Sari la conținut

Touring 5000km


tuningboy
 Share

Postări Recomandate

Intotdeauna am fost fascinat de calatorii pe de o parte , de locuri si oameni noi , iar pe de alta parte de motociclete/motociclism.

 

Eu vorbesc Franceza si Engleza fluent , iar pasagera Franceza Spaniola si Engleza si avem destul de multi prieteni prin diferite tari , iar din punct de vedere lingvistic ar trebui sa ne intelegem cu oamenii.

 

Pana acum am vizitat Austria si Ungaria, dar niciodata cu motocicleta sau masina. Doar cu trenul sau autocarul.

 

Ne-am luat amandoi concediu 3 saptamani in luna august , concediu aprobat si zilele astea ne gandeam ce am putea face in alea 3 saptamani.

 

Am putea face de exemplu 4-5000km hoinarind prin Europa ne-am zis noi si apoi am trecut la calcule

 

Daca facem 4000km cu asta mica ( Honda VFR400R din 1993) vom plati 250euro /benzina. Impartit la 2 rezulta ca fiecare “baga” 125euro hai sa zicem 150euro ….si ne plimbam cu banii astia 4000km. Uuuu super , transportul nu pare asa mult.

 

Dar sigur motocicleta trebuie sa fie technic intr-o stare f buna ca sa ne bagam la un astfel de drum si nu putem fara sa adaugam :

 

• Hardcase pentru bagaje , sa nu mai caram rucsac + gandit o modalitate de a prinde cortul (50-100€)

• 2 Cauciucuri noi (270€)

• Schimbat Filtru Aer (30€), filtru benzina(5€), filtru ulei (10€)

• Curatat si sincronizat carburatoare (50€)

• Releu de incarcare + sigurante de rezerva (100€) sau putem lua de la o alta Honda J

• Modificat pozitia farurilor (presupun ca in jur de 30€)

• Placute Frana si verificat frane (50€ fata + spate)

 

Pana acum 645€...dar mi-am mai adus aminte de:

 

• Produse intretinere lant (spray de curatat lantul+spray de uns lantul) 20€

• Echipament touring cordura (de la TCM) (2x600Ron pentru amandoi) 350€ , noi avem combinezoane de piele.

• 2x Bilete Camping Sziget Festival Budapesta 300€ (optional, deci putem sari peste  )

• Detector Radar ( parca nu as vrea sa imi iau amenda pentru 62kmh ) 100€

Si asa mai adaugam asa inca 770€

 

Acum preturile nu stiu cat de actuale / reale sunt , dar din cunostiintele mele camp pe-acolo se invart.

 

Ca experienta am in jur de 7000km si ma pot considera un tip calculat care nu risca aiurea ( nu ma simt ruda cu Ghostrider) si prefer sa traiesc experiente noi , sa intalnesc locuri oameni obiceiuri pe alte taramuri decat sa vad vitezometrul la peste130kmh.

 

Acum buba mare este BUGETUL !

Mi se pare ENOOORM suma la care s-a ajuns . iar in lista de mai sus nu am pus mancare si ÂŤ alte cheltuieli neprevazuteÂť, iar cazarea , la prieteni sau la cort.

 

 

Din experienta voastra , stiu ca unii dintre voi au zeci de mii de km la activ, cum as putea reduce costurile unei astfel de calatorii .

 

Astept sfaturi sugestii orice credeti ca ar putea sa ma ajute sa imi implinesc visul anul acest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta iti spun,tocmai m-am intors dintr-o calatorie de 4000 km(romania-bulgaria-grecia-italia-austria-etc) in doi si fara sa ne spargem prea mult in figuri ne-a costat ziua si 100 euro lejer.Voi daca mergeti cu cortul,etc sa nu va ganditi la mai putin de 80 euro/zi.Asa,la rece,crezi ca nu ai pe ce sa cheltui dar la drum totul se schimba si daca pleci nepregatit s-ar putea sa-ti para rau.

