Kovrovec,stramosul Voshod-ului]foloseste un piston identic cu cel de IJ[alezaj 61,75mm,diametru bolt 14mm,2 segmenti de 2,5mm grosime etc.]montat pe biela cu sageata spre inainte si evident fantele segmentilor spre admisie[la K ferestrele de baleiaj nu sunt asa de late asa ca segmentii nu au cum sa agate in buza lor].la fabricarea Jupiterului[aparut la vreo 5-6 ani dupa K-175]s-au folosit doua pistoane de K montate pe biele cu sageata spre inapoi[si fantele spre evacuare]pentru ca ferstrele de baleiaj erau mai late si segmentii agatau in ele.in era comunista tipizarea era la moda;daca cu un singur tip de piston puteai construi 2 motoare era mai simplu de produs si mai ieftin.si in ziua de azi multi s-ar mira poate sa afle ca in Bugatti Veyron,bestia de 1000 CP se folosesc pistoane de VW Polo.e drept ca 16 si nu doar 4 ca in Polo.

mai kyvaka , sincer asa tu cite Jupiter 4 ai avut pina acum ca sincer i-mi esti simpatic la teorie !

Mesaj completat

si inca ceva , in afara de foicica aia scoasa de pe internet la care se poate gresi foarte usor in timpul traducerii , nu mi-ai dovedit nimic :lol: ......tu vorbesti de broasca de K si de jupi3 (care nu sti daca este la fel )!!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- sara buna ! ca vad ca nimeni nu vrea sa ma mai bage in seama ma gindeam sa mai domolesc putin spiritele si sa schimb usor subiectul cu unul de genul : "- cum se monteaza pistoanele la IJ Jupiter 4 " !!!!

-bun ..in fotografiile ce urmeaza si cele postate ieri ne referim la niste masuratori banale facute cu metrul !!

dupa cum bine se vede in partea opusa sagetii (spate ) distanta de la o gaura la alta a boltului masoara mai putin decit in fata sagetii.

.....- cred ca totul este destul de clar ....drept urmare boltul nostru este usor deplasat spre inapoi !!

pentru a intelege mai bine ce se intimpla acolo in motor am facut si 2 desene , in primul se vede ca biela la PMS este usor oblig, inclinata spre inapoi (din partea de sus la bolt ) iar cind pistonu este in punctul optim pentru explozie datorita avansului , biela se afla in pozitie paralela cu cilindrul oferind randamentul maxim de inpingere si comprimare a exploziei iar odata trecuta de PMS continuarea ciclului !.

-in desenul 2 se vede pistonul la PMS dar de data aceasta cu boltul usor spre inainte si este tot atit de oblig ca si in primul desen dar in momentul exploziei ...intre bolt care este inainte si ambelaj care este inapoi datorita avansului...biela va sta rau de tot inclinata...motiv penru care se distrug ambelajele f. repede se sparg pistoane si se fot carterele , de aici si vibratiile de care spuneam !

 

- un exemplu ar fi : dai puternic cu ciocanul intir-o dalta obliga sa vezi ce iese sau pune-o bine perpendicular pe materialul de cioplit

sa vezi unde ai mai mare randament ......mai BABESTE de asa nu pot sa ma exprim !!!

post-33671-1248560630_thumb.jpgpost-33671-1248560665_thumb.jpg

post-33671-1248560698_thumb.jpgpost-33671-1248560724_thumb.jpg

Mesaj completat

 

mai kyvaka , sincer asa tu cite Jupiter 4 ai avut pina acum ca sincer i-mi esti simpatic la teorie !

Mesaj completat

si inca ceva , in afara de foicica aia scoasa de pe internet la care se poate gresi foarte usor in timpul traducerii , nu mi-ai dovedit nimic :lol: ......tu vorbesti de broasca de K si de jupi3 (care nu sti daca este la fel )!!!! :D

 

frate biker, am avut si jupiter 4, 5 si voshod si iti spun inca odata: la jupiter pistoanele se monteaza cu sageata SPRE EVACUARE , iar la voshod ( modelul intr-un piston) nu se foloseste piston de Jupiterci este piston special de voshod, cel de jupiter agata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- sara buna ! ca vad ca nimeni nu vrea sa ma mai bage in seama ma gindeam sa mai domolesc putin spiritele si sa schimb usor subiectul cu unul de genul : "- cum se monteaza pistoanele la IJ Jupiter 4 " !!!!

