Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cumpar motor de Jupiter 5 in stare de functionare si cu acte(eventual planeta in doua tobe)originale(blocul motor).merci!+un cric central de planeta 5

Editat de tibiche
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa scot arcul dintr-un telscop de IJ, cum se procedeaza? daca e careva amabil si doreste sa imi dea un sfat, o poate face si pe privat, chiar il rog(se poate sa uit unde am postat anuntul).

multumesc de atentie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa scot arcul dintr-un telscop de IJ, cum se procedeaza?

multumesc de atentie!

salut

pai ce sa intamplat e intepenit ?

tre sa dai piulita aia mare jos care e in capul telescopului si pe urma ar trebui sa mai aiba inca 2 piulite pe tija aia ce tine arcul presat si afara cu el !!!

post-15361-1272482744_thumb.jpgpost-15361-1272482780_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

pai ce sa intamplat e intepenit ?

tre sa dai piulita aia mare jos care e in capul telescopului si pe urma ar trebui sa mai aiba inca 2 piulite pe tija aia ce tine arcul presat si afara cu el !!!

post-15361-1272482744_thumb.jpgpost-15361-1272482780_thumb.jpg

multam tovarase!

abia acum vad cit de cascat sunt..

am adus in discutie -"telescopul" insa nu am precizat care!? fata spate?

era vorba de cele de pe spate....

are careva o presa de arc sai faca o poza sa-mi fac idee cum s-o confectionez?

de ea am nevoie, apoi restul e ca si rezolvat! se elibereaza cele doua saibe , jumatati,care sunt pe post de siguranta intr-un capat ,si s-a scos arcul!

:) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam tovarase!

abia acum vad cit de cascat sunt..

am adus in discutie -"telescopul" insa nu am precizat care!? fata spate?

era vorba de cele de pe spate....

are careva o presa de arc sai faca o poza sa-mi fac idee cum s-o confectionez?

de ea am nevoie, apoi restul e ca si rezolvat! se elibereaza cele doua saibe , jumatati,care sunt pe post de siguranta intr-un capat ,si s-a scos arcul!

:) :laugh:

No las-o balta!La atata arc iti trebuie presa?Mananca bine, bea un pahar de vin si doar daca te uiti la el se desface. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe fata sant telescoape si pe spate amortizoare ,eu asa stiu ca se numesc cel putin la ij-ul meu nu stiu la altii, daca gresesc va rog sa ma corectati.

si eu tot cam aceeasi varianta am folosit numai ca am mai pus o surubelnita ca sa pot sa apas cu mainile amandoua si saibele cad singure ,cand le pui la loc tre sa te ajute cineva

spor la treaba :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Am "dezgropat" si eu de unde era stat de vreo 5 ani batrinul Ivan (Jupiter 4 din '82) si am citeva nedumeriri la care sper sa capat ceva lumina:

 

1- Are cineva idee cit ulei se pune in furca fata si de care? Am nevoie de o idee de la cineva care a pus anume cantitati si a observat comportament, asa cred ca reusesc sa gasesc un manual pe undeva unde sa scrie, dar o parere "first hand" e binevenita :huh:

 

2- Am o problema cu el, cind se incalzeste si-l alerg un pic mai mult incepe sa moara motorul si oricit l-as ambala trebuie sa-l las sa se raceasca si sa-l pornesc cu socul desi e cald, sau sa-l imping. Bateria e sigur buna ca e cea de pe TDM. A mai patit cineva asta? Are cineva habar cum dreg?

 

3-Daca ati cumparat, ce ati cumparat si de unde ati luat piese pentru Jupiter? Va rog, am vazut si eu numere de telefon si adrese de mess, daca se poate obosi cineva un pic mai mult sa bata la taste si cum e vinzatorul, daca are magazin, daca sunt bune piesele, daca sunt ok preturile, unde pot vedea un "galantar", as fi foarte recunoscator, altminteri sa dau un telefon pot si eu... din nou, o parere clara la prima mina este mai mult decit binevenita.

 

Va multumesc anticipat pentru rabdare si osteneala :cheers:

 

Asfalt uscat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Am "dezgropat" si eu de unde era stat de vreo 5 ani batrinul Ivan (Jupiter 4 din '82) si am citeva nedumeriri la care sper sa capat ceva lumina:

 

1- Are cineva idee cit ulei se pune in furca fata si de care? Am nevoie de o idee de la cineva care a pus anume cantitati si a observat comportament, asa cred ca reusesc sa gasesc un manual pe undeva unde sa scrie, dar o parere "first hand" e binevenita :huh:

 

2- Am o problema cu el, cind se incalzeste si-l alerg un pic mai mult incepe sa moara motorul si oricit l-as ambala trebuie sa-l las sa se raceasca si sa-l pornesc cu socul desi e cald, sau sa-l imping. Bateria e sigur buna ca e cea de pe TDM. A mai patit cineva asta? Are cineva habar cum dreg?

