Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu care e sistemul dar daca e cel din pozele anterioare sa nu cumva sa-ti agate sertarul si s-al ridice

» Post actualizat in 17 Oct 2014 10:41

Acum imi dau seama,Nu pui cumva caruta inaintea boilor.Porneste-o incalzeste-o si regleaza ralantiul.

Ceva s-a deregla Vlade. Care este procedura corecta ptr reglarea relatiului. Spune-mi odata si bag la cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intai ar trebui sa stiu daca tu ai surub de reglaj amestec aer sau benzina.

Eu o sa presupun ca ai surub de amestec ce dozeaza aerul.Daca esti sigur ca ai carburatorul curat, nivelul de benzina ok si cuiul pontou inchide bine, filtrul de aer si toba curata. poti sa treci la reglat ralanti.Pentru asta ai doua suruburi unul care-ti ridica practic sertarul insuruband (ridica turatia) si desuruband coboara sertarul (scade turatia).

Celalalt surub e pentru amestec la ralanti si banuiesc ca al tau e de aer.Insuruband iei din aer deci creste bezina desuruband dai aer si scade benzina.

Toata treaba e ca din acel surub de aer trebuie sa determini o plaja in care motorul e stabil la ralanti.Ce iti propun eu, asa cum e acum o pornesti, o incalzesti scazi ralantiul din surubul respectiv( ala de actioneaza sertarul) si incepi sa te joci cu surubul de dozaj aer.Se fac pasi mici de 1/2 ture.Presupunem ca insurubezi de el.Faci 1/2 astepti sa vezi ce se intampla.

1 nimic, mergi mai departe

2 turatia scade sau incepe sa devina instabila , inapoi si treci la varianta cu desurubatul

3 turatia creste, mergi mai departe

 

La desurubare ai tot punctele 1,2,3, dar la punctul 2 treci la insurubat

Sper ca ai inteles ceva

Spor la treaba.


» Post actualizat in 17 Oct 2014 15:13

Am uitat sa spun, sau repet ca sa se inteleaga, reglajul optim e la mijloc plajei dintre varianta insurubarii pct2 si varianta desurubarii pct2

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intai ar trebui sa stiu daca tu ai surub de reglaj amestec aer sau benzina.

Eu o sa presupun ca ai surub de amestec ce dozeaza aerul.Daca esti sigur ca ai carburatorul curat, nivelul de benzina ok si cuiul pontou inchide bine, filtrul de aer si toba curata. poti sa treci la reglat ralanti.Pentru asta ai doua suruburi unul care-ti ridica practic sertarul insuruband (ridica turatia) si desuruband coboara sertarul (scade turatia).

Celalalt surub e pentru amestec la ralanti si banuiesc ca al tau e de aer.Insuruband iei din aer deci creste bezina desuruband dai aer si scade benzina.

Toata treaba e ca din acel surub de aer trebuie sa determini o plaja in care motorul e stabil la ralanti.Ce iti propun eu, asa cum e acum o pornesti, o incalzesti scazi ralantiul din surubul respectiv( ala de actioneaza sertarul) si incepi sa te joci cu surubul de dozaj aer.Se fac pasi mici de 1/2 ture.Presupunem ca insurubezi de el.Faci 1/2 astepti sa vezi ce se intampla.

1 nimic, mergi mai departe

2 turatia scade sau incepe sa devina instabila , inapoi si treci la varianta cu desurubatul

3 turatia creste, mergi mai departe

 

La desurubare ai tot punctele 1,2,3, dar la punctul 2 treci la insurubat

Sper ca ai inteles ceva

Spor la treaba.

» Post actualizat in 17 Oct 2014 15:13

Am uitat sa spun, sau repet ca sa se inteleaga, reglajul optim e la mijloc plajei dintre varianta insurubarii pct2 si varianta desurubarii pct2

Am carburator K-65.

 

Multumesc mult. Maine ma apuc sa fac reglajele

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot curata pe interior de calamina coturile de la evacuare, cele care ies primele din motor ?

eu le-am pus astăzi în foc.s-a dus toată calamina,sunt și mult mai ușoare

» Post actualizat in 17 Oct 2014 16:11

eu le-am pus astăzi în foc.s-a dus toată calamina,sunt și mult mai ușoare

eu le-am pus astăzi în foc.s-a dus toată calamina,sunt și mult mai ușoare

post-86931-0-69803500-1413562253_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am carburator K-65.

 

Multumesc mult. Maine ma apuc sa fac reglajele

Nu am inteles ceva aici : - 'unul care-ti ridica practic sertarul insuruband (ridica turatia) si desuruband coboara sertarul (scade turatia)'. Te referi la surubul care ridica cuiul pontou cu sertarasul acela ? nu este invers ? daca desurubez nu se ridica sertarul ?