-bun ..in fotografiile ce urmeaza si cele postate ieri ne referim la niste masuratori banale facute cu metrul !!

dupa cum bine se vede in partea opusa sagetii (spate ) distanta de la o gaura la alta a boltului masoara mai putin decit in fata sagetii.

.....- cred ca totul este destul de clar ....drept urmare boltul nostru este usor deplasat spre inapoi !!

pentru a intelege mai bine ce se intimpla acolo in motor am facut si 2 desene , in primul se vede ca biela la PMS este usor oblig, inclinata spre inapoi (din partea de sus la bolt ) iar cind pistonu este in punctul optim pentru explozie datorita avansului , biela se afla in pozitie paralela cu cilindrul oferind randamentul maxim de inpingere si comprimare a exploziei iar odata trecuta de PMS continuarea ciclului !.

-in desenul 2 se vede pistonul la PMS dar de data aceasta cu boltul usor spre inainte si este tot atit de oblig ca si in primul desen dar in momentul exploziei ...intre bolt care este inainte si ambelaj care este inapoi datorita avansului...biela va sta rau de tot inclinata...motiv penru care se distrug ambelajele f. repede se sparg pistoane si se fot carterele , de aici si vibratiile de care spuneam !

 

- un exemplu ar fi : dai puternic cu ciocanul intir-o dalta obliga sa vezi ce iese sau pune-o bine perpendicular pe materialul de cioplit

sa vezi unde ai mai mare randament ......mai BABESTE de asa nu pot sa ma exprim !!!

post-33671-1248560630_thumb.jpgpost-33671-1248560665_thumb.jpg

post-33671-1248560698_thumb.jpgpost-33671-1248560724_thumb.jpg

Mesaj completat

 

mai kyvaka , sincer asa tu cite Jupiter 4 ai avut pina acum ca sincer i-mi esti simpatic la teorie !

Mesaj completat

si inca ceva , in afara de foicica aia scoasa de pe internet la care se poate gresi foarte usor in timpul traducerii , nu mi-ai dovedit nimic :lol: ......tu vorbesti de broasca de K si de jupi3 (care nu sti daca este la fel )!!!! :D

sincer am avut 2 Jupiter:un 4 si un 3[am lucrat la amandoua,motor desfacut and all],iar acum de curand am facut setul la un prieten cu Jupiter 4[apropo,pistoanele erau montate cand l-am desfacut cu sagetile spre admisie,asa ca nu ma poti acuza ca as fi singurul ce "predica in pustiu"].cat despre deportul boltului pistonului acesta este probabil[nu am masurat efectiv ca nu m-a interesat]de max. 1 mm si nu are legatura cu explozia la PMI si forta ce actioneaza asupra bielei[apropo,biela este perfect paralela cu peretii cilindrului cu pistonul la PMI si nu la 2-3mm inainte,in momentul producerii scanteii].acest deport este introdus ca in momentul schimbarii sensului de deplasare a bielei[de sus in jos si invers]frecarea fustei pistonului pe peretele cilindrului sa fie minima.

foicica aia de pe internet[intr-adevar de pe net e]e o pagina scanata din manualul de service pentru IJ Planeta si IJ Jupiter 3 si furnizata de fabrica clientilor englezi.ma indoiesc ca ii sfatuiau pe acestia sa monteze pistoanele gresit[eventual ca sa le vanda piese de schimb,pistoane,segmenti si ambielaje],cum ma indoiesc din nou ca ar fi o greseala de traducere,mai ales avand in vedere ca este si subliniat[in paranteze]ca pistoanele se monteaza cu sagetile in sens opus deplasarii motocicletei,recte spre admisie.cat despre posibilitatea ca lucrurile sa se fi schimbat pentru Jupiter 4 si 5 ma indoiesc sa fie asa.ma gandesc doar la faptul ca in aproape 50 de ani de cand se produce Jupiter[1,2,3,4 sau 5]nu au reusit sa puna si ei o colivie cu ace la boltul pistonului in locul bucselor acelea oribile.dar asta insemna sa fabrice alte biele din material de calitate[nu plastilina]cu alte tolerante[decat cele masurabile cu un simplu subler].

