Sari la conținut

Purghy - Accident!


kotrominki
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma bucur din suflet ca ai avut bafta si ca ai scapat usor.

E vorba de ghinion si de noroc in toate acestea. sotia mea, cea accidentata la cernavoda, s-a lovit de parapet cu o viteza relativ mica (MAXIM 30), avea echipament dar s-a ales cu niste urmari groaznice. Are o luna de ATI la Floreasca si de o saptamana este constienta. Va mai sta mult timp. Am reusit sa-mi vand Zetul 1000...

Am facut acest offtopic deoarece familia ei urmareste topicul deschis anterior si nu vreau acest lucru.

Am vrut numai sa va informez despre ea (purghi fiind una dintre cei care s-au interesat de ea si care i-au urat cele bune - /index.php?...05969&st=40 ).

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insanatosire rapida ,si asa e protectiile si viteza mica fac diferenta intre urmariile unor accidente,dar trebuie sa recunostem ca pe caldura asta multi evita sa poarte geci si pantaloni cu protectii strict din cauza acestui fapt(caldura insuportabila),nicidecum pt ca ar fi manelisti ,pusti teribilisti etc...dar e clar ca trebuie purtate ca nu se stie niciodata cand te tranteste vreun bou jos.

Editat de burton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua a inceput cu privelistea pisicii mele preferate din cartier care zacea intr-o balta de sange aproape de motor. Of! Soferi cretini!

Viteza mica si protectiile m-au salvat. Nu uitati asta!!!

Saraca pisica nu a avut nici o sansa fara protectii :rock:

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua a inceput cu privelistea pisicii mele preferate din cartier care zacea intr-o balta de sange aproape de motor. Of! Soferi cretini!

Astazi muntele nu m-a vrut...

Viteza mica si protectiile m-au salvat. Nu uitati asta!!!

 

 

Deci i-au suspendat carnetul cu toate ca nu a fost deloc contact intre moto si cisterna? Multi care au avut genul asta de accidente spun ca daca nu a fost deloc contact e greu de dovedit. Au fost martori care ti-au intarit spusele sau a fost politistul de gasca?

 

De mosii senili care ti-au taiat calea pe vacaresti ai mai aflat ceva? le-ai gasit dacia verde?

 

Ride safe. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut abia acum topicul...

 

Bine ca esti ok Dana, o sa treci si peste asta asa cum ai trecut peste multe pana acum. Si cum mai zicea cineva, daca pana si tu ai patit-o inseamna ca e chiar grav de tot cu dobitocii astia care nu se asigura si se baga...

 

Sper ca Deep Purple sa nu fie prea rau avariata.

 

Ne auzim si la un telefon (cand o sa il prind deschis) :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multa sanatate Purghy si revenire cat mai rapida ... sa nu cumva sa prinzi teama!!! :moto:))

poate bem un suc vreodata

daca te putem ajuta cu ceva .... suntem aici!!!

bine ca esti bine! sa stii ca ma simt mandra sa am asa colege motocicliste (vis a vis de "inspiratia de moment", reactie si echipament)

mai bine "robocap" de echipament (sauna gratis) decat Doamne feri cum!!!

felicitari pentru prezenta de spirit, asfalt uscat de acum incolo si fara imbecili in cale!!

pup

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aviz amatorilor :bounce: aveai doar 90 dar daca aveai 160-180 viteza. :lol: :lol:

 

bine ca ai scapat !! :lol: :D

 

eu zic ca daca avea 160-180 era obisnuita sa-i iasa tot felul de imbecili (mai ales sambata-duminica) in fata, si nu punea neam de frana si trecea.

 

eu mai zic ca orice accident este un ghinion si ca nu este un noroc ca a scapat cu viata ci ca este un ghinion ca nu s-a distrat.

 

eu mai zic ca la scolile de "pilotaj" de pe circuite poti invata ce sa faci cand franezi violent si incepe sa-ti "joace" motocicleta, astfel incat sa nu te trezesti la 5m de ea peste 5 minute fara sa stii pe ce lume esti.

 

sper sa se faca bine motorul, si fata sa fie ok.

