Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa o iarna cu multa munca la mobra ... acum doua saptamani am reusit sa o repornesc si eu prima data dupa o revizie generala. I-am sablat si vopsit cadrul si toate piesele metalice, am schimbat rulmentii de la roti/jug, am curatat si reglat carburator, verificat si curatat piston, reglat supape, reconditionat sa. I-am mai adaugat manere incalzite, priza 12V, buton avarie si ar mai fi urmat un parbriz mai inalt si side caseuri.

Saptama trecuta am facut o plimbare Bucuresti-Breaza-Lacul Paltinul-Campina-Bucuresti si s-a comportat f bine.

 

Dar cum ceea ce e frumos nu tine si mult ieri cand am vrut sa o scot din nou la o plimbare (din fericire de data asta singur, fara sotie) nu am reusit sa merg decat vreo 500m si un batran care venea din sens invers (cu un frigider de jeep) fara sa se asigura a intrat direct in fata mea. Rezultatul din fericire este ca eu am scapat doar cu cateva zgarieturi si spatele blocat dar vor trece. Motorul in schimb cred ca va fi dauna totala. Are furca strabata, carenele si capacul de motor sparte, roata cu discul decentrate, display spart, pedala schimbator, far....

Maine ma duc la asigurari sa vad ce o sa-mi zica si ce variante am.

 

post-68849-0-42250800-1365953309_thumb.jpgpost-68849-0-49613500-1365953316_thumb.jpgpost-68849-0-37274400-1365953390_thumb.jpgpost-68849-0-27540400-1365953403_thumb.jpgpost-68849-0-99174400-1365953414_thumb.jpgpost-68849-0-27491200-1365953423_thumb.jpgpost-68849-0-05161100-1365953431_thumb.jpgpost-68849-0-62756500-1365953443_thumb.jpgpost-68849-0-83896200-1365953450_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la asigurare si urmeaza acum sa merg si in service pentru deviz iar in functie de valoare se va stabili daca mi-o repara sau ma despagubesc. Oricum daca o repar cred ca o voi face in regie proprie.

 

Apropo la motorul nostru pentru un boost gratis de putere trebuie doar sa decuplam un senzor. In viteza 2 si 3 avem un senzor de viteza care transmite automat la CDI informatia si asta prin valva respectiva limiteaza prin vacuum acceleratia. DR-ul nu are asa ceva, doar XF (desi au acelasi motor) si este pentru control emissions only, ca sa poata fi vanduta si in Elvetia si cateva tari cu norme mai stricte de poluare. Eu mi-am scos doar mufa din "galma neagra de sub carburator" si mi s-a parut ca motorul tragea mai bine si raspundea mai promt. In prinipiu nu se transforma intr-o bestie dar folosesti toate puterea motorului, nu gatuit. Oricand prin punerea mufei inapoi devi la varianta initiala.

 

Pagina de unde am preluat informatia:

http://web.archive.org/web/20110823135045/http://ccmriders.co.uk/?page_id=428



dauna totala nu e!

cere reparatie in regim propriu, search ebay si vezi ce te coafeaza

cadrul sa fie ok

Cadrul e ok. Dar furca, roata, displayul, carenela si destule altele nu.

Editat de B60cmb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la asigurare si urmeaza acum sa merg si in service pentru deviz iar in functie de valoare se va stabili daca mi-o repara sau ma despagubesc. Oricum daca o repar cred ca o voi face in regie proprie.

 

Apropo la motorul nostru pentru un boost gratis de putere trebuie doar sa decuplam un senzor. In viteza 2 si 3 avem un senzor de viteza care transmite automat la CDI informatia si asta prin valva respectiva limiteaza prin vacuum acceleratia. DR-ul nu are asa ceva, doar XF (desi au acelasi motor) si este pentru control emissions only, ca sa poata fi vanduta si in Elvetia si cateva tari cu norme mai stricte de poluare. Eu mi-am scos doar mufa din "galma neagra de sub carburator" si mi s-a parut ca motorul tragea mai bine si raspundea mai promt. In prinipiu nu se transforma intr-o bestie dar folosesti toate puterea motorului, nu gatuit. Oricand prin punerea mufei inapoi devi la varianta initiala.

