Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

Nu e frumos din partea ta sa ne tradezi clubul! Dar te inteleg. Si eu "vanez" un Vstrom. Dar inca nu mi-a intrat in bataia pustii! Dar la Freewind renunt mai greu. Cu Vstromul nu urc la Babele ca apoi sa o iau la coborare prin padure! Si nici nu il mai ridic de jos cand il culc pe un sant de noroi in padure! Ehhh ce frumos!

:10:

» Post actualizat in 02 Sep 2014 18:21

Apropo de clubul asta de freewinduristi!

A mai trecut un sezon in care nu ne-am regrupat.

Multi nu mai posteaza pe aici.

Incercam ceva sezonul viitor?!

Va bagati?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inca mai am Suzuki-ul Freewind. L-am cumparat intr-un moment foarte greu pentru mine si la un buget auster in toamna lui 2011, ca sa nu raman fara motocicleta. N-am crezut ca o sa-l tin atata, dar sa dovedit a fi polivalent, m-am echipat pana-n dinti si am facut o tura de aproape 3000 km anul trecut in perioada asta. Cand l-am luat mi-am luat 2 zile de liber si am batut strazile si am baut cafele. Am ramas doar cu bicicleta din martie pana-n septembrie. N-a fost usor o vara intreaga fara motor. Aveam ca "echipament" remanent doar o casca ramasa de la un scuter, vandut si el si...manusile de bicicleta. In rest...blugi, camasa, adidasi. Asa am mers pe la Aeroclub (Dezmir), Baile Cojocna, pana-n Ungheni (jud. Mures). Desigur, ulterior (feb.2013) am echipat motorul cu un top-case si o pereche noua de cauciucuri, o revizie capitala si inlocuire de kit lant si toate semeringurile din telescoape plus ulei motor. Si m-am echipat cu manusi, geaca si casca. Am gasit si o pereche de pantaloni "UVEX" second. Asa am inceput anul 2013, cand am facut si doua ture mai lungi. M-am obisnuit cu el, il folosesc zi de zi, e polivalent si manevrabil. Merd si-n oras, parchez oriunde, daca vreau sa ies "off road" sa fac fotografii sau sa pictez pot linistit. E pur si simplu un motor bun la toate. Probleme...NU mi-a facut inca. Si sper sa nu-mi faca prea multe. Ulei pun "MOTOREX" sintetic 10w40 (cel albastrui).https://www.facebook.com/photo.php?fbid=873540652664053&set=a.438607229490733.106778.100000243797559&type=1&theater

Editat de vetruvius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.

 

Stie cineva pe unde este pozitionat senzorul pentru indicatorul de neutru ?

Ieri a incetat sa-mi mai indice in bord cand sunt in neutru , si nici nu mai pot sa o pornesc pe cric.Nu asta ar fi o problema dar ma deranjeaza ca dimineata in loc sa bag un tutun si sa ma scarpin in nas a trebuit sa stau cu vaca intre picioare 3-4 minute sa se incalzeasca......pp cu nu este ceva...capat de tara...

 

Da, am avut eu una bucata problema neutral.

Senzorul de neutral se afla in carcasa ambreiajului (pe partea stanga)... trebuie desfacut capacul, (deci iti trebuie si garnitura.) desfaci discurile de ambreiaj si poti fixa senzorul (recomand blocator pentru filete)

Mare atentie... sonzorul are un bulb si un arc pe care va trebui sa le cauti.

Problema consta in faptul ca... de la vibratii se desfileteaza suruburile cu care este fixat, deci senzorul se balangane, si nu mai are cum sa functioneze.

Daca vrei poti sa ma suni 0728178579

» Post actualizat in 18 Sep 2014 10:48

Da, am avut eu una bucata problema neutral.

Senzorul de neutral se afla in carcasa ambreiajului (pe partea stanga)... trebuie desfacut capacul, (deci iti trebuie si garnitura.) desfaci discurile de ambreiaj si poti fixa senzorul (recomand blocator pentru filete)

Mare atentie... sonzorul are un bulb si un arc pe care va trebui sa le cauti.

Problema consta in faptul ca... de la vibratii se desfileteaza suruburile cu care este fixat, deci senzorul se balangane, si nu mai are cum sa functioneze.