Apropos:are cineva vreun manual de service de Jupiter 4[scanat sau in orice alt format]sa ne lamurim ce si cum ca stiti cum e vorba aia,la povesti si fotbal ne pricepem toti.

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate biker, am avut si jupiter 4, 5 si voshod si iti spun inca odata: la jupiter pistoanele se monteaza cu sageata SPRE EVACUARE , iar la voshod ( modelul intr-un piston) nu se foloseste piston de Jupiterci este piston special de voshod, cel de jupiter agata!

-dureros este faptul ca vii cu argumente clare , masuratori , fotografii , desene bine explicate ....si NU ...SI NU , doar atit NU !!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-dureros este faptul ca vii cu argumente clare , masuratori , fotografii , desene bine explicate ....si NU ...SI NU , doar atit NU !!!!!!!!!!

 

 

man, pe bune acum, cand ardeam gazut cu IJ-ul si "faceam" motoare la inceput de sezon nici nu stiam ce este ala internet, la fel si acum, sincer nici nu ma intereseaza sa masor pistoane de ij sau sa uploadez poze.....era asa, o sugestie mai mult, de fapt din cate stiu si eu din "mosi" la absolut toate motocicletele rusesti in 2 timpi sageata din capul pistonului se pune inspre evacuare.....era asa indrumarea mea, sa faci motorul, nu polemica pe net :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-ziua buna ! ..dis de dimineata am luat camera si am fugit in ograda in cautare de ceva piese de BUGATTI ! , din pacate nu am gasit nimic asa ca ramin fara argumente ! :D (era o gluma !!)

-bun ! hai sa trecem la ale noastre !..astazi am desfacut cilindri la motor !..(pentru niste modificari cum am spus mai devreme , nici decum pentru a demonstra ceva caci nu sint chiar asa de rau dus cu pluta !!!!).

bunnnn... pistoanele mele masoara exact ca cele vechi (dar care nu erau originale din fabricatia motocicletei caci mai facusem o rectificare acum citiva ani...iar de cele originale sincer nu mai i-mi amintesc cum erau pozitionate )...oricum repet eu NU am nevoie de sageata de orientare !!!!!!!...segmentii sint intacti si in perfecta stare iar boltul deplasat spre inapoi !!!

NU prietene NU este vorba de 1mm ci de 3-4 dupa cum bine vezi in primele poze pe care le-am pus LUCRU FOARTE INPORTANT !!!

-nici eu nu am scule de masurat la precizie dar cu ce am este suficent sa inteleg !!

-orice copil de clasa a5a intelege ca intre doua paralele , un punct central (biela jos ) si un punct deplasat (biela sus ) , linia dintre cele doua puncte NU este paralela cu cele doua paralele (cilindru ) !!! , inr raspunsul tau este "un am masurat ca nu ma intereseaza " !!!!!...sti @drobu a spus odata la cineva "dumneata ori ai probleme cu cititul ori cu ginditul " :) eu nu in-mi permit sa zic asa ceva in primul rind ca ma respect pe mine !!...dar faptul ca ma obligi sa trec la "diazepane" ma face sa i-ti spun ca nu prea ai habar de Jupiter 4 si tind cs cred ca te numesti Toma "necredinciosul"(si repet ca nu ma intereseaza de alte modele de IJ) si i-ti mai aduc un argument concret ROLELE BOLTURILOR care exista de ceva vreme !!(si pentru care defapt am desfacut motorul , caci sint prost executate asa cum credeai si tu de "masurat la precizie"si dupa incalzirea motorului cilindrul drept zirnaie usor , dar astr este alta mincare de peste ce o vom discuta alta data )...si inca ceva , setul (cilindri , pistoane , segmenti ) si ambelajele sint de la dany si i-am spus omului ca vreau ce este mai BUN si nu ce este mai ieftin asa cum probabil sint pistoanele de care ziceti voi ca sint ORIGINALE cumparate de la TUNARI si confectionate in dos de circiuma !!..si poate confirma daca doreste !!! :lol: post-33671-1248614999_thumb.jpgpost-33671-1248615103_thumb.jpgpost-33671-1248615179_thumb.jpgpost-33671-1248615223_thumb.jpgpost-33671-1248615270_thumb.jpgpost-33671-1248615335_thumb.jpgpost-33671-1248615460_thumb.jpg