 

Deci i-au suspendat carnetul cu toate ca nu a fost deloc contact intre moto si cisterna? Multi care au avut genul asta de accidente spun ca daca nu a fost deloc contact e greu de dovedit. Au fost martori care ti-au intarit spusele sau a fost politistul de gasca?

 

De mosii senili care ti-au taiat calea pe vacaresti ai mai aflat ceva? le-ai gasit dacia verde?

 

Ride safe. :baldy:

Din cate stiu eu s-a mai schimbat legea. In sensul in care "neacordarea de prioritate" inseamna inclusiv daca il faci pe ala sa franeze. Repet n-am confirmare da nu mai stiu unde am auzit asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar eu zic ca habar nu ai despre ce vorbesti. Viroaga Danei nu e Monster-ul tau cu doua discuri de frana pe fatza si etriere super, e un chopper, cu un singur disc pe fatza si tambur pe spate si se comporta ca atare. secundo, daca avea 160-180 intra ea in zona legii si nu dobitocul ala. noroc ca nu poate, pt ca motocicleta ei nu poate sa ajunga la o asemenea viteza. tertzo.

tu nu o cunosti pe purghy ca sa stii ca e foarte prevazatoare cand merge pe sosea.

 

mai mult, zi-mi si mie o scoala de pilotaj unde te invatza cum sa franezi violent, de urgenta, (alege tu termenii) de la 160-180 la zero kilometri la ora, ianafara de aia pe care o inveti pe propriul tau shorici pe shosea.

daca am fost acid in exprimare, te rog sa ma ierti. Spor!

in alta ordine de idei, Dana insanatoshire granica calutzului tau si sa te vedem cu aceeasi pofta de plimbat pe asfalt!

 

 

 

eu zic ca daca avea 160-180 era obisnuita sa-i iasa tot felul de imbecili (mai ales sambata-duminica) in fata, si nu punea neam de frana si trecea.

 

eu mai zic ca orice accident este un ghinion si ca nu este un noroc ca a scapat cu viata ci ca este un ghinion ca nu s-a distrat.

 

eu mai zic ca la scolile de "pilotaj" de pe circuite poti invata ce sa faci cand franezi violent si incepe sa-ti "joace" motocicleta, astfel incat sa nu te trezesti la 5m de ea peste 5 minute fara sa stii pe ce lume esti.

 

sper sa se faca bine motorul, si fata sa fie ok.

Din cate stiu eu s-a mai schimbat legea. In sensul in care "neacordarea de prioritate" inseamna inclusiv daca il faci pe ala sa franeze. Repet n-am confirmare da nu mai stiu unde am auzit asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

eu zic ca daca avea 160-180 era obisnuita sa-i iasa tot felul de imbecili (mai ales sambata-duminica) in fata, si nu punea neam de frana si trecea.

 

eu mai zic ca orice accident este un ghinion si ca nu este un noroc ca a scapat cu viata ci ca este un ghinion ca nu s-a distrat.

 

eu mai zic ca la scolile de "pilotaj" de pe circuite poti invata ce sa faci cand franezi violent si incepe sa-ti "joace" motocicleta, astfel incat sa nu te trezesti la 5m de ea peste 5 minute fara sa stii pe ce lume esti.

 

 

Asta e fratele meu .. unii nu e kiloti ..

 

Sfatul tau e sa mergem deci aprox 170 ca sa ne obisnuim ? Daca esti baiatu' lu' Mama Omida cred ca ai dreptate si o sa prevezi totul .

 

Scoala de pilotaj ? Vezi ca unii au enduro , sau touring sau choper nu crezi ca e cam greu sa piloezi asa ceva pe circuit ? Multi iau mobre si pt ca sunt PASIONATI de 2 roti , de aer in piept la 50 60 , nu numai de RACING !!!

 

La faza cu supararea ca a scapat cu viata ... si ghinionul de a nu se fi distrat .. nu are sens sa mai comentez .

 

 

Maturizeaza-te !!! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor si aveti grija de voi, cu tot ce inseamna asta!

