Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Chear nu are nimeni un capac de ij 49 ce sta pe cutia de viteza? pe bani sau dau ce am prin garaj doar sa fac rost de ea, doar acest capac si un carburator mai lipseste si as putea sa ma plimb cu motorul

 

Ai grija cu tijele furcilor ca sunt montate invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si banuiesc ca nici pe partea cealalta nu e inca montat nimic pentru ca acele tije sunt prinse de aceeasi piesa care tine in loc si rulmenti axului primar si secundar. Mai Lolo, nu pot sa inteleg cum de observi asemenea detalii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am adus motocicleta de la ţară, unde a hibernat peste iarnă. Cine a spus că Ij ul dacă porneste nu se mai opreste a avut dreptate. Am mers 40 de km dar nu cred că a mers cu mai mult de 35_40km/h. Nu aveam putere. Acum credeam ca se opreste, pe urma isi revenea cat de cat.Am constatat ca platina e dusă. De la Gașpar a cumpărat cineva platină, se mai gasesc??? E vorba de un Ij 56.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca nu ne aude Lolo, eu cred ca solutia e renuntarea la platine cu un magnetou Minsk, ori alternator IJ, 12V, Gotronic.

Ambele OK, cea cu alternator nu modifica major instalatia electrica actuala si ai lumini ," clapson" si eventual semnalizare fara probleme.

Versiunea cu magneou, scapi de platina, dar nu ai lumina de BMW.

"PAREREA MEA!"


» Post actualizat in 17 May 2015 13:19

Scuze ca nu am precizat de ce zic sa nu ne auda Lolo, - el e fidel versiunii originale, dar eu sunt de parere ca dinamul e o solutie depasita, cu fiabilitate redusa si in plus nu incarca in ture micii.

Pe de alta parte, are dreptate, daca au supravietuit asa, "se poate" si cu versiunea originala.

Mai aproape de original e versiunea cu alternator si Gotronic.

In fond, e alegerea fiecaruia, eu transmit doar parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi dacă ai deja un fel de alternator, trecerea la Gotronic este foarte simplă. Şi în plus s-ar putea să nu fie nevoie să schimbi platina, la modulul Gotronic nu are importanţă dacă sunt sau nu puşcate contactele ci doar să nu aibă joc excesiv. Eu aş prefera să dau 40 lei pe un modul Gotronic decât 30 lei pe o platină de la Gaspar. Nu zic că nu e bună platina de la Gaspar dar s-ar putea să fie bună şi a ta cu un Gotronic.

 

AAA, era să uit. Evident că susţin înlocuirea platinii cu un senzor Gotronic. o adaptare foarte simplă. senzorul costă 30 lei.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Chear nu are nimeni un capac de ij 49 ce sta pe cutia de viteza? pe bani sau dau ce am prin garaj doar sa fac rost de ea, doar acest capac si un carburator mai lipseste si as putea sa ma plimb cu motorul

Salut! De la 56 se potrivește?Copacul?😉 Editat de pinnochio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cu tijele furcilor ca sunt montate invers.

Am un carburator K-65, merge oare ?

» Post actualizat in 17 May 2015 17:50

Salut! De la 56 se potrivește?Copacul?

Am un carb K-65 de dat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......Am mers 40 de km dar nu cred că a mers cu mai mult de 35_40km/h. Nu aveam putere. E vorba de un Ij 56.

 

 

E trecută pe 12v si am alternator de Dacie la roata atașului.

 

Motivul pentru care nu poti merge cu o viteza mai mare de 35-40 km/h si ai oscilatiile de putere se datoreaza ingraunarii functionarii rotii atasului. Mai bine pui 200 kg de pietre in atas decat sa ai alternator pe roata atasului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un carburator K-65, merge oare ?

» Post actualizat in 17 May 2015 17:50

Am un carb K-65 de dat

Un pret pt carburator se poate?S-a schimbat kitul in el vreodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe 56 am pus galerie de planeta in care am frezat putin gaurile pentru a face loc umerilor de la prezoanele originale. Forma ferestrei de admisie nu este aceeasi dar nu am avut probleme de cand am motocicleta si sunt cam 15 ani de atunci. Am mers doar cu carburatoare moderne pe ea, carburatorul original era extraordinar de uzat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar IJ 56, pentru reconditionare si apoi pentru inmatriculare eventual sa aiba si atas! Obligatoriu, motocicleta trebuie sa fie originala fara carpeli sau alte piese luate de la "japoneze".

 

Contact: 0746811177

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pret pt carburator se poate?S-a schimbat kitul in el vreodata?