 

3-Daca ati cumparat, ce ati cumparat si de unde ati luat piese pentru Jupiter? Va rog, am vazut si eu numere de telefon si adrese de mess, daca se poate obosi cineva un pic mai mult sa bata la taste si cum e vinzatorul, daca are magazin, daca sunt bune piesele, daca sunt ok preturile, unde pot vedea un "galantar", as fi foarte recunoscator, altminteri sa dau un telefon pot si eu... din nou, o parere clara la prima mina este mai mult decit binevenita.

 

Va multumesc anticipat pentru rabdare si osteneala :cheers:

 

Asfalt uscat! :D

Salut!la telescoape pot sa iti spun cum am facut eu si merg foarte bine,le-am desfacut din piulita din capat sus,le-am dat drumul in jos la maxim,am bagat ulei H ptr telescoape pina la vreo doua deget plin(nu uita cu ele coborite),dupa care le-am ridicat am pus piulitele inapoi,strinse si cam atit.Si pot sa-ti spun ca merg,ata.

Mesaj completat

Salut!la telescoape pot sa iti spun cum am facut eu si merg foarte bine,le-am desfacut din piulita din capat sus,le-am dat drumul in jos la maxim,am bagat ulei H ptr telescoape pina la aprox 3/4 plin(nu uita cu ele coborite),dupa care le-am ridicat am pus piulitele inapoi,strinse si cam atit.Si pot sa-ti spun ca merg,ata.(Sau daca ai pe cineva in armata,la tunuri si poate sa-ti procure STEOL M.)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Am "dezgropat" si eu de unde era stat de vreo 5 ani batrinul Ivan (Jupiter 4 din '82) si am citeva nedumeriri la care sper sa capat ceva lumina:

 

1- Are cineva idee cit ulei se pune in furca fata si de care? Am nevoie de o idee de la cineva care a pus anume cantitati si a observat comportament, asa cred ca reusesc sa gasesc un manual pe undeva unde sa scrie, dar o parere "first hand" e binevenita :P

 

2- Am o problema cu el, cind se incalzeste si-l alerg un pic mai mult incepe sa moara motorul si oricit l-as ambala trebuie sa-l las sa se raceasca si sa-l pornesc cu socul desi e cald, sau sa-l imping. Bateria e sigur buna ca e cea de pe TDM. A mai patit cineva asta? Are cineva habar cum dreg?

 

3-Daca ati cumparat, ce ati cumparat si de unde ati luat piese pentru Jupiter? Va rog, am vazut si eu numere de telefon si adrese de mess, daca se poate obosi cineva un pic mai mult sa bata la taste si cum e vinzatorul, daca are magazin, daca sunt bune piesele, daca sunt ok preturile, unde pot vedea un "galantar", as fi foarte recunoscator, altminteri sa dau un telefon pot si eu... din nou, o parere clara la prima mina este mai mult decit binevenita.

 

Va multumesc anticipat pentru rabdare si osteneala :)

 

Asfalt uscat! :blink:

-de ce nu te ostenesti tu putin mai mult sa rasfoiesti topicul asta , gasesti cam toate raspunsurile aici ?!

-cu pagini in urma gasesti manual Jupiter 3 in Romana si Jupiter 4 in Rusa , ambele cu rubrica de capacitati .

-experimente nu am facut sa vad ce se intimpla cu mai mult sau mai putin ulei in furca dar stiu ca "grohaie" daca nu are suficient ulei = hidraulic .

-daca se opreste motorul in mers cind tragi de gaz , este alimentarea , ramine fara benzina = curata robinetul , verifica nivelul...

-piese am cumparat de la Dany la pret rezonabil si la calitatea care este , omul aduce cam ce este mai bun din cite am inteles si are mult caracter ....restul nu conteaza !. "numa binie"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2- Am o problema cu el, cind se incalzeste si-l alerg un pic mai mult incepe sa moara motorul si oricit l-as ambala trebuie sa-l las sa se raceasca si sa-l pornesc cu socul desi e cald, sau sa-l imping. Bateria e sigur buna ca e cea de pe TDM. A mai patit cineva asta? Are cineva habar cum dreg?

 

Nu stiu sa-ti dau un raspuns clar, dar pot sa-ti restrang aria in cazul in care simptomele sunt similare cu ce mi s-a intamplat mie.

 

Acu vreo 2-3 ani, cand tocmai imi luasem Jawa, nu stiam exact nici cat ulei de amestec sa pun, nici ce e aia reglaju aprinderii. Ceea ce stiam e ca tre sa pun ulei in benzina, si ca daca mere totu e ok. Acum, amestecul zic eu ca l-am facut ok, da poate ca ar fi avut nevoie de ceva mai mult ulei avand in vedere ca statuse mult pe tusa. Poate ar fi trebuit sa-i scot chiuloasa si camesile si sa curat cu o perie si benzina atat pistoanele si segmentii, cat si camesile. Nu am facut-o. Altii mi-au zis dup-aia ca aprinderea era reglata aiurea, ceea ce ducea la o incingere aiurea a motorului.

