Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am coborat ieri motocicleta a cum stau cu toata talpa jos. am mutat prinderea de la amortizotul spate si am lasat telescoapele 1 cm pe fata. per total motocicleta sta mai bine..i-a coborat putin centrul de greutate. Dezavantajele sunt ca acum trebuie sa modific cricul lateral si o sa am si de modificat cricul central pe care l-am adaptat de la alta motocicleta, alt model. Dar oricum merita coborata ca sa stii ca o ti in siguranta si nu o trantesti aiurea de pe loc mai ales. Operatiunea a fost la Patrick de la Ambulanta Moto pret bun si super prompt si priceput omul.

 

Acum cateva zile am tras si motocicleta in teapa, mai exact toba stoc.

Am facut exact ca in clipul de jos. Avantajele sunt ca are cuplu de la 2000 de rot/min fata de 3000 de rot/min ( inainte cam tremura pe la 3000 de rot si trebuia frecat mai mult ambreiajul)

Te auzi si te 'vezi' mai bine si nu este foarte zgomotoasa toba...in ture mici se aude mai puternic in ture mari se aude cam la fel ca inainte.

Nu suna chiar ca una sport nu scoate doar frecventele joase pe teava ci si sunetul acela mai ascutit putin . ( am si o toba sport -dar aceea suna prea tare- adica pornesc alarmele in urma mea :crack: )

Cine doreste sa o traga in teapa uitati clipul de jos.

 

 

Toate cele bune!

p.s.

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa cumpar un crash bar pentru motocicleta asta. am vazut ca se gasesc pe afara unele stock gata executate...dar nu gasesc pe la magazinele de la noi din tara. Voi care le aveti de pe unde ati cumpar crash baruri ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am 1,68 si am ridicat motoreta cu roata de 21 pe fata (urmeaza in curand roata de 18 pe spate )

freewind-ul standard mi se pare scuter acum :))))

la stop sunt doar cu un picior jos , cu amandoua pe varfuri... :D (am mers si cu yamaha tenerele 2008 si e inalta ce-i drept, dar nu ma mai sperie)

un pic de mobilitate trebuie , sa stii sa-ti misti fundul de pe o buca pe alta ca sa fiu plastic...

in padure e mai nasol ;acolo chiar trebuie sa stii sa iti muti centrul de masa

in rest , freewind-ul e o motoreta mai mult decat potenta si fiabila

Ce fel de roti ai pus? Ce a trebuit sa adaptezi ca sa mearga? Cum ai facut cu apratoarea fata? Ma gandesc sa iau un Freewind si sa fac aceeasi modificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Vine cineva maine seara la Academie sau la Arc sau oriunde? Presupunand ca si vremea va fi OK, poate facem si o plimbarica pe la marginea Bucurestiului.


» Post actualizat in 26 Jun 2015 12:02

 

Sa resuscitam putin topicul :)


» Post actualizat in 26 Jun 2015 12:04

 

Sa resuscitam putin topicul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut baieti! Am si eu un Freewind din 99 ,53k de km,dar am problema cu el si poate ati mai auzit pe la cineva ceva de genul asta......am zis sa va intreb pe voi pana sa ajung la mecanic.....o va lua prin excludere ;)).

Porneste perfect dar dupa primul km aprox...nu se mai tureaza peste 3000 de ture,ai impresia ca se ineaca motorul,toata aceasta problema dureaza 30 de secunde dupa care isi revine si poti sa mergi cu el 1000 de km fara probleme.Oare de ce face asa?Apropo sunt din Sibiu....ma poate ajuta cineva ???!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Schimb manual de reparatie pentru suzuki freewind xf 650.

Are aproximativ 400 de pagini si este foarte util si detaliat.

Eu am rugat pe cineva sa mi-l faca si intre timp am apelat la service si am remediat problema.

Il schimb cu diverse lucruri ce le pot folosi pe aceasta motocicleta sau se vinde cu pretul pe care l-am dat eu pe el , adica 50 ron .

Toate cele bune!

post-12320-0-01976400-1442672028_thumb.jpg

post-12320-0-98397700-1442672031_thumb.jpg

post-12320-0-21297100-1442672036_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

Sunt ceva diferente dpdv tehnic intre cele doua generatii de Freewind?

Ma bate gandul catre unul, sincer imi place cum arata prima generatie cu farul ala smecheros, dar am inteles ca ar fi de preferat a doua generatie, fiind mai fiabila. Se vorbea despre ceva probleme cu motorul la prima gen.

E ceva real in asta sau doar un mit? (nu se pune faptul ca e mai nou cu cativa ani si deci mai nerulat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sunt ceva diferente dpdv tehnic intre cele doua generatii de Freewind?

Ma bate gandul catre unul, sincer imi place cum arata prima generatie cu farul ala smecheros, dar am inteles ca ar fi de preferat a doua generatie, fiind mai fiabila. Se vorbea despre ceva probleme cu motorul la prima gen.

E ceva real in asta sau doar un mit? (nu se pune faptul ca e mai nou cu cativa ani si deci mai nerulat)...

Salut, nu au fost niciodata probleme la motor, este motorul de pe DR 650, sunt printre cele mai fiabile motoare....acum depinde si cine il calareste......diferentele intre cele doua sunt de ordin estetic.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sunt ceva diferente dpdv tehnic intre cele doua generatii de Freewind?