» Post actualizat in 17 Oct 2014 16:47

Nu am inteles ceva aici : - 'unul care-ti ridica practic sertarul insuruband (ridica turatia) si desuruband coboara sertarul (scade turatia)'. Te referi la surubul care ridica cuiul pontou cu sertarasul acela ? nu este invers ? daca desurubez nu se ridica sertarul ?

Cu capac negru este surubul care ridica sertarul (acceleratia), nu ? iar cel cu arc ptr dozare aer. Am zis bine ?

post-86360-0-90427600-1413564455_thumb.jpg

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de ajutorul vostru.

Am reusit sa-l inmatriculez pe Ivan. Si am iesit in sfarsit pe drum. Toate bune si frumoase, la relanti sta cuminte, se tureaza ok, intra frumos in viteza, dar cand ii dau si gaz parca ramane fara vlaga, parca accelerez in gol, fara sa aiba nici un efect. Stiu ca sunt cele 2 suruburi de la carburator (unul cumva in sus si unul orizontal) din care trebuie sa reglez, dar nu stiu cum ar trebui sa fie. Sfaturi, idei? (motor cald/rece, relanti, amestec benzina, etc...)

Si 2) legatura intre cot si toba: ce pot sa pun/sa fac ca sa nu mai scoata fum si pe acolo?

am pus la coturi inele de cauciuc rezistent(bla..bla) e super brici.nush cît va ține.timpul îmi va da o notă.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu capac negru iti intra cablul de la aceleratie, cel de langa el de sus este pentru relanti si cel de langa stutul de benzina iti regleaza amestecul de aer-benzina.

o metoda mai simpla de reglat carbul este sa pornesti motorul, il incalzesti, dupa aceea strangi de tot surubul de amestec, daca da sa moara ii dai relantiul mai mare, dupa aceea incepi si desurubezi incet incet pana cand turatia motorului incepe sa creasca, te opresti acolo cu desurubatul si dupa aceea ii reglezi relantiul din surubul de sus si cam aia e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.


» Post actualizat in 17 Oct 2014 17:10

cu capac negru iti intra cablul de la aceleratie, cel de langa el de sus este pentru relanti si cel de langa stutul de benzina iti regleaza amestecul de aer-benzina.

o metoda mai simpla de reglat carbul este sa pornesti motorul, il incalzesti, dupa aceea strangi de tot surubul de amestec, daca da sa moara ii dai relantiul mai mare, dupa aceea incepi si desurubezi incet incet pana cand turatia motorului incepe sa creasca, te opresti acolo cu desurubatul si dupa aceea ii reglezi relantiul din surubul de sus si cam aia e


» Post actualizat in 17 Oct 2014 17:10

 

Multumesc.


» Post actualizat in 17 Oct 2014 17:10

Am notat bine pe carburator ?

post-86360-0-45730400-1413565824_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

» Post actualizat in 17 Oct 2014 17:10

 

» Post actualizat in 17 Oct 2014 17:10

Am notat bine pe carburator ?

O mica erata la notatiile tale.Cel negru unde iti intra cablul, da e adevarat ridica sertarul dar nu e folosit pentru asta ci pentru reglarea jocului in cablu.

Celalat da este pentru nivelul ralantiului, cel de care iti spuneam ca actioneaza asupra sertarului acum vezi si tu cum actioneaza asupra ralantiului.

M-am uitat si eu pe net si K65 are surubul de amestec pe dozare benzina nu pe aer cum am presupus, oricum asta nu-ti complica exzistenta indicatiile raman valabile

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica erata la notatiile tale.Cel negru unde iti intra cablul, da e adevarat ridica sertarul dar nu e folosit pentru asta ci pentru reglarea jocului in cablu.

Celalat da este pentru nivelul ralantiului, cel de care iti spuneam ca actioneaza asupra sertarului acum vezi si tu cum actioneaza asupra ralantiului.

M-am uitat si eu pe net si K65 are surubul de amestec pe dozare benzina nu pe aer cum am presupus, oricum asta nu-ti complica exzistenta indicatiile raman valabile

Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi, alta: s-a auzit intai incet, apoi din ce in ce mai insistent.. la ralanti e un zgomot din cutie sau, oricum, din partea inferioara a motorului, din zona carterelor. e un carait ca si cum ar agata, cu mici intermitente, un pinion de altul. cand accelerez, inceteaza, la fel si in sarcina. am zis sa verific uleiul si este. apoi am observat, prin gaura de la busonul de umplere, ca lantul principal e destul de slab.. e posibil sa se fi slabit intr-atat incat, in sarcina, tensionandu-se, sa nu se mai auda, dar la ralanti, si la cum merge si motorul, in suturi, sa fie prea slab si sa atinga de carter, de capacul cutiei? stiu, trebuie sa desfac pana la urma, insa nu prea am vreme zilele astea si ma gandeam sa-mi pronosticati un grad de risc. sau, daca ati intalnit fix aceeasi chestie, sa-mi ziceti ce e de facut! va multumesc! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Intrucat m-am apucat de desfacut spitele si multe din ele vor ajunge la gunoi v-as intreba pe unde gasesc spite ok eventual gata cromate.

