Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti si fete,

 

 

Asta din cate am vazut nu are frana pe atas! Legat de frane, le voi regla cat pot de bine!

 

Am scapat de testul celei de a treia roata!

 

A, era sa uit! Langa scarita pilotului din stanga se afla o maneta care actioneaza o frana (gen frana de serviciu)! Aceasta frana infraneaza o roata sau mai mult

@ma2ol atasul de jupiter 4 este prevazut cu frina si este actionata de pedala de frina. Maneta aceea este frina de mina (frina de parcare) si este in partea dreapta...frineaza roata spate si atasul. La pagina 31 gasesti mai multe detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

mai exact, aici:

 

Pentru cei curiosi, asa arata frina de parcare (frina de mina ), sistemul de frinare la atas si intrerupatorul la IJ Jupiter 4 !... si probabil la alte modele . :cheers:
attachicon.gifDSCN2335.JPGattachicon.gifDSCN2334.JPGattachicon.gifDSCN2333.JPG
attachicon.gifDSCN2332.JPGattachicon.gifDSCN2331.JPGattachicon.gifDSCN2330.JPG



atasul de jupiter 4 este prevazut cu frina si este actionata de pedala de frina. Maneta aceea este frina de mina (frina de parcare) si este in partea dreapta...frineaza roata spate si atasul.

 

:cheers: Cred ca o sa o activez si eu la a mea, asadar as avea nevoie de cablul respectiv, piesa de prindere, levierul de comanda si ce mai apare in pozele postate de CS 99 BIG. pe de alta parte, am auzit ca nu e chiar un lucru grozav sa ai frana si pe roata de la atas intrucat e foarte greu sa le faci sa functioneze eficient impreuna (atasul plus roata spate) - rog opinii pro/contra argumentate, pe baza experientei concrete.

 

si astept oferte pentru piesele necesare, as vrea sa le cumpar. multumesc!

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ma2ol atasul de jupiter 4 este prevazut cu frina si este actionata de pedala de frina. Maneta aceea este frina de mina (frina de parcare) si este in partea dreapta...frineaza roata spate si atasul. La pagina 31 gasesti mai multe detalii.

 

mai exact, aici:

Multumesc baieti :D!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun de stiut. Realitatea este ca regulile pt itp difera de la un judet la altul si in acelasi judet - de la o zona la alta. Nu sunt realiste, nu exista o strategie absoluta, din cauza asta apare o flexibilitate uneori avantajoasa alte ori nu.

Teoretic inspectia tehnica periodica verifica starea unu vehicul fata de caracteristicile lui cand era nou. Nu exista o baza de date cu asa ceva si acelasi stand verifica si franele brembo de pe bmw si franele pe tambur de pe ij.... deci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun de stiut. Realitatea este ca regulile pt itp difera de la un judet la altul si in acelasi judet - de la o zona la alta. Nu sunt realiste, nu exista o strategie absoluta, din cauza asta apare o flexibilitate uneori avantajoasa alte ori nu.

Teoretic inspectia tehnica periodica verifica starea unu vehicul fata de caracteristicile lui cand era nou. Nu exista o baza de date cu asa ceva si acelasi stand verifica si franele brembo de pe bmw si franele pe tambur de pe ij.... deci

Asa este. La Focsani, am luat fara mari probleme ITP-ul (drept este, ca inginerul era un bun cunoscator al comunistelor). In schimb in Bucuresti (undeva in capatul Bd. Timisoara), au testat franele cu pedometru (in parcurs, prin curte, pe o alee). Nu va pot spune ce frane au tras prin curtea aia pana au iesit cum trebuie pe calculatorul ala de mana (pedometrul prins pe picior, se mergea cu minim 40 Km/ora, inconjurati de fire, se frana brusc, motocicleta cu atas zbura sanie 3-4 m, apoi repetam ca nu dadea nu stiu ce indicatori).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, m-a intrebat o cunostinta daca gaseste pe undeva un ij cu atas (sau alta mocicleta cu atas), care sa aiba acte, pe care sa o restaureze. (in principiu am vazut ca el se ocupa de restaurari). Daca stiti ceva da-ti-mi un pm cu date de contact. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, m-a intrebat o cunostinta daca gaseste pe undeva un ij cu atas (sau alta mocicleta cu atas), care sa aiba acte, pe care sa o restaureze. (in principiu am vazut ca el se ocupa de restaurari). Daca stiti ceva da-ti-mi un pm cu date de contact. Ms

Salut am un mz es 175 cmc si poate peste cateva zile si un ij 56 cu vopseaua de fabrica dar cu mici lipsuri (acestea o sa le stiu pe cand aduc ij acasa) si un ataj cred ca de nipru stare buna. Daca vrei sa povestim 0744835877 e nr meu sau pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor,nu vreau sa deranjez pe nimeni,dar am un "ivan",care sta in ploaie,saracul........poate-i e mila la cineva.......PM.

P.S.-e o Planeta 5 din 92.....

Editat de tibiche
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor,nu vreau sa deranjez pe nimeni,dar am un "ivan",care sta in ploaie,saracul........poate-i e mila la cineva.......PM.

P.S.-e o Planeta 5 din 92.....

Salut,

 

Pune si poze! Asa iti maresti sansele sa o mariti!

Editat de ma2ol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei mai experimentati in folosirea motocicletei cu atas: roata atasului trebuie sa aiba acelasi diametru cu rotile motocicletei, mai concret la IJ 56 am roti pe 19 si vreau sa folosesc la atas roata de 18. este posibil? dezavantaje ? multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei mai experimentati in folosirea motocicletei cu atas: roata atasului trebuie sa aiba acelasi diametru cu rotile motocicletei, mai concret la IJ 56 am roti pe 19 si vreau sa folosesc la atas roata de 18. este posibil? dezavantaje ? multumesc.

salut, nu are nici o treaba poti sa folosesti si pe 16 treaba esta sa faci reglajul corespunzator al atsului cu motocicleta,eu am la suzuki roti pe 19 si atasul velorex are pe 16 si nu trage se vireaza usor,dar reglaju mi a luat cam o zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc sa nu stea atasul inclinat spre roata.

Nu te mai gindi caci il jonglezi din prinderi.

La P5 mergeam cu barca de dnepra.

post-39145-0-38479900-1380628494_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...