Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor. Am pus ochii de curand pe suzuki freewind. Imi place modelul facelift. In jur de ce pret se invart (am vazut doar 2 de vanzare , una era 1600,iar cealalta 2500)? De asemenea cat de potrivite ar fi pt oras ? Stiu ca sunt touring, dar eu alte modele care sa-mi placa nu prea am gasit (doar yamaha xv 535 pana acum ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara.

Desi urmaresc forumul constant, nu prea am scris pentru ca pana acum experienta mea este 0 :(

Din fericire, sunt in situatia in care ma pot uita dupa o motocicleta, in vederea cumpararii. Dupa niste research-uri si discutii, inima mi-a ramas la Freewind :)

Nu vreau sa nasc discutii, dar totusi mi-ar folosi sa stiu ce parere aveti de unele anunturi de Freewind ('99-'01) cu preturi de pana in 1000 de euro.

Am vazut pe acest thread ca sunt cativa colegi care isi vand Freewind-urile care sunt echipate intr-adevar mai bine decat cele de 1000 de euro dar totusi mi se par mari diferentele de pret...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cea cazuta si mai era una in Ploiesti (aia era pusa la 4000 de ron - acum anuntul e inactiv. Proprietarul pusese si anunt pe thredul asta cu dezmembrare Freewind. I-am trimis mesaj, mi-a raspuns la intrebari si in cateva minute anuntul a devenit inactiv si mi-a motivat ca a plecat din tara pana in primavara).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca merge chiar daca e zgariata. E treaba fiecaruia pe ce alege sa dea banii si alegerea proprietarului sa ceara cat crede ca valoreaza mobra. Daca pe tine nu te ar deranja sa mergi cu o mobra julita pe o parte, e problema ta. Oricum aia se vede ca a mai fost vopsita pentru ca ii lipsesc stickerele. Si deobicei cand o mobra arata naspa e clar ca a fost intretinuta cu bani putini si sufera si pe partea de mecanica.

Eu incerc sa ii dau un sfat lui Stefan si anume sa nu ia cea mai ieftina mobra de pe net, pentru ca pretul mic aduce alte probleme..dupa cum spuneam, nu-i nimeni fraier sa vanda motor bun cu bani putini.

Si ca sa iti raspund la intrebare, Pacaliciosule, mobra mea nu are o zgarietura in plus fata de cum era atunci cand am luat-o, in 2 sezoane si 12k km. Este la fel ca atunci cand ai vazut-o la Academia Militara in 2015. Mai sunt si unii care nu cad...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, cu mine ai vorbit. Am pus un pret mic pentru ca plecam din tara. De asta am scos si anuntul.

 

 

 

Da, cea cazuta si mai era una in Ploiesti (aia era pusa la 4000 de ron - acum anuntul e inactiv. Proprietarul pusese si anunt pe thredul asta cu dezmembrare Freewind. I-am trimis mesaj, mi-a raspuns la intrebari si in cateva minute anuntul a devenit inactiv si mi-a motivat ca a plecat din tara pana in primavara).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit o veste buna, un fel de mostenire si brusc incep sa ma uit dupa un moto. Vad cele doua motoare care se incadrau in bugetul meu, incep sa sap dupa model si sa rasfoiesc tot threadul; incepe sa imi incolteasca tot mai mult ideea unui Freewind si proprietarul (acum inteleg ca e iomamen2000) pleaca/se razgandeste; motorul din zarnesti, pe langa julitura mai are si ghidonul stramb; mai apare un anunt pentru o zi cu un Freewind din Calarasi tot putin sub 1000 euro...

Rasfoiesc iar threadul cu Freewindul si vad aici niste posesori care vor sa il vanda si constat ca este un alt nivel al pretului. Intentia mea nu este sa starnesc valuri, ci doar constat ca am dat la inceputurile cautarii mele de o ocazie/urgenta pe care am ratat-o si apoi mi-am setat gresit tinta raportata la bugetul meu.