 

Bafta

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta iti spun,tocmai m-am intors dintr-o calatorie de 4000 km(romania-bulgaria-grecia-italia-austria-etc) in doi si fara sa ne spargem prea mult in figuri ne-a costat ziua si 100 euro lejer.Voi daca mergeti cu cortul,etc sa nu va ganditi la mai putin de 80 euro/zi.Asa,la rece,crezi ca nu ai pe ce sa cheltui dar la drum totul se schimba si daca pleci nepregatit s-ar putea sa-ti para rau.

 

Bafta

 

:moto:

merci mult pentru sfat...ati patit ceva "tehnic" ?gen pana sau mai stiu eu ce (Doamne fereste!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cauciucurile noi fac pana. Nu uita chei pentru desfacut roata. si un mic cric daca motorul nu are cric central.

Presupun ca ai ai cauciuc tubeless: ia si niste sfoara din aia cu care se astupa gaurile si o sula nu foarte ascutita. Nu ca sa dai cauciucul jos, ca se duce etansarea pe margini, ci sa astupi eventuala gaura pe dinafara, pana ajungi la prima vulcanizare. Si nu uita un compresor din ala de umflat rotile de la bateria de masina (e 20 RON in Brico). In caz de pana, fie legi firele la bateria ta si, cu motorul turat la maxim iti umfli roata, fie rogi pe cineva cu masina sa te lase s-o umfli de la a lui. Daca nu ai tubeless, ia camera de rezerva si 2 leviere mici pentru scos cauciucul de pe janta.

 

Cat despre reducerea costurilor, nu prea sunt sfaturi. Dar poti aborda problema invers: imbogateste-te.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva idei :

- in loc de compresor mai bine-ti procuri un chit de facut pana la tubeless , chit ce contine si butelii cu CO2 pt umflat ( e mai usor si mai putin voluminos decat un compresor); costa vreo 15E

- in loc de produse pt uns lant mai bine iei cu tine o sticluta cu ulei si ungi lantul zilnic sau la 2 zile depinde de cati km faci zilnic ( e mai eficient si mult mai ieftin)

- la detectorul de radar ai putea renunta pt ca nu stiu cat de eficient mai e tinand cont ca pe la noi cel putin s-au invatat sa tina radarul inchis si-l pornesc doar cand te vad ca vii tare, si atunci e prea tarziu......; camerele fixe oricum nu le detectezi cu detectorul

- nu am inteles de ce trebuie sa dai 30E pt a modifica pozitia farurilor; in mod normal orice motocicleta are un sistem prin care poti regla pozitia farului ca sa lumineze cum iti convine tie, in functie si de incarcarea motocicletei; chestia asta o faci singur

- releul de rezerva e o treaba inteligenta dar ca sa mai reduci din costuri ai putea sa iei doar o punte redresoare de dacia ( aprox 40 ron noua, sau 10 ron sh) ; in caz de necaz cu releul original il scoti si conectezi puntea dar legi doar 2 faze din cele 3 ale alternatorului ; eu asa merg de vreo saptamana pt ca deocamdata nu am 100E si nici timp sa-mi fac un releu; daca folosesti aceasta metoda nu uita sa mergi tot timpul cu farul aprins pt ca altfel o sa ai tensiune prea mare pe baterie

- daca nu conduci agresiv nu ai neaparat nevoie de cauciucuri de 270E perechea, unele de 100-150E perechea ar fi suficient; daca ai cauciucuri nu prea uzate poti sa mergi linistit cu ele, daca e sa faci pana faci si la cauciuc nou

-nu uita sa schimbi uleiul si sa pui unul bun asta in cazul in care uleiul nu e schimbat recent

-de bujii nu ai zis nimic , astea-s importante, mai importante decat filtrul de aer de ex; ti-as recomanda sa pui bujii cu iridiu in cazul in care nu ai deastea pt ca se va simti si la consum

- se poate renunta si la echipamentul cordura daca aveti de piele; pielea ofera oricum protectie mai buna dezavantajul principal fiind faptul ca te incalzesti cam tare in piele, dar asta doar pe loc , in mers de la 60-70 in sus nu prea mai ai treaba

- daca ai maner in spate ( pt pasager) ai putea sa prinzi cortul de el ( eu asa fac la vfr) , daca nu ar fi bine sa-ti faci/cumperi un portbagaj, ajuta f mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna am fost fascinat de calatorii pe de o parte , de locuri si oameni noi , iar pe de alta parte de motociclete/motociclism.