Nu a fost primul eveniment, am mai avut unul cu niste mosi cretini care au intrat peste mine dar nu am cazut si politia le-a dat dreptate, nu stiu de ce si eu am renuntat sa ii dau in judecata. Altul de Craciun cand era mazga pe jos si mi-a intrat una in fata, din spate pe diagonala cu cel putin 80 la ora ca nu m-a vazut. Atunci am cazut dar am iesit ok din tranta ca am avut tot asa, protectii peste tot. Acum a fost asta si ma mir cum am scapat si nu am intrat sub cisterna. 3 evenimente in 3 ani. Sper sa nu mai fie!

Politistul nici nu a stat pe ganduri la stabilirea vinovatiei, aveam doi martori care au vazut tot, erau in spatele meu si au franat si ei cand a iesit boul cu cisterna pe DN uitandu-se in alta parte.

Daca ma spitalizau ii faceau dosar penal dar am refuzat sa stau in spital.

Sper sa se termine totul cu bine cu daunele astea minore, sa vad ce oi face...

Oricum, sunt inapoi in sa!

Aveti grija de voi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Am vreu sa ma duc la munte ca imi era dor, dar.. dar el azi nu m-a vrut" ... Ce poate iesi in loc de o zi superba, asa cum iti doreste sufletul, din neatentia unuia. Pacat, tare pacat atunci cand cei nevinovati platesc pt prostiile altora.

Dar e bine cand se termina cu "bine", iar protectiile si-au spus cuvantul. Vorba unui clasic in costum de piele in oras la 40 grade "Imi e cald de mor, dar e asa de frig cand cad !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar eu zic ca habar nu ai despre ce vorbesti. Viroaga Danei nu e Monster-ul tau cu doua discuri de frana pe fatza si etriere super, e un chopper, cu un singur disc pe fatza si tambur pe spate si se comporta ca atare.

eu am retinut asa: 90kmh banda2. ori nu erau 90kmh ori nu e bine banda2.

secundo, daca avea 160-180 intra ea in zona legii si nu dobitocul ala. noroc ca nu poate, pt ca motocicleta ei nu poate sa ajunga la o asemenea viteza.

viteza de 160 pe segmentul ala de drum este ilegala, insa se pedepseste cu amenda, limita acolo fiind 110 + 50kmh e ok.

tertzo.

tu nu o cunosti pe purghy ca sa stii ca e foarte prevazatoare cand merge pe sosea.

dupa cum am vazut si eu pe pielea mea, nu ajunge sa fii doar prudent, tre sa si cunosti ce manevre tre sa faci. Nu trebuie sa o cunosc pe purghy ca sa stiu ca daca vii spre unul care "are intentia" de a iti taia fata trebuie sa-ti faci simtita autoritatea intr-un fel. Si mie imi e clar ca ea a ezitat si ulterior s-a speriat. Pot sa si gresesc.

 

mai mult, zi-mi si mie o scoala de pilotaj unde te invatza cum sa franezi violent, de urgenta, (alege tu termenii) de la 160-180 la zero kilometri la ora, ianafara de aia pe care o inveti pe propriul tau shorici pe shosea.

inveti la amkart, si la serres. Astea ar fi ce gasesti la noi. Daca vrei sa fii si mai pilot te duci pe google si cauti tu. Poti incepe cu citit carti scrise de cei care franeaza "violent, de urgenta, (alege tu termenii)" zilnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea, tu chiar nu ai priceput. citeste codul noul cod rutier. pt 160-180 km pe drum national (adeca de la o diferenta de 50 km in sus) ti se suspenda carnetul timp de 3 luni, am cativa prieteni care se afla deja in aceasta postura.

 

doi: nu stiu ce autoritate ai tu cu o moto amarata in fatza unei cisterne, din propria exp. iti spun ca nici una, nici macar ala cu dacia nu se omoara de grija ta, ca doar el e protejat, iar tu esti calare cu aerul companion in jurul tau pe post de scut de protectie.

 

circul zi de zi prin bucuresti. mi-am schimbat tobele cu unele care racnesc in trafic, acum imi pun xenon sa vada orice chior pe timp de zi lumina alba in oglinzi. rezultate, tot ma trezesc cu prosti in trafic care sar benzile fara sa se asigure, care intorc, deschid portiera sau manevreaza cu spatele fara nici cea mai mica urma de prevedere. cum scap?

mergand legal si oferindu-mi astfel mai mult timp de reactie in trafic.

nu vad pe nimeni sa iasa dintr-o asemenea situatie cu cei 160-180 despre care tot pomenesti.

si asha cum ti-am mai pomenit vorbim si de moto diferite. ti-as da o data motorul meu sa-mi arati cum reuseste tu franarea aia de urgenta de la 160, dar mi-e teama ca nu vei mai avea ce sa-mi inapoiezi decat probabil un maldar de fiare.