 

Pagina de unde am preluat informatia:

http://web.archive.org/web/20110823135045/http://ccmriders.co.uk/?page_id=428

 

Cadrul e ok. Dar furca, roata, displayul, carenela si destule altele nu.

Imi pare rau pt ce ti sa intamplat "B60cmb"

Ai vreo poza cu "mufa" ? sau locatia ei exacta

trebuie dat rezervor ceva dat jos sa ajungi la mufa ?

 

Ai scos-o de mult mufa ?o afecta cu ceva pe termen luna motorului ? nu m-ar deranza putin mai multa putere in plus :)

mersi frumos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"boost gratis de putere".............nimic nu e gratis !

puterea e data de benzina, dezactivand valva imbogatesti amestecul PERMANENT...consum mai mare vs "mi se pare ca trage mai bine"

 

daca imi arati pe schema electrica "senzorul de viteza 2, 3 te premiez !

in cutie nu ai decat switch-ul de neutral

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am scos mufa aia din senzor,am mers prin oras vreo 10-20km dupa care la intoarcere ralantiul urcase aproape la 2000rpm si a consumat ceva benzina iar putere n-am sesizat,am pus la loc mufa si dupa ce s-a mai racit, ralantiul a revenit la 1100-1200rpm.

Editat de Popescus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Sorin 666:

din senzorul de neutral la freewind ies trei fire din care doua se duc in cdi/tci/aprindere ca sa ii zica ca motorul e in treapta a doua si respectiv a treia ca sa activeze electrovalva prinsa pe paharelul carburatorului din partea dreapta...si in schema electrica nu arata nici rezistorul incorparat in contact.ce face el?

 

senzorul de neutral...

post-12095-0-82575800-1366359741_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Am si eu un Freewind si sunt la al doilea sezon pe motocicleta si ca tot neatentul am culcat-o in spatele blocului. Pe langa zgarieturile de rigoare am reusit sa rup suportul pentru scaritele pasagerului pe partea dreapta.

Vre-un sfat daca o pot suda sau trebuie sa o inlocuiesc? Orice informatie e bine venita. Multumesc anticipat.

post-68488-0-06241800-1366618834_thumb.jpg

post-68488-0-39608500-1366618845_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am scos mufa aia din senzor,am mers prin oras vreo 10-20km dupa care la intoarcere ralantiul urcase aproape la 2000rpm si a consumat ceva benzina iar putere n-am sesizat,am pus la loc mufa si dupa ce s-a mai racit, ralantiul a revenit la 1100-1200rpm.

 

Din pacate eu nu am apucat sa o testez prea mult. De tras mi se parea ca trage mai bine dar consumul nu am apucat sa-l fac.

 

Sper totusi ca in cateva saptamani sa o repar si sa vad daca chiar merita diferenta de putere raportata la consum si daca chiar e o diferenta.

In service mi-au facut un deviz de 13900 ron+TVA, asa ca sigur va fi dauna totala. Acum astept sa vad si care este valoarea de despagubire pentru dauna totala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine e posibil sa fi crescut ralantiul si din cauza evacuarii gaurite de fostul proprietar,eu am pus mufa la loc ca nu mi s-a parut asa crestere mare si oricum sunt incepator si multumit de putere.

Multa bafta cu reparatia! In regim casco ar fi 70-85%(atat era la groupama unde am avut asigurare auto) din valoarea asigurata dar nu stiu la RCA cum se calculeaza,oricum nu cred ca iti vor da mai mult de 4000lei si aia cine stie cand.Chiar asa,unde avea soferul polita incheiata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Am si eu un Freewind si sunt la al doilea sezon pe motocicleta si ca tot neatentul am culcat-o in spatele blocului. Pe langa zgarieturile de rigoare am reusit sa rup suportul pentru scaritele pasagerului pe partea dreapta.

Vre-un sfat daca o pot suda sau trebuie sa o inlocuiesc? Orice informatie e bine venita. Multumesc anticipat.

eu am luat mobra cu scarita deja sudata si tot am scapat-o de cateva ori dar n-a cedat!deci mere' sudata fara probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine e posibil sa fi crescut ralantiul si din cauza evacuarii gaurite de fostul proprietar,eu am pus mufa la loc ca nu mi s-a parut asa crestere mare si oricum sunt incepator si multumit de putere.