 

Eu vorbesc Franceza si Engleza fluent , iar pasagera Franceza Spaniola si Engleza si avem destul de multi prieteni prin diferite tari , iar din punct de vedere lingvistic ar trebui sa ne intelegem cu oamenii.

 

Pana acum am vizitat Austria si Ungaria, dar niciodata cu motocicleta sau masina. Doar cu trenul sau autocarul.

 

Ne-am luat amandoi concediu 3 saptamani in luna august , concediu aprobat si zilele astea ne gandeam ce am putea face in alea 3 saptamani.

 

Am putea face de exemplu 4-5000km hoinarind prin Europa ne-am zis noi si apoi am trecut la calcule

 

Daca facem 4000km cu asta mica ( Honda VFR400R din 1993) vom plati 250euro /benzina. Impartit la 2 rezulta ca fiecare “baga” 125euro hai sa zicem 150euro ….si ne plimbam cu banii astia 4000km. Uuuu super , transportul nu pare asa mult.

 

Dar sigur motocicleta trebuie sa fie technic intr-o stare f buna ca sa ne bagam la un astfel de drum si nu putem fara sa adaugam :

 

• Hardcase pentru bagaje , sa nu mai caram rucsac + gandit o modalitate de a prinde cortul (50-100€)

• 2 Cauciucuri noi (270€)

• Schimbat Filtru Aer (30€), filtru benzina(5€), filtru ulei (10€)

• Curatat si sincronizat carburatoare (50€)

• Releu de incarcare + sigurante de rezerva (100€) sau putem lua de la o alta Honda J

• Modificat pozitia farurilor (presupun ca in jur de 30€)

• Placute Frana si verificat frane (50€ fata + spate)

 

Pana acum 645€...dar mi-am mai adus aminte de:

 

• Produse intretinere lant (spray de curatat lantul+spray de uns lantul) 20€

• Echipament touring cordura (de la TCM) (2x600Ron pentru amandoi) 350€ , noi avem combinezoane de piele.

• 2x Bilete Camping Sziget Festival Budapesta 300€ (optional, deci putem sari peste  )

• Detector Radar ( parca nu as vrea sa imi iau amenda pentru 62kmh ) 100€

Si asa mai adaugam asa inca 770€

 

Acum preturile nu stiu cat de actuale / reale sunt , dar din cunostiintele mele camp pe-acolo se invart.

 

Ca experienta am in jur de 7000km si ma pot considera un tip calculat care nu risca aiurea ( nu ma simt ruda cu Ghostrider) si prefer sa traiesc experiente noi , sa intalnesc locuri oameni obiceiuri pe alte taramuri decat sa vad vitezometrul la peste130kmh.

 

Acum buba mare este BUGETUL !

Mi se pare ENOOORM suma la care s-a ajuns . iar in lista de mai sus nu am pus mancare si ÂŤ alte cheltuieli neprevazuteÂť, iar cazarea , la prieteni sau la cort.

Din experienta voastra , stiu ca unii dintre voi au zeci de mii de km la activ, cum as putea reduce costurile unei astfel de calatorii .

 

Astept sfaturi sugestii orice credeti ca ar putea sa ma ajute sa imi implinesc visul anul acest.

 

 

 

 

poate iti pot da niste idei...

 

1. stabilirea unui traseu clar, bine definit, cu etape pe zi, zile de pauza..."hoinarind prin europa 5000 de km" e misto, dar o data ce fixezi ceva exact stii ca vbei face 4500 - 5200 sau ma rog...de aici iti da consumul deci costurile fff dureroase cu benzina..mai ales in europa. in plus...locuri de campare...cort, pensiune, prieteni...etc...totul presupuen poate costuri...ajungi dupa 500 de km undeva seara si cel mai ieftin hotel e 40 de euro...si in UE nu prea pui cortu ca la noi prin partile montane...unde ti se scoala....din pacate ...