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea, tu chiar nu ai priceput. citeste codul noul cod rutier. pt 160-180 km pe drum national (adeca de la o diferenta de 50 km in sus) ti se suspenda carnetul timp de 3 luni, am cativa prieteni care se afla deja in aceasta postura.

 

fără să mă amestec în disputa voastră, pentru că fiecare are dreptate în felul său, nu cumva e vorba de DN1 - E60 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea, tu chiar nu ai priceput. citeste codul noul cod rutier. pt 160-180 km pe drum national (adeca de la o diferenta de 50 km in sus) ti se suspenda carnetul timp de 3 luni, am cativa prieteni care se afla deja in aceasta postura.

 

doi: nu stiu ce autoritate ai tu cu o moto amarata in fatza unei cisterne, din propria exp. iti spun ca nici una, nici macar ala cu dacia nu se omoara de grija ta, ca doar el e protejat, iar tu esti calare cu aerul companion in jurul tau pe post de scut de protectie.

 

circul zi de zi prin bucuresti. mi-am schimbat tobele cu unele care racnesc in trafic, acum imi pun xenon sa vada orice chior pe timp de zi lumina alba in oglinzi. rezultate, tot ma trezesc cu prosti in trafic care sar benzile fara sa se asigure, care intorc, deschid portiera sau manevreaza cu spatele fara nici cea mai mica urma de prevedere. cum scap?

mergand legal si oferindu-mi astfel mai mult timp de reactie in trafic.

nu vad pe nimeni sa iasa dintr-o asemenea situatie cu cei 160-180 despre care tot pomenesti.

si asha cum ti-am mai pomenit vorbim si de moto diferite. ti-as da o data motorul meu sa-mi arati cum reuseste tu franarea aia de urgenta de la 160, dar mi-e teama ca nu vei mai avea ce sa-mi inapoiezi decat probabil un maldar de fiare.

inteleg ca ai pornit aceasta cruciada impotriva mea pe ideea de a imi demonstra TU ceva.

este ok, ai dreptate, eu am gresit.

intr-adevar, a te antrena sa opresti o motoreta de la 160-180kmh la 0kmh nu este o experienta utila si care te poate face sa previi un accident. Ai deplina dreptate.

Ai dreptate si cand spui ca circuli zi de zi, si ca iti sar in fata tot felul de cretini. Si ai dreptate cand spui ca e inutil sa inveti sa folosesti franele pentru a ii evita pe acesti dementi. Trebuie doar sa ne bazam pe farurile xenon si pe tobe.

 

Una peste alta, vad ca ai inteles si de ce exista acest forum, si mai precis de ce exista acest subforum (accidente). Intr-adevar, exista ca sa se poata vaita orice motociclist de faptul ca "conservarii" ii vor moartea zilnic in trafic. Nu, nu este pentru ca cei care sunt destepti sa invete din greselile altora. Nu este un subforum adresat celor care merg zi-de-zi, este doar pentru "incepatori". Oricum aici trebuie sa intre doar "aia care merg in adidasi" pentru ca pe cei care merg DOAR cu 90kmh si care AU protectii nu patesc nimic chiar daca le iese o cisterna in fata.

 

Mai ai dreptate si cand spui ca doar motocicleta mea poate frana "de urgenta" de la 160kmh. Restul motocicletelor (cu frane pe tambur fara discuri pe fata, fara lant si probabil transmisie neuronala) nu pot opri decat de la viteze de sub 50kmh. Si drept urmare, nimeni nu trebuie sa se antreneze pentru franat de la, sa zicem 100 kmh. Nici nu trebuie sa inveti ce inseamna "point fixation" ce trebuie sa faci cand franezi PREA TARE si incepe sa-ti ZDRUNCINE motorul. Nu trebuie sa inveti sa iei curbe, pentru ca mergi linistit, si la viteza aia mica cu care mergi tu (si la stilul prudent de condus la lu purghy) nu trebuie sa stii asta.

