Sari la conținut

Posesori Kawasaki Zr-7 Daca Exista


motanu26
 Share

Postări Recomandate

Am nevoie de intinzator pentru lantul de distributie la kawasaki zr7 1999. Aveti ideie unde pot gasi? Multumesc anticipat! Aud putin lantul cum mai misca pe-acolo. Cred ca s-a slabit intinzatorul.

» Post actualizat in 02 Sep 2015 09:20

Salut, am nevoie de suportii pentru topCase si daca are cineva chiar si topCase pentru Kawasaki zr750. Daca aveti lucruri de vanzare pentru motocicleta asta, mai puneti pe-aici anunt.

 

Editat de RobertR600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 116
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut baieti!

 

Am si eu un ZR7 din 2001 (super motor!) si am doua probleme la el:

1. flansele de admisie care fac legatura intre carburator si chiulasa s-au crapat si imi trage aer fals pe acolo, ceea ce afecteaza foarte mult apriderea (in momentul de fata, motorul meu merge cum vrea el :) )

2. cauciucul spate, se toceste mai tare pe stanga decat pe dreapta...

 

Pentru prima problema, abia am gasit rezolvare, pentru ca a fost foarte greu sa gasesc flanseele in comert. Insa tin sa va spun, cu toata caldura, ca nu pot fi lipite/ carpite in niciun fel si nici nu este indicat sa mergeti cu ele sparte. Afecteaza motorul. Cel mai bine este sa le cumparat noi si sa le schimbati.

 

Pentru a doua problema, am nevoie de ajutor daca stie careva care ar putea fi motivul. O sa va ajut, eliminand din start faptul ca as merge eu stramb pe motor sau ca ma dau mai tare pe stanga decat pe dreapta, la fel si cu bascula, am verificat-o si nu este indoita. Am schimbat pana acum 3 randuri de gume si pe toate le toceste la fel. Daca aveti aceiasi problema, va rog sa spuneti aici. Ma intereseaza o rezolvare la chestia asta.

 

Va salut si astept sa va dati cu parerea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Da-le jos si uita-te la ele. Cele originale stiu ca au pe interior o camasa de metal, nu stiu daca sigur trage aer fals pe acolo.

2. Verifica ca e roata in linie. ceva in genul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Da-le jos si uita-te la ele. Cele originale stiu ca au pe interior o camasa de metal, nu stiu daca sigur trage aer fals pe acolo.

2. Verifica ca e roata in linie. ceva in genul asta

Flansele sunt pe jumatate din aluminiu (partea prinsa de chiulasa) si jumatate cauciuc. Fisura este exact in locul unde se termina partea metalica. Am pus o banda adeziva profesionala pe ele si s-a schimbat total mersul motorului...cred ca si unul care nu stie mai nimic si-ar fi dat seama. Dar in fine, o sa le schimb saptamana viitoare. Au costat 460 de lei toate 4.

Iar la roata, o sa ma uit conform video pe care l-ai atasat.

 

Multumesc frumos pentru raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Am fost foarte atras de subiectele discutate si tin sa mentionez ca este o alegerere foarte inteleapta pentru cei care achizitioneaza Kawasaki ZR-7/(S).

 

Eu cel putin cum am cumparat o am pilotat-o toata ziua , cu toate ca nu am pilot de cand am luat permisul Categoria A (2009).

 

Ca si puncte tari are fiabilitate; sigura; design foarte placut; pozibilitati de modificari/ajustari; nu obosesti precum la una sport.

 

Ca si o observatie, consumul mi se pare cam mare. Ma poate ajuta cineva cu o informatie cum as putea reduce consumul?

 

O recomand pentru toti incepatorii, sunt convins ca nu o mai dati dupa ce o cunoasteti.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa faci un 150-180 de km cu un plin lejer, la 21L cat are, daca ramai in croaziera pana in 5-6000 de ture.

In ce regim de ture mergi? Curata-i filtrul de aer si fa-i carburatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, daca nu imi joaca feste memoria, am facut Focsani- Tg. Secuiesc- Brasov- Poiana Bv si retur pe intorsura Buzaului cu un plin jumate. Nu mai stiu cati km sunt, si mi-e si lene sa caut acum :)... Am ajuns in Focsani pe rosu. Am mers cu 90 aproape tot drumul, cu mici exceptii :D

E ok consumul de 5 pentru 4 carburatoare si 750 de cmc.

Iar cel mai mic consum a fost de 3,8 la suta, mers cu 80 intr-a 5- a. :)

Editat de ktullu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am mers pana acum 85 km cu aceasta bijuterie :). Merg la 5000 de ture. Poate fiind la inceput si condus doar in oras a consumat benzina mai mult precum un condus constant.