La orice antecalcul de km/benzina parcursi...pune in plus o marja de eroare de cel putin 10 % .......nu se stie niciodata...

 

2. e cam tirziu pt tine acum..dar daca planuiati din timp concediul, calatoria, bugetul ---sa zicem de 4 luni (stiu ca e mult...maj din noi nu stim ce facem miine ...asa e cu pg si cu joburile ) DAR daca puteai planifica din timp...nu se aduna in IULIE un "dop" de cumparaturi - costum, gume noi, placute frina, cort etc etc etc --le puteai lua pe rind fara sa simti asa tare "socul" --si ca sa si poti pleca in august.

 

bugetul ideal ar arata cam asa....30 % benzina, ulei etc + taxe autostrada, feribot, etc - TRANSPORT

 

30 % supravietuire omuleti --papa + cazare +suc, apa, cafele, mers pishu, vizitat muzee...

 

30 % - keltuieli neprevazute, accidente, pb medicale, dezastre etc ....doamne feri

 

valoarea in bani a fiecarei treimi poate varia....ar fi bine sa tinda spre aceeasi suma + - ..etc ca nui e farmacie

 

bugetul nu prea poate fi "micsorat" ..dar se poate distribui pe mai mult timp/mai multe date de salar:))) suportarea lui....

 

sunt unele constante...consumul...dormitul..mincatull...care oricit le-ai reduce cam tot pe acolo ramin...oricum..700-800 de euro pt o tura prin europa mi se pare un buget suficient de "studentesc" ca sa nu mai ai unde face reduceri...

 

3. sugerez cutii laterale - coburi...centrul de greutate e mai jos...pe ele poti lega cortul + salteau facute sul strins...

 

4. ai cam 7000 de km facuti....mi se par putin cam putini...incearca mai bine un tur de tara asa mai "moale" si lasa europa pt la anul...si ai si timp de planificare...sunt locuri si kestii ffff faine la noi...esti oricum "acasa" si 4000-5000 de km ai ce vedea in RO...

5000 in 3 sapt - 21 de zile....este o medie de 238 pe zi....dar poate nu vrei sau nu poti face asta zilnic....si poate vrei sa si stai undeva 1-2-3 zile...ca e fain si bun si te simti bine....

 

 

fara suparare si poate te-am ajutat putin cu ceva idei.....

 

mult succes si toate cele bune

uite o idee de traseu de tur de tara>

 

http://tmtours.net/round/index.html

 

si uite o idee de un tur mai marisor:)

 

www.blackseatour2007.ro

 

asfalt uscat si drum intins

Editat de tafu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de a te gandi la u drum de 4-5000km incearca un drum de 3 zile cu motocicleta cu pasagera +cort.

adica sa va faceti rodajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiam ca am ce invata de la voi. va multumesc mult pentru sfaturi...dar mai astept si parerile celorlalti.

 

zilele astea voi stabili un traseu/program/orar fix si in plus voi reface "lista de cheltuieli"

 

va multumesc mult.

in orice caz , daca puterile mele financiare vor fi depasite si nu voi avea un oarecare sentiment de siguranta....atunci ma voi reorienta.

 

inainte de a te gandi la u drum de 4-5000km incearca un drum de 3 zile cu motocicleta cu pasagera +cort.

adica sa va faceti rodajul.

 

 

 

Am facut prin februarie , in conditii mai putin bune 450-500km sambata iar duminica intors alti 450-500. Bucuresti - Constanta il facem destul de des (cam o data pe luna)

Stiu ca pare putin la prima vedere...dar cam asta se rezuma "experienta" mea.

 

Fizic eu ma simt in stare sa fac 500-700km/zi in conditii bune de drum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma refeream la un drum la care sa va luati bagajele necesare ptr un drum mai lung.

sa luati cort rucsac haine etc.

daca ati facut un asemenea drum atunci cred ca asta e.......

experientza o capeti .......experimentand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiam ca am ce invata de la voi. va multumesc mult pentru sfaturi...dar mai astept si parerile celorlalti.