 

Trebuie subliniat faptul ca motocicletele sport de 600 si mai multi cmc, cu peste 100 cai-putere se opresc pe baza de obiecte contondente, franare cu parasuta si/sau intrare in subteran, deoarece discurile de frana duble de pe fata asigura o franare eficienta doar de la 150kmh. Evident, numai Rossi si Stoner pot opri o motocicleta de la 250 la 150kmh si oricum doar pe un circuit fara gropi si nisip, etc.

 

La sfarsit, tin sa precizez ca ar trebui, ca pe langa taierea capului conservarilor sa ardem si fabricile de ciopere care nu se sinchisesc sa puna 2 discuri de frana la fiecare roata de la ciopare, ca sa poata si ele opri de la 90kmh in siguranta, fara ca cel care sta intre coarne sa stie ceva.

Sa existe dom'le un buton de stop, si cand apesi, sari jos in fata carciumii, motoreta se duce dupa colt singura si se opreste singura. Pe cric.

 

In rest, ce sa spun, ai dreptate si in cele nescrise aici pe care doar le-ai gandit vreodata. Si oricum daca de acum inainte vei spune tu ceva, ai dreptate.

 

Cat despre mine, o sa raman un ignorant, si un imbecil.

 

O singura rugaminte am, daca nu te superi pe mine foarte tare. Vad ca stii cine sunt eu, si ce motor am, dar nu-mi dau seama deloc cine esti tu si ce motor ai. Asa ca daca nu te superi pe mine ar fi beton sa ma faci si pe mine atent la arc poate mai explicam una-alta. Si poate ma ajuti si pe mine sa inteleg cum de e mai bine sa fim IGNORANTI in loc sa luam in calcul toate micile detalii care ajuta un motociclist sa devina complet.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asha cum mi-am dat seama inca de prima oara nu esti capabil sa prinzi esentialul, nu mai vorbesc de coerenta, asha ca te las in lumea ta. si asha am stricat topicul asta. spor in toate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e fratele meu .. unii nu e kiloti ..

 

Sfatul tau e sa mergem deci aprox 170 ca sa ne obisnuim ? Daca esti baiatu' lu' Mama Omida cred ca ai dreptate si o sa prevezi totul .

 

Scoala de pilotaj ? Vezi ca unii au enduro , sau touring sau choper nu crezi ca e cam greu sa piloezi asa ceva pe circuit ? Multi iau mobre si pt ca sunt PASIONATI de 2 roti , de aer in piept la 50 60 , nu numai de RACING !!!

 

La faza cu supararea ca a scapat cu viata ... si ghinionul de a nu se fi distrat .. nu are sens sa mai comentez .

Maturizeaza-te !!! :bounce:

 

NU, sfatul meu este - poate nu m-am facut bine inteles - ca daca esti in stare sa mergi cu 170 maxim, atunci viteza ta de croaziera sa fie 90. Daca esti in stare maxim de 100 mergi cu 50. Adica, stimate subert, sa mergi MAI INCET. In exprimarea din primul meu post la care faci tu referire, spuneam ca daca mergea in mod normal (in sensul de frecvent, nu in sensul filosofic al normalitatii) cu 180 nu ar fi avut probleme in a frana de la 90kmh (chiar cu un scuter).

 

Daca aveai curiozitatea, si reuseai sa-ti invingi propriile frustrari si te duceai MACAR CA SPECTATOR la o scoala de-asta de "kilotaj" aveai o supriza colt cu perpelxul probabil cand observai ca profesorii sunt... ENDURISTI. Si culmea, nu au vant un piept la 50kmh ca vin cu masina la circuit. Dar, in schimb, pot sa opreasca un amarat de cioper fara-frane-pe-discuri-si-etriere-sport si de la 100kmh daramite de la 90kmh.

 

"la faza cu supararea ca a scapat cu viata" ma faci sa te banuiesc de prostie. Am spus ca trebuie privita ca o situatie iesita din comun intamplarea cu accidentul. Nu am spus ca ne pare rau ca nu a murit nimeni. Am spus ca-mi pare rau ca nu s-a distrat. Probabil ca nu intelegi nici acum. Daca ai inteles fii bun si scrie. Daca nu fii bun si nu mai scrie.