Multa bafta cu reparatia! In regim casco ar fi 70-85%(atat era la groupama unde am avut asigurare auto) din valoarea asigurata dar nu stiu la RCA cum se calculeaza,oricum nu cred ca iti vor da mai mult de 4000lei si aia cine stie cand.Chiar asa,unde avea soferul polita incheiata?

 

Asirom. Astept zilele astea un raspuns de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca 55.1(micron) conteaza deci oricare varianta e la fel de buna,poti sa demontezi,masori cu micrometrul si vezi exact dar sa iei in calcul o marja de cativa microni daca vrei sa fii inginer:))

L.E-10.5 daca nu ma insel este grosimea,difera arcul(simeringului) dar nu afecteaza cu nimic etanseitatea

Editat de Popescus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca 55.1(micron) conteaza deci oricare varianta e la fel de buna,poti sa demontezi,masori cu micrometrul si vezi exact dar sa iei in calcul o marja de cativa microni daca vrei sa fii inginer:))

L.E-10.5 daca nu ma insel este grosimea,difera arcul(simeringului) dar nu afecteaza cu nimic etanseitatea

55,1...adica 55,o zecime ... o zecime care e mult.

 

cu amortizoarele la locul lor pe motoreta ridici usor simeringul de praf ,scoti siguranta si citesti ce scrie pe simeringul care e montat pe amortizor si faci comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,
Tocmai m-am intorc cu bine din aventura moto de anul acesta , Mures-Dakar 2013 ! Cu Freewind-ul , desigur.
Traseul fiind Tirgu Mures-Genova( Italia)-Feribot pana in Tanger ( Marocco) - Vest Sahara- Mauritania-Senegal ( Dakar) si retur pe acelasi traseu pana in Marocco, intoarcerea fiind prin anti Atlas si Muntii Atlas- Tanger-Genova-Slovenia-Croatia-Muntenegru-Serbia-Tirgu Mures, in total 12 500 km si 43 de zile !
Motocicleta s-a comportat foarte bine, nici ce-a mai mica problema nu am avut.
Am sa mai revin cu detalii de pe traseu mai tarziu .
Apropos de consum, un plus de putere la motor.... parerea mea este ca daca motocicleta merge bine , las-o asa, nici un plus de putere fara mufe si alte improvizatii pentru ca nu tin. ( parerea mea personala) Iar in ceea ce priveste consumul a fost cam asa : la intoarcere pe Sahara de Vest cu vant din fata ( ~50-60 km/h) + viteza de croaziera 90-100 km/h + 50 kg de bagaje si mult nisip in aer, a cosumat 6.6 l /100 km , iar in muntii Atlas si pe Europa in regim normal , fara vant puternic din fata a cosumat 3.6 - 3.8 l/ 100 km , zilnic, facand intre 350-550 km / zi .

 

Coasta Atlanticului foarte spectaculoasa -post-29370-0-08658600-1367251594_thumb.jpg

Mauritania, zona foarte arida ( 43 grade celsius) post-29370-0-87677400-1367251666_thumb.jpg

post-29370-0-13302600-1367251740_thumb.jpg

Parcul Natural Diawling, situat in sudul Mauritaniei, de-alungul Raului Senegal post-29370-0-07778400-1367251764_thumb.jpg

Dakar , Capul Verde post-29370-0-46469800-1367251860_thumb.jpg

post-29370-0-56412700-1367251941_thumb.jpg

Baobabul - arbust comun in peisajul Senegalez post-29370-0-01068400-1367251969_thumb.jpg

Imposibil de inaintat pe nisip cu atatea bagaje si motor asa greu post-29370-0-49071100-1367252042_thumb.jpg

Muntii Atlas in zona Oarzazate post-29370-0-37817000-1367252166_thumb.jpg

Celebra serpentina din Cheile DADES - mtii Atlas post-29370-0-31198100-1367252353_thumb.jpg

Am parcurs toata coasta marii Adriatice din Croatia, superba si drumul excelent pentru motociclete post-29370-0-60803100-1367252255_thumb.jpg

Am sa mai adaug poze interesante de pe parcurs dupa ce imi sortez putin miile de poze.

Salutare !

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...