Acum voi vedea cum ma voi descurca cu impulsul de a cumpara un motor pe de o parte, si rabdarea de a mai aduna niste bani (desi sunt constient ca apropierea de sezonul uscat, va mai creste preturile la motoare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul indoit nu e o problema. Cu al meu am dat de pamant de 2 ori si de fiecare data am indoit ghidonul. Am tras tare de el, l-am strambat la loc si merg asa in continuare. in plus, poti sa iti cumperi un ghidon SH si sa muti toate acareturile pe el, dar atata timp cat teava nu are probleme, il indoi la loc si iti vezi de drum. Crezi ca daca iesi cu el in off-road nu o sa ii indoi si tu ghidonul? Ca e pacat sa il cumperi si sa nu vezi ce poate sa faca in afara soselei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu tine. Desi sunt incepator si va fi primul meu motor, nu am o problema nici macar cu ghidonul indoit. Nu e pe lista scurta doar din cauza faptului ca e la ceva distanta de mine si stau cam prost cu timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

merg sigur ! pe fata am vazut 120/70 si pe spate am eu de 140/80 acum si am inteles ca merge si de 150 la limita !si aripa

de fata se mai poate inalta nitel daca ii pui niste piulite sub suruburi ( asta daca ai crampoane foarte mari si inalte ) dar nu este cazul la mitas e10

Si eu vreau sa pun la fel pe Freewind 110/80 si 140/80. La latime merge 150 dar am gasit un tabel pe net cu latimile jantelor si cu dimensiunile anvelopelor ce se pot monta pe ele. La janta spate care are 3 inch la Freewind recomandau maxim 140/80 deoarece mai mare se deformeaza caracasa aiurea, si nu se mai manevreaza motocicleta la fel.

 

Cum este cu 140 pe spate? Simti vreo diferenta in bine sau in rau? Pe fata ai standard sau mai mari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vreau sa pun la fel pe Freewind 110/80 si 140/80. La latime merge 150 dar am gasit un tabel pe net cu latimile jantelor si cu dimensiunile anvelopelor ce se pot monta pe ele. La janta spate care are 3 inch la Freewind recomandau maxim 140/80 deoarece mai mare se deformeaza caracasa aiurea, si nu se mai manevreaza motocicleta la fel.

 

Cum este cu 140 pe spate? Simti vreo diferenta in bine sau in rau? Pe fata ai standard sau mai mari?

sincer nu este diferenta la 130 sau 140....decat la montaj as spune mai ales daca este pt tubeless.

zilele astea urmeaza sa iau un 120/70 sa-l pun pe fata , sper sa fie ok si sa nu frece lateralele de aripa de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a pus cineva din voi lupa pe farul asta chior de pe freewind?

ma refer la primele modele, nu la cel cu lupa din fabrica

Si pe mine ma deranjeaza farul asta chior. Eu zic ca cea mai buna solutie e sa iti pui niste becuri suplimentare. eu dupa asta m-am uitat dar am ajuns la concluzia ca nu o sa le folosesc. Nu imi programez turele astfel incat sa ma prinda noaptea si cand s-a intamplat, eram in grup si nu a trebuit sa merg eu primul. Daca gasesti o solutie te rog sa scrii aici poate ma ajuta si pe mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine ma deranjeaza farul asta chior. Eu zic ca cea mai buna solutie e sa iti pui niste becuri suplimentare. eu dupa asta m-am uitat dar am ajuns la concluzia ca nu o sa le folosesc. Nu imi programez turele astfel incat sa ma prinda noaptea si cand s-a intamplat, eram in grup si nu a trebuit sa merg eu primul. Daca gasesti o solutie te rog sa scrii aici poate ma ajuta si pe mine.

 

Incearca ceva de genu: http://altex.ro/bec-moto-far-halogen-philips-h7-xtreme-vision-100-12v-55w-px26d-blister-1-bucata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vreau sa pun la fel pe Freewind 110/80 si 140/80. La latime merge 150 dar am gasit un tabel pe net cu latimile jantelor si cu dimensiunile anvelopelor ce se pot monta pe ele. La janta spate care are 3 inch la Freewind recomandau maxim 140/80 deoarece mai mare se deformeaza caracasa aiurea, si nu se mai manevreaza motocicleta la fel.

 

Cum este cu 140 pe spate? Simti vreo diferenta in bine sau in rau? Pe fata ai standard sau mai mari?

Salutare!

Eu zic sa va mai ganditi putin inainte sa puneti cauciucuri mai late pe moto. Nu e vorba ca nu intra. Si eu, cand aveam BMW F650, mergeam cu 110 fata 150 spate, chiar si cu cele cu crampoane. Nici o problema din punctul asta de vedere.

Pana in momentul in care am iesit la o tura cu un director de la o firma de asigurari, motociclist si el, si a vazut din spate ca am cauciucul mai lat.

Mi-a explicat omul ca moftul asta estetic ma va costa scump in caz de accident, Doamne fereste!

De ce?

Pentru ca daca asiguratorul constata ca anvelopele nu au caracteristiticile celor din carte, aici incluzand latimea si inaltimea, nu se despagueste nimic. E fix ca in cazul producerii accidentului cand esti sub influenta bauturilor alcoolice. Indiferent de circumstante, tu esti de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...