 

Multumesc si pentru sfatul cu maturizarea. Ti-as fi profund recunoscator daca ai putea sa-mi indici (eventual pe pm ca sa nu deranjam tot forumul) in care anume domenii ma doresti mai matur. Daca se poate, am sa te rog sa-mi faci si o lista cu actiuni pe care ar trebui sa le intreprind si ce anume carti ar trebui sa citesc.

 

Dar presupun ca te vei limita la un sfat de 4-5 randuri. iti doresc si eu la fel,

 

o zi buna,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU, sfatul meu este - poate nu m-am facut bine inteles - ca daca esti in stare sa mergi cu 170 maxim, atunci viteza ta de croaziera sa fie 90. Daca esti in stare maxim de 100 mergi cu 50. Adica, stimate subert, sa mergi MAI INCET. In exprimarea din primul meu post la care faci tu referire, spuneam ca daca mergea in mod normal (in sensul de frecvent, nu in sensul filosofic al normalitatii) cu 180 nu ar fi avut probleme in a frana de la 90kmh (chiar cu un scuter).

 

Daca aveai curiozitatea, si reuseai sa-ti invingi propriile frustrari si te duceai MACAR CA SPECTATOR la o scoala de-asta de "kilotaj" aveai o supriza colt cu perpelxul probabil cand observai ca profesorii sunt... ENDURISTI. Si culmea, nu au vant un piept la 50kmh ca vin cu masina la circuit. Dar, in schimb, pot sa opreasca un amarat de cioper fara-frane-pe-discuri-si-etriere-sport si de la 100kmh daramite de la 90kmh.

 

"la faza cu supararea ca a scapat cu viata" ma faci sa te banuiesc de prostie. Am spus ca trebuie privita ca o situatie iesita din comun intamplarea cu accidentul. Nu am spus ca ne pare rau ca nu a murit nimeni. Am spus ca-mi pare rau ca nu s-a distrat. Probabil ca nu intelegi nici acum. Daca ai inteles fii bun si scrie. Daca nu fii bun si nu mai scrie.

 

Multumesc si pentru sfatul cu maturizarea. Ti-as fi profund recunoscator daca ai putea sa-mi indici (eventual pe pm ca sa nu deranjam tot forumul) in care anume domenii ma doresti mai matur. Daca se poate, am sa te rog sa-mi faci si o lista cu actiuni pe care ar trebui sa le intreprind si ce anume carti ar trebui sa citesc.

 

Dar presupun ca te vei limita la un sfat de 4-5 randuri. iti doresc si eu la fel,

 

o zi buna,

 

 

Inainte de toate o sa raspund aici pe forum si apoi vom continua si in privat .

Poti sa faci toate scolile posibile si imposibile de pilotaj din lume , sa fii zeul circuitelor de viteza , sa fii maestrul emerit al franarii cu choperul de la 300/h , in viata reala , in TRAFICUL DIN ROMANIA te faci MUCI !!!! Sange cu muci mai exact . Rossi daca se da in Romanica ca pe circuit ii dau fix 2 ore sa fie istorie .

 

Nimeni nu contesta ca trebuie sa fii pregatit pt orice situatie, sa stii cum se comporta fierul in diferite situatii, dar de acolo pana la ce ai zis tu e cale lunga .

 

SFAT de la mine pt tine : MERGI PRUDENT (asta nu inseamna neaaparat incet) ci sa mergi cu cap ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SFAT de la mine pt tine : MERGI PRUDENT (asta nu inseamna neaaparat incet) ci sa mergi cu cap ...

:baldy:

 

Purghy, eu ma bucur ca esti bine.

 

Tipic forumului, se gasesc 2 -3 sa transforme parerile in arme otravite.

 

Sfat de la mine, ia mai inchideti topicul, ca purghy e ok si cine a avut de invatat din patania ei a facut-o deja din posturile de pana acum( mai putin din posturile certaretilor, care evident sunt in extreme)

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua a inceput cu privelistea pisicii mele preferate din cartier care zacea intr-o balta de sange aproape de motor. Of! Soferi cretini!