Daca vrei poti sa ma suni 0728178579

Scuze pentru eroare... ambreiajul se afla pe partea dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit senzorul atarnat in fir... am cautat arculetul si bulbul... le-am gasit... le-am pus la locul lor si este totul functional.

Nu ai de ce sa cumperi unul nou... cauti bine in capac si baia de ulei.

Sfatul meu este, ca pana rezolvi aceasta problema, sa nu mai mergi cu mobra pentru ca sunt piese in miscare pe acolo si risti sa-l agate si sa faca mai mult rau.

Editat de stefanson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma cum ti-o fi norocul, mergi usor fara sa-i dai in goarna, o menajezi, te comporti cu ea ca un fir plapand de papadie in bataia vantului :crack: si te duci acasa fara probleme.

Cert este ca nu trebuie lasata asa, iar pana efectuezi reparatia mers mai rarut.

Nu cred ca se va intampla ceva dar trebuie avut grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a verifica nu inseamna a curata:

1.scoti mufa - verifici senzorul

2.strapezi mufa - verifici circuitul de siguranta (ai schema electrica explicita)

demontezi ambreiajul dupa ce esti sigur ca senzorul e vinovat, cumperi (comanzi) piesa dupa ce te convingi ca nu se poate repara...oricum astepti o saptamana sa vina

 

PS:daca netul "te baga in ceata" mai bine cauta un mecanic!


» Post actualizat in 19 Sep 2014 10:07

a verifica nu inseamna a curata:

1.scoti mufa - verifici senzorul

2.strapezi mufa - verifici circuitul de siguranta (ai schema electrica explicita)

demontezi ambreiajul dupa ce esti sigur ca senzorul e vinovat, cumperi (comanzi) piesa dupa ce te convingi ca nu se poate repara...oricum astepti o saptamana sa vina

 

PS:daca netul "te baga in ceata" mai bine cauta un mecanic!

Tot de pe netu cetos:

 

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xfreewind+neutral+senzor&_nkw=freewind+neutral+senzor&_sacat=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu probleme cu kilometrajul.

Am dat roata jos si in carcasa de la speedometer am gasit o gramada de bucati de magnet suruburi si vaselina.

Rotorul ala cu codul 34983-14G01 intra in carcasa fara nici un rulment sau semering ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stie careva un meserias ce confectioneaza crashbar pt Freewind din 2001 si chiar si suportii laterali pt bagaje...0744304589...Catalin....

Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare freewindistilor !

De curand m-am alaturat grupului posesori de freewind.

O cheama Suzi este rosie si desi e batranica, nascuta prin 98 este foarte energica si nu are decat vreo 26.000 km.

 

Vreau sa ii montez handguardurile primite la achizitionarea ei, numai ca pe viraj maxim stanga sau dreapta freaca de carena si nu permite viraj maxim al ghidonului. Intrebare , gasesc cumva inaltatoare pentru ghidon, sau vreo metoda sa il pot inalta macar cat o jumatate de lat de p..alma ?!

 

Dau o toba sport numai buna pentru ea, este adaptata si vine tot ce ii trebuie, prinderi suruburi etc, doar, plug and play :)

O sa ii fac cateva poze , o dau cu 300 de ron sau schimb cu un crashbar pentru freewind ca vrea sa iasa si pe munte sigur !

 

Aveti idee cam cat costa un cric central pentru ea?

Oare ii pot adapta unul transformat dintr-un cric de la o comunista?! Am un ij de rugineste in curte si cam seamana prinderile !

 

Este o motocicleta foarte faina, raport foarte bun, greutate, putere, consum , pret !


» Post actualizat in 10 Oct 2014 13:57
Asta este toba, sper sa se fi atasat fisierul, ca mi-am prins urechile in telefon 😁
» Post actualizat in 12 Oct 2014 17:35
Asta e toba...

post-12320-0-43157100-1413135339_thumb.jpg

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos de primire!