post-33671-1248615411_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-orice copil de clasa a5a intelege :lol:

mestere hai bre da-o dreaqu de sageata ce mai conteaza cum e pozitionata din moment ce stifturile segmentilor sant acolo unde tre sa fie (spre evacuare)la motorul asta jupiter 4 si te rog sa nu ma contrazici ca nu e asa ca nu te cred ,

poate ca d'aia nici nu ai reusit sa-i reduci consumul minim mai putin de 4,5% solo cu pinion de 19,,,,

si mai am o intrebare pistoanele astea pe care le ai de zici ca vine sageata in fata si stifturile spre carburator la ai de la dany?adik sant cat de cat originale?

eu am vro 3 seturi de pistoane facute de un nene si nu are sageata pe ele dar in rest sant identice ca si dimensiuni si forme fizice altfel zic eu nu cred ca le puteam folosi nici macar 2 metri ,,,singura diferenta e ca nu au segmentii asa grosi ca si cei originali de 2,5 astia au 1,4 dar merg,cu ultimul set am facut aproape 14000 km cu pistoanele montate cu stifturile in fata, daca erau montate gresit oare crezi ca mai rezista atat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-si ca sa vedeti ca imi place sa fiu "fair play " (cred ca am scris bine )...uite ca am gasit si pistoanele mult prea slavite ce se monteaza cu SAGEATA SPRE CARBURATOR (dupa teoria si masuratorile mele ), si cu asta inchei subiectul !!

 

-descriere :

-1 , de la prima vedere sint de tot rahatul !

-2 , materialul este mai moale decit cele normale !

-3 , la lovire sunetul este mai gros si sec (ca plumbul ), celelalte suna ascutit (sticlos ) si cu rezonanta !

-4 , in interior sint brute si nefrezate

-5 , lipseste o nervura de rezistenta

-6 , gaurirea pentru stifturi este executata gresit (in interiorul pistonului sint niste proeminente (bult ) pentru evitarea strapungerii , iar astea sint gaurite in loc de sus sint jos si invers !!!

 

-oare astea sa fie pistoanele originale si prea laudate :D ??????????????...hai ma sa fim seriosi !!!

 

-concluzia o trageti voi , ...eu va doresc mult succes in asezarea SAGETILOR !!!!!!!!!!! :lol:

post-33671-1248620406_thumb.jpgpost-33671-1248620443_thumb.jpgpost-33671-1248620494_thumb.jpgpost-33671-1248620529_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mestere hai bre da-o dreaqu de sageata ce mai conteaza cum e pozitionata din moment ce stifturile segmentilor sant acolo unde tre sa fie (spre evacuare)la motorul asta jupiter 4 si te rog sa nu ma contrazici ca nu e asa ca nu te cred ,

poate ca d'aia nici nu ai reusit sa-i reduci consumul minim mai putin de 4,5% solo cu pinion de 19,,,,

si mai am o intrebare pistoanele astea pe care le ai de zici ca vine sageata in fata si stifturile spre carburator la ai de la dany?adik sant cat de cat originale?

eu am vro 3 seturi de pistoane facute de un nene si nu are sageata pe ele dar in rest sant identice ca si dimensiuni si forme fizice altfel zic eu nu cred ca le puteam folosi nici macar 2 metri ,,,singura diferenta e ca nu au segmentii asa grosi ca si cei originali de 2,5 astia au 1,4 dar merg,cu ultimul set am facut aproape 14000 km cu pistoanele montate cu stifturile in fata, daca erau montate gresit oare crezi ca mai rezista atat?

