Sari la conținut

Posesori Kawasaki Zr-7 Daca Exista


motanu26
 Share

Postări Recomandate

Mi s-a intamplat si mie sa merg cand am avut kawasaki cu un telescop scurs cam tot de ulei, dupa ce un mecanic tembel nu a strans calumea surubul de jos. Nu mai amortiza calumea si ajungea la capat si pocnea. Unii zic ca sunt sanse sa iti intre in voblaj la viteze mai mari pt ca unul amortizeaza bine, unul nu, dar eu am mers asa doar pana la service, viteza mica vreo 3 km. Si se cunoaste si la franare: pt o franare buna ai nevoie de suspensii in stare buna si reglate bine, cauciucuri bune si si franele in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 116
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma bag si eu in seama cu o problema

Imi curge ulei dintr-un amortizor

Ce solutii ar fii?

Daca nu ai rezolvat deja si ai minimul de cunostinte si cateva scule, poti sa faci singur operatiunea (schimb ulei de furca si simeringuri). Casca bine ochii la filmulet si o sa-ti iasa.

 

Vezi ca ai acolo si continuarea. Eu am schimbat acasa la Honda veche pe care o aveam si in vreo 2-3 ore am fost gata (cu tot cu gaurit suruburi gripate si cumparat altele). Fa rost de un manual de service ca si ala te ajuta si acolo scrie si cat ulei trebuie sa pui in fiecare telescop. Spor!

 

P.S. cand o vand pe actuala ma bate si pe mine gandul la un ZR7 sau un CB750.

 

P.S. 2 Sa te uiti un pic si la "sigurantele" alea de la simeringuri si daca nu sunt in stare prea buna sa le schimbi si pe alea, daca tot desfaci furca.

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma bag si eu in seama cu o problema

Imi curge ulei dintr-un amortizor

Ce solutii ar fii?

 

Eu iti recomand sa schimbi semeringurile din telescoape, (uleiul se schimba implicit). Ca le faci tu sau ca face un mecanic ... tu hotarasti. E foarte importnat ca telescoapele sa lucreze impreuna si simetric. In telescoapele fata ai toata frana de pe fata. Daca curg, ai sanse sa ramai fara frana, (curge ulei pe discuri si placute de frana si ala esti). Daca nu ajunge totusi ulei pe disc, ai sanse ca pe un drum cu denivelari, sau la viteze mai mari, sa te dezechilibreze rau de tot. Plus ca distanta de franare creste mult.
Sfatul meu e sa NU ignori problema asta. Rezolvarea merge mana in mana cu un cauciuc bun pe fata !
Drum bun ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut astazi am devenit proaspat posesor de zr750f , vad ca e c-am mort pe aici ... cum zicea cineva mai sus toti sunt calare , astept pareri , km , trasee , imbunatatiri

Si eu cred ca o sa-mi iau un zr 7 s carenat, azi am facut prima tura serioasa... m-a surprins in mod placut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

http://www.zr-7.com/maintenance.htm

Salut zr7-istilor, sper sa va ajute site-ul de mai sus :)

Sezon 2014 uscat si fara probleme!



https://www.dropbox.com/s/ldz7qfnn359m2l9/ZR-7S%20Service%20Manual%205th%20Edition-TOC.pdf

 

Kawasaki ZR-7s Service Manual 5th Edition

 

sper sa fie de folos!

 

Sezon 2014 uscat si fara probleme!

Editat de AtlasWing
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare!

 

Cine ma poate ajuta si pe mine cu o informatie? E o chestiune de observat si... "palpat" :)

 

Treaba sta in felul urmator: am schimbat uleiul si filtrul la ZR numai ca.... se intampla urmatorul fenomen - capacul filtrului de ulei, adica asta: post-2624-0-48509400-1398600875_thumb.jpg, desi l-am infiletat pana la capat (logic), are totusi un luft / distanta de aproximativ 1 mm pana la baie. Nu curge, nu transpira ulei (oricum strange pe O-ring) dar totusi nu inteleg de ce si de unde are distanta aia, si nu stiu daca era si inainte.