Aveti idee unde pot face si eu un crash bar pentru ea, daca pot face undeva sau daca vinde careva ?!

si ce fel de handguard-uri sa ii iau ca sa nu frece de carenaj la viraj maxim stanga/dreapta ?!

aveam undele de plastic de le-am pus pe bursa la vanzare, si culmea era ca vine prinderea fix pe ghidon unde se apropie cel mai mult de carena la viraj.( cred ca moto are ghidonu schimbat , este din aluminiu gros )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A reglat careva amortizorul spate la freewind pe pozitia mai joasa. Amortizorul are la baza inferioara un surub de 12 care il tine si are 2 reglaje, 2 gauri . La mine este la pozitia de sus si as vrea sa il cobor la urmatorea ca l 1.70 cm stau doar cu jumate de talpa pe sol. Aveti idee cum desfac surubu ala ca pare al naibii de intepenit,ruginit nu este ...am dat cu w40 pe el dar degeaba. Care poate da o mana de ajutor,sau care a mai umblat acolo ii dau o bere sau mai bine zis un vin fiert😁 mss frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un surub simplu, nu are nimic special. Probabil nu ai gasit cheia suficient de lunga sa faci parghie cum trebuie. Vezi ca trebuie sa intorci si bucsa de sub arc cu susu-n jos.

Dar vezi e tocmai pe dos. Daca surubul in gaura de sus, mobra e coborata. mutand surubul jos, o ridici.post-76-0-76719500-1414667405_thumb.jpg

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un surub simplu, nu are nimic special. Probabil nu ai gasit cheia suficient de lunga sa faci parghie cum trebuie. Vezi ca trebuie sa intorci si bucsa de sub arc cu susu-n jos.

Dar vezi e tocmai pe dos. Daca surubul in gaura de sus, mobra e coborata. mutand surubul jos, o ridici.attachicon.gifamortizor.jpg

este exact cum spui tu,numai ca la mine este prins exact ca in prima imagine si eu vroiam sa il prind ca in imaginea 2., deci teoretic ar trebui sa coboare cu vreo 2 cm, nu?!

dar ce bucsa spui ca trebuie intoarsa?! nu trebuie doar scos surubul ala si prins la urmatoarea gaura ?!

intradevar , cred ca cheia este buba, trebuie ceva sa pot face parghie bine, oare trebuie cumva saltata pe cric , ca nu poseda cric central, pentru a elimina sarcina care sta pe amortior si respectiv pe acel surub de tine amortizorul la baza inferioara?!

ms frumos !

am gasit poza cu inculpatul. la mine este prins exact ca in imagine si as vrea sa il prind in cealalta gaura. si ar treb sa coboare mobra umpic, nu?

post-12320-0-78033000-1414676346_thumb.jpg

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucsa ce trebuie intoarsa este notata cu 4 in schita pusa de mine.

Si da, daca e ca in poza, il cobori mutand surubul.

Intr-adevar, daca mobra nu sta pe amortizor, ar trebui sa fie mai usor de desfacut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

ma tot uit in pdf-ul cu service manual-ul de freewind dar nu gasesc coduri de rulmenti swing arm linkage - adica bascula si piesa care face legatura intre amortizor si bascula - sau cushion lever - in special codurile de rulment pentru piesa asta imi trebuie

se potrivesc cica si de la DR650 SE 96-13

apropo,ati mai verificat rulmentii aia ?

s-ar putea sa aveti surprize...


» Post actualizat in 03 Nov 2014 08:41

mai exact, rulmentii incercuiti

 

post-65598-0-57588900-1415004094_thumb.jpg

Editat de raducanescovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt rulmenti cu ace, greu de gasit pe la magazinele de rulmenti. Daca nu vrei sa stai cu mobra desfacuta pana gasesti(de preferat sa mergi cu model) cel mai simplu iti comanzi kitul cu totul:

http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/xf_650_v_w_freewind/97-99/picture/swinging_arm_pivot_bearing_kit_alternative/

http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-XF650-FREEWIND-Euro-97-01-Swing-Arm-Swingarm-Bearing-Seal-Rebuild-Kit-/380572320788?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item589be0c414

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa ce am schimbat garnitura de la intinzatorul lantului de distributie , acum a inceput sa curga ulei prin alt loc.

Mai exact pe langa capacul filtrului de ulei. Acum aprox o luna a fost schimbat uleiul si filtrul aferent in service.

Cele 3 suruburi sunt foarte bine stranse.

Intrebarea mea este daca se gaseste garnitura pentru acolo, deoarece am observat ca este pus un silicon negru, care nu etanseaza prea bine.

Unde pot gasi garnitura./ oring sau ce o fi acolo ca sa nu mai pierd ulei, ca inca mai merg pe anu asta cu ea ?

 

Multumesc si toate cele bune!

post-12320-0-36528600-1415108613_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...