Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

Sunt rulmenti cu ace, greu de gasit pe la magazinele de rulmenti. Daca nu vrei sa stai cu mobra desfacuta pana gasesti(de preferat sa mergi cu model) cel mai simplu iti comanzi kitul cu totul:

http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/xf_650_v_w_freewind/97-99/picture/swinging_arm_pivot_bearing_kit_alternative/

http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-XF650-FREEWIND-Euro-97-01-Swing-Arm-Swingarm-Bearing-Seal-Rebuild-Kit-/380572320788?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item589be0c414

Este la Cluj un magazin Skf. Eu mi-am comandat la eu din astia cu ace (bucsi cu ace le zice). Si au stoc bun si nu e un pret foarte mare pentru niste piese de calitate. Ii gasesti online. Skf cluj pe strada frunzisului.

» Post actualizat in 05 Nov 2014 06:51

Sunt rulmenti cu ace, greu de gasit pe la magazinele de rulmenti. Daca nu vrei sa stai cu mobra desfacuta pana gasesti(de preferat sa mergi cu model) cel mai simplu iti comanzi kitul cu totul:

http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/xf_650_v_w_freewind/97-99/picture/swinging_arm_pivot_bearing_kit_alternative/

http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-XF650-FREEWIND-Euro-97-01-Swing-Arm-Swingarm-Bearing-Seal-Rebuild-Kit-/380572320788?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item589be0c414

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am coborit motorul de la telescopul din spate si acu nu mai pot folosi cricul lateral.

Stie cineva cit ar trebui sa fie de lung pt. pozitia low ????

este diferenta mare ...a coborat simtitor motocicleta?

ca si eu urmeaza sa fac aceasta operatiune.

ai coborat si din furca , din juguri fata ?!

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

este diferenta mare ...a coborat simtitor motocicleta?

ca si eu urmeaza sa fac aceasta operatiune.

ai coborat si din furca , din juguri fata ?!

Multumesc!

Nu mi separe ca a coborit foarte mult dar am inceput sa pun toata talpa jos :hug:

la telescoapele din fata trebuie mutat un spacer si se scurteaza cu 3 cm.

 

Pina sa o cobor din fata statea pe cricul lateral inclinata foarte putin spre stinga. Acu sta inclinata spre dreapta :-L

Editat de Dan71
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut baieti, as vrea sa achizitionez si eu un crashbar pt freewind din 2001si suportii pt. cutiile din spate, pot fi originali sau aftermarket, ori poate stiti pe cineva care face, (in afara de Harea caruia i-am lasat mai multe mesuri si nu a binevoit macar sa dea un mes).

Va doresc la toti ,, Sarbatori Fericite,,......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La vara prin iulie , impreuna cu unul din cei mai buni prieteni ai mei , vrem sa facem o tura pana in Viena si pentru ca nu am mai iesit din tara pana acum, daca ati fost si stiti bine traseul, ne-ar ajuta ceva recomandari pt. cazare , locuri de vizitat.....astept chiar un traseu diferit pt. intoarcere....ei, asa e iarna ne facem planuri pt. la vara...

....pt crashbar am vorbit cu cei de la heavyduties, nu au decat pt. Vestrom... ms. Patrick_M....

Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati Freewindisti :D !

 

Dupa 3 ani de plimbari, festuri si distractii alaturi de Freewind-ul meu, a venit vremea sa-mi vand mobra.

 

Motorul a fost al userului Butrosica. L-am cumparat de la el foarte intretinut si eu la randul meu l-am intretinut cum am putut mai bine.

Mai jos va pun la dispozitie toate detaliile necesare:

 

Suzuki XF 650 Freewind, an 2001, aprox 33000km (adus in tara in august 2008 cu 5859 km la bord, cumparat de la Butrosica cu 25500 km).

- Ulei + filtru + bjii NGK Iridium schimbate acum 500km

- Baterie Varta schimbata in 2014 cu garantie

- Cauciucuri noi Metzler Tourance DOT 2014 (au maxim 300km)

- Placute frana SBS fata-spate

- Parbriz touring

- Crashbar GIVI 39L

- Topcase

- Cric central

- Protectii maini

- Priza 12V

- Termometru ulei

 

Singurul defect: un colt al carenei centrale fisurat (asa l-am cumparat si am mers cu ea fara sa ma deranjeze) - se poate vedea in ultima poza

 

Pret: 1890 Euro.

Telefon: 0724689748

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati Freewindisti :D !

 

Dupa 3 ani de plimbari, festuri si distractii alaturi de Freewind-ul meu, a venit vremea sa-mi vand mobra.

 

Motorul a fost al userului Butrosica. L-am cumparat de la el foarte intretinut si eu la randul meu l-am intretinut cum am putut mai bine.

Mai jos va pun la dispozitie toate detaliile necesare:

 

Suzuki XF 650 Freewind, an 2001, aprox 33000km (adus in tara in august 2008 cu 5859 km la bord, cumparat de la Butrosica cu 25500 km).

- Ulei + filtru + bjii NGK Iridium schimbate acum 500km

- Baterie Varta schimbata in 2014 cu garantie

- Cauciucuri noi Metzler Tourance DOT 2014 (au maxim 300km)

- Placute frana SBS fata-spate

- Parbriz touring

- Crashbar GIVI 39L

- Topcase

- Cric central

- Protectii maini

- Priza 12V

- Termometru ulei

 

Singurul defect: un colt al carenei centrale fisurat (asa l-am cumparat si am mers cu ea fara sa ma deranjeze) - se poate vedea in ultima poza

 

Pret: 1890 Euro.

Telefon: 0724689748

 

Arata f bine, dar este un picut cam scump pt. ce se cere pe piata... Doar sa gasesti un om sa ii placa modelul si sa nu negocieze prea mult. La banii astia deja se gasesc GS-uri de 650. Un pic hartanite, dar intotdeauna un posibil cumparator (mai slab de inger) iti va scoate ochii cu asta: "am vazut X model la acelasi pret" :) Spor iti urez eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata f bine, dar este un picut cam scump pt. ce se cere pe piata... Doar sa gasesti un om sa ii placa modelul si sa nu negocieze prea mult. La banii astia deja se gasesc GS-uri de 650. Un pic hartanite, dar intotdeauna un posibil cumparator (mai slab de inger) iti va scoate ochii cu asta: "am vazut X model la acelasi pret" :) Spor iti urez eu!

Multumesc :) ! Motorul e foarte ingrijit si nu necesita absolut nici o investitie. In plus, pretul este negociabil :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor freewindistilor si nu numai, dar apropo de ce spunea Banzay mai sus putin ref. la GS, eu unul am mers pe acest model atat pe enduro cat si pe asfalt, dar nu as schimba Freewindul pe GS, care este mai puturos , mai greu, mai incomod la enduro(mult mai incomod). Motorul isi merita pretul pus de addy2all, care a fost chiar modest....al meu este din acelasi an, aproximativ aceiasi km,fara crashbar, l-am adus eu si inmatriculat am iesit la 1800 E....asadar pretul este prea bun pt. acest gen de motor....care cred ca doar Tenereul il doboara....Craciun fericit tuturor....

Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ziceam ca GS-ul e mai bun :P Eu ziceam strict de cum 'functioneaza' piata. Mie unul imi place ce vinde omul, insa nu imi permit la momentul asta sa bag banii intr-o alta mobra. Si eu am la vanzare kawa-ul din 2002, 900cc si ma chinui cu 1900 sau macar un schimb cu o masina clasa mica si nu se da de nici o culoare si mobra chiar e intr-o stare buna, peste 90% din ce se intalneste pe piata, la fel ca si a colegului nostru addy. Freewind nu am mers decat pe modelul mai vechi '97 si mi s-a parut mai greu ca si pegaso, dar mai fasnet ca si funduro-ul de la bmw. GS-ul vad ca il lauda toata lumea, despre freewind destul de putine pareri, extra-uri si accesorii nu gasesti chiar pe toata drumurile, probabil diferenta intre popularitatea celor 2 o fi data si de sigla alb-albastra, ca sunt destui care vad emblema ca pe o garantie a calitatii, fiabilitatii, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor freewindistilor si nu numai, dar apropo de ce spunea Banzay mai sus putin ref. la GS, eu unul am mers pe acest model atat pe enduro cat si pe asfalt, dar nu as schimba Freewindul pe GS, care este mai puturos , mai greu, mai incomod la enduro(mult mai incomod). Motorul isi merita pretul pus de addy2all, care a fost chiar modest....al meu este din acelasi an, aproximativ aceiasi km,fara crashbar, l-am adus eu si inmatriculat am iesit la 1800 E....asadar pretul este prea bun pt. acest gen de motor....care cred ca doar Tenereul il doboara....Craciun fericit tuturor....

Total de accord. Am avut F-ul si am mers cu Free-ul. Mult mai usor si indemanatic, vibreaza mai putin, la aceeasi dinamica.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ziceam ca GS-ul e mai bun :P Eu ziceam strict de cum 'functioneaza' piata. Mie unul imi place ce vinde omul, insa nu imi permit la momentul asta sa bag banii intr-o alta mobra. Si eu am la vanzare kawa-ul din 2002, 900cc si ma chinui cu 1900 sau macar un schimb cu o masina clasa mica si nu se da de nici o culoare si mobra chiar e intr-o stare buna, peste 90% din ce se intalneste pe piata, la fel ca si a colegului nostru addy. Freewind nu am mers decat pe modelul mai vechi '97 si mi s-a parut mai greu ca si pegaso, dar mai fasnet ca si funduro-ul de la bmw. GS-ul vad ca il lauda toata lumea, despre freewind destul de putine pareri, extra-uri si accesorii nu gasesti chiar pe toata drumurile, probabil diferenta intre popularitatea celor 2 o fi data si de sigla alb-albastra, ca sunt destui care vad emblema ca pe o garantie a calitatii, fiabilitatii, etc.

Banzay, eu nu am adus o critica la cele spuse de tine,imi cer scuze daca asa se intelege,au fost doar constatarile mele efective, apropo de Aprilia am avut un Pegaso 3 din 1999, chiar si Pegaso era mai nervos si parca mai usor de manevrat pe enduro. fata de GS, greutatea la Freewind este cu aprox 20 kg mai mica fata de Pegaso,...acum a nu se intelege ca parerea mea despre GS este una rea , dar facand un raport calitate- pret....sincer fiabilitatea Japoneza isi spune cuvantul......mult noroc la vanzarea motorului.....Craciun fericit.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am luat-o ca o critica, chiar daca uneori mai dau cu stangul in dreptul la scriere si se mai inteleg anapoda lucrurile :)

 

Pegaso 3 (cubul) nu mi-a placut, eu am avut GA si mi-a placut destul de mult, insa aveam alte idei atunci si l-am vandut din pacate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Dezmembrez Suzuki FreeWind 650, An fabricatie 2003 , piesele merg si pe modelele din 97 pana in 2003.

Motocicleta este complet functionala si nu a fost accidentata.

Toate piesele sunt disponibile.

Orice piesa comanda se poate returna in termne de 3 zile de la primire.

Comenzi :

0742265487

0742864982

 

/index.php?/topic/722334-dezmembrez-suzuki-freeewind-650-din-2003/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti, as avea si eu nevoie de schita cu crashbarul pt Freewind din 2001 si cea cu suportii pt bagaje spate (laterali), am gasit pe cineva care o sai faca din teava....dar nu are cotele(schita)......as fi vrut sa-i cumpar , dar noi sunt foarte scumpi iar sh nu am gasit....va multumesc....

Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

verifica bateria, unui prieten ii facea bordul ca toate visele din cauza ca era terminata, cand a inlocuit-o, au disparut problemele.....multa bafta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...