Singura solutie in momentul de fata este un piston cu sageata inainte si celalalt cu sageata inspre carburator si atunci problema este rezolvata. :lol:

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mestere hai bre da-o dreaqu de sageata ce mai conteaza cum e pozitionata din moment ce stifturile segmentilor sant acolo unde tre sa fie (spre evacuare)la motorul asta jupiter 4 si te rog sa nu ma contrazici ca nu e asa ca nu te cred ,

poate ca d'aia nici nu ai reusit sa-i reduci consumul minim mai putin de 4,5% solo cu pinion de 19,,,,

si mai am o intrebare pistoanele astea pe care le ai de zici ca vine sageata in fata si stifturile spre carburator la ai de la dany?adik sant cat de cat originale?

eu am vro 3 seturi de pistoane facute de un nene si nu are sageata pe ele dar in rest sant identice ca si dimensiuni si forme fizice altfel zic eu nu cred ca le puteam folosi nici macar 2 metri ,,,singura diferenta e ca nu au segmentii asa grosi ca si cei originali de 2,5 astia au 1,4 dar merg,cu ultimul set am facut aproape 14000 km cu pistoanele montate cu stifturile in fata, daca erau montate gresit oare crezi ca mai rezista atat?

-mestere tu ai probleme cu cititul ??? :) am specificat clar de unde am setul !!!

si hai sa i-ti zic ceva mai "kalbreazy"...pe Spaña mergeai cu 100 si chiar mergea frumos motorul !

acum am inteles ca si tu esti in reparatii cu el...baga si matale acolo 2 poze cu ce sti sa faci si spunene si noua cm merge motoru !

-- dar sa nu vi sa spui ca nu vrei sa treci cu el de 80 ce esti in rodaj !!...TOATA STIMA !!!

Mesaj completat

Singura solutie in momentul de fata este un piston cu sageata inainte si celalalt cu sageata inspre carburator si atunci problema este rezolvata. :D

Numai bine

-ESTI SIMPATIC !!!!!!!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-mestere tu ai probleme cu cititul ??? :) am specificat clar de unde am setul !!!

si hai sa i-ti zic ceva mai "kalbreazy"...pe Spaña mergeai cu 100 si chiar mergea frumos motorul !

acum am inteles ca si tu esti in reparatii cu el...baga si matale acolo 2 poze cu ce sti sa faci si spunene si noua cm merge motoru !

-- dar sa nu vi sa spui ca nu vrei sa treci cu el de 80 ce esti in rodaj !!...TOATA STIMA !!!

Mesaj completat

 

-ESTI SIMPATIC !!!!!!!!! :lol:

....sa stii ca am citit fro 6 beri si asta destul de clar (citet)mai spre ultima am avut ceva probleme :D

da intradevar sant in Spania si imi pare nespus de rau ca am trimes IJ-ul in tara ca iti demonstram un montaj de la A la Z asa cum scrie la carte,,,

si stai linistit ca nu sant genul de om sa ma ascund dupa deget o sa vina sigur si ziua cand o sa ne intalnim(la mai multe beri) la momentul adevarului si pun IJ-ul pariu ca vad ca nu ma crezi ca poate sa treca de 120kmh asta sa-ti dovedesc ca stie sa si fuga,si cu consumul la fel -demonstratie nu vorbe,,,, aici am mers cu el pe autostrada cu 120kmh cu 2 persoane,

si nu nu e in reparatii dupa cum am zis e in tara pt ca aici nu pot sa circul cu el tre sa-l inscriu aici si ai tre si omologare pt tipul asta de moto pt ca spaniolii nu au importat motoare de la rusi da sant motoare rusesti aici dar toti le-a facut omologare individuala asa ca mam lipsit si mi-am luat un burgman de 250 cu care alerg unde am nevoie...

....multe salutari....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mestere hai bre da-o dreaqu de sageata ce mai conteaza cum e pozitionata din moment ce stifturile segmentilor sant acolo unde tre sa fie (spre evacuare)la motorul asta jupiter 4 si te rog sa nu ma contrazici ca nu e asa ca nu te cred ,

poate ca d'aia nici nu ai reusit sa-i reduci consumul minim mai putin de 4,5% solo cu pinion de 19,,,,

si mai am o intrebare pistoanele astea pe care le ai de zici ca vine sageata in fata si stifturile spre carburator la ai de la dany?adik sant cat de cat originale?

eu am vro 3 seturi de pistoane facute de un nene si nu are sageata pe ele dar in rest sant identice ca si dimensiuni si forme fizice altfel zic eu nu cred ca le puteam folosi nici macar 2 metri ,,,singura diferenta e ca nu au segmentii asa grosi ca si cei originali de 2,5 astia au 1,4 dar merg,cu ultimul set am facut aproape 14000 km cu pistoanele montate cu stifturile in fata, daca erau montate gresit oare crezi ca mai rezista atat?