 

Cert e ca dupa 10km motoru murea, trebuia sa-l trag pe dreapta si sa-l las cel putin juma de ora sa se raceasca pana sa-l pot porni din nou. Probabil asta ar fi punctul in care sa zic cum am rezolvat problema. Din pacate nu am rezolvat-o, a cedat motorul inainte sa fac asa ceva. Odata m-am incapatanat si eu, s-a incapatanat si el, si am mers pana s-a incins atat de tare incat segmentii s-au intins la propriu peste pistoane. Camasa s-a dus si ea dreacu.

 

Problema am rezolvat-o cumparand un alt motor pe care l-am pus pe cadru.

 

Bafta si grija sa nu patesti si tu ca mine. Pacat de motoru ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mougli

Motorul tau tragea aer fals sau nu ii venea benzina suficienta

cand se intampla asa ceva trebuie verificat carburatorul sa nu fie colmatat, filtrul de aer si flansa sa fie etanse si sa nu fie crapate, tobele sa fie etanse si curate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu nu mai e cazu, dar daca revin vreodata in situatii similare, merci mult. Poti sa-mi oferi un raspuns si la problemele ridicate la topicul Jawa? Te rog mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va prezint IZH concept bike 2012

 

http://www.igorchak.com/conceptual/

 

" IZH is most famous for being the manufacturer of the Kalashnikov AK-47. But did you know the company also built the first Russian motorcycle in 1928, and has since produced 12 million bikes? I didn’t either, but I do now—thanks to L.A.-based designer Igor Chak. After making a name for himself at Nokia, Chak has set up a freelance design business and turned his eye to envisioning motorcycles for the future. He’s chosen the iconic Russian IZH brand as the basis for his “2012 hybrid” concept motorcycle, and focused on safety—with a dual airbag system and front forks designed to act as crumple zones in the event of a collision. “The bike is also equipped with a proximity regulating radar system that works together with a front facing on-board camera,” says Chak. “It can be programmed for any distance between the bike and an object. So if a car in front of you brakes unexpectedly, the bike will automatically slow down to keep a minimum distance.” Chak foresees 50% of the engine being made of heat-resistant and highly reinforced plastic, with built-in wiring and circuitry. “Having the majority of wires and hoses being built into the frame and engine reduces weight, and damage to wires such as corrosion and decay,” he says. To boost the V-twin engine, there’s a brushless 60kw electric motor built into the rear wheel rim, with power coming from a hyper-efficient lithium sulfide battery. The IZH also uses a camera built into the front with night vision capabilities—and the images are overlaid with GPS data to provide ‘augmented reality’ navigation for the rider. It’s easy to dismiss such radical thinking as fantasy, but Chak’s concept is grounded in reality and the technology is available today. How long will it be before we see these features on production bikes? "

 

post-42545-1273614577_thumb.jpg

 

 

 

 

cred ca abia acum "vitezisti" ar saliva la un IJ ...

 

;)

 

parerea mea personala -> unde mi-e Jupiteru' 2 ????!!!!!??!!!!!!

Editat de alectronic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff... asa ceva ar pune din nou pe harta producatorilor moto Rusia, atat ca v-twin...v-twin, dar cat de mare?

Totusi (e doar o parere) sunt cam multe gadget-uri specifice categoriei touring pentru o motocicleta care mie cel putin imi pare a streetfigher, nu sunt adeptul genului dar eu zic ca Buell-ul ca design o e pistol cu apa pe langa Ij-ul asta.

 

Daca intra in productie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau daca printr-un miracol se va gasi cineva la uzina sa zica DA... va fii muuult schimbat si deci nu va mai fii aceeasi motocicleta, oricum tare mi-as dori o rusoaica ce poate porni la buton si nu isi insemneaza teritoriul pe unde te duci cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stiti voi baieti ca Ivan e foarte bun,cel putin pentru noi,e usor si lesnea de intretinut si te scoate si din fintina daca e cazul.Acum cu insemnatul teritoriului...........fiecare are cite o hiba iar Ivan o are pe asta.intr-un cuvinte e destul de bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IJ-ul are un sistem foarte complicat care detecteaza cand uleiul este uzat si il pierde pe la imbinari.

 

Intre semicartere eu am folosit lac de piatra si lemn, etanseaza foarte bine, benzina nu il ataca si daca desfac motorul se curata usor. Va recomand si voua.

 

Un filmulet:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va prezint IZH concept bike 2012

post-42545-1273614577_thumb.jpg

cred ca abia acum "vitezisti" ar saliva la un IJ ...

 

:)

 

parerea mea personala -> unde mi-e Jupiteru' 2 ????!!!!!??!!!!!!

 

 

seamănă a Confederate... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...