 

In oras consuma mereu mai mult . ... Depinde de stilul de mers ... Eu am scos si 280 km in oras dar la mers calm (chiar prea calm :)) ) .. Acum depinde si ce stil de mers ai ... Ar trebui sa poti scoate macar 220-250 km (poate mergi subturat sau nu este reglat agregatul cum trebuie ).

» Post actualizat in 14 Apr 2016 08:41

Uitam ce este mai important !!! Sa nu ai incredere 100% in indicatorul de benzina :))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Parerea mea este ca modelul asta e din 1999 nu din 2004. Deci daca e asa, din start omul nu este serios. Si eu sunt nou proprietar al unui zr7.

 

Baieti, ce parere aveti de acest moto? http://olx.ro/oferta/kawasaki-zr-7-2004-ID3YKhC.html

 

Salutare,

Modelul in cauza este cel din 2004.

Omul este extrem de serios, este primul proprietar in tara si il recomand cu incredere.

Motocicleta necesita servisare furca fata, placute de frana fata si disc de frana spate.(de aici si pretul care este)

Motorul functioneaza perfect, am facut impreuna cu el transfagarasan+transalpina anul trecut ( eu cu un hornet, iar el cu zr-7).Am pilotat-o si pot sa zic ca este un motor simpatic cu inclinatii touring-sport, destul de confortabil (mai mult ca hornetul, trebuie sa recunosc :D )

Ieri am fost cu el sa isi monteze furca de zzr.Isi v-a schimba si etrierii (cei originali nu potrivesc pe noua furca) si placutele de frana.

Probabil si pretul de vanzare va fii mai mare dupa finalizarea upgrade-ului (asta daca o va mai vinde).

Cei interesati de moto il puteti contacta cu incredere.

 

Va doresc asfalt uscat fara evenimente neplacute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am o aparatoare pe fata care e mai scurtata, ori, asa o fi fost modelul. As dori sa o schimb cu una lunga. Daca cineva este dispus, si ii place modelul meu, il rog sa ma contacteze. am atasat si poze. De altfel, am si esapamentul care suna demential, dar, mie mi se pare ca este cam tare. As vrea sa fac schimb cu una stock daca se gaseste cineva in apropiere de Alba, Pentru inceput nu as vrea sa o dau de tot, dar, as dori sa vad cum suna si cu toba stock. O sa pun poze si cu toba si daca cineva e interesat, o sa pun si video.


» Post actualizat in 06 May 2016 06:41

Salut, eu am o aparatoare pe fata care e mai scurtata, ori, asa o fi fost modelul. As dori sa o schimb cu una lunga. Daca cineva este dispus, si ii place modelul meu, il rog sa ma contacteze. am atasat si poze. De altfel, am si esapamentul care suna demential, dar, mie mi se pare ca este cam tare. As vrea sa fac schimb cu una stock daca se gaseste cineva in apropiere de Alba, Pentru inceput nu as vrea sa o dau de tot, dar, as dori sa vad cum suna si cu toba stock. O sa pun poze si cu toba si daca cineva e interesat, o sa pun si video.


» Post actualizat in 06 May 2016 08:23

Salutare,

Modelul in cauza este cel din 2004.

Omul este extrem de serios, este primul proprietar in tara si il recomand cu incredere.

Motocicleta necesita servisare furca fata, placute de frana fata si disc de frana spate.(de aici si pretul care este)

Motorul functioneaza perfect, am facut impreuna cu el transfagarasan+transalpina anul trecut ( eu cu un hornet, iar el cu zr-7).Am pilotat-o si pot sa zic ca este un motor simpatic cu inclinatii touring-sport, destul de confortabil (mai mult ca hornetul, trebuie sa recunosc :D )

Ieri am fost cu el sa isi monteze furca de zzr.Isi v-a schimba si etrierii (cei originali nu potrivesc pe noua furca) si placutele de frana.

Probabil si pretul de vanzare va fii mai mare dupa finalizarea upgrade-ului (asta daca o va mai vinde).

Cei interesati de moto il puteti contacta cu incredere.

 

Va doresc asfalt uscat fara evenimente neplacute!

Imi cer scuze pentru afirmatia care am facut-o. Atunci mi-am cumparat si eu proaspat un zr7 si am vazut ca motorul prietenului tau era identic cu al meu, al meu fiind din 1999. Dupa am cautat si am vazut ca sunt la fel pana prin 2004 cred. Sunt niste motoare reusite. Eu sunt foarte multumit de-al meu. Imi cer scuze inca odata pentru afirmatia eronata care am facut-o.


» Post actualizat in 06 May 2016 09:58

Aici este un video ce l-am facut de pe kawasaki zr7 pe care il detin.


» Post actualizat in 06 May 2016 11:31

Inca ceva de mentionat. Eu de curand am schimbat cauciucurile, am avut niste cauciucuri cam uzate pe mijloc si vechi.