 

zilele astea voi stabili un traseu/program/orar fix si in plus voi reface "lista de cheltuieli"

 

va multumesc mult.

in orice caz , daca puterile mele financiare vor fi depasite si nu voi avea un oarecare sentiment de siguranta....atunci ma voi reorienta.

Am facut prin februarie , in conditii mai putin bune 450-500km sambata iar duminica intors alti 450-500. Bucuresti - Constanta il facem destul de des (cam o data pe luna)

Stiu ca pare putin la prima vedere...dar cam asta se rezuma "experienta" mea.

 

Fizic eu ma simt in stare sa fac 500-700km/zi in conditii bune de drum .

 

1. oricine poate face si 800 intr-o zi...dar sunt putini cei care pot facer asta zilnic:)

 

2. unde e placerea daca faci multi km intr-0 zi?

 

3. se acumuleaza oboseala si fara sa iti dai seama.....am vazut oameni oprind motorul si adormind pe rezervor dupa citeva zile de tras 300-400 pe zi --offroad si tot tacimul

 

4. e riscant sa iti faci un plan prea strins....sau nu poti tine programul..sau "ratezi" obiectivele si o excursie relaxanta devine un chek-list care il bifezi "ca asa trebe"

 

e de indicat sa te simt 150 % sigur pe tine la asa un drum....altfel redu din km sau reorentiaza-te...nu te ambitiona prosteste si inutil..nu dovedesti nimanui nimic. soselele tot acolo sunt si luna sau anul urmator..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul pas :

azi cumpar caucicul spate.neaparat.

 

Metzeler Roadtec Z6...din ce am citit e un pneu bun , cu rezultate bune prin teste si laudat pe alte forumuri . Cred ca am facut o alegere buna mai ales ca suntem limitati de roata de 18".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul pas :

azi cumpar caucicul spate.neaparat.

 

Metzeler Roadtec Z6...din ce am citit e un pneu bun , cu rezultate bune prin teste si laudat pe alte forumuri . Cred ca am facut o alegere buna mai ales ca suntem limitati de roata de 18".

 

 

ATENTIE MARE la apa pe strada. Adica ploaie!!! Am facut cu cauciucurile astea un acvaplaning in Grecia de zile mari. Pe linga asta pe un asfalt care contina multa piatra (iar Grecia(asfalt vechi)) este incredibil de alunecos. In schimb Austria si Italia au fost bune. Am facut cu ele 6500Km si nici nu se observa. Dar next time vom merge cu cauciucuri mai moi ca sunt prea tari. Unu dintre noi a si cazut din cauza lor. Usor dar a cazut. Am constatat ca mai bine schimbam cauciucuriele undeva pe drum (daca e cazu) decit sa ne riscam pielea. Sau evitam Grecia!

Turul nostru a fost: Romania, Ungaria, Austria, Italia, Austria, Lichtenstein, Elvetia, Italia (coasta de est) pina la Sicilia, Grecia, Bulgaria si Romania. 10zile. Pe drum au fost BMWK1200GT(2005), BMW K1200GT(2006) si YAMAHA FJR (2004) toate cu Metzeler Roadtec Z6. In special roata din spate a facut figuri. Daca mai ai nevoie de sfaturi. Be my guest. Ah, daca te duci prin Austria sau Italia am stat in Ischgl de exemplu la un Hotel cu 23euro cu mic de jun inclus. De evitat orase mari. Staiuni mici montane sunt goale pe timp de vara de aia si pretul. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca urmare a feedbackului primit de la tine , a faptului ca nu am gasit pe nicaieri dimensiunea din talon , am hotarat ca fac o comanda de Continental Road Attack de la Romi din CJ.

 

Teoretic vinerea viitoare sunt si montate.Tot pana atunci vreau sa schimb lichidele (ulei motor , ulei cutie de viteze, frane , antigel tot) :moto:

 

Urmeaza sa stabilim traseul zilele astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La costurile de drum ai scapat din vedere costurile cu vignetele (nu stiu daca afara platesti sau nu la motoare), cu taxe autostrada. Consumul probabil ca va fi spre 7%, cu bagaje si pasagera. asa ca eu as estima la 4000km un cost mai degraba spre 400 in cel mai bun caz.