Eu am comandat de la moldovenii din piata de aici. Ei aduc de la ucraineni. Costa 30 lei un set/roata. (planeta 5)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat carbul si l-am curatat bine (am k 28). Dar se pare ca timpul si-a spus cuvantul. S-a macinat filetul piesei incercuite cu rosu, cu toate ca nu l-am strans f tare si nu l-am desfacut decat de 2-3 ori :( Se merita sa refac piesa la strung ( daca o fi 2-3-40 lei) ? sau sa iau alt carb nou, model K65-K68 cum am tot vazut pe aici pe forum? Ma gandeam ca pt autenticitate l-as fi pastrat pe cel vechi, dar nu stiu daca e ala original.

 

PS: s-a stricat filetul de jos, nu cel cu care se prinde de corpul carburatorului

post-67720-0-03833100-1413813232_thumb.jpg

Editat de daniancu06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde de complexitatea piesei; daca o scoteai de pe corpul carbului, era mai usor de vizualizat; pacat ca nu mai lucrez la fostul loc, CA Cred ca te-as fi putut ajuta eu. daca recurgi la solutia asta, iti pot oferi numarul unui strungar din zona rahova care m-a ajutat pe mine pana sa stiu eu insumi cum se face, la preturi mai mult decat rezonabile.

 

revenind la problemele mele: am desfacut astazi capacul carcasei ambreiajului, cel cu lantul primar. baiu e ca era aproape total desfiletat surubul care tine pinionul ce antreneaza lantul asta si pinionul se tinea mai mult in pana aia de pe ambielaj! mai avea putin si pica de acolo. se pare ca, intr-adevar, slabindu-se surubul ala (l-am desfacut la mana vreo 4-5 ganguri), lantul nu prea mai mergea pe traiectoria lui si, la ralanti, cel putin, atingea de carcasa, ori, nu stiu, sunetul se poate sa fi fost si de la pinionul care se juca pe axul ambielajului in voie si numai cand era in cupla de viteza se intepenea intr-o pozitie si nu mai huruia.

ideea, acum: am desfacut totul (golind intai uleiul), lucrurile arata ok la carcasa ambreiajului, bla-bla... o sa pun la loc totul, schimb simeringurile de pe axul pedalei de pornire si al schimbatorului, fac alta garnitura (ca aia s-a distrus, evident), insa mi s-a parut ca lantul e cam intins... am pus cat de cat pe pozitie pinionul si lantul tot parea cam larg... m-am uitat si n-am vazut sa existe un intinzator. cam cum ar trebui sa fie tensionarea optima? si, daca e depasita, singura optiune e inlocuirea cu unul nou? va multumesc, atat pt raspunsurile deja primite, cat si pt cele pe care le voi mai regasi aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa par rautacios...

...eu inteleg ca acest topic are 200 si ceva de pagini dar daca ai VREA sa-ti faci timp sa-l citesti in intregime.....nu ai mai fi nevoit sa pui o intrebare care, cu siguranta, a mai fost pusa de cel putin 20 de insi. Stiu ca as fi putut sa-ti raspund la intrebari in acelasi numar de minute pe care le-am irosit scriindu-ti asta dar daca din partea noilor veniti pe forumul asta ar exista rabdare si vointa.....nu am mai ajunge la astfel de post-uri....asa ca.....pune mana si citeste ce s-a scris in trecut pe topicul asta si n-o sa mai fi nevoit sa pui intrebari de genul celor de mai sus.

Daca il citesti in intregime n-o sa mai ceri ajutorul nimanui deoarece 99% din problemele si rezolvarile pe care le are un IJ o sa le aflii aici.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat carbul si l-am curatat bine (am k 28). Dar se pare ca timpul si-a spus cuvantul. S-a macinat filetul piesei incercuite cu rosu, cu toate ca nu l-am strans f tare si nu l-am desfacut decat de 2-3 ori :( Se merita sa refac piesa la strung ( daca o fi 2-3-40 lei) ? sau sa iau alt carb nou, model K65-K68 cum am tot vazut pe aici pe forum? Ma gandeam ca pt autenticitate l-as fi pastrat pe cel vechi, dar nu stiu daca e ala original.

 

PS: s-a stricat filetul de jos, nu cel cu care se prinde de corpul carburatorului

Ia-ti mai bine un PZ china sau tot pe aici am citit ca cineva a bagat Mikuni pentru ca la K65 a avut numai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt 2 IJ-uri ce circula frecvent , in Timisoara , dar niciunul in 2 cilindrii ( din cate stiu ). Fa si tu poza cand mai vezi vreunul. O sa mai vezi un M72 solo, un Simson solo, un Simson cu atas, un K58 si 2 DNEPR cu atas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...