Am cumparat cauciucuri noi, Bridgestone bt-16. Va incurajez daca este necesar sa cumparati cauciucuri, sa nu cumparati

second-hand si sa fie maxim 2 ani vechime. Eu am avut o experienta superba. Pur si simplu se inclina impecabil, are aderenta

impecabila si parca stie ea singura cand e curba :D parca numa vede curba si deja stie cum sa o ia.

O pereche de gume bune, consider ca este una din cele mai bune investitii intr-o motocicleta.

post-85865-0-53962700-1462516412_thumb.png

post-85865-0-56434000-1462516418_thumb.png

post-85865-0-34911500-1462516426_thumb.jpg

post-85865-0-76936700-1462516880_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. De cateva zile am devenit si eu proprietar de ZR7, de care la prima vedere sunt multumit. Ce anvelope bune si nu foarte scumpe imi puteti recomanda pentru el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! In primul rand, daca vrei sa te bucuri deplin de motor, cumparati cauciucuri noi si sa fie de maxim 2 ani facute daca tot le iei noi. Si daca vrei sa te inclini in curbe, iti recomand bridgestone bt 16 mi se pare. Sunt incredibile. 730 lei ambele cu transport gratuit. O sa iti dau siteul daca te intereseaza si poti alege si mai ieftine.

» Post actualizat in 14 May 2016 19:21

http://www.cauciucurimoto.ro/?pk_campaign=google_motorrad&wt_ref=https%3A%2F%2Fwww%2Egoogle%2Ero%2F&ID=google_motorrad&wt_t=1463253487000&wt_ga=&wt_kw=&wt_mc=google_motorrad

 

Acesta este siteul de unde mi-am cumparat eu cauciucurile. Oameni seriosi, Am primit cauciucuri din 2015 luna 08 si 09. Impecabile, moi, stau lipite pe asfalt si cum am mai zis si faptul ca ma repet este ca sa stiti ca sunt foarte entuziasmat de ele, m0am simtit ca si cand as fi schimbat motocicleta. Doresti ca drumul sa fie tot in curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii, mie nu mi s-a intamplat sa ma opreasca politia si sa imi verifice cauciucurile. Dar cand am fost cu el la R.A.R, acolo au verificat daca sunt aceeas dimensiune. Oricum, nu ti-as indica. In sensul ca, daca asa scrie in cartea motocicletei, inseamna ca asa este gandita si, nici nu te mai complici si sa mai ai cine stie ce surprize. Poti pune niste poze sa vad noul tau ZR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut! O sa va impartasesc din experienta mea in speranta ca poate o sa ajute pe cineva la luarea unei decizii in legatura cu ambreiajul. De curand, mi-am schimbat discurile de ambreiaj la zr7. Patina cand ii dadeam tare tare sau cand mai eram cu o persoana pe motor si o acceleram mai vioi.

Mi-am cumparat discuri noi in ideea ca, daca tot desfac pe-acolo la capac, odata schimb nu tot schim de 10 ori. Am fost surpriins cand am desfacut si am observat ca doar primul si ultimul disc era foarte uzat. Restul discurilor erau ca cele noi. Nu am vazut diferenta. Prima oara am crezut ca primul si ultimul disc este diferit de celelalte, dar dupa mi-am dat seama ca erau foarte uzate. Ideea cu care am ramas este ca, puteam sa cumpar cum am gasit pe net o pereche de discuri second, la 70 lei, si le schimbam doar pe cele uzate. Acum fiecare e liber sa aleaga. Discurile unde am intrebat eu in Romania, erau 370 lei, dar le-am luat de pe eBay cu 44 euro. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles :) o sa caut exact ce scrie in carte.

Poze:

attachicon.gif04.JPGattachicon.gif09.JPGattachicon.gifIMG_1055.JPGattachicon.gifIMG_1056.JPGattachicon.gifIMG_1061.JPGattachicon.gifIMG_1059.JPGattachicon.gifIMG_1061.JPGattachicon.gifIMG_1062.JPGattachicon.gifIMG_1064.JPGattachicon.gifIMG_1074.JPGattachicon.gifIMG_1075.JPG

 

» Post actualizat in 15 May 2016 19:22

Si o poza de la plimbarea de azi

attachicon.gif05.jpg

Marfa mobra, are o culoare frumoasa. Tot cam pe acolo au si hornet-urile, dar noi, posesorii de cavasaci, stim ca nu se compara si kawa-urile sunt tzatza de matza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Intrebare: voi ce tip de ulei si filtre folositi? Mie mecanicul mi-a recomandat ulei 15w40, iar in specificatiile ei am vazut 10w40

Si mie mi-a recomandat mecanicul 15w 40. Functioneaza bine, dar, la urmatorul schimb o sa-i pun exact ce ii trebuie la motor. Ce scrie in carte. Adica 10W40 7000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...