Ploaia poate sa strice ff mult cheful de drum, asa ca un combinezon de ploaie, manusi de ploaie sau protectii ploaie pt manusi si ghete pot fi de mare ajutor. Ochelari de soare. Incaltaminte de schimb obligatoriu.

Am vazut multe costuri de intretinere bagate, ca si cum motorul pana acum n-a visat la asa ceva. Vezi ce mai poti scoate din ele sau care nu sunt neaparat de facut (ex. antigel, placute, sincronizat). Sau detector. La cum vei merge incarcat, putin probabil sa iei amenzi.

Cortul si bagajele le puteti ditribui pe rezervor, in capatul sheii si in rucsac la prietena. Verificate suspensiile pt 2 persoane si incarcatura, la fel si cauciucurile. Servetele umede si uscate la greu, afara sunt scumpe si nu le gasesti peste tot. Pt 1-2 zile poti sa-ti faci niste sandvisuri, scutesti ceva bani.

Succes si nu te gandi ff mult la buget, sigur il vei depasi :moto: . doar sa ai ceva bani de back-up. Dar va fi o amintire pt toata viata, asa ca eu zic ca merita din plin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema : spatiu pentru bagaje.

Nu vreau sa imi omor pasagera cu un rucsac de 65L in spate...tin prea mult la ea , si ea la mine :bounce:

 

asa ca exista doua optiuni

- top case

- coburi laterale si ghiozdanel usor in spate.

 

am si un tank bag dar nu am reusit sa il montez .

 

 

Cu topcaseul problema mare , e cam dificil de facut un suport de metal care sa tina greutatea aia 30-40kg si volumul ala (presupun eu)

 

cu softcase , nu stiu ce model se poate cumpara care sa ii permita si pasagerei sa stea , si sa nu o jeneze la picioare.

 

 

Asta e jucaria

post-5881-1183462371_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am renuntat la detector radar. nu vreau sa alerg si cred ca e mai safe si mai economic sa merg cu viteza legala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ne-am hotarat. Pentru moment nu vom iesi din tara. Inca mai avem multe de vazut prin minunata noastra tara. Motocicleta este in stare buna.

Bagajele le ingramadim in tank bag , cortul il legam cumva de motocicleta iar sacii de dormit intr-un ghiozdan.

 

Plecam marti seara si ne oprim peste noapte la Lepsa (Vrancea)

Traseul ar fi urmatorul :

Bucuresti - Lepsa , iar apoi avem doua variante :

* Lepsa - Focsani - Iasi - Suceava - Putna

* Lepsa - Targu Secuiesc (stim ca e praf frumul) - Piatra Neamt - Suceava - Putna

 

 

Putna - Sighetul Marmatiei - Sapanta - Satu Mare (prin Maramures vrem sa stam 2-3nopti si sa vizitam manastirile)

 

Satu Mare - Oradea - Timisoara (am avea nevoie de cazare in Timisoara + am vrea sa vizitam Timisoara)

 

Timisoara - Drobeta Turnu Severin - Alexandria - Bucuresti. ( e posibil sa inoptam pe la Cazane sau in apropiere de Severin).

 

 

Asteptam Tips & Tricks, sfaturi despre monumente , obiective turistice , orice am putea vizita pe parcurs. Avem 11 zile la dispozitie, deci nu ne grabeste nimeni.

 

Problema : mi-am cumparat un FSC Pocket Loox T830 care teoretic are si GPS integrat, am instalat iGO dar nu se vede full screen pe ecranul de 2.4 si nici nu gaseste sateliti. dracia asta de PDA are builtin GPS dar si mufa pentru conectarea unei antene GPS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne-am hotarat. Pentru moment nu vom iesi din tara. Inca mai avem multe de vazut prin minunata noastra tara. Motocicleta este in stare buna.

Bagajele le ingramadim in tank bag , cortul il legam cumva de motocicleta iar sacii de dormit intr-un ghiozdan.