Am pornit singura, usor, catre munte, imi era dor de el. Soare, asfalt uscat, totul frumos. Mergeam constant cu 90 ca era tare fain... cruising.

Pe DN1 pe la paralela 45, eram pe banda 2 si deodata vad pe unul cu o cisterna ca intra tare pe sosea. Cred ca opreste, franez, el nu opreste, se lateste pe tot DN-ul uitandu-se numai in dreapta, franez continuu, motorul joaca in toate partile, il tin sa nu intram pe contrasens, boul taie DN-ul si eu ma pravalesc pe langa el pe sosea. Sincer nu mai stiu cum am ajuns jos, motorul era la 5 m de mine... Ma scol rapid, ma uit catre bou, oprise pe sensul celalalt la 100m. Cad jos. Nu stiu exact ce am. Ma scol repede si ma uit dupa el. Eram in mijlocul drumului. Opresc doua masini, ma ajuta soferii... Tragem de motor pe dreapta, ma pun jos si dau

telefon la 112. Ala statea in cisterna acolo. Intr-un final vine cu gura mare. Ma scol si ma duc sa-l pocnesc dar nu ma tin puterile. Ii spun doar sa ii multumeasca lui Dumnezeu ca nu m-a omorat, ca am avut protectii si oarecare experienta ca am evitat impactul.

Vine repede politia, martorii spun ca au vazut tot.

Vine si salvarea, ma iau si ma duc la judeteanul din Prahova. Eu eram disperata ca nu stiam ce e cu motorul.

La spital sunt bagata in fata peste tot, mi se fac tomografie, ecografie si radiografii multiple. COncluzia:

am scapat numai cu contuzii datorita protectiilor si mai ales a genuncherelor care sunt raschetate. Cel putin

piciorul drept mi-l faceam praf.

Ajunge si politistul cu dobitorul ala, vin rezultatele si plecam inapoi la motor. Abia asteptam sa il vad pe Deep Purple! E ok, are doar cateva julituri, sper sa le pot repara.

Vine si nevasta boului cu o masina si incepe sa urle la mine ca i-am luat painea de la gura familiei, ca nu

circul corect etc. etc. POlitistul, un nene super fain care cand a mai auzit ca sunt si de la presa s-a purtat si mai frumos, a bagat-o repede in masina si i-a spus sa-si tina gura ca ii da amenda.

Nu mai pornea motorul, eu disperata. Nu ma gandeam ca se inecase si ziceam ca cine stie ce-o avea. Chem o platforma, intre timp ma apuc de hartogaraie. Ma dureau toate si mi-am stapanit lacrimile de nervi. Era ziua mea libera si vroiam sa ma relaxez cateva ore la munte. N-a fost sa fie.

Pentru ca nu am avut nevoie de spitalizare boul s-a ales cu permisul suspendat doua luni. Am plecat cu platforma la mecanic, motorul a pornit si am venit calare, usor, acasa.

Astazi muntele nu m-a vrut...

 

Le multumesc tuturor celor care m-au sunat, mi-au dat mesaje si au scris aici.

 

Viteza mica si protectiile m-au salvat. Nu uitati asta!!!

 

Pfffiuuu, mai Dana! Imi pare foarte rau dar ma si bucur ca ti s-au revelat precautiile puse in practica constant; protectiile si mersul preventiv!

Felicitari maxime pentru comportament!

Esti o tipa pe cinste!

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu consider ca nu am gresit cu nimic, asta a fost cocluzia celor doi martori, a politistului si chiar a vinovatului. El s-a apropiat de intrarea pe DN, l-am observat din departare inconstient, dar nu a respectat semnul STOP si a intrat pt. a intoarce, cu viteza, fara a pune nici cea mai mica frana. Eu chiar aveam 90 ca mergeam constant asa, nu ma grabeam. De ce as minti sau de ce as fi cautat-o cu lumanarea? Si pe de alta parte, dupa 3 ani de mers zilnic cu moto, nu se poate spune ca nu am experienta. Dovada ca numai instinctele m-au salvat de la a intra intre rotile mari care mi-au iesit in fata. Eu va doresc la toti DRUM LIBER!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...