-pai nu ziceam eu bine ca voi vorbiti de piostoane TIGANESTI facute in spatele circiumii !!!!!!

- hai ma dao drak .....auzi tu la el pistoane facute de mosi !!!!!!!!!!!

-si citeste bre tot ce scrie omul si NU TE UITA DOAR LA POZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-pai nu ziceam eu bine ca voi vorbiti de piostoane TIGANESTI facute in spatele circiumii !!!!!!

- hai ma dao drak .....auzi tu la el pistoane facute de mosi !!!!!!!!!!!

-si citeste bre tot ce scrie omul si NU TE UITA DOAR LA POZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

pentru edificare:masurat piston vechi de pe un Jupiter 4[schimbat dupa aprox. 2000 km nu din cauza uzurii sau a altor probleme ci pentru ca am schimbat cilindrii care erau la cota 1 cu altii noi la cota 0]si piston nou tot Jupiter 4,la cota 0.pistoanele sunt aproape identice doar canalul dintre segmenti este putin mai lat la pistonul nou.dezaxajul boltului este de aprox. 1,4-1,5 mm pe diametru[o sa revin maine cu o masuratoare exacta]la ambele pistoane.am masurat cu o ruleta distanta pe circumferinta[lungimea sectorului de cerc]intre marginile gaurilor pentru bolt si intr-o parte si in cealalta:80,5 mm ,respectiv 85,7 mm la ambele.la ambele stifturile opritoare pentru segmenti sunt pe partea cu circumferinta mai mica[80.5 mm]si distanta intre ele este de 48,5 mm la ambele.sagetile de montaj sunt orientate la ambele spre partea cu circumferinta mai mare[85,7 mm]si opus stifturilor opritoare.

este stiut ca la motoarele in 2 timpi axele bolturilor sunt deportate cu 1-2 mm spre fereastra de evacuare.in cazul pistoanelor de mai sus la montarea pe biele cu deportul spre evacuare[adica corect]sagetile sunt indreptate spre admisie si stifturile opritoare spre evacuare.pe pistonul folosit se vad clar urmele gazelor de evacuare pe partea respectiva,in timp ce pe partea cu sageata fusta este curata.maine o sa revin cu poze edificatoare si cu masuratori exacte.oricum eu zic ca am demonstrat ceea ce era de demonstrat.apropo ,pistoanele nu sunt de la Dany;nu stiam ca are monopol pentru pistoane de Jupiter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru edificare:masurat piston vechi de pe un Jupiter 4[schimbat dupa aprox. 2000 km nu din cauza uzurii sau a altor probleme ci pentru ca am schimbat cilindrii care erau la cota 1 cu altii noi la cota 0]si piston nou tot Jupiter 4,la cota 0.pistoanele sunt aproape identice doar canalul dintre segmenti este putin mai lat la pistonul nou.dezaxajul boltului este de aprox. 1,4-1,5 mm pe diametru[o sa revin maine cu o masuratoare exacta]la ambele pistoane.am masurat cu o ruleta distanta pe circumferinta[lungimea sectorului de cerc]intre marginile gaurilor pentru bolt si intr-o parte si in cealalta:80,5 mm ,respectiv 85,7 mm la ambele.la ambele stifturile opritoare pentru segmenti sunt pe partea cu circumferinta mai mica[80.5 mm]si distanta intre ele este de 48,5 mm la ambele.sagetile de montaj sunt orientate la ambele spre partea cu circumferinta mai mare[85,7 mm]si opus stifturilor opritoare.

este stiut ca la motoarele in 2 timpi axele bolturilor sunt deportate cu 1-2 mm spre fereastra de evacuare.in cazul pistoanelor de mai sus la montarea pe biele cu deportul spre evacuare[adica corect]sagetile sunt indreptate spre admisie si stifturile opritoare spre evacuare.pe pistonul folosit se vad clar urmele gazelor de evacuare pe partea respectiva,in timp ce pe partea cu sageata fusta este curata.maine o sa revin cu poze edificatoare si cu masuratori exacte.oricum eu zic ca am demonstrat ceea ce era de demonstrat.apropo ,pistoanele nu sunt de la Dany;nu stiam ca are monopol pentru pistoane de Jupiter.

-SA TRAITI CU STIMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...