Carburatorul este original, neumblat in el, il dau gratis...si eu am primit gratis cate ceva, sa fie echilibru...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul este original, neumblat in el, il dau gratis...si eu am primit gratis cate ceva, sa fie echilibru... :)

Va salut. Atunci daca este gratis si mai este si complet si in starea descrisa de dv. n-am decat sa raman indatorat la dv pentru el si voi renunta si eu la carburile mele incomplete pt cine ar avea nevoie de ceva piese din ele tot gratis, zilele urmatoare voi pune poze cu ele ,acum nu mai stiu exact cum le cheama. Aveti PM. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul este original, neumblat in el, il dau gratis...si eu am primit gratis cate ceva, sa fie echilibru...:)

Foarte frumos gestu dumneavoastră!! Felicitări!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva dintre dvs. un capac de protectie ptr filtrul are la Planeta 5 ???


» Post actualizat in 31 May 2015 17:45


Are cineva dintre dvs. un capac de protectie ptr filtrul are la Planeta 5 ???

 


 

Are cineva dintre dvs. un capac de protectie ptr filtrul aer la Planeta 5 ???

post-86360-0-36462100-1433094338_thumb.jpg

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Finalizata


» Post actualizat in 31 May 2015 17:54

daca astepti pana prin august,ai unul de la mine,moca

dar sa ma ti la curent,sa nu uit ..

Buna seara....am rabdare, tinem legatura, multumesc frumos.

post-86360-0-35083900-1433094600_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua tuturor,

 

am o problema cu un IJ 56 care da rateuri. Problema a aparut aparent din senin, eu am tot umblat la incarcare ( e pe 12V) si la carburator. Merge bina la ralanti dar cand accelerez da rateuri si daca insist se opreste . Am tot umblat cat mai pricep eu si la carb si la aprindere, dar tot acest simptom il are.

Cred ca e posibil sa traga ceva aer fals, dar nu imi dau seama pe unde.

Va raman recunoscator daca imi recomandati pe cineva care - evident contra cost - sa ma ajute sa il pun in stare de functionare din nou. Si ar fi de preferat cineva care se paote deplasa in colentina acasa la mine ca nu pot merge cu el...

va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca nu am filtrul original de aer pt un carburator K 65, ce alt tip de filtru ar putea fi folosit fara a afecta major performantele motorului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpăr cam toate şuruburile şi piuliţele aferente ce se găsesc pe un IJ 56. Mă interesează DOAR ORIGINALE (şuruburile care ţin cutiile laterale, cele de la rezervor, motor în cadru, şuruburile de la scăriţe, şuruburile care ţin farul, aripa faţă, etc.).



Adiţional mai caut:


- decompresor,


- maneta acţionare decompresor (a nu se confunda cu cea de la şoc)


- un cot eşapament stare perfectă d.p.v. al formei (să nu fie lovit deloc). Nu contează dacă e sau nu e bun cromul pe el,


- capac de la aprindere cu şurubelele acelea mici originale, sau doar acele mici şuruburi chiar şi fără capac,


- şa spate cu arcurile şi banda de cauciuc intacte. Nu contează dacă are sau nu are husă


- siguranţa care ţine şurubul de jos al amortizorului spate-dreapta cu şurubelul aferent,


- rama far mic stare perfectă d.p.v. al formei (să nu fie lovit deloc). Nu contează dacă e sau nu e bun cromul pe el,


- maneta schimbător viteze de pe partea dreaptă.


- două ţevi eşapament nelovite. (oricum cred că ţevi nelovite nu mai există dar încerc şi eu...)


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pegas - daca imi amintesti peste vre-o 2 saptamani (pe pm) trec eu sa ma uit la el.Pana atunci e imposibil sa fac asta. Te costa niste pileala la prima intalnire la care ma vezi si vii cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. chiar daca rezolv pana atunci tot merita o privire de cunoscător. Am notat.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 07:22

@pegas - daca imi amintesti peste vre-o 2 saptamani (pe pm) trec eu sa ma uit la el.Pana atunci e imposibil sa fac asta. Te costa niste pileala la prima intalnire la care ma vezi si vii cu el.

Multumesc. chiar daca rezolv pana atunci tot merita o privire de cunoscător. Am notat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca nu am filtrul original de aer pt un carburator K 65, ce alt tip de filtru ar putea fi folosit fara a afecta major performantele motorului ?

Domnu Cristi, eu am comandat filtru, mi-a adus de la rusi cu 120 lei, original

 

Pt ca nu am filtrul original de aer pt un carburator K 65, ce alt tip de filtru ar putea fi folosit fara a afecta major performantele motorului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...