 

Plecam marti seara si ne oprim peste noapte la Lepsa (Vrancea)

Traseul ar fi urmatorul :

Bucuresti - Lepsa , iar apoi avem doua variante :

* Lepsa - Focsani - Iasi - Suceava - Putna

* Lepsa - Targu Secuiesc (stim ca e praf frumul) - Piatra Neamt - Suceava - Putna

Putna - Sighetul Marmatiei - Sapanta - Satu Mare (prin Maramures vrem sa stam 2-3nopti si sa vizitam manastirile)

 

Satu Mare - Oradea - Timisoara (am avea nevoie de cazare in Timisoara + am vrea sa vizitam Timisoara)

 

Timisoara - Drobeta Turnu Severin - Alexandria - Bucuresti. ( e posibil sa inoptam pe la Cazane sau in apropiere de Severin).

Asteptam Tips & Tricks, sfaturi despre monumente , obiective turistice , orice am putea vizita pe parcurs. Avem 11 zile la dispozitie, deci nu ne grabeste nimeni.

 

Problema : mi-am cumparat un FSC Pocket Loox T830 care teoretic are si GPS integrat, am instalat iGO dar nu se vede full screen pe ecranul de 2.4 si nici nu gaseste sateliti. dracia asta de PDA are builtin GPS dar si mufa pentru conectarea unei antene GPS.

 

Ai ales un traseu foarte fain. De la Oradea ti-as sugera safaci stinga spre Cluj, si apoi spre Timisoara.

 

Calatorie placuta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat de la louis geanta asta cilindrica si tank bag-ul asta.

in total au 65 de litri, care sunt destul de suficienti...pt 2 pers

 

geanta o prind pe codita cu vreo 4-5 chingi pe care mi le-am confectionat singur, de lungimi diferite(1x1m, 3x2m, 1x3m)

deasupra gentii mai pot prinde diverse chestii...pana acum am pus costumele de ploaie si un rucsac, dar cred ca as putea pune si un cort deasupra

geanta se prinde f bine(e dintr-un material f aderent)...si reusesc sa o prind asa de bine incat atunci cand o misc se misca si motocicleta...daca vrei ne putem intalni sa vezi geanta

 

uite si niste poze cu rezultatul

post-5385-1186382902_thumb.jpg

post-5385-1186383024_thumb.jpg

pozele sunt facute in bulgaria si am avut si pasagera, iar bagajele nu au jenat-o deloc, ba chiar mi-a spus ca a fost mai bine cu ele ca nu trebuia mereu sa se tina de mine

 

pentru deplasari, mi-am achizitionat un set de reparat pene(15 eur la louis), un set de scule de 30eur tot la louis, un spary de pana elf si am si o pompa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fulgerica iti multumesc mult.

 

Eu folosesc acelasi Tank BAg de la Louis (ala de 10-15Euro) si mi se pare super tare si maaare (a se citi incapator) . Trebuie doar sa ma acomodez cu el montat , e ciudat ....nu imi afecteaza campul vizual deloc . Vad f bine bordul si am acces facil fara stres la toate controalele.

 

Ce am observat : bratele stau la 180 de grade complet intinse, pozitia se apropie pilotului cat si a pasagerului se apropie de verticala .

 

 

Ciudata geanta din spate...mi-ar fi placut sa avem timp sa o vad si sa o cumpar dar pe motocicleta ta eu nu vad locul pasagerului.

 

Noi folosim pentru bagaje tankbagul FULL + cortul legat cu chingi in spatele pasagerului , iar pasagerul mai duce in ghiozdan 2 saci de dormit.

 

Sper sa pun maine poze cu "setup"-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

păi pe locul pasagerului, în poze, e pusă caÂşcheta... :burnout:

 

dar are loc...e toată Âşaua liberă

 

cu prima ocazie am să fac niÂşte poze mai în detaliu

 

îmi pare rău că nu am postat mai devreme

 

am înțeles că plecați mâine, aÂşa că drum bun...dacă nu, drum bun, oricând plecați!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...