Jump to content
Guest moto_comuniste

Ij (izh)

Recommended Posts

Tare entuziast esti piticule. Sa te vaz io la toamna.....Uita-te la vecinu Shadow_deen...

Edited by Cristi PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) nu prea am inteles ce ai vrut sa zici prin acest post... dar astept informatii

Share this post


Link to post
Share on other sites

E greu sa pui pe roti trotineta trebuie timp/posibilitati materiale[unele piese originale noi au niste preturi...]/si nu in ultimul rand ceva cunostinte. Raspunsuri la intrebari vei gasi pe aici. Bafta la restaurare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru sha trebuie sa faci adaptare, parerea mea...ca sa pui saua monopost pe 4 iti mai trebuie printre altele un alt rezervor, aripa spate, si un portbagaj,

cu piese si sfaturi te poate ajuta Lolo_ID.

spor la surubareala.

buna seara

sunt un fericit nou posesor de ij jupiter 4 din '82 si sunt in cautarea unui furnizor de piese noi originale/noi diversi producatori. sh...

am cateva probleme cu el... ambreiaj, instalatie electrica care este plina de inadituri si lipituri, rulmenti roti/jug, posibil lant... destule oricum

va rog sa ma ajutati cu informatii

momentan am primit doar nr de tel a lui Gaspar, cu care nu am vorbit inca. Nu stiu ce comercializeaza (noi/sh)

printre altele as fi si interesat de o sa (monopost) care sa se potriveasca

va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp am luat cilindrii, pistoane, volanta si am comandat ieri segmenti si bucse biele. Intradevar e greu, am avut ceva momente in care imi venea sa o bag la dezmembrat dar sper ca la final sa merite asteptarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Am gasit la mine in sat un ij 350 cm3 care ala vrea sa o dea la fier viechi.Nici nu prea am bani sa o iau pt mince dar as lua si as dao tot cu atat sau un pic mai mult.Intrebarea mea este : ,,Se merita sa ma complic sau nu" .Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

baga cateva poze cu fieru.

 

Salut.Am gasit la mine in sat un ij 350 cm3 care ala vrea sa o dea la fier viechi.Nici nu prea am bani sa o iau pt mince dar as lua si as dao tot cu atat sau un pic mai mult.Intrebarea mea este : ,,Se merita sa ma complic sau nu" .Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

baga cateva poze cu fieru.

Sambata ma duc sa o vad si sa fac ceva poze.Din cate am inteles este originala tot,functionala ,zica ca ii mai trebuie doar o vopsea si e gata de drum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un ij planeta 2 pe 6 v ....ce baterie trebuie sa ii pun??? ma gandeam la una de 6 v si 8ah ..e bine?? astept pareri:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un ij planeta 2 pe 6 v ....ce baterie trebuie sa ii pun??? ma gandeam la una de 6 v si 8ah ..e bine?? astept pareri:)

 

Pune ca merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weekendul asta ma apuc de instalatia electrica (eliminat bubele de pe cablaje) si de ambreiaj sa-l desfac. patineaza si intra prost in viteze... ii dau a 2-a si nu face nimik... mai dau o data intra in a 4-a...

Edited by pytycu_xpert

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un ij planeta 2 pe 6 v ....ce baterie trebuie sa ii pun??? ma gandeam la una de 6 v si 8ah ..e bine?? astept pareri:)

 

Mai indicat ar fi sa-i montezi un acumulator de 6 V / 10 Amperi / curent initial 3 amperi. Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca sa rezolvi problema cu saritul din viteze trebuie sa desfaci motorul...de ce?....pt ca atunci cand a fost montat, a fost montat gresit, pe selectorul de viteze (tamburul cu cele doua furci) si semiluna dintata sunt semne din fabrica 2 puncte ce trebuie sa se suprapuna perfect atunci cand montezi selectorul, si nu o sa mai sara. vezi in pozele atasate.

alt aspect de care trebuie sa tii cont e ca axele cu pinioane sa nu aiba joc axial (stanga-dreapta) intre cartere, jocul al poti corecta cu saibe subtiri otelite pe care le gasesti in amortizoare si se potrivesc la dimensiuni (cele scurte de pe spate) sacrifici unul care nu-ti face trebuinta

la ambreiaj poti sa mai strangi putin piulitele si sa schimbi pinionul de tractiune de pe motor cu unul mai mic, ce pinion are acum?....sau sa schimbi discurile cu unele noi daca sunt subtiate.

 

post-15361-0-19317700-1371102158_thumb.jpgpost-15361-0-08952800-1371102174_thumb.jpg

weekendul asta ma apuc de instalatia electrica (eliminat bubele de pe cablaje) si de ambreiaj sa-l desfac. patineaza si intra prost in viteze... ii dau a 2-a si nu face nimik... mai dau o data intra in a 4-a...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve,am un ij 56 si am auzit ca merge sa ii pun aprindere de minsk cu o flansa ,fara sa modific nimic la motor, are cineva asa ceva? cum merge? si de unde pot sa iau aprindere cu tot cu flansa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=620776

Aici găseşti ceva ce ar putea să te ajute. Nu este special conceput pentru IJ dar diferenţele nu sunt mari.

 

Am o întrebare şi vă rog răspundeţi doar dacă sunteţi 100% siguri de răspuns:

Ambielajele de Jupiter 5 se potrivesc la Jupiter 4?

Aş dori un răspuns din partea cuiva care a mai schimbat astfel de ambielaje pentru a nu păţi ca şi cu cutia de viteze când din Planeta 5 am încercat să pun în Planeta 4 iar la mine nu s-au potrivit.(aşa cum pot fi observate în fotografiile de mai sus diferenţele dintre pinioane).

Edited by Dr_krl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o întrebare şi vă rog răspundeţi doar dacă sunteţi 100% siguri de răspuns:

Ambielajele de Jupiter 5 se potrivesc la Jupiter 4?

in principiu da.....le poti pune, diferente sunt dar nu asa de majore incat sa nu le poti folosi

- manetonul bielei de la cele de 5 e mai mic in diametu ca si cele de 3 sau 4. suprafata mica de rulare = uzura in timp mai scurt.

- biela nu are orificiul pentru ungere la maneton

aspect pozitiv ....biela e solida ca si cele de 3

singurul ambielaj bunicel e cel de pe 3, un set bine reparat face minuni.

spor.

 

post-15361-0-18249500-1371140553_thumb.jpgpost-15361-0-35439700-1371140572_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

multam!!!

 

 

Mai indicat ar fi sa-i montezi un acumulator de 6 V / 10 Amperi / curent initial 3 amperi. Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caut sa cumpar atas de IJ, modelul cu fata culisanta sau chiar de Planeta. Nu ma intereseaza ce are in motor, doar tabla sa fie buna! As prefera sa fie cat de aproape de Cj. Detalii pe PM.

Daca te uiti mult mai in urma, il gasesti pe al meu. E in Mures.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce pistoanele mele au 60.85mm cand in toate manualele pe care le am de Izh cota 0 este 61.xx... Am vb si cu domnul Gaspar care se ocupa cu piese si zicea ca la Jupiter pistoanele incep de la 62mm, bine cred ca vroia sa spuna 61.xx.

 

Acum am 2 seturi de cilindrii, la cel original cu 60.85mm imi mai trebuie un piston macar daca nu amandoua si nu gasesc iar la al doilea set cumparat de la cineva de pe forum intradevar au cota 61.xx si nu am segmenti si au si bolturile mai subtiri, intra lejer pe bucsile mele originale.

 

Am comantat pana la urma un set de segmentii cota 0 (cei de care zicea dnl Gaspar ca au 62 in speranta ca o sa ii pot monta pe setul complet de cinlindrii + pistoane care au 61.xx)

 

Poate sa ma lamureasca cineva care sunt cotele 0,1,2 etc si valorile lor la J3?

 

Este vreo diferenta la aceste cote intre Jupiter 3 si Jupiter 3K (cel cu atas)?

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve,am un ij 56 si am auzit ca merge sa ii pun aprindere de minsk cu o flansa ,fara sa modific nimic la motor, are cineva asa ceva? cum merge? si de unde pot sa iau aprindere cu tot cu flansa?

 

Parca voiai sa-l vinzi.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Parca voiai sa-l vinzi.....

Edited by gory

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai am 2 bucati, ca sa restaurezi unu iti tre 3 sa faci unu bun, cei care cunosc si au facut asa ceva cred ca stiu cum sta treaba ;)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.Am un ij proaspat cumpatar si am o problema.porneste foarte usor dar intrun piston iar celalalt da cate un rateu la inceput apoi moare.Precizez ca am schimbat bujiile intre ele si tot asa.Stangul merge iar cilindrul drept nu. oare bujia sau fisa are ceva ca , compresie chiar are mai mare pe cel care nu porneste.Multumesc anticipat.Raman dator celor care ma ajuta :D

PS; cand verific scanteia pe amandoua dar dar cand le pun da un rateu si moare

Edited by emy15

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.Am un ij proaspat cumparat

ce model...3...4 ?

a zis ca bagi niste poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...