Mentionez ca am facut proba si fara "daravelele" din capac - adica fara filtru, fara arc si saiba, doar capacul cu "surubul" si nu ajunge sa atinga margine-de-margine baia de ulei.

 

Ceea ce vreau eu sa va rog - cine poate sa se uite la ZR-7-le lui, sa observe si sa "pipaie" locul cu pricina sa vada daca ii incape unghia intre capacul filtrului de ulei si baia de ulei. Si cu prima ocazie ..... :friends:

 

Sau... daca e cineva din Bucuresti, sa dau eu o fuga sa imi arunc un ochi personal sa compar daca e la fel.

 

Multumesc! :cheers:

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut lupule , am verificat la mine nu are nici un luft , garnitura de la capac e lipita de baia de ulei ...deci vezi ca nu cumva sa iti fi ramas ceva pe acolo baga degetele si verifica cu mana

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut lupule , am verificat la mine nu are nici un luft , garnitura de la capac e lipita de baia de ulei ...deci vezi ca nu cumva sa iti fi ramas ceva pe acolo baga degetele si verifica cu mana

Merci man!

Si la mine garnitura (de fapt O-ring-ul) e lipit unde trebuie (capacul respectiv etanseaza pe O-ring) insa capacul in sine ramane la aproximativ 1 mm de baia de ulei (imi intra unghia intre capac si baie). Am scos tot de-acolo... filtru, arc, saiba si am pus doar capacul si e exact la fel deci nu stiu ce ma-sa pe gheata ar putea fi :what:

O sa mai cercetez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salutare zr 7 din 1999

sunt in mare cautare de :

 

rezervor sau o posibilitate de a rezolva rugina din el

bloc de comenzi parte dreapta

semeringuri de praf pt furca

cele 4 flanse de cauciuc de la carburator

cablu de ambreiaj acceleratie si cablu de kilometraj

 

astept orice idee linkuri piese noi sau sh

 

va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare !... Deranjez si eu cu o intrebare ... Sunt proaspat posesor de kawasaki zr 7 si m-ar interesa si pe mine un servis unde se sincronizeaza carburatoarele in bucuresti ... si daca stiti si un pret la cat duce toata operatia ar fi super ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

cu parere de rau dar cu nevoie de bani , ma despart de o printesa care nu m-a suparat in 25000km , din motive financiare nu am mai putut sa ma ocup de ea , necesita kit lant + gume fata/spate , pretul este de 1300 negociabil ...daca auziti pe cineva


» Post actualizat in 08 Sep 2014 09:16

Salutare !... Deranjez si eu cu o intrebare ... Sunt proaspat posesor de kawasaki zr 7 si m-ar interesa si pe mine un servis unde se sincronizeaza carburatoarele in bucuresti ... si daca stiti si un pret la cat duce toata operatia ar fi super ... :)

 

se numeste george este din ciolpani zis TNG si-l recomand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de switchul de pe cric si ala iti opreste motorul cand incerci sa pleci de pe loc cu cricul lateral jos.

 

Problema mea este urmatoarea: daca incerc sa pornesc motorul cu ambreiajul tras, indiferent daca este in viteza sau nu, nu porneste. Cum eliberez ambreiajul porneste fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 4 months later...

Baieti, ce parere aveti de acest moto? http://olx.ro/oferta/kawasaki-zr-7-2004-ID3YKhC.html

Parerea mea este ca modelul asta e din 1999 nu din 2004. Deci daca e asa, din start omul nu este serios. Si eu sunt nou proprietar al unui zr7.

» Post actualizat in 15 Aug 2015 21:02

Stie cineva care este faza cu racirea la zr7 din 1999? Multumesc anticipat

 

» Post actualizat in 15 Aug 2015 21:18

Parerea mea este ca modelul asta e din 1999 nu din 2004. Deci daca e asa, din start omul nu este serios. Si eu sunt nou proprietar al unui zr7.

» Post actualizat in 15 Aug 2015 21:02

Stie cineva care este faza cu racirea la zr7 din 1999? Multumesc anticipat

Cum isi face racirea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...