Ma bate gandul catre unul, sincer imi place cum arata prima generatie cu farul ala smecheros, dar am inteles ca ar fi de preferat a doua generatie, fiind mai fiabila. Se vorbea despre ceva probleme cu motorul la prima gen.

E ceva real in asta sau doar un mit? (nu se pune faptul ca e mai nou cu cativa ani si deci mai nerulat)

mit 100%

ce are in plus modelul facelift este farul cu lupa care clar e o imbunatatire fata de modelul vechi (la care noaptea parca mergi cu lumanarea dar se rezolva cu proiectoare)

in rest e aceeasi mobra

super fiabila , cea mai usoara din clasa, usor de ajuns la baterie, sigurante, carburatoare (nu ca ai avea nevoie)

reiterez spusele lui @pacaliciossu si confirm ca in 8000 km cu primul freewind si 35000 km cu actualul nu am avut nici cea mai mica problema

Editat de raducanescovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru feedback!

In teren usor sper sa se descurce cel putin ca Transalpul (facand abstractie de pneuri), desi ala are roata de 21 pe fata, dar si vreo 30 kg in plus si un centru de greutate dispus foarte sus.


» Post actualizat in 04 Oct 2015 07:47

Si inca ceva: cu parbrizul stock, ala scurt, unde arunca aerul pentru un rider de peste 1,80? Daca e pana la nivelul pieptului/umerilor ar fi ok, daca e in casca e bai deja :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru feedback!

In teren usor sper sa se descurce cel putin ca Transalpul (facand abstractie de pneuri), desi ala are roata de 21 pe fata, dar si vreo 30 kg in plus si un centru de greutate dispus foarte sus.

» Post actualizat in 04 Oct 2015 07:47

 

Si inca ceva: cu parbrizul stock, ala scurt, unde arunca aerul pentru un rider de peste 1,80? Daca e pana la nivelul pieptului/umerilor ar fi ok, daca e in casca e bai deja :)

» Post actualizat in 04 Oct 2015 08:12

Perfect adevarat in leg. cu parbrizul.Eu am 1.90 inaltime si luam vantul in casca direct.Pe la 90/100 km/h deja trepida casca .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu nostalgie dar fara regrete va anunt ca am parasit de astazi grupul celor ce detin un Freewind.

Cu nostalgie pentru ca a fost un motor caruia nu am avut ce sa-i reprosez.Nu m-a lasat nicodata la greu, este un motor care se intretine foarte usor si se service-eaza la fel de usor. Un motor care m-a ajutat sa inving traficul Bucurestiului, care mi-a iertat greselile de incepator si care m-a dus si pe poteci de munca fara sa cracneasca.

Fara regrete parasesc acest grup pentru ca stiu ca l-am lasat ( pe el, pe Suzu) pe mainile unui baiat caruia i s-au luminat ochii cand l-a vazut si care ardea de nerabdare sa il incalece) M-am vazut pe mine cand l-am luat de la Butrosica (unul din primii utilizatori ai acestui topic).

 

Dar viata merge mai departe si ne face sa vrem mai mult, mai performant, mai puternic. Poate asta se cheama evolutie... nu stiu... Dar cu siguranta Freewind-ul si-a fixat un loc in inima mea si am sa tresar ori de cate ori o sa va intalnesc pe voi, pe riderii de pe acest topic,pe strada, calare pe un XF 650.

 

Sa auzim numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma gandesc sa ies la o plimbarica sambata pe malul Argesului...

Traseul ar fi cam asta . Daca se mai incumeta cineva, dati-mi de stire!

Traseul complet este pe malul drept al Argesului pana la Dunare...si intoarecerea pe malul stang...aventura 140 km/8 ore ..

La primavara mergem sa vezi...daca nu ai fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

mit 100%

ce are in plus modelul facelift este farul cu lupa care clar e o imbunatatire fata de modelul vechi (la care noaptea parca mergi cu lumanarea dar se rezolva cu proiectoare)

in rest e aceeasi mobra

super fiabila , cea mai usoara din clasa, usor de ajuns la baterie, sigurante, carburatoare (nu ca ai avea nevoie)

reiterez spusele lui @pacaliciossu si confirm ca in 8000 km cu primul freewind si 35000 km cu actualul nu am avut nici cea mai mica problema

Sunt total de acord.... in 92.000 de km cu el nu am avut nici cea mai mica problema. Schimbat ulei la timp si consumabile in rest nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam ca Freewind-ul are motorul de pe Suzuki DR650SE, care in unele cazuri (din ce am citit semnalate doar prin US) are probleme de fiabilitate.

 

No starter clutch torque limiter- "1998 and early '99 were equipped with a solid idler gear in the starter reduction gear set that created a problem when the engine kicked back during shutdown, breaking out the gear bearing bosses. This occurrence is typically caused by pre-ignition, resulting from poor fuel quality or excessive lean fuel-air mixtures, sometimes arising from improperly installed/tuned aftermarket modifications. This also breaks out and destroys the left case half due to its rigid design. The case halves always come in matched pairs and cost in excess of $650US not to mention labor charges to change all internal parts into new cases. This should not be taken lightly. '96 and '97 had the torque limiter gear that is designed to slip due to a preloaded slip clutch arrangement. In an effort to assist consumer with this possibility, [suzuki] went back to this design in mid '99 after vin # X2100561 so if your Vin # predates this you should consider installing this updated item shown above." -quoted from the Keintech website.

 

Sursa: http://dr650.wikia.com/wiki/Potential_problems_